One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 7

+8
jonskauu
emmaLOVESnilla
Stypayhoralikson
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Sarqai
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM vol 7 Empty RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 20:55

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100 (:

hehee thanks everybody, vaikka tää näyttiki pahalta nii nyt elämä voittaa jo (: tietty näytän siltä ku oisin ollut joukkotappelussa mutta asia korjautunee kilolla puuteria Very Happy ja kiitos kaikille pikaisten paranemisten toivotuksista, ootte ihania ♥️

yhdistelen vähän aiheita niin saadaan keskustelut oikeille alueille (:
Veeranen kirjoitti:
///OIKEESTI MUN FB ON TÄYNNÄ TOST JÄÄKIEKOST, kyl on nyt varmaa tullu selväks et suomi on voittanu 1-0 -.-
ihmiset kertokaa mulle mitä siin on sellast, miks seuraatte sitä o.o koska mä en oo ikinä ymmärtäny sitä ja en varmaan tuu ymmärtääkkää mut.. aina voi yrittää (:

mä seuraan jääkiekkoa koska se tulee geeneissä. Ensimmäiset MM-kisani katoin vuonna 1996 kun olin 3kk vanha. silloin en tietty ymmärtänyt mistään mitään mutta se on niin selkärangassa että lätkää katotaan. SM-liiga tulee myös äidinmaidosta, kerran IFK aina IFK. Peetu on puhunut (:

2RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 21:43

Sarqai



En oo koskaan seurannu lätkää, mut jalkapalloo jonkin verran:)

3RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 23:45

Veeranen

Veeranen

D:: periaattees ois siistii jos osais luistella lujaa yms, ja et ois kiinnostunu ettet sit oo ku puulla päähän lyöty ku muut puhuu D: mut pysyy ainakin ajan tasal kaikest mitä tapahtuu xd

/mä inhoon pikkulapsia, nyt joku tulkoot pelastaa mut täältä jookojoookoooo:c

4RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 0:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen:samis , muakaa ei yhtään kiinnosta jääkiekko.Kyllästyttää ku kaikki puhuu siitä ja mä oonku päällä puuhun lyöty.

5RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 2:01

Sarqai



Veeranen pikkulapset on sanonko mistä-.- Pelottavii(ei kaikki mut jotkut:d)

6RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 2:15

Veeranen

Veeranen

Sitkun noi pikkuset pitää hirveetä meteliä. Ja oon tottunu et yleensä on melko hiljasta, sitte ku radiotaki pitää huudattaa, rokkia. MÄ EN KESTÄÄ. nyt istun tääl kuulokkeet pääs ja kuuntelen musiikkii täysil ni ei tarttee kuunnella D:
Ja noi ei taija viel vähää aikaa lähtee -.-

7RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 2:41

_Blistex_

_Blistex_

Noista pikkulapsista sen verran että mä tykkään semmosista lapsista jotka on aika rauhallisii eikä pidä hirveest mitään metelii. Mut sit mä en kestä jos on semmosii mukulii jotka pitää kauheeta metelii ja riehuu niinku 24/7 -.- Muistan kun mun serkut oli nuorempii (poikia molemmat) niin AINA kun mä näin niitä niin ne riehu, huus ja potki toisiaan. Sit toinen alko aina jossain vaihees parkumaan, se oli aika kamalaa ja mä vaan istun sohvalla iha järkyttyneenä. :DD

8RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 3:25

Sarqai



_Blistex_ kirjoitti:Noista pikkulapsista sen verran että mä tykkään semmosista lapsista jotka on aika rauhallisii eikä pidä hirveest mitään metelii. Mut sit mä en kestä jos on semmosii mukulii jotka pitää kauheeta metelii ja riehuu niinku 24/7 -.- Muistan kun mun serkut oli nuorempii (poikia molemmat) niin AINA kun mä näin niitä niin ne riehu, huus ja potki toisiaan. Sit toinen alko aina jossain vaihees parkumaan, se oli aika kamalaa ja mä vaan istun sohvalla iha järkyttyneenä. :DD

Jep samaamieltä! Sellaset söpöt jotka leikkii mielellään mut leikkii sit hiljaa ja tottelee ilman kysymyksii on sulosii, sit semmoset et "mennään ulos" "MIKS?!? SIEL ON TYLSÄÄ" hirveetä metelii.. Kamalaa-.-

9RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 7:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Iskä,pappa ja 5 v pikkuveli kattoo painii. Todella kiinnostavia puheita ja kauhee huuto 'noni nyt ota niskasta kiinni' 'heitä heitä heitä' 'eikä ranskalaine sai passattua'(joo en tiiä mitä se tarkottaa) Ja iskä väittää että mä huudan/puhun liia kovaa Very Happy

Mut sain just tietää et yks eskari-ikäinen tyttö ihailee mua iha sairaasti ,haluais kuulemma samanlaiset hiukset ja vaatteet ym.ku mul(varmaan onnistuuki saada samanlaisii vaatteit ku oon sitä yli puolimetrii pidempi xD). Just ku mun serkku lopetti sen.En tiiä onko tää imartelevaa vai ärsyttävää ku mä en kauheesti välitä roolimallina olemisesta. Mut siis on se iha mukavaa nähä kuinka se tulee hyvälle tuulelle jos kehuu vaikka sen vaatteita/vaatteitten väriä

10RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 7:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä taas tykkään pikkulapsist :---D en tosin jos ne kiljuu iha älyttömästi, tms mut ei niitte tartte olla kauhee rauhallisiikaa, koska mä oon ite kauhee hulivili ollu aina enkä ikinä pysy kauhee kauaa paikoillani Very Happy siks veli ihmetteleeki, miksei mulla oo adhd ku taas sillä on ja se on kauhee rauhalline:D
mä olin viime kesänä viikon ajan kattoo mun serkkujen perää ja ne oli oikeesti tosi ärsyttävii. ne on lellittyjä, minkä takii ne on vielä 200 kertaa ärsyttävämpii - jopa niitte äiti myöns ton! niitä ei saanu iltasin millää sisälle pihalta, ei millään suihkuun, ei millään nukkuun. aina keksi jotai muuta - ku piti nukkuu oli nälkä jne. en haluu ikinä lellii mun lapsii noi piloille, hyh...

https://twitter.com/#!/penguiniam

11RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 9:47

Peetu

Peetu

hahahaha mulle taas lätkä on yks tärkeimmist asioista elämässä :D se fiilis minkä siellä kentän reunalla saa kun kannustaa omiaan voittoon, se on niin hienoa ♥

pikkulapset on ihan kivoja kunhan ne ei oo pilalle lellittyjä kermapeffoja jotka saa kaiken haluamansa pikkurilliä heilauttamalla. niitä ei kestä kukaan ja vaikka semmoset ärsyttääkin mua paljon, toisaalta mulla käy vähän sääliksi niitä kun elämä opettaa sitten rankimman kautta.

12RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 10:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

https://twitter.com/#!/penguiniam

13RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 10:38

Peetu

Peetu

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

AWWWW aivan liian ihana ♥️ rakastuin (;

14RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 10:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

AWWWW aivan liian ihana ♥️ rakastuin (;

en ollu siis iha vääräs (;(;

https://twitter.com/#!/penguiniam

15RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 11:23

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!
aaaivan ihana :DD todellaki rakastuin ♥️

16RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 12:08

Veeranen

Veeranen

voiei toi video! Very Happy hyvät muuuvsit(8

17RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 13:08

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

love it! ♥️

nii ja tota mun pitäis olla nukkumassa, nimittäi mun pitäis herätä TÄNÄÄN jo kuuden aikoihin ja olla pirteenä kannustamassa Suomi sit voittoon iltapäivällä.. hehehe jos sitte telkkaria katotte ja näätte nukkuvan tytön siel pelissä ni se on minä :-D nyt adiooos ja palaillaa maanantai-iltana tai sit tiistaina =)

18RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 22:41

Sarqai



Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

Awws<33

19RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 5 Toukokuu 2012 - 22:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!
Adorable ♥️

20RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 1:02

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!


hahhahaha kivat muuvit :Very Happy:D:D:D:D:D:DD:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 2:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

hahaa en ollu siis iha vääräs ;--)

jonskauu nyt mun teke mieli kattoo se peli vaa siks että saattaisin nähä nukkuvan tytön siellä :---D

https://twitter.com/#!/penguiniam

22RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 2:26

Peetu

Peetu

jonskauu ei hitsit must tuntuu et katon pelin vaan sen takii et nään jos sä nukut siellä jossain Very Happy vaikka tekis toisaalta mieli olla kattomatta ku Mertsi ei selosta ): mutta pidä hauskaa ! (:

23RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 4:41

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, haha mäki taidan kattoo sen pelin et näkisin sut nukkuas siel Wink mut niinku Peetuki sano ni ei innosta mii paljoo ku Mertsi ei oo siel pärisemäs ):

&& sori oon ollu vähä epäaktiivine ku bestis oli meil perjantaist asti yötä ni ei tullu kauheesti ehittyy kirjottelee

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:03

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata Wink rakastutte!

i-h-a-n-a ♥️ love it (;

Ja jonskauu: katon sitä täs samal telkkarista ja yritän bongata sut sieltä nukkumast. ;DD

25RANDOM vol 7 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:26

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, mä en löytäny sieltä ketää nukumassa :c XDXD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa