One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

1Random #15 - Sivu 9 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:


201Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 0:36

nealoves1D

nealoves1D

ONNEE HANNA I love you !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

202Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 0:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Onnea Hanna! ♥

203Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 1:11

bO0m

bO0m

Paaljon onnea Hanna♥

204Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 4:20

jonskauu

jonskauu

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ HANNA ♥

205Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 4:54

_Blistex_

_Blistex_

Aww, kiitos teille ♥️ Hyvin lähti ainaski aamu käyntiin, sain äidiltä rahaa ja sellasen hienon kaulakorun, isältä tuli lupaus et se ostaa mulle jonku siistin skootterin jos pääsen läpi niist kokeista ja saan sen kortin Razz

206Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 7:40

jAsbee

jAsbee

ONNEA MYÖS TÄÄÄLTÄKIIIN :))) !

207Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 8:17

Veeranen

Veeranen

aaw, onnee hannaaa c:

208Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 11:52

Peetu

Peetu

onnea Hanna!! ♥ (:

tänään putouksessa ikuinen interreilaaja laulo mun mielestä niin hyvin "mun täytyy risteillä nää risteilyt roskiin.." koska meitsihän kotiutui tänään ykkösristeilyltä! ei vitsit mikä meno oli, ei vaan ollu todellistakaan aina! mutta hengissä ollaan ja uutta risteilyä suunnitellaan nyt jo! :D

209Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 La 19 Tammi 2013 - 12:06

_Blistex_

_Blistex_

Juttelin tänään yhen mun kaverin kanssa, jota en hirveen useesti nää ja kun siinä kuulumisia vaihdettiin niin sit kun sanoin että tänään sain kivoi lahjoja ja onnitteluja sun muita niin hän vastaa ihan pokalla että kui sä lahjoi oot saanu. Sanoin sit vaan et kun on mun synttärit niin se vaan sanoo että ei edes muistanu et mulla semmoset tänäpä oli.. Ihanaa, kun kaveri muistaa tolleen ♥ Joten tuli hyvä mieli kun te onnittelitte mua c:

Heidi, ahh, mäki haluun laivalle! :DD Viimisimmästä laivareissusta on jotain vuos joten kyl oliski jo aika päästä risteilylle d:

210Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 Su 20 Tammi 2013 - 2:23

vilqu

vilqu

ONNEE HANNARAKAS!! <3 pahoittelen taas tätä myöhässä oloa.. :/

Mull on tällä hetkellä arvoilta 5 miljoona asiaa mitä pitäs tehä ja mä istun koneella.. joka johtuu kylläki siinä et kaverilla on tänää synttärit ja oli pakko mennä julkastee sen fb seinälle pari edustuskuvaa XD joono mut siis ens viikolla tiedos kaks koetta, sit pitäs lukee yks kirja sit pitäs hoitaa VIHDOINKIN noi mun kaikki 1D julisteet seinille ja muutenki mun posti pojille.. sitte tänää on mun vanhempien kummipojan yks vee synttärit ja pitäs päättää meneekö sinne vai treeneihin ku molempiin ei pääse.. joo no ehkä se poika täytää kerran elämässää 1 ja mulla on treenit kolme kertaa viikos mut en silti haluis TODELLAKAA jättää treenei välii!! Sit mulla on ihan saastanen nälkä ku en oo syöny viell tänää mitää.. XD jaja nii..

211Random #15 - Sivu 9 Empty Vs: Random #15 Su 20 Tammi 2013 - 4:45

bO0m

bO0m

Eilen kävi synttäri vieraita ja tänään myös, ahistaa kun mulla on nyt kauheesti rahaa! :d Siis jotenki tuntuu että en oikeesti ansaitse sitä rahaa ja ää ): Ei tunnu yhtään siltä et täytän parin päivän päivän päästä 16....siis mihin nää vuodet on kadonnu?! En haluu enää vanheta :s

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa