One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 9

+12
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
bO0m
nealoves1D
vilqu
militsii
_Blistex_
jonskauu
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 10]

1RANDOM vol 9 Empty RANDOM vol 9 Pe 18 Toukokuu 2012 - 22:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tohon vanhaan tuli jo yli 100 viestiä

2RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 0:40

Sarqai



niin siis mulla on toi canon eos 400d (:

3RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 0:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vanhasta topasta
_Blistex_ hyi herranjestas! mä olisin varmaa ollu nii peloissani et oisin juossu pää punasena himaa ehkä jopa itkie :DDD lln oon tosi rohkee ♥️ harmi et sun kamera on rikki. :c
jonskauu siis mitä? kolmas järkkäri joka on jopa kallis ja ottaa iha kökköi kuvii? eikä kuulostaa uhkaavasti jolta kermaperseporvaripennulta.... Very Happy:DD
Sarqai millane se on? (: tai siis nii et tykkääkkö siittä ja näi... XD saa selvää mun selityksist.. onks se btw ostettu kaua sitte? ku en löytäny sen hintoi äskö ku etin s:
mun kameras on rikki vähäse se ku laitetaa silmä siihe aukkoo ku katotaa & tarkennetaa nii siinä on se kumine osa nii se on vähäse rikki :s
& meen tänää ostaa vähä lisää kynsilakkoi, seppäläs oli iha älyttömän hyvä valikoima sellasii mattapintasii lakkoi ja ostin eile mustan ja se on iha älyttömän hyvä jote pakko käyä ostaa vähä lisää kynsilakkoi sieltä :---D

https://twitter.com/#!/penguiniam

4RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 1:11

Sarqai



Joo siis mun canon on ikivanha, ei mulle hankita uutta koska rikon noi aina:I RANDOM vol 9 EOS-400D_200_tcm22-390133
tommonen, mun siis(: Meil on kolme järkkärii ja ne kaks muuta on hianoi, mä en sattuneista syistä saa käyttää niitä (mun puhelin on nimittäin aika ehjä)

5RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 2:52

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson niin ei tietenkää kuullosta Very Happy ärsyttäviä tommoset!

Mä kävin tänää yksityisellä näyttää tätä mun nilkkaa. Se lääkärinainen katto ja tutki, mut se ei löytäny mitää mut sitten se alko liikutella sitä eri suuntiin ja sit yhessä kohtaa vihlas tositosi kovaa! Sitte se sano, että mun nilkka on nyrjähtäny jossai vaiheessa ja juteltii et mitä kaikkee mulle on nyt sattunu ja sit kerroin että kerran tanssitunnilla tää tais nyrjähtää. Jotai se sit vielä tutki ja sit anto jonkun lappusen ja käski mennä maanantaina kouluterkkarille, josta pääsen jonnekki ja saan nilkkatuen :-D Ja sitte se nainen vielä sano, että mulla on varmaankin mennyt nilkkasiteet jotenkin, mut et jos käytän tota tukee ni pitäis 3-6 viikossa olla taas ihan normaali.

Oon kyllä tosi ilonen että vihdoin sain tietää mikä tossa on, mutta jotenki jäi häiritsee että se nainen sano: sulla on varmaan... mä niinku maksoin miljoonia että saisin tietää mikä mulla on ja sitte lääkäri sanoo että varmaan??! no mut pitää silti ottaa nyt vähä rauhallisemmin ja parantua! Ja kohta alkaa kunnon matsi Suomi-Venäjä!! iha alkaa jännittäää :-)

6RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 3:17

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Oi voi ): Mut hyvä juttu on se et sä sait tietää et mikä siinä on (: koita nyt ottaa rauhallisesti ja pärjäillä C:

Mäki meen nyt kohtapuoliin ku se matsi alkaa ni kattomaan sitä, toivottavasti Suomella menee hyvin ja pääsis kultapeliin! (: Peukut pystyyn ja Suomee kannustamaan! C:

7RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 3:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voi hitsi :s mutta sehän on aina noin, jos ei tutkita iha kauheesti & kauan nii ei siitä voi olla varmaa, tiiän että se on nii ärsyttävää maksaa älyttömästi yksityisestä (koska yleisellä ei tutkita tarpeeks ja huonoo muutenki..) ja sitte ei tiietä varmasti jotai. mut tärkein että sä sait (ehkä) tietää että mikä siinä on, jotta pystyy varoo sitä vähäse. ota rauhallisesti, hommaat nilkkatuen ja näi, kyllä se helpottaa (--: ♥

JEEE 1-0 JO!!!!! ollaa iha innoissamme täälä! tää peli voitetaa, ei mitää toiveita tai arvailuja (;
käytii siskon kaa kylällä, ostin pari uutta kynsilakkaa, kynsilakoille sellasen pikkuse laukun ja kynsitarroi tuitui :---3 ja illalla lenkille, oikeesti tää on iha hulluu - mä venaan iha innoissani sitä että pääsen lenkille! ja huomenna kotia kohti! pyyän että mentäis Tornion kautta että voisin ostaa parit lehet, hihi.

|| YAY NYT ON LENNOT JA HOTELLI LONTOOSEEN! 19.-22.6 ♥ oon nii innoissani! ja iskä kerto, että oltais menossa äidin kanssa viikolla 23 (jonka viikonloppuna olis miitinki (; ) Stadiin mutta äiti ei oo kertonu mulle mitää?:oo mut mun pitää muutenki soittaa sille tänää.. oon oikeesti nii innoissani näistä jutuist!

https://twitter.com/#!/penguiniam

8RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 13:32

militsii

militsii

Stypayhoralikson oi oon kateellinen, Lontoo on maailman paras paikka. En tiiä ooks ollu ennemmin Lontoos, mut mulla ainaki oli ennen ekaa matkaa sinne tosi kovat odotukset ja paikka oli kuitenki vielä jotai sata kertaa ihanempi. Pelkkä käveleminen kaduilla ja maanalaises istuminen on mun mielestä jotai nii ihanaa, Lontoon fiilis on jotenki sellanen ihana ja lumoava ja ihmiset siel on niiiiin mukavia ja kauniita ja ihania... Mulle ainaki tulee siel usein ihmiset viel jutteleenki, oli hyvä ku olin hotellin läheises kioskis yksin, nii joku mies rupes puhuu mulle kunnon aksentilla ja puhu aiva helvetin nopee, kuulin vaa sillee "I sdsfdgdgsgfsgsfgssgsfs" :DD Kysyin ainaki kaks kertaa siltä vaa et "what??" ku en tajunnu mitää ja sit lopuks ku jotai oltii juteltu rupes hävettää ku en kuullu kunnolla mitä se sano nii lähin vaa nopee sieltä kioskista pois :D. Mut joo nykyää oon joka reissun jälkee sielt kotii tullessani itkeny (kuullostaa aika tyhmältä, mut joo en ymmärrä itekkää kuinka kaupungille voi itkee) ja varsinki sit myöhemmi matkaa muistellessa. Oon iha tosissani miettiny et menisin lukion jälkee lääkikseen Lontoosee tai ees johonki päin englantii tai skotlantiki ois varmaa aika jees, mut esteenä on raha.... Tietty lainat on keksitty mut joo emmätiiä.

Iskä on jo puhunu ens reissusta mutta äiti sai just potkut ku sieltä mis se on töis irtisanottii tosi paljo ihmisiä ym, nii en sit tiiä koska meil on seuraavaks varaa... Iskä on kuitenki kans kauhee Lontoo-fani (ihan hullu Arsenal-fani, siis ykd futisjoukkue, ja muutenki iskä tykkää Englannista ja Lontoosta ja jos rahaa ois ni mä ja iskä asuttais tälläki hetkellä siel :D) et jos ei perheen kans mennä nii iskä menee varmaa taas yksin, se on nimittäi ollu siel varmaa miljoona kertaa :D

Meni ny taas pienoseks romaaniks mut tosiaa Stypayhoralikson oon kateellinen ja oi toivottavasti tulee ikimuistonen matka♥ Ja vaa kuukausi odotteluaikaa! Shoppaa sit 1D-kauppa tyhjäks ;D

http://dream-it-milla.blogspot.com

9RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 La 19 Toukokuu 2012 - 22:24

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson ei oo reilua!! Siis se päivä ku mä pääsen Lontooseen on niinku JIIPPII!! Oikei, oudosti kuvailtu mut se on se minne mä haluaisin mennä jos saisin ihan ite päättääSmile Varsinki koska siellä on 1D kauppa ja muutenki 1D<3

10RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 0:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson:Vau Lontooseen mäki haluun o_O Tosin iskän kaa eilen puhuttiin minne mentäis kesällä ku se kysyi et minne mä haluaisin.Ja mä sanoin että Floridaan tai/ja Lontooseen ja iskä sano että 'ai Floridaanki? ei nyt mennä mahdottomuuksiin vaikka kummassakin olis kyllä kiva käydä ja varmaan tullaan joskus käymäänki.' Eli Lontoota se ei tyrmännyt koska se ei kommentoinu sitä.Sit se rupes luettelee et mennäänkö saksaan vai ranskaan vai tanskaan vai pietariin vai jollekki tämän tyyliselle risteilylle.Äiti ei kyl innostunu mistään ku tuleeha se maksamaan ku on remonttiki nyt ja kaikki mutta äitiltä ei kysytä xD
Pappa muute sano et haluisinko sen kaa myös päivänreissulle hesaan.Mä sanoin et riippuu tietty päivästä,aattelin ehottaa miittipäivää tai kesäkuun flash mob päivää.Pappa sais silläaikaa katella nähtävyyksiä

Tästä on tulossa romaani mutta sain mun juhlaasun onnistumaan;laitan tälläsen(sinisen) mekon(joka on vähän arkinen)päälle ison korun ja sinisen nahkatakin.Meikata en viitiny paljoo ku sinne tulee tosi paljo vanhoja ihmisiä ni laitoin vaa hillitysti ripsiväriä huulikiiltoa ja kullanväristä luomiväriä

11RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 2:01

Sarqai



Hahaa mä oonki (ehkä) menossa joku vuos irlaantii viel, oon aina halunnu irlantii, ei oo sit tullu aikaseks lähtee.. Mut pianpian kai(:

12RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 7:17

nealoves1D

nealoves1D

wzexxfvtg hjn k en muista millo oisin viimeks jännittäny näi paljon ;oo toi suomi - tsekki oli jotai iha liian stressaavaa ! Edellee tärisee kädet ja sydän hakaa ton lopun takii xdxd
Kyl on pakko myöntää et ottaa päähän tää häviö .. mut varsinki loppu oli tosi hyvää pelii ja ens vuonna sitte mestaruus ! (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

13RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii vautsi kui monta kertaa oot käyny?Surprised tää on mun eka kerta, koska me ollaa aina lähetty aurinkoon eikä kaupunkii lomille :---D mulla olis ollu toine vaihtoehto Kairo koska rakastuin siihe kaupunkii palavasti viimeks mutten usko että täti oli tahtonu sinne.. mäki oon kelannu lukion jälkee lähtee Britteihi lääkiksee mutta raha tietty, Suomessa paljo halvempi käyä. säki oot siis menossa lääkiksee lukion jälkee? o.o apua tää on hassuu!! pakotat iskäs vaa ottaa siut mukaa Lontoosee (; mua vaa vähä stressaa toi raha, että suostuuks äiti nostaa mulle toiselta tililtä rahaa reissuu varte, koska oon oikeestaa kerenny jo tuhlata kaikki mun palkat... :---D mut shoppaan tietty (; hei olisko sulla muute jotai neuvoi et mikä on pakko-pakko-käydä paikka? Very Happy
vilqu hihi voin kuvitella sut siellä pyörimässä ympäri seiste yhellä kohalla & kiljue ilosta :---D ♥️
Louizz ei muutako painostat niitä lähtee Lontoosee (; mut toi risteilyjuttu kuulostaa iha älykivalta! mä haluisin tollaselle mut Norjan rannikkoo pitki tai Niili-risteily c:
Sarqai meillä oli Dublin kakkosvaihtoehtona (tai lähinnä mulla ja mä olin se joka päätti matkakohteen:D) mut mä lähen sun matkalaukus Irlantii enkä tuu ikinä pois c;
Nea mite peli päätty? kuulin radiosta sen verra että se oli vieläki 3-1 kolmanne erä alkaes..

pysähyttii napapiiril ja mun oli pakko ostaa pehmokilpikonna-avaimenperä koska kilpikonnat (=Liam) :----DDD en ees tie mihi pistän sen, ehkä skootterin avaimii c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

14RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 9:50

nealoves1D

nealoves1D

^^ 3-2 päätty ja ei kyl ollu leijonien tasotus kaukana !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Su 20 Toukokuu 2012 - 12:19

militsii

militsii

Stypayhoralikson joo kirjotin vähä hassusti, tai no en mä ny oo käyny kui "vaa" 3 kertaa Very Happy Tai on seki sillee jo paljo mut emmätiiä Very Happy
Joo oon menos lääkiksee! Tai kattoo ny eka miten lukios menee kemia ja fysiikka ja nää mut suunnitelmis ois lääkis Very Happy Varmaa Turkuu jollei toi Lontoo-juttu onnaa. Mut ois aika siistii jos se onnistuis ja säki menisit ja sit oltais tyylii samas yliopistos ! Ois ees joku jonka kaa puhuu Suomee ku seki mua pelottais vähä Lontoosee lääkiksee menos et rupeis ahdistaa se ainainen englannin puhuminen, vaikka englantii onki kiva puhuu.
Öö no siis Oxford Street ja siel varsinki Primark ja Forever21 on mun ehdottomat suosikit. Toi Oxford Street on siis tooooooooooosi pitkä shoppailukatu mikä on täynnä eri vaatekauppoja, täs on hyvä sivu mistä näkee ne kaikki kaupat ja niiden kauppojen nettisivut ym.
Toi Primark sit on sellanen vähä H&M:n tapanen, mut vieläki halvempi iso kauppa. Se on aina tosi täynnä ihmisiä, et sinne kannattaa, jos vaa mahdollista, mennä mahollisimman aikasin aamulla, oon lukenu et sillon siel on vähiten ihmisiä. Jajaöö siel sit kuluuki monta tuntia, ku se on niin iso.
Sit toi Forever21 on kans aivan ihana, oon tilannu sen nettikaupastaki kerran ku ne vaatteet on nii kivoja, ja se on kans sellanen H&M-tasonen hinnaltaa, mut mun mielestä laatu on ehkä ihan vähä parempi. Ja tosiaa muita noita Oxford Streetin kauppoja kannattaa kattoo sieltä sivuilta, siel ny on esim. Topshop, Bershka, Pull&Bear ymym Smile
Ja no mä taas en oo käyny missää lämpimissä maissa koskaa, ku iskä ei perusta niistä oikee, sen mielestä on tylsää vaa maata jossai rannalla Very Happy Et en oo käyny Englannin lisäks ku vaa Irlannis ja Ruotsis.. Neki joskus monta vuotta sitte että Irlannin reissusta en muista ihan kaikkee ja Ruotsista en melkeinpä mitää Very Happy

http://dream-it-milla.blogspot.com

16RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 3:38

vilqu

vilqu

Sara jos sä meet Irlantiin, ni voit olla varma et mä änken sun matkalaukkuus!! Eikä mun ees tarvii änkee matkalaukkuun ku mä tuun sun mukaan ihan laillisesti!!

17RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 4:19

vilqu

vilqu

En nyt muista mihin topaan se Pinski oli kirjottanu mut mietin just tyyliin eilen et sua ei oo näkyny vähään aikaan.. OLI IKÄVÄ<3 Smile

18RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii kiitti hei iha älyttömästi!! mutta oot sä käyny aika monesti Lontoos :---) apua oon iha innoissani tosta matkasta!
hihi ties vaikka törmättäis sitte jossai päi Brittei lääkikses (; mut aa vähä olis siistii! ja tosiaa vois ruveta vähäse ahistaa opiskella monta vuotta englanniks ja puhuu vaa englantii koko aja :s
äiti taas tykkää aikalailla rantalomista, iskä ei perusta oikee mistää ulkomaalomista, isäpuoli tykkää taas mennä kokoaja ja no mä oon aikalailla sellane että tykkään maata auringossa mutten kauhee kauaa ja pitäis olla oikeestaa kokoaja jotai tollast tekemist, jote Lontoo kuulostaa iha (älyttömän!) kivalta siinä mielessä :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

19RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:14

Sarqai



Jotenki tänää ois tehny mieli mennä ettimään käsiini ne eilisen pelin tuomarit, ja sanoo pari valittuu sanaa-.- Ja Jesse sai sit pari lommoo vähän sinne sun tänne siin eilises käsirysys..

20RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 7:06

bO0m

bO0m

Tuli mieleen kun chattasin toissapäivänä sen mun ulkomaalasen kaverin kaa, nii se sano et se on kateellinen 1D pojille kun tykkään niistä niin paljo :D<3 Sit kyselin kaikkee et haluisko se et mulla ois 16 julistetta siitä mun seinällä ja haluisko se et mulla ois CD jolla se laulaa sit se vaa koko aika "yes :D <3" haha cute ;D <3

21RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 7:28

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ voi ei ihana :DD tuli muute mielee, et mun kaveri tutustu viime viikolla johonki ranskalaisee poikaa netissä (chatroulette), se sano et se on ihan sairaan kiva.. eka suhtauduin toho vähä epäilevästi koska tiiän et netis voi pyörii vaik mitä tollasii jotka esittää tosi kivoi mut sit onki jotai hämärii tyyppei.. :/ mut ne juttelee webil tyylii joka päivä ja kaikki jutut mitä se on kertonu siit on vaa nii sulosii, ihan nii ku säki oot kertonu tääl meille :DD

22RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 7:50

bO0m

bO0m

emmaLOVESnilla oi vähä ihanaaa! (: Toivottavasti seki sais siitä pojasta tollatteen kultasen pitkäaikasen ystävän jonka mä sain :) <3 ja tosta suhtautumisesta nii mullaki meni tosi pitkään ennenku opin luottaan tohon, ja hyvä että pidät huolta kaveristas<3 (:

23RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ma 21 Toukokuu 2012 - 8:14

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, aaw hei (:: vähä söpöö Very Happy

emmaLOVESnilla,, mm .. netis liikkuu kyl joitai feikkei mut kyllähän sielt löytyy myös ihan tollast aitoo ja ihanaa porukkaa välil (: toivotaa et kaveris saa siit pitkäaikasen frendin !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 23 Toukokuu 2012 - 3:04

jonskauu

jonskauu

Ette tiiä kuinka ärsyttäää kun meet kouluun ja sit sulle sanotaan että sun tunnit on peruttu!!

Lukkarissa näytti tänään et meen kahteentoista kouluun ja mähän menin. Kouluu piti olla siis 12.15-15.45. Ihmettelin ku ketää ei näkyny ja soitin yhelle luokkalaiselle että missäs kaikki on. Se sit kysy että enkö oo käyny wilmassa tänää ja en tietenkää ollu käyny :-D kaveri sit sano että joo meidän tunnit on peruttu että tänää ei oo koulua! Vähä rupes ärsyttääää!! oisin voinu jatkaaa vielä ihan hhyvin nukkumista! mut nyt ainakii kerkeen sit tekee kaikkee juttuja kotona ja makoilla täällä auringossa =)

25RANDOM vol 9 Empty Vs: RANDOM vol 9 Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:04

Veeranen

Veeranen

lupauduin sit seiskojen pesisjoukkueesee o.o MITEN MÄ SELVIÄN D:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 10]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa