One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 10]

1RANDOM vol 10 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 9:25

Mileaz

Mileaz

Oli kyl taas nii rand0m salkkarijakso ettei paremmasta väliä! Sit se Seppo ja Isabella siinä "seuraavassa jaksossa" jutussa XDDDDDD kuolinko ees.

Mun päättäriruusu katkes tänää ku yritin paniikissa nirhata ampiaista joka änkeyty ikkunasta mun huoneesee, en tiiä miten onnistuin tässäki tehtävässä... :::::::::DDDD

3RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 9:33

Veeranen

Veeranen

edellisesttopastaaa__
Louizz mä oon vaikeasti selitettävässä suhteessä tietokoneen kanssa:D

Mileaz mulki oli tollai tänää, pelasin sulkapalloo ni yhes vaihees rupeen nauraa ja kaadun sinne maaha ja kesti 10 minuuttii et rauhotuin xd

4RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 9:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

VOI EEI TROLOLO MIES TULEMME KAIPAAMAAN SINUA :-----(
ainii en tiiä mite meiä jääkaappi suhtautuu muhun nytte ku kävin vähä mummolan jääkaapilla... ei se oo vielä saanu tietää mutta jos se ei kysele nii en kerrokkaa! aamulla meil meni kumminki iha jepast <3

Nea mite loput pelit meni? c:
Mileaz oot kauhee stalker!!1 nyt tiiät miltä mä näytän koska laitan tyylii 1000 pärstäkuvaa mun twitterii päivittäi nyyhqis ok mun oli pakko tarkistaa et näkyyks mulla tumblr blogi vai twitter tosa sivus ku luin että oot käyny stalkeroimas senki stalker!11

+ viime yön (klo 1.30 suunnitelmat) keksittii maailma paras suunnitelma ystävän kaa! me perustetaa sellane b-ellesi tyyline kenkäliike mut se vaa myy netis kenkii ainoastaa likoil sellasii iha älysiistei!! koska me kuolattii kaikkii upeit kenkii netis mutku kaikki upeimmat miesten
/ veli äskö "montakoha kertaa säki oot ton blogin selannu?" ku luin miitti-topaa nii mä vaa "tää ei oo blogi!!1" yhyhy pyhäin häpäistys :----( kirjotetaaks se ees noi?

https://twitter.com/#!/penguiniam

5RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 10:10

Mileaz

Mileaz

Meiä ruohonleikkuri löyti tänää naapurista komeen pimuruohonleikkurin nii se feidas mut ):

Veeranen tollaset kohtaukset on kyl ihan hirveitä, varsinki ku tollane tuli mulla terveystiedon kokeessa toukokuussa, koska mulle muistu mielee yks iha älyttömän outo video ja meinasin tukehtuu siinä ku piti piätellä etten räjähä nauramaa Very Happy

Stypay XD Mä olen utelias ihminen, elä sen kanssa!! Mut en mä oikeesti tiiä mille sä näytät koska mä katoin sen ipadilla ja se ei antanu kattoo niitä kuvia, et ihan rauhassa vaa ;D

6RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 12:36

vilqu

vilqu

Mileaz, mun ruusut ei oo katkennu mut ne näyttää kyllä siltä et ne haluis tehä vaikka itsarin tai jotain.. Oon pahoillani sun ruohonleikkurin puolesta. Smile

Se oli hyvä tänään siellä lammella ku siellä oli jotaik ES:ssää jouvia kakkosluokkalaisia koviksia.. Smile

Tosi kivaa kunnella ku iskä mäkättää jotain suoraan sanottuna paskaa äidistä, et ku mun siskolla on rippijuhlat ja äiti stressaa niistä.. Eikä oo ensimmäinen kerta ku joudun kuuntelee tota valitusta!! Täst tulee aina sellanen olo et haluun vaan mennä sängylle, itkee ja kuuntelee momentsia ja looks after youta Sad Onks sen aina pakko tulla valittaa mulle, eikö voi puhuu äitin kanssa asioista..!! Iskä ei melkeempä jaksa enää äitiä ja mä en jaksa enää iskää!!

7RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 12:51

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, meil on ollu vaa noi kaks pelii ja huomenna on sitte kolmas joka ratkasee et miten sijotutaa täs alkulohkossa (: jos voitetaa huomenna ni ollaan meijän lohkon ekoja ja päästään A-finaaleihin, mut jos hävitään ni illalla nää kaikki menee ristii ja meijän sijotuksee vaikuttaa vaa se et miten muut joukkueet pelaa Very Happy (ei sitte sekavammin voi selittää ? :d)

Mielaz,, eikää :c otan osaa sun suruus ton ruohonleikkurin takii :s sul on varmaa kauhee kriisi menos mut koita pärjäil (:

Vilkku,, oh i know the feeling .. Mun vanhemmat riiteli yhes vaihees iha sika usei iltasin sen jälkee ku oltiin sikon kaa menty nukkumaa ja yhes vaihees jo pelkäsin et ne erois tai jotai mut sitte kaiken ylimääräsen stressin jälkee ne lopetti sen riitelemisen enkä oo kuullu et ne riitelis pitkää aikaa (: jos siis sellasii kinastelui ei lasketa. Elisiis voimii & iso halaus sulle siko ! Koita kestää hetken aikaa, kyl toi tost viel c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

8RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 15:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz joo no mäki oon aikamoine stalker jote turha mun on syyttää stalkkeroinnist:D ja no joo oon aika utelias luonne itekki :c koht sul ei oo enää ipadii Wink :DD
vilqu koita sanoo isälles ettet jaksa kuunnel shittii mitä se jauhaa äitistäs? että menis äitilles puhuu jos on siitä asiaa tai olis hiljaa. iskä yritti kans jauhaa jotai turhaa äitist mulle ku ne eros, yritti vissii saada mut jäämää sen luo sen avulla. mut koita pärjäillä ♥️
Nea aa tajusin mä ton pelijutun aikalail ja oonpa mä tyhmäVery Happy hyvä ettei sun porukat eronnu, ja no pikku kinaha on periaattees iha hyväks c: mul porukat riiteli kans tosi paljo, ne alotti ku tuli himaa töist ja lopetti ku meni nukkuu huoneisiinsa:D

11pvä lähtööön ♥️ tai no tarkemmiottae jotai 11&3/4 päivääVery Happy äiti ehotti, et sillo tiistaina menisin aamulla junalla jo helsinkii koska päiväl kukaa ei pystyis ajaa mua asemal ja äiti menee töihi kaupunkii nii pääsisin siinä samal sit. mut oon vaa kelannu et mite mä pysyn jotai 4h housuissani ennen lentokentäl lähtöö jos mun täytyy sen verra kuluttaa aikaa jossai kämpil, mähä vielä syön mun hiukset D_:

https://twitter.com/#!/penguiniam

9RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 16:05

jonskauu

jonskauu

Mä en osaa enää nukkua! Oon taas valvonu näi pitkää ja äske yritin kädä nukkuu mut mä en saa unta :-D voiei iha kamalaa. Tääl on viel kauheen kuumaki yhhh

10RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 0:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu: Tiedän ton tunteen... Mä monesti oon maannu 4 tuntia sängyssä hereillä(viimeks edellisyönä)(joskus viiski tuntii)koska en oo saanu unta.Sitte mä nousen ylös ja päätän valvoo koko yön tai meen koneelle tai luen tai jotain.Sen jälkeen rupeen nukkuu jos enää väsyttää xD

vilqu: Voi ei toi on niiiiin ärsyttävää.Munki iskä on yrittäny valittaa mulle äitistä ja toistepäin(äiti iskästä),mut sit se lopetti ku vaikutin välinpitämättömältä (tein jotain muuta esim luin,datasin tai katoin telkkuu) ja sanoin et "mee sanomaan se äitille(tai iskälle jos äiti valitti)".

Mileaz kirjoitti:Mun päättäriruusu katkes tänää ku yritin paniikissa nirhata ampiaista joka änkeyty ikkunasta mun huoneesee, en tiiä miten onnistuin tässäki tehtävässä... :::::::::DDDD
Mä en ees tie mis mun ruusu on xD

11RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 0:22

Mileaz

Mileaz

vilqu no onpas sulla itsetuhone ruusu ettenkö sanois :0 Ah kiitos ♥
Mut voi ei, sun täytyy sanoo sun iskälle et toi on sieltä ja syvältä, eiköhän se ymmärrä ja jättää sut rauhaan :c
nealoves1D ooh, kiitos sullekin näistä pahotteluista. Oon kieltämättä aika rikki, mut päivä kerrallaan ♥
Stypayhoralikson NONI justiinsa! :DD Mun ipadia et vie tai syön sut vartaassa paistettuna ja kanamarinadia siihe päälle ): oot kumminki käyny kyylää muaki jossai facebookissa et höhöhöhööö ei jeesus toi näyttää iha ankalle!!!
Mihis ihmeesee sä olet lähössä? :0
jonskauu mä en taas osaa herätä, nytki olin sillai jesh ehin kattoo Suurimman pudottajan jos tungen herätyksen soimaa 9.15 mut mähä tietty vaa sammutin sen ja jatkoin unia, heräsin sit yhentoista aikaa ♥

12RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 0:33

vilqu

vilqu

Kiitos kaikille tuoesta!! Jota oikeesti välillä tarvitaan koska mä en JAKSA!! Mä en oikeen tie voinko, pitäiskö, kehtaisko täst puhuu siskon kaa koska jos se ei oo huomannu asiaa ni se on sekä sokea, että kuuro!! Iskä puhuu joka päivä äitistä jotain ilkeetä ja äiti nyt harvemmin mut kyll seki.. Iskä aina ku se selittää mulle jotain äitistä ni siinä on liian usein kirosanoja verrattuna siihen et mikä on aihe.. Sit ku se puhuu mulle aina silleen niin usein, ni yritän vaan hillitä itteni ja nyökätä vaiks mun sisin huutaa "ONKS SUN PAKKO AINA VALITTAA MULLE!! MÄ EN JAKSA KUUNNELLA JOKA PÄIVÄ TOLLASTA **SKAA! TEE SIT JOTAIN ASIALLE JOS NOIN PALJON ÄRSYTTÄÄ!" Siis mun iskän sanat on välillä ihan naurettavia ja se suuttuu äitille ihan sika pienenstä, välillä sillon mä kyll jo sanon sille "et no rauha!!"


Sori vuodatuksen, mut mä en aina vaan jaksais.. Mut kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka jaksaa lukea ton ja niille jotka kannusti jo edellisen jälkeen love you! <3

Eilen illalla olin yksin kotona iskän kaa. Kun menen nukkumaan se on jo nukkunnu vähän aikaa sohvalla Smile Kun herään olen yksin kotona äidin kanssa, vahdin vaito Very Happy

13RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 0:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu:Mun mielestä sun pitää vaan sanoa sille niin ku sun tekis mieli.Tai sitte vähä hillitymmin tyyliin " älä mulle valita,mee sanoo se sille jos se noi ärsyttää".Jos susta tuntuu et sä et jaksa kuunnella sitä enää ni ei sun tarvii sano sun iskälle että sä et jaksa enää kuunnella tai et valittakoot jollekki muulle tai mitä vaan josta se asia tulis sun iskälles selväks

14RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 0:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu älä nyökkäile jos isäs puhuu pahaa äitistäs, sehä varmistaa että kuuntelet ja voi jopa tarkottaa että ymmärrät täysin sen asian mistä isäs sillä hetkel valittaa! koita puhuu siskos kans tosta asiasta ja sen jälkee jos siskoski on huomannu tilantee, puhukaa yhessä tei porukoille, se voi helpottaa kans. ja jos siskos ei oo huomannu, käske sen tarkkailla tota paremmi. kyllä se helpottaa, haleja sinne! ♥
Mileaz mmm... vartaita... XD ok ei tulis mieleenkää viiä! ja tiiän vaa sun etunime & et asut mikkelis, paljo se auttaaki löytää jonku tyypi fb'st:D:D mä lähen kyllä ihmeesee;) Lontoosee nimittäi haha olipas hauska

btw mun ystävä linkitti eile mulle yhe sivu jolla voi kattoo Abbey Roadii Lontoost! siinä kuuluu äänii ja kaikkee;) viime yönä jokku japsituristit otti sellast beatles-kuvaa keskel siin katuu ja autot joutu hiastaa niitte takii:D ja meni sellane superhieno vähänniinku mintunsininen lamborghini tai en oo iha varma merkist mut näytti iha silt!

https://twitter.com/#!/penguiniam

15RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 1:11

vilqu

vilqu

Kiitos taas!! <3
Staypayhoralikson, ou siistii! Linkitä Smile

16RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 1:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu tässä tää linkki c:

omnom teen vaniljamuffineit ja teen siihe päälle vaniljakastikkeest sellase kuorrutukse. lahjon äitii tällei vähäse hahaa c; ja sitte kohta saan tehä vielä sellasta pasta-kerma-broileri höskää joka ainaki näytti hyvältä yhes kuvas mut saa nähä miltä se maistuu ku tää kokki pääsee tekee sitä:DD ok ei se voi mennä pilalle nii helppo tehä

https://twitter.com/#!/penguiniam

17RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 1:37

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Kiitos kaikille tuoesta!! Jota oikeesti välillä tarvitaan koska mä en JAKSA!! Mä en oikeen tie voinko, pitäiskö, kehtaisko täst puhuu siskon kaa koska jos se ei oo huomannu asiaa ni se on sekä sokea, että kuuro!! Iskä puhuu joka päivä äitistä jotain ilkeetä ja äiti nyt harvemmin mut kyll seki.. Iskä aina ku se selittää mulle jotain äitistä ni siinä on liian usein kirosanoja verrattuna siihen et mikä on aihe.. Sit ku se puhuu mulle aina silleen niin usein, ni yritän vaan hillitä itteni ja nyökätä vaiks mun sisin huutaa "ONKS SUN PAKKO AINA VALITTAA MULLE!! MÄ EN JAKSA KUUNNELLA JOKA PÄIVÄ TOLLASTA **SKAA! TEE SIT JOTAIN ASIALLE JOS NOIN PALJON ÄRSYTTÄÄ!" Siis mun iskän sanat on välillä ihan naurettavia ja se suuttuu äitille ihan sika pienenstä, välillä sillon mä kyll jo sanon sille "et no rauha!!"

Joo mä joudun kestää tota ihan samaa... Aika pitkäänki oon joutunu kestää. Sit se on aika raskasta ku jotenki en ikinä oo puhunu siitä mun kavereille :c Mietin eka et en tännekkää sano mitää, mut sit ku luin nii huomasin et sul on _täysin samaa :< Ennen en sanonu mitään jos ne riiteli, mut nyt vanhempana oon alkanu menee välii sillee et "mä en jaksa kuunnella tota" "miks sä huudat" "onko pakko riidellä" "voitteko olla hiljaa"yms. En oikeesti kestä sitä kun noi riitelee, ja pelkään et se jättää muhu jotkut pysyvät jäljet :// Ja just toi kun sit puhuu jälkeenpäi toisen seläntakana suoraan sanottuna p**kaa nii menee hermo -.- Oon aina sillee "aha" "ei kiinnosta" jne. Välil oon toivonukki et noi erois..
Ootte ekoja joille kerron tästä :o
Mut toivottavasti siel toi menis ohi ja jaksamisii<3

18RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 1:54

vilqu

vilqu

bO0m, mulla on siis AIVAN SAMA tilanne!! ja toi sun lause "Välil oon toivonukki et noi erois.." pätee myöskin tämän tytön päässä sekä "Ootte ekoja joille kerron tästä Surprised" oli vaan pakko sanoo jollekkin koska mä en kestää enää yks ni halusin jakaa tän jollekkin Smile Mulla on siis niin sama tilanne ku sulla paitsi etten oo menny koskaan väliin tai sanonu iskälle mitään sen "isompaa" ku "rauha" ku se suuttuu niin pienestä, se on ihan käsittämätöntä!!

19RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 3:49

Sarqai



Onks teilläki sama juttu? Meijänki vanhemmat riitelee ja välil toivon et ne erois, mut sit en toisaalt, jotenki outo fiilisI: Ne tappelee ja sit puhuu just toisistaan pahaa, en nyt ehi selittää mut ehkä joskus..

20RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 4:22

Mileaz

Mileaz

Stypay ai et oo tajunnu yhtä juttua sitten täälläVery Happy no, ei se ainakaa mua haittaa.

Mä en vois kuvitellakaa mite kestäisin jos mun vanhemmat erois, mä varmaa kuolisin siihe tuskaan kun joutuisin päättää kumman luokse muutan ja tällee o: Mut onneks ne ei riitele melkee koskaan ja jos riitelevät nii sit ne sopii aika pian tai sit vaan unohtaa, oikeesti olis ihan hirveetä jos sellane päivä vielä koittais et mulla on kaks kotia tms.

21RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 5:30

Veeranen

Veeranen

Mileaz: mä rupesin hytkyy kesken bilsan tunnin, pidättelin nauruuni. sit kaverit katto sillai o.o sitku tunti loppu ja pääs käytävään ni rupesin nauraa Very Happy

vilqu sano sun iskälle siit esim et sä et jaksa kuunnella kuinka se haukkuu sun äitiis D:

22RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 6:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun pikkusisko osaa kyl olla hauska tyyppi xD Se oli tapellut yhen pojan kaa (joka aina kiusaa sitä) päivähoidossa ni sen perhepäivä hoitaja oli huokassu et "Sä oot ihan niinku Essi pienenä" oke hyvä et oon jääny mieleen,niin hyvällä ku pahallaki :DD Sit äske se puki uikkareita päälle ni se sano et "Mä haluun Harry uikkarit" Sit mä sanoin et "no rupee ompelee sellasii" siihe se ei sanonu mitää ku ei varmaa tajunnu mitä tarkotin sit se sano et "ne vois olla kyl vähä poikamaiset ku harry on poika" sit mä sanoin et "mutta fanit on yleensä tyttöi ni eiköhä niitä olis sit tyttöjen uikkareit punasiiki" sit se sano et "Harry tykkää vaaleanpunasesta se on sen lempiväri,mä oon kysyny" siihe mä repesin pahasti

23RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 6:58

nealoves1D

nealoves1D

^^ hahaha nauran tolle lopulle XDXD

Vilkku, b00m & Sara,, voiei :c voimii ja halei teille kaikille (: en nyt kauheesti osaa tähä sanoo mitää muuta ku et koittakaa vaa kestää hwtki, kyl se tost c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 9:46

Mileaz

Mileaz

Mitä tää kertookaan mun ja Sofian ajatusmaailmasta iltaisin?

"Loimme Sofian kanssa uudenlaisen hevoslajikkeen.
Se on valkoinen villivarsa, jonka harjas on Candy Kingin sateenkaarinauhoja, silmät ovat toffeepallot, laukatessa maahan jää hedelmäkarkkien jäljet, hirnuessa sen suusta pulppuaa suklaarusinoita ja kun se itkee, putoaa sen silmistä timantteja. Niin, ja kun tämä hevoslajike nauraa, kuuluu aivan satumaisen kaunista musiikkia.

Kuka haluaa ostaa tällaisen hevosen? Ovh. 2,4 miljoonaa"


Tää on pari viikkoo vanha juttu, mut löysinpä ton uudestaa vasta nyt :D

+ oon pistäny tälle replayn varmaa 5 kertaa kohta ja nauran kokoaja :') https://www.youtube.com/watch?v=yYkoQIkP8NU&feature=related

25RANDOM vol 10 Empty Vs: RANDOM vol 10 Pe 8 Kesä 2012 - 10:23

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, pakko myöntää et piti tarkistaa sun ikäs tost avatarin alta ton hevoslajikejutun jäkkee ... :'DDDd noei vaa mul tääl kiva huutonaurukohtaus tos lukies XD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 10]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa