One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #6

+10
vilqu
Sarqai
Peetu
emmaLOVESnilla
Stypayhoralikson
nealoves1D
Veeranen
bO0m
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1RANDOM #6  Empty RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 8:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vanhaan tuli yli sata viestiä.

2RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 8:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tulee tuplat ,mutta viitiny laittaa tohon otsikko viestiin ku sitte tulis joka sivulle.
jonskauu:niimpä se on oikeasti hauskaa!Mäki voisin joskus koittaa räpätä tota Nicki Minajia ,mutta nyt en kehtaa ku kaikki mun perheessä täs kuuloetäisyydellä Very Happy

Nyt mun opettaja olis ylpee ku muistin laittaa mutta-sanan eteen pilkun

3RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 9:13

_Blistex_

_Blistex_

Oon aika ylpee itestäni, imuroin tänään koko talon VAPAAEHTOISESTI! :DD Joo, mä oon yleensä sellanen et jo oman huoneen siivoominen tarvii suuret voimat mut tänään mulle tuli vaan semmonen olo et haluun siivota (: Äiti tykkäs mut oli aluks hiuka epäileväinen ja kysy multa et: "Tarviiks sä jotain ku tälleen imuroit?" ;D

4RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 9:19

bO0m

bO0m

emmaLOVESnilla kirjoitti

Meil oli täl viikol vaihto-oppilait meiän koulus Virosta, Turkista, Saksasta ja Italiasta (: Sitte bongattiin parhaan kaverin kaa yks ylisulone italialainen poika, jolla oli sellaset ihanat kiharat ! + tummansiniset silmät.
Se oli ihana :oo
Huomattiin se, ku tultiin just salista ja oli iha kauhee ryysis siel aulas ja täl mun kaveril oli kepit nii kivan sen oli sit sielt yrittää tulla ku kukaa ei viitti väistää tai varoo tai mitää.. sitte se italialaine poika oli just menos siit meiän ohi, mut anto tietä mun kaverille ku sil oli ne kepit ja sit niitte katseet kohtas ja ne hymyili toisillee ja mä oikeesti tunsin sellasen ihanan kipinän niitten välillä :DD awwwww ! oon koko aja inttäny mun kaverille miten sen on pakko mennä puhuu sille jotai, ennen ku se lähtee takas italiaa ja tänää se sitte päätti et jos se näkee sen nii se menee juttelee sille, mut ne kaikki vaihto-oppilaat lähti just tänää ): Huomasin mun kaverist miten surullinen se oikeesti oli koska se ei luultavasti enää koskaa nää sitä poikaa.. Mä pystyin jo kuvitella miten sulosia niitten lapsista ois tullu ! xd haha..


Awww<3 Ja voi ei ): Tosta ois voinu tulla niin ihana love story! Oikeesti nyt muaki harmittaa sun kaverin puolesta :c Toivottavasti tää nyt ei jää vaivaan sitä pitkäks aikaa! :<

5RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 9:30

Veeranen

Veeranen

^^ meilläki! Very Happy paitsi et äiti tulee kokeilee otsaa ja kysyy " onks sulla kuumetta?"

6RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 9:54

nealoves1D

nealoves1D

emmaLOVESnilla kirjoitti

Meil oli täl viikol vaihto-oppilait meiän koulus Virosta, Turkista, Saksasta ja Italiasta (: Sitte bongattiin parhaan kaverin kaa yks ylisulone italialainen poika, jolla oli sellaset ihanat kiharat ! + tummansiniset silmät.
Se oli ihana :oo
Huomattiin se, ku tultiin just salista ja oli iha kauhee ryysis siel aulas ja täl mun kaveril oli kepit nii kivan sen oli sit sielt yrittää tulla ku kukaa ei viitti väistää tai varoo tai mitää.. sitte se italialaine poika oli just menos siit meiän ohi, mut anto tietä mun kaverille ku sil oli ne kepit ja sit niitte katseet kohtas ja ne hymyili toisillee ja mä oikeesti tunsin sellasen ihanan kipinän niitten välillä :DD awwwww ! oon koko aja inttäny mun kaverille miten sen on pakko mennä puhuu sille jotai, ennen ku se lähtee takas italiaa ja tänää se sitte päätti et jos se näkee sen nii se menee juttelee sille, mut ne kaikki vaihto-oppilaat lähti just tänää ): Huomasin mun kaverist miten surullinen se oikeesti oli koska se ei luultavasti enää koskaa nää sitä poikaa.. Mä pystyin jo kuvitella miten sulosia niitten lapsista ois tullu ! xd haha..


Awww mulle tulee mielee sellane jolu leffa jos ensi käy tollee ja sitte ne menee perheinee lomalle Italiaa ja se sun frendi näkee sen pojan ja ne alkaa juttelee ja kaikkee c: okeoke ajattelen liikaa. Mut eikää ku ne lähti :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

7RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 11:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä aattelin, että olisin menny aamulla (huomenna) salille heti kuuelta koska en kehtaa mennä päivällä, ku siellä on kaike maailma superbodarit :DDD mutta ei iha vaikuta siltä, ku pitäis olla joskus puol 5 jo hereillä ja kello on kohta 11, joo'o ei taia iha onnistuu Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

8RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 14:01

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:
Awww<3 Ja voi ei ): Tosta ois voinu tulla niin ihana love story! Oikeesti nyt muaki harmittaa sun kaverin puolesta :c Toivottavasti tää nyt ei jää vaivaan sitä pitkäks aikaa! :<
nealoves1D kirjoitti:
Awww mulle tulee mielee sellane jolu leffa jos ensi käy tollee ja sitte ne menee perheinee lomalle Italiaa ja se sun frendi näkee sen pojan ja ne alkaa juttelee ja kaikkee c: okeoke ajattelen liikaa. Mut eikää ku ne lähti :c
toivottavasti saadaan piristettyy sitä ku mennään mun parhaan kaverin kaa sille huomen yöks (: ja jos ei nii mä lähen italiaa ettii sen pojan ja tuon sen takas tänne ja sitte ne elää yhessä onnellisesti ja saa sulosia kiharatukkasia lapsia <3 mulle tuli kauhee inspiraatio kirjottaa kirja niitten yhteisestä tulevaisuudesta.. :DD

9RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 21:18

Peetu

Peetu

hello my darlings!!

mulla on ihan älyttömän kova kiire ollut tän viikon, kokeita ja esseitä ja aineita ja puheita ja valokuvausprojekteja... niin juu ja jossain vaiheessa pitäis eksyy tännekki! mulla on ollut tän viikon ihan orpo olo kun en oo ehtiny ees kirjautuu sisälle ): selailin tälleen nopeesti foorua, taitaa mennä koko aamu näitä lukiessa mutta ei haittaa! ihanaa että porukka on aktiivista (:

ahhhh vappu tulee, mitäs suunnitelmii porukalla on? meitsi lähtee tonne kaverin luo viettelee (joka meinaa etten sillonkaan pääse tänne -.- ) mutta uskon että tulee olee kivaa ! (:

10RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 21:33

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, mullekki ehti jo melkee tulla ikävä sua xdxdxd mutjoo kiireide keskel ei kyl kauheesti koneelle ehi :d
Mä en varmaa tee midi erikoist,, frendi tulee meille yöks ja tollee c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

11RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Pe 27 Huhti 2012 - 22:57

Sarqai



Yäh en jaksa nousta & lähtee tallil:I Mut en voi jättää tota kultaa yksinkääVery Happy

12RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 0:53

vilqu

vilqu

Näin ihna kauheeta unta! Elin keskellä kauhu leffaa... On okei katsoa kauhu leffaa mut et siellä on itse, ÄÄK! Ni hyppäsin siinä sit aina kerta väliaijoin mereen et heräisin siitä leffasta mut jouduin jotenki aina hetkeks pois ja sit piti hypätä uusiks... se oli outoa ja pelottavaa!! Very Happy

13RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 1:21

Sarqai



vilqu kirjoitti:Näin ihna kauheeta unta! Elin keskellä kauhu leffaa... On okei katsoa kauhu leffaa mut et siellä on itse, ÄÄK! Ni hyppäsin siinä sit aina kerta väliaijoin mereen et heräisin siitä leffasta mut jouduin jotenki aina hetkeks pois ja sit piti hypätä uusiks... se oli outoa ja pelottavaa!! Very Happy

Tiesitkö että SÄ oot outo ja pelottava?

14RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 3:40

bO0m

bO0m

Peetu i know that feeling, kun on kauheesti uusia viestejä ja on iha tippunu olo :DD
Ja nii meil on siis maanantaina koulua (! -.-' ) 9-3 mut saan lähtee jo 1, koska porukat ei tienny et mul on kouluu ja ne oli varannu pöydän ravintolaan johon mennää sukulaisten kaa syömään!<3 (: Odotan innolla, se on mun lempiravintola! Ja ei oo viel muita suunnitelmii (;

15RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 5:03

Sarqai



bO0m kirjoitti:Peetu i know that feeling, kun on kauheesti uusia viestejä ja on iha tippunu olo :DD
Ja nii meil on siis maanantaina koulua (! -.-' ) 9-3 mut saan lähtee jo 1, koska porukat ei tienny et mul on kouluu ja ne oli varannu pöydän ravintolaan johon mennää sukulaisten kaa syömään!<3 (: Odotan innolla, se on mun lempiravintola! Ja ei oo viel muita suunnitelmii (;

Oih nam<3 Mun ei tarvii mennä kouluun ollenkaan<3

16RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 10:42

_Blistex_

_Blistex_

Nooo, eipäs mulla oikeen mitään erikoisii suunnitelmii vapuks ole, kavereiden kaa varmaan oon ja sit ihan kotona ja valmistaudun loppurutistukseen. Ehkäpä käyn vähä ostoksilla ;DD Ja bailabaila, mulla ei oo kouluu maanantaina :DD

17RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 22:05

Sarqai



Ihanaa vilqu tulee meille maanatain yöks:) Oon järjestäny vaik mitä mukavaa vapputapahtumaa meille<3

18RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 22:34

Peetu

Peetu

oon nii ylpee Leijonista, ne on voittanu kaikki leiriviikko pelit, tänää viel Ruotsii vastaan (: nyt kun ne ois vielä kotikisoissa samanlaisessa vedossa niin sitten taas päästään torille juhlimaan ♥

kuis moni aatteli seurata kotikisoja? onks joku niin onnellinen (ja rikas :o ) että pääsee ihan paikan päälle seuraamaan? mä en voi muuta kuin istua kotona telkkarin ääressä, noi lippujen hinnat on meinaa nii kamalat että ihan pahaa tekee !

19RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 22:59

jonskauu

jonskauu

Peetu, mä meen kattoo Suomi-Slovakia peliä iha paikan päälle Very Happy ja joo oli kyllä tosi kalliit liput ja ihan pahaa teki kattoo ku tili näyttiki yhtäkkiä nollaa, mut kai tää nyt on sit sen arvosta!

20RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 23:31

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Peetu, mä meen kattoo Suomi-Slovakia peliä iha paikan päälle :D ja joo oli kyllä tosi kalliit liput ja ihan pahaa teki kattoo ku tili näyttiki yhtäkkiä nollaa, mut kai tää nyt on sit sen arvosta!


hei kui siistii !! huudat sitten munkin puolesta siel, eiks nii? (;

wow sain just tietää et mun yks kaveriki pääs sinne :D

21RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 23:34

vilqu

vilqu

Vappu suunnitelmat on ne et meen sarqaille yöksi ja sinne tulee kans meijän yks toinen kaveri ja ehkä neljäs se ei viell tie... Very Happy Ja sit muuten mä löhöön ja luen äikän kokeeseen:D

22RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 La 28 Huhti 2012 - 23:36

Sarqai



vilqu kirjoitti:Vappu suunnitelmat on ne et meen sarqaille yöksi ja sinne tulee kans meijän yks toinen kaveri ja ehkä neljäs se ei viell tie... Very Happy Ja sit muuten mä löhöön ja luen äikän kokeeseen:D

Mitämitä neljäs?:O

23RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Su 29 Huhti 2012 - 0:23

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Vappu suunnitelmat on ne et meen sarqaille yöksi ja sinne tulee kans meijän yks toinen kaveri ja ehkä neljäs se ei viell tie... Very Happy Ja sit muuten mä löhöön ja luen äikän kokeeseen:D

Mitämitä neljäs?:O
Netta ei oo vieläkään varma jos tulee, soita sille!!

24RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Su 29 Huhti 2012 - 0:25

bO0m

bO0m

Peetu Alotin jääkiekon MM-kisojen seuraamisen vasta viime vuonna! :DD En ois ees halunnu kattoo niitä mut olin kaverilla ja se halus kattoo nii sit munki oli pakko... Sit innostuin siitä ihan sairaasti ja aloin iha kybällä seuraan xDD Ja aika sopivana vuonna alotin ku suomi just voitti <3 Ja aion taas seurata kotoo kisoja! (:

25RANDOM #6  Empty Vs: RANDOM #6 Su 29 Huhti 2012 - 1:12

Veeranen

Veeranen

Mä en oo never kattonu yhtäkään kokonaista lätkämatsia.. :Very Happy
sit ku kaverit ihan innoissaa puhuu sit mä vaan siin vieres sillai aijjaa o.o

Mua väsyttäää ihan hirveesti :c Voikun vois vaan nukkua Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa