One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Random #15 - Sivu 8 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:


176Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 8:12

vilqu

vilqu

ONNEE MILLA!! <3 vähä myöhäs mut kait se on parempi vähä myöhäs ku ei koskaa, ainaki jos synttärionnitteluista puhutaan Very Happy

Ja mä en nyt vielä jaksa ottaa kantaa noist putous hahmoista.. Smile

177Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 8:20

jonskauu

jonskauu

Toho putous juttuu, että mulle ei vielä kehittyny mitää suosikkia mutta tykkäsin siitä Iinan hahmosta, koska siitä tulee ihan mieleen yks mun serkuista pienenä :-D ja sitte se oli hyvä se Jussin, Armin ja Akunki ihan ok. Mutta tänä vuonna Akulla ei ollu nii hyvä kun aikaisempina vuosina, mielipide voi tietty muuttuu näitten viikkojen aikana mutta mun mielestä se ei vaan ollu niin hyvä. Mut luultavasti se silti on jossai kärkikolmikossa koska se on vaan Aku..

Eilen oli ihan hiton hauska tilanne (mun mielestä)! Juteltii vaa poikkiksen kans niitä näitä ja sit aloin puhuu siitä flash mobista. Sit ehotin, että mehän voitais mennä sinä viikonloppuna koko viikonlopuks Helsinkii, että käytäs shoppailee, moikkaa meidän sukulaisii ja sitte mä voisin käydä tanssii ja poikaystävä vois tulla kattoo sitä tanssia. Se sano: "Alku kuullosti hyvältä mutta loppua kohti huononi." En heti tajunnu että mitä se tarkotti ja sitte se tarkensi: "Noi tommoset One Direction jutut on iha huuhaata ja en halua kuluttaa turhaa aik.."

Sitte mä sanoin sille: "Nyt pistä äkkiä suuta suppuun tai sun perässäs on muutama miljoona teinityttö! Tai en mä niistä miljoonista tiedä, mutta ainaki kaikki foorumin tytöt ja jos ne sille päälle sattuu niin ne vastaa miljoonaa tyttöä." Poikaystävä meni sanattomaks ja mä sain vallan tunteen ♥️ Musta oli ihan hiton hauska tilanne ja naurettiin mun siskon kans tolle jutulle vaikka mite pitkää Very Happy

178Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 8:58

nealoves1D

nealoves1D

Putouksest viel senverran et Akuha yritti nyt tehä hahmon jolla se tippuis mahollisimman aikasin ku on aina pärjänny nii hyvin ni se kai halus nyt antaa muille mahiksen tai jotai (:

ja Jonna,, HAHAHAHA kiva ku sä annat sille näi positiivisen kuvan meist ♥ :'''DDDDDdd eivaasiis just hyvä toi XDDDDddd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

179Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 9:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Putoukses mä tykkäsin niist kaksosist ja siit ulkomaalasest tyypist! :-D ne oli iha huonoi verrattuna viime vuoteen hyi :-(

Jonna, apua Very Happy:D:D:D:Very Happy:D:DDDdd jooohhh me vastataa miljoonaa 10v pikkutyttöö ..... Smile))

https://twitter.com/#!/penguiniam

180Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 9:17

_Blistex_

_Blistex_

Miten yhen koulupäivän jälkeen voi olla näin väsyny? D:: Oikeesti, kaks viikkoo lomaa takana mut silti makasin sohvalla koulun jälkeen vaik kuin kauan :=C Saa nähä, millane olo on sit perjantaina..

Jonna, eikäää xDD Olis ollu kiva olla tos tilantees kärpäsenä katossa ♥

181Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 11:55

Peetu

Peetu

ONNEA MILLA ♥ fashionably late as always!

oonko mä ihan tyhmä mutta mä en tykkää niistä sikiön sisaruksista :d sisko on ärsyttävä ja veli on vielä ärsyttävämpi. siis tietty ideana ihan hyvä että yhdistää hahmoja mutta nääh toi ei vaan natsaa saletisti. tän vuoden hahmot on suoraan sanottuna surkeita, mutta kattoo nyt miten esim akun hahmo lähtee kehittymään. jussin hahmolta ootan aika paljon, koska se vaikutti oikeesti hauskalta :D

5 MIN JA SITTEN KISS YOU ♥

182Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 7 Tammi 2013 - 12:09

Mileaz

Mileaz

Kiitti teille kaikille :----) ♥

183Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ti 8 Tammi 2013 - 11:00

vilqu

vilqu

Jonna VITSI HYVÄ!! Very Happy "ja ne vastaa miljoona teinityttöö kyll jos haluu" <- Kiitti XD

Mulla on toisaalta ihan karsee fiilis toisaalta yllätävän hyvä.. Ristiriitasta! Ajatus järkyttää et on ollu kaks päivää kouluu ja nyt jo kaikki aineet ihan sanonko mistä (ei ny ihan kaikki mut lukuaineet ja tommoset) ja väsyttää koulussa.. ja oon tänään jo tehny niinku läksyi ihan kunnolla ja koe torstaina ja tsillee.. mut sit taas..

positiivisesti ajteltuna onha tässä elämässä hyviiki puolii KISS YOU MUSAVIDEO!! <3 rakas joukkueeni ja treenit ja oon tehny jo ne läksyt tältä päivältä ja huomenna on pitkästä aikaa KÄSSÄÄ!!! Very Happy

184Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ke 9 Tammi 2013 - 9:21

Mileaz

Mileaz

Mua alko pelottaa ku ehin jo sopimaa iskän kanssa et toukokuussa alotetaa harjottelee autolla ajoa D: Koko Mikkeli vaa tyhjäks nii säästytää kaikilta kuolonuhreilta.
Opetusluvilla opettamine tehhää vaa vuosi vuodelta hankalemmaks, mun ja iskän pitää käyä silti autokoulussa suorittaa pimeelläajo ja jotai teoriasontaa siihe päälle. Pelkkää rahastusta vaa...

185Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ke 9 Tammi 2013 - 11:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla toukokuussa jo?! eihä sen kortin hankkimisee ny nii kauaa mee? D:

https://twitter.com/#!/penguiniam

186Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 To 10 Tammi 2013 - 8:41

_Blistex_

_Blistex_

Tosta autojutusta tuli mieleen et mun tarvis ilmottautuu johonki mopokouluun ja hoitaa itelleni lopulta kunnialla se mopokortti :DD Ja kiva kun mä en edes tiedä et mihin mun pitäis ilmottautuu ja milloin yms. D:

187Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 6:20

Mileaz

Mileaz

Eveliina no ku mulla kestää kaiken uuen oppimises iha hirvee kauan ja sit toisekseen mun iskä epäilee mun ajotaitoja suuresti kuten epäilen miäkin :DD Kylhä mä sulle oon kertonu tästä vissii joskus


MUT HEI mulla välähti tänää et ku juttelen mun saksalaiselle, ranskalaiselle, brittiläiselle tai amerikkalaiselle kaverille nii mä juttelen menneisyytee ja ne tulevaisuutee! Ja et mä oon jo eläny sen hetken mitä ne on tällä hetkellä elämässä VÄHÄNKÖ SIISTIÄ

188Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 6:46

Veeranen

Veeranen

Milla , miks mä en ymmärtäny tota tulevaisuuten ja menneisyyteen juttua? o.o

189Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 6:48

Mileaz

Mileaz

Veera, välähtääkö jos sanon että aikaerot Very Happy

190Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 12:05

Veeranen

Veeranen

kyllä :DDD tuli sellai AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA niijoo , olenpa tyhmä - fiilis Very Happy:D:

191Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 13:13

vilqu

vilqu

Milla koetaanko me muka kaikki ennen noita eiks se oo just toisinpäin vai ooks mä taas vaihteeks tosi tyhmä..?? Ku eiks Lontoos oo se jutska et siell on kello niinko oikeessa ni eiks me sitte koeta kaikki kaks tuntii niide jälkee vai wuut??

192Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 11 Tammi 2013 - 13:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla en tajunnu toista juttuu koska sekavuus ja et oo kyllä puhunu mulle mitää tollasest Very Happy

..oon pikkase aikases ku oon jo nyt ettimäs ylppäreihin mekkoo? :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

193Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 La 12 Tammi 2013 - 12:57

Peetu

Peetu

Milla oot viisas, mä hei hiffasin ton tulevaisuus menneisyys nykyisyys -homman!! kui cool, en oo ees ikinä aatellu sitä tolleen :D

194Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Su 13 Tammi 2013 - 0:39

vilqu

vilqu

Eilinen päivä alko lähinnä sillä että Sara soittaa että nyt lähetää tallille (en ollu sopinu sen kanssa mistää tallireissusta) et sä tuut kattoo mun tuntii.. NO mää sitte menin ja Saralla meni muute ihan sairaasn hyvin, polle meni oikee muodossa ja kaikkee Very Happy Kun kerron meijän yhelle toiselle kaverille et muodossa ni lyön vetoo ettei usko tai sit on "AHA" se oli kyll enemmän ku aha arvosta (: No sitte olinki koko lpoou päivän Saran kanssa mentii heselle ja meille ei annettu ranskiksii ja huomattii ittekki vasta sitte ku saatii hampurilaiset ja sit Saran äiti meni kuitin kaa valittaa ni se myyjä heitti kuitin roskii XD jep Very Happy sitte harjoteltii flash mob tanssii ja katottii putousta siinä se eilinen menikin (: Nyt lähetää äitin kaa kattoo Skyfall Very Happy

195Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Su 13 Tammi 2013 - 8:39

nealoves1D

nealoves1D

Iha mahtava viikonloppu taas takana ! Olin siis taas valmennuksessa ja nää kolme päivää meni iha tajuttoman nopeesti c: se mun treeniponi oli tänää nii tajuttoman kiva ja eilenki estetunti meni iha hyvi ja koulutuntiki oli jees c: jokatapaukses tänää poni oli kyl iha huippu :3 en nyt jaksa selostaa tarkemmi mut en olis halunnu tulla sielt seläst alas ollenkaa ku kerranki se toimi oikeesti ja aaaaaaaaaaaa vieläki nii hyvä fiilis <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

196Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 14 Tammi 2013 - 11:59

Peetu

Peetu

oiii nea ihanaa tiiän niin ton fiiliksen kun vois vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ku menee niin hyvin! (:

https://www.youtube.com/watch?v=GMxoh2QEvlg kuolen nauruun! :D

197Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ma 14 Tammi 2013 - 12:47

Mileaz

Mileaz

Heidi HAH ollaa ainoot viisaat, hyvä me:D
Eveliina no ei tos ollu mitää epäselvää, ite vaa ajattelet sen epäselvästi ja toiseksee oot tyhmä nii en vois olettaakkaa että ymmärtäisit I love you

198Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Ti 15 Tammi 2013 - 8:32

bO0m

bO0m

Peetu haha vähä toi oli hauska!! :DDD Ja kuulosti oikeesti ihan simi puheelta o.0

199Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 To 17 Tammi 2013 - 10:35

Mileaz

Mileaz

kertokaa mulle mitä mun pitäis tehhä jotta muistaisin/jaksaisin käyä täällä päivittäi? ):

200Random #15 - Sivu 8 Empty Vs: Random #15 Pe 18 Tammi 2013 - 14:31

Mileaz

Mileaz

tulee tuplat mutta

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ HANNA!!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa