One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 8

+10
Veeranen
Peetu
bO0m
Louizz_tomlinzon
Sarqai
jonskauu
vilqu
militsii
Stypayhoralikson
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM vol 8 Empty RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

oon muute kelannu, et jos värjäisin huomenna pinkin takas mun hiuksii :--D siis mulla oli viime kesänä pari kuukautta latvoissa joku sellane n 4cm 'kaistale' pinkkii mut leikkasin sit pois ja nyt mun tekis mieli värjätä se takasin tai sitte värjätä pari raitaa mun hiuksii alle. värjäiskö nyt vaan raidat ja päättäreitte jälkee ton 'kaistaleen' takas? ku en toisaalta haluis tota kaistaletta päättäreihi mut tahon pinkkii hiuksii nytnytnyt! ja päätin ku leikkasin pinkin pois, että värjään heti takas, ku hiukset on kasvanu yli sen mitä leikkasin pois.
haha mikä ongelma :----D norjalla on btw yllättävän hyvä viisubiisu!

https://twitter.com/#!/penguiniam

3RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 12:03

nealoves1D

nealoves1D

^^ mä kannatan tota et laittaisit niit raitoi nytte ja värjäisit sitte kesäks sen "kaistaleen" takasi (:

&& sori kaikki tää mun miettimine jonka takii varmaa kuolette kiinnostuksen kivivyöryn alle mut ajattelen ny "äänee" et saan itekki enemmä selkoo & toivottavasti muiden mielipiteitä.
Elisiis nytte mulla on vaihtoehtoina ulkomaan matka ens talvena, 2kk Herba leasingii syksyllä tai vuodenvaihteesta eteepäi vuodeks este valmennus ryhmään (vasta vuodenvaihteesta siks et vaihetaa tallii syksyllä ni haluisin valmennuksee vast sitte ku oon tutustunu vähä noihin hevosiin). Toi leasing olis joku muutaman satasen halvempi ku valmennus, eli valkusta saattaisin joutuu maksamaa jotai ite. On ny ajatellu et en ainakaa lähe ulkomaille ku kuitenki meen kesäl Maltalle 3vk, mut mulla ei oo hajuakaa haluunko sitte sen Herban 2kk vai valmennuksee vuodeks :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 12:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ kiitti! (---: ja mä varmaan tossa tilanteessa ottaisin ton valmennuksen vuodeks, koska no.. se on vuoden :--D ja no muutenki. toivottavasti saat päätettyy!(:

https://twitter.com/#!/penguiniam

5RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 14:49

militsii

militsii

Stypayhoralikson: mäki kannatan et raidat nyt ja kaistale takas kesällä Smile
nealoves1D: mä en ymmärrä leasingeistä enkä valmennuksista mitään, mut ottaisin varmaa valmennuksen Very Happy Joo en tiiä ja parempi varmaa etten sanois mitää ku en tiiä mitää noista jutuista xd

Laitan ny tänne ku esim hehkutus-topaan tulleet onnittelut on jo vanhoissa keskusteluissa: kiitos kaikille jotka onnitteli mua! Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

6RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 23:47

vilqu

vilqu

Mä en nyt Nea kyllä ollenkaan tie, oot kyllä pahassa tilanteessa.. Mä en tie mitä tekisin yhtään.. Mietin molempien hyviä ja (jos on) hunoja puolia ja sit katot et mitä niistä haluisin kaikkein eniten ja mitä et sit haluis. Smile Mikä huisa idea... (sarkasmia)

Hehe naureskelen täällä, nyt on äitienpäivä, klo jotain melkeen 11 ja täällä on forkalla aikas paljon porukkaa.. Smile (tai siishen nähden et on äitienpäivä ni on paljon..) Joten juhlistakaamme äitejä ja tulkaamme sen jälkeen heti foorumille Very Happy

7RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 1:02

jonskauu

jonskauu

HEhe voi kunpa näkisitte mun nilkan nyt! Se on iha turvoksissa ja tommonen sini-liila :-DDD hahahhaa tää näyttää joltai pullalta!

Ja joo hieman ärsyttää kun isi lähti äske ajaa Helsinkii päin Suomi-Usa pelin liput ja mun pikkusisko mukanaan :-( YHYYyy ja mä oon tääl kotona vaa kattomassa sitä peliä telkkarista NOUuu. Mut mä tein hyvää äiskänpäiväkakkua ja iskä ja sisko ei kerkeekkää syödä sitä ku mä syön kaikki hahahaha! Ja mun pitäis tänää lukee kokeesee ja tehä joku typerä tehtävä ja ei kyllä kiinnosta pätkääkään. KESÄLOMA TUUU JO!

8RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 2:26

Sarqai



Ois tehny mieli mennä selkään äsken mut unohin kypärän kotii, myöhemmin kai?Very Happy

9RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 4:19

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu, haha hajosin tolle "tää näyttää joltai pullalta!" Very Happy mut eikä :c koita saada se kuntoo !
Mut mahtaa ärsyttää ettet ite päässy pelii niiden kans :c vaik kyllähä se kotikatsomo on parempi ku et ei näkis pelii ollenkaa, vaik kotona ny fiilis onki iha erilaine xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

10RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 6:14

vilqu

vilqu

Meillä katotaan peliä täällä mammalla.. Taino en minä ja kummisetä (joka nukkuu tossa vieressä) katota, mut kaikki muut visiin.. Smile

11RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 6:22

nealoves1D

nealoves1D

tulkaa toki chattii SmileSmile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 6:54

jonskauu

jonskauu

Siis mä oikeesti sammutin telkkarin äske ja otin tän koneen esiin, ei tosta Suomen pelistä tuu taas yhtäää mitää :-D Ihanku ite ois tuolla pelaamassa mukana, on niin ahdistunut olo kun tota pelii katto!

13RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 7:05

vilqu

vilqu

Niimpä! Voi jessus taas Leijonat..! Joo, mä voin tulla chattaan koht:D

14RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 7:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meiä taloa ruvetaa laajentamaan huomenna ja ne tekee mulle ja mun siskolle uudet huoneet (: Sit me saahaan sinne uus vessa ni me(mä) halutaan sinne kirkkaansiniset seinät ja seinille paljon 1D julisteita(siis sinne vessaan xD ja kyllä mun huoneeseenki niit julisteit)tai no se oli mun idea mut mun siskolle käy koska sen mielest One Direction on iha ok

15RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 7:32

nealoves1D

nealoves1D

Ei toi hyvältä näyttäny munkaa telkkarista mut mua ärsyttää aika hemmetisti lukee tuolt facecta mite kaikki vaa valittaa et "leijonat ei edes yritä" mut ei se oo helppoo pelata lätkän MM kisoja varsinkaa noi hyvää joukkuetta ku USA vastaan. Sitäpaitsi kyllähän se mestaruus sielt tuli viime vuonnnaki vaik kuinka valiteltii esim. Tsekkii vastaan olleen tappion jälkeen et "ei suomi koskaa pärjää".
Huonoja pelejä ja tappioita tulee mut that's life ! Ei sellasten jälkee voi fanit alkaa väittää että ei olis edes yritetty, koska varmasti joka ikinen yritti, ei vaa ollu tänää tarpeeks energiaa ja syötöt meni vähä sinne sun tänne. Mut tällästenki pelien jälkeen se on Suomi Finland aina ja ikuisesti ! Puolivälierissä sitte paremmin (:

en nyt siis teitä syytä, vaan tuol facessa keitti yli toi ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 7:41

bO0m

bO0m

Olin syömäs kun muistin et tnä tulee suomen peli ja sit äiti muisti et se alko neljältä. Olin ihan raivon et missasin 2 erää VIELÄ KU MERTARANTA OLI SELOSTAMASSA! Mut en mä sit onneks niin hirveesti missannukkaa ku oli nii huono matsi leijonien osalta ;( Oli hirveetä kattoo sitä kolmatta erää :c Ja nyt on taas iha angst ja vihane fiilis...
Yks hyvä juttu oli et leijonat ei luovuttanu vaik ei paljo mtn mahiksii näkyny (: Jakso aina yrittää painaa sinne USAn päätyy.
jonskauu "Ihanku ite ois tuolla pelaamassa mukana, on niin ahdistunut olo kun tota pelii katto" jep sama!

17RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 8:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voi eei mikä siinä on :---( nomnom alko tekee mieli pullaa XD

me käytii mummul ja vaaril ja täti oli siellä nii puhuttii vähä tost lomalle lähöst & et minne mentäis ja koska ja nyt sitte ollaa aikalailla Lontoon tai Dublinin kannalla ja että mentäis ens kuus mut enne juhannust - oikeest kui innoissani oon! mut pitäis vaa keksii jotai ohjelmaa tonne, koska oltais neljä kokonaist päivää suurinpiirtei..
ja katoin ton USA pelin kaks ekaa erää, ennenku alko viimine nii lähin värjäilee hiuksii. ei näistä tullu nii kirkkaat ku piti, näyttää tummanpunasilta vähäse yhy :--( mut aattelin että värjään vaikka tiistaina uusiks. saa nähä huomaako mun ystävät mitää erilaista :--D

https://twitter.com/#!/penguiniam

18RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:15

Peetu

Peetu

toi peli. Leijonilla ei ollu oikee vauhti päällä + tuomaripeli joka oli todella syvältä = täys katastrofi.

älkää nyt aatelko että mä jotenkin aina laittaisin tappion tuomareiden syyksi, mutta Kanada pelissä Komarov vuotaa verta -> ei jäähyä ja tänää siellä jenkkipoika on suomalaisen kurkussa kiinni -> ei jäähyä. näin sitä pitää !

19RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tää nyt on iha random mutta ruotsalaine fani (@carrovoxo twitteris) oli vetäny tänää poikie eesä paitansa alas kaverinsa kaa D---: ok ei mulla ikinä riittäis rohkeutta toho!
ok en tienny mihi osioo laittaa jote random koska random..

https://twitter.com/#!/penguiniam

20RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:38

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, mun sisko selitti tänään et joku hyyppä joka suunnilleen päättä aina et mihin pojat on seuraavaks matkalla ni oli kai sanonu et jos ruotsalaiset fanit sekoo yhtä pahasti ja on niin tunkeilevii ku viimeks ku pojat oli siellä ni ne ei enää ruotsiin sit oo menossa..

21RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu :---o missäs ne meinaa sitte äänittää kaike mikä piti äänittää & työstää ruottis... mutta vähä tuntuu että ei taia olla ruottalaiset ainoita jokka sekoo =D eiku joo suomalaisetha olis sellasii herrasmiesmäisii 'voi anteeksi hipaisin takkiasi kävellessäni ohi' 'olen pahoillani että tiestä nousi pölyhiukkanen kengällesi mennessäni ohi, voin putsata sen pois' EIKÄÄ MIELIKUVITUS XDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

22RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:52

vilqu

vilqu

No mut siis tietty ne nyt ton matkan ois siellä mut enää uusiks.. Ja mistä minä tiedän oliko toi totta kuulin siskolta ja se ties mistä.. Mua vähän pelottaa et jotkut ajattelemattomat fanit suomessa ryhtyy ruottalaisiks ja me saadaan samallainen maine 1D:n "ihmisiltä" ku ruottalaisilla on. En siis tarkota et ite ottaisin ihan chillisti jos näkisin pojat:)

23RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:19

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:No mut siis tietty ne nyt ton matkan ois siellä mut enää uusiks.. Ja mistä minä tiedän oliko toi totta kuulin siskolta ja se ties mistä.. Mua vähän pelottaa et jotkut ajattelemattomat fanit suomessa ryhtyy ruottalaisiks ja me saadaan samallainen maine 1D:n "ihmisiltä" ku ruottalaisilla on. En siis tarkota et ite ottaisin ihan chillisti jos näkisin pojat:)

no toivottavasti suomalaiset sen verra järkeviä et ei o.o
mä varmaa hyppisin innostuksest ja kaikkee, mut ei mul ikinä tollassee riittäs pokkaa mitä ne kaks ruotsalaist oli tehny o.o

24RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu joo siis meinasin että ne tietty olis ton & tajusin mitä tarkotit :--D eihä sitä ikin tiiä mistä kaikki kuulee jutut mutta toi voi olla yhtähyvi totta ku tarua..
Veeranen juu mulla olis iha sama!

https://twitter.com/#!/penguiniam

25RANDOM vol 8 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:31

vilqu

vilqu

Mä en voi selittää sanoilla mun reaktiota jos näkisin pojat! Sitä ei sit ollenkaan tie et mitä tapahtuis ku en oo kokenu.. Smile olisinki!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa