One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Random #15 - Sivu 7 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:


151Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Pe 4 Tammi 2013 - 10:58

bO0m

bO0m

Awww pojat X-factorissa♥

152Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Pe 4 Tammi 2013 - 12:25

vilqu

vilqu

b00m IHANA allekirjotus, ZAYN!! Loui on näköjää muuttanu muotoaa ku eiks tos kuvas oo ihan selkeesti Zayn ja Boo Bear? XD

Tänää on ollu pitkäst aikaa tehokas ja kiva päivä ja on sellane fiilis et on tehny jotai hyödyllistä Smile Aamu alko tunnin koira lenkillä, sitte karstasin koiran ja pesin sen hampaat, sit imuroin huoneeni ja pari kaverii tuli meille ja pelattii alfapetia Smile söin ja lähin uudestaa koiran kanssa ulos ja sitte tallille ku oli tunti Very Happy Nyt en kyll oo tehny mitää järkevää mut ei kai sitä koko päivää voikkaa Wink


Niin siis ku eilenhän näytettii suomessa x factorin finaali ja katoin sen tänää aamulla nauhalta mutta meidän ihana digiboksimme päätti lopettaa äänityksen viimesellä mainoskatkolla joten en nyt sitte tiä kuka voitti.. Joten kuka voitti? Smile Oon tosiaa kattonu sitä x factorii hirveesti ku kolme tuloslähetystä 1Dn ja Bruno Marsin takia XD Mut haluun mä nyt tietää kuka voitti Smile



Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm La 5 Tammi 2013 - 1:48, muokattu 1 kertaa

153Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 1:44

Evee

Evee

vilqu; Tate voitti (:

154Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 1:47

vilqu

vilqu

^^Oukei, kiitti (: oisin kyll toivonu ehkä et kärkikaksikosta carly ois voittanu, mut ei toi tatekään mun maailmaa kaada ;D

155Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 2:12

jonskauu

jonskauu

Toho x-factor ja tietty kaikki muut tommoset idolsit jne. juttuu että yleensä aina ne ketä on voittanu ei tuu läheskää olemaan niin 'suosittuja' tai niiku ne ei menesty niin hyvin :-D tai siis miettii että suomessa otetaa nyt vaikka Antti Tuisku! Se oli sillon kolmas ja se on ylivoimasesti parhaiten menestynyt niistä kuten myös Anna Abreu ja Anna Puu. Kukaan noista kolmesta ei voittanu ja aika hyvin noilla näyttää kaikilla menevän.

Eli siis en usko että vaikka toi Tate Stevens voitti, että siitä tullaan hirveesti kuulemaan (eihän sitä tietty tiedä..) mutta ihan varmasti useimmissta noista kuullaan. Ja sitäpaitsi musta tuntuu että melkeen kaikki tossa amerikan x-factorissa ketä on vaa päässy niihin livelähetyksiin niin saa levytyssopimuksen ettäää joo Very Happy HAha en tiiä mikä tän viestin pointti oli!

156Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 2:16

vilqu

vilqu

^^Joo oon samaa mieltä ja toi on ihan totta!! Siis eihän 1Dkään voittanu ja kattokaa missä mennään ja pojat meni ja vallotti koko maapallopyörylän XD viime vuoden voittaja se Melanie Amaro ni siitäkää ei oo kuulunu mitään.. Samaten Cher Lloyd ni se oli NELJÄS ja silllä rullaa varmaa paremmin ku ykkösellä.. ;D Mietin vaa et mihin ne ykköset sitte aina katoo.. (:

157Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 4:24

bO0m

bO0m

Hahha kaverien kanssa joskus puhuttiin just siitä että onks se Ari Koivunen hukkunu johonki suohon xDD Totta on et ne ykköset usein katoo vaan johonki, ja just täydellisenä esimerkkinä meidän pojat et vaikkei voittais niin varmasti menestyy! (;

Vilqu taitaa se olla Louis ;DD

158Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 4:25

jAsbee

jAsbee

ja tos x factorisssaki aika moni niistä jotka tippu aiemmin, tekee parhaillaa levyä tai ainaki jotenki on alottelemas uraa :)
mua edelleenki ärsyttäää et tate voitti :D olin alusta asti sillee et "okei toi johtaa nyt mut ei se kuitekaa voita" ja sit siin oli ne 2 jäljel ja olin vielki varma et carly sen vie . mut eeeeeei

159Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 4:47

bO0m

bO0m

^mä ajattelin ihan samalla tavalla! :DD "no toi ei varmana tu voittaan et ihan sama.." xD

160Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 9:20

_Blistex_

_Blistex_

Samaa mieltä teidän kanssa, esim. nyt se idols-kausi kun oli se Katri( en muista sukunimee Very Happy ) niin senhän voitti lopulta se joku Ilkka, vai mikä lie, eikä siitä oo kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN. :DD ja muutenki, ykköset katoo jonnekki ja muut tulee enemmä esille. d: Kuten 1D:ki, tuli kolmanneks mut niistä top 2 ei oo kuulunu mitään maailmalla. d:

Mutjoo, en olis kyl uskonu et Tate voittais, että mietin noista kolmesta että Carly on se joka voittaa koko kisan mut ei D: Mut kai se sit on siinä ku Amerikas on niin paljon niitä kantrista pitävii tyyppejä :DD

161Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 10:39

Sarqai



Mut mä niin toivon et 5hsta tulee jotaaaain<3 Ne on ihunii, nii on kyl Carly kans:)

162Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 11:54

vilqu

vilqu

Oltii tänää äitin ja siskon kaa kaupoilla ja sain tosi kivan uuden toppatakin ja lumisaapaat Smile Huomenna mennää ehkä viell toisee kauppaa ettii lasketteluhousuja Very Happy

Ja tohon x factorii vielä et 1D oli IHAN MAHTI tuol tuloslähetyksessä!! <3

163Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 12:33

Veeranen

Veeranen

kävin tänää sellasses seppälän outletis, mis oli aletuotteit alennettuun hintaan ja siitä vielä alennusta o.o Very Happy:D

164Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 12:39

jAsbee

jAsbee

katoitteks ton putouksen ekan jakson tänää ? kenest tykkäsitte enite ? :) vähä paha viel sanoo sillee mitää koska ei nyt paljoo nähny , mut mä ainaki näil näkymi tykkäsin enite iinan hahmost . ja toi oli mun mielest hyvä veto et laitto iinan ja rikun samaan :D ja jälleen kerran jukka rasila .. ei ei ei ::D

165Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 13:12

nealoves1D

nealoves1D

^^ komppaan iha täysin ! Very Happy iinan hahmo oli paras ja toi siiamilaisuus oli just hyvä idea :DDd mut jukka ............. Ei näin Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

166Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 La 5 Tammi 2013 - 23:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tohon x factor juttuun ; Mun mielestä Tate oli ihan hyvä tyyppi, olisin tietty halunnu et Emblem3 voittaa, mutta tosta top 3'sta oli aika ennalta arvattavaa et Tate voittaa ku tollaset voittaa aina joku 'vanha' sooloartisti. Ja tosta top 3'sta kannustin iteki Tatea, vaikka kantri ei oo mun musaa sitte yhtää (;

167Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 2:32

_Blistex_

_Blistex_

Oon samoilla linjoilla teidän kans tosta Putous-jutusta, iina oli kyl paras ja toi oli hyvä keksintö laittaa iinan ja rikun hahmot yhteen Very Happy saa nähä sit et mitä tapahtuu ku toinen noista putoo :DD Sit myös se jussin hahmo, olisko ollu joku Kurim ni sekin oli ihan hauska (:

168Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 6:58

bO0m

bO0m

^mäki tykkäsin Jussin hahmosta ja se Rikun Veli sikiö oli kyl hyvä :DDD Mulla tuli siitä nii mielee skrillex! xD

169Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 8:02

Mileaz

Mileaz

Very Happy oikeesti tän foorumin jotkut mainokset on ehkä hitusen sopimattomia täntapaselle sivustolle...

https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/vp8ewh.png

170Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 10:36

jonskauu

jonskauu

Hyvää synttäriä Milla! Smile <3

171Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 11:55

nealoves1D

nealoves1D

ONNEA MILLA ♥ !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

172Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Su 6 Tammi 2013 - 12:51

_Blistex_

_Blistex_

Paljon onneaa MILLA! ♥

Ja tosta mainoksesta, ekan kerran ku ton näin ni katoin ensin et siinä mainostetaan jotain patjaa. :DD Sit katoin uudestaan hiukan tarkemmin ja tajusin erehdykseni.. hupsis :'D

173Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 4:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Onnea Milla ♥

174Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 7:28

jAsbee

jAsbee

hyvää synttäriii milla ♥ vaan vähä myöhäs :)

mut nii tost putouksest, mun mielest akun hahmo oli myös aika huono tai ainaki näil näkymi, mut se kuiteki tulee varmaa pysyy siel pitkään vaan koska se on aku :D ainoot mitkä nyt tällee vaikuttaa iha hyvält on iinan, armin ja jussin hahmot

175Random #15 - Sivu 7 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 7:59

Evee

Evee

Onne Milla! Very Happy (myöhäs...)

Mun mielest se Akun hahmo vaikutti iha kivalt mut en tykkäny Iinan tai Rikun hahmoist

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa