One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

51Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 2:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua jäi tosi kovaa ärsyttämään ku se tyttö (joka mua sillo joskus syrji ym) teki tosi paskamaisen tempun mun kaverille tänään ku olin toisessa luokassa.Jossain alitajunnassa musta tuntuu siltäkin että mun olis pitäny olla siellä mutta sitte taas tavallaan käsitän et opettaja käski mut toiseen paikkaan ni en voinu olla estämäs sitä.

52Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 4:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ onneks en oo siis ainoo jolla on tollane äiti ♥ koita kestää sen kaa!

Louizz etsä voi sille mitää jos sut on käsketty muualle :s

taisin saada auringonpistoksen -.- päätä särkee älyttömästi vaikka oon juonu paljo vettä jne. ja sain terveystiedonkokeest 6. mitä h*lvettii oikeesti? meillä oli joku 40min aikaa ja kysymyksii oli 79 ja monessa oli vielä jotai a b c d kohtii -.- maikka anto mulle kokeen ja sano "Eveliina sai parhaimman tuloksen" olin että mitähä ihmettä, mä sain 6? mutten sanonu äänee. sitte se katto uusiks "aijaa katoinki väärin, Eveliina sai yhen huonoimmista tuloksista" OK KIVA!
ainii kaikelisäks äiti o nytte päättäny että se lähtiski yksi sillo 7.6 Helsinkii eli en pääsekkää flashmobii/&miittii ellen maksa ite lippui eikä mulla oo yli 60e rahaa turhuuksii .... -.- koittais päättää

https://twitter.com/#!/penguiniam

53Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 4:20

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, ei kauheen kiva :c itekki sain ruotsista ja historiasta 6 täs jaksossa ... & koita viel kysyy jos saisit sen taivuteltuu et pääsisit mukaan,, haluisin meinaa nähä sut ! (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 4:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea voi harmi! :c mulla ei oo ollu ku matikka, fysiikka, kemia ja biologia 6 joskus Very Happy hissa on kivaa! & joo mä koitan nyt viikonloppuna taivutella sen siihe että ottais mut mukaansa ja oltais se vklp siel. se kysy eile että menisinks mä sinne (flashmob&miitti) yksi mutten yhtää tien mitä siihe pitäs vastata :s ku tunnetusti huono suuntavaisto jote mä todennäkösesti olisin tapettu tai kidnapattu tai raiskattu jos lähen siel yksi kulkee enkä haluu sitä mun mukaa:D

55Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 5:02

nealoves1D

nealoves1D

^^ oon varma et flash mobiin menevät kerääntyy steisille jost sittte meette porukalla (: mäki tuun sitte sinne varmaanki jos en oo turnauksen finaaleis Very Happy

56Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 5:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:_Blistex_ onneks en oo siis ainoo jolla on tollane äiti ♥ koita kestää sen kaa!

Louizz etsä voi sille mitää jos sut on käsketty muualle :s

taisin saada auringonpistoksen -.- päätä särkee älyttömästi vaikka oon juonu paljo vettä jne. ja sain terveystiedonkokeest 6. mitä h*lvettii oikeesti? meillä oli joku 40min aikaa ja kysymyksii oli 79 ja monessa oli vielä jotai a b c d kohtii -.- maikka anto mulle kokeen ja sano "Eveliina sai parhaimman tuloksen" olin että mitähä ihmettä, mä sain 6? mutten sanonu äänee. sitte se katto uusiks "aijaa katoinki väärin, Eveliina sai yhen huonoimmista tuloksista" OK KIVA!
ainii kaikelisäks äiti o nytte päättäny että se lähtiski yksi sillo 7.6 Helsinkii eli en pääsekkää flashmobii/&miittii ellen maksa ite lippui eikä mulla oo yli 60e rahaa turhuuksii .... -.- koittais päättää
no niinpä!

Mäki tos laskeskelin et jos mitenkään pääsisin sillo hesaan,mutta mulla täytyis olla rahaa yli 60€ jo pelkkiin lippuihin ja joku vanhempi henkilö mukana..Ja täältä lähin juna asema on puolen tunnin ajomatkan päässä ja juna muutenki lähtis jo 7.26 toine taas lähtis liian myöhään

57Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 5:59

vilqu

vilqu

Koittakaa päästä miittiin!!? Ymmärrän kyllä raha ongelmat koska raha ei kasva puussa, mut haluisin silti KOVASTI nähä teijätkin:)

58Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:03

Sarqai

ITSEASIASSA raha just kasvaa puussa, nimittäin raha on tehty puusta..

59Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:05

vilqu

vilqu

Sara, onhan tuokin totta... mutta ei se silti kasva puussa:D

60Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:ITSEASIASSA raha just kasvaa puussa, nimittäin raha on tehty puusta..
No sittehä sitä sais kasvaa enemmän mun kukkaroon

61Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:53

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:taisin saada auringonpistoksen -.- päätä särkee älyttömästi vaikka oon juonu paljo vettä jne. ja sain terveystiedonkokeest 6. mitä h*lvettii oikeesti? meillä oli joku 40min aikaa ja kysymyksii oli 79 ja monessa oli vielä jotai a b c d kohtii -.- maikka anto mulle kokeen ja sano "Eveliina sai parhaimman tuloksen" olin että mitähä ihmettä, mä sain 6? mutten sanonu äänee. sitte se katto uusiks "aijaa katoinki väärin, Eveliina sai yhen huonoimmista tuloksista" OK KIVA!

omfg toi opettaja D: . . . Voin koittaa lohduttaa sua sillä, että yks meidä luokan tyttö sai matikan kokeesta nelosen, ja meidän ihana matikan maikka esitteli sen sen kokeen dokumenttikameralla koko luokalle... Mikä kpää..... :c Mitäköhän niidenki päässä liikkuu ://

//Ainii unohdin kokonaan ku uppouduin niin näihin teidän juttuihin, mut en suosittele todellakaan leffaa Revolutionary Road. Se on siis vuodelta 2008 pääosissa Leonardo Dicaprio ja Kate Winslet! Luulin et se ois ollu joku romanttinen söpö leffa (ft. mun lempi näyttelijät) ja oli aika järkytys D: Siinä oikeesti kaikki meni päin mäntyä ja ei todellakaan ollu onnellinen loppu. Siitä jäi ihan hirvee olo, kauheen ahistava leffa! D:

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Pe 25 Toukokuu 2012 - 7:14, muokattu 1 kertaa

62Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 7:11

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

saattaa kuulostaa jotenki oudolta, mut oon ihan sairaan pettyny ku sain äikän kirjaesitelmästä 8½ .. mulla on ollu äikkä aina tosi hyvä (ala-asteella 5. ja 6. luokalla 10 ja joulutokarissa 9) ja mä olin niin varma et saisin jonku 9 tai 10, koska mun mielestä se mun esitelmä oli tosi hyvä ! saatan kuulostaa vähä itsekkäältä, mut tolta musta tuntuu :/ ja mulla ei ees ollu ku pari pilkku virhettä ja palautteessa se meiän ope valitti sellasista asioista joissa ei ollu järkee .. ärsyttää ku kaikki kaverit sai jonku 9 .. D: vähä turha angstauksen aihe mut tää mua nyt on tänää koko päivän vaivannu.
oon kans tosi surulline ku meil piti olla vikat musan tunnit tnä, mut sit se meni johonki tylsään konserttii ): meiän piti laulaa ja soittaa kaikkii kivoi biisei (kute One thing taas) ja meil ei tuu enää ikinä olemaa muusiikkii yläasteel .. nyt kaduttaa ku en valinnu johonki 1. valinnaks musaa D:

63Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 7:19

bO0m

bO0m

emmaLOVESnilla kyllä sä voit ihan hyvin olla pettyny, ja tietenkin oot jos odotit parempaa. Eikä se oo turha aihe jos se vaivaa sua, parempi vaan purkaa se ulos päästä! (:
Mulla oli tossa samatilanne kun sain enkunkokeesta 8+ vaik olin oottanu parempaa. No sit meil oli viel toinen koe tässä ja siitä sain 9+ (jep enkku mun lempiaine). Eli muista et se ei kuitenkaan oo mikään lopullinen numero, kerkiit näyttää taitos viel vaikka miten monta kertaa! (:

64Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 8:54

militsii

militsii

Mulla on ihan kakka fiilis.

Huomenna on meiän ja yhen rinnakkaisluokan päättäjäisbileet. Ollaan vuokrattu mökki (meinattii vuokrtata paljuki mut ois maksanu nii paljo ettei sit vuokrattukaa) ja tällästä. Ei ihan kaikki meidän ja rinnakkaisluokan ihmiset tuu, mut tosi monet. No, ensimmäinen v*tutuksen aihe on se, että mulle iski nyt just ihan armoton siitepölyallergia. Mun kurkku on tosi kipee, aivastelen kokoajan, yskittää, nenä on puoliks tukos ja puoliks niiskuttelen kokoaja + pää on kipee, tosin en tiiä johtuuko toi pääkipu allergiasta vai mistä. Olo on oikeesti siis iha kamala, koulusta tullessani makasin vaa sängyllä jotai neljä tuntia, en saanu nukuttua mut makoilin vaa. Nyt olo on sen verra parempi et voin ees koneella olla mut kuitenki. En todellakaa haluais jättää niitä huomisen pippaloita mutta jos tää olo ei parane nii en varmaa sinne mee/vanhemmatkaa antais mennä. Oon jo maksanu sen maksunki mikä kaikilta otettii siihe vuokraa + ruokaan ym, ja en usko että saisin sitä rahaa sit enää takas jos en meekkää ku muuten niide rahat ei pian riittäiskää vuokraan.
Sit toinen juttu.. No siis ymmärrätte varmaa että siel juodaan. En saa mistää juomia, yritin kysellä muutamilta tyypeiltä mut ei...Sinne tehään kyllä booli, mut siitä riittää tyylii yks kupillinen kaikille ja muutenki haluaisin jotai muutaki.. Tietysti hyvä vaa et oon "viisas" ja en juo, mutta jotenki ahdistavaa olla siel selvinpäi ku kaikki muut on kännis. Ja oon paljo sosiaalisempi ym jos oon juonu ees vähäsen. Ja viel se, et ku siel ei oo sänkyjäkää kui vaa muutama, nii pitää nukkua lattialla. Voi kyllä tuoda oman patjan tms, mutta meen skootterilla sinne nii en sais mitenkää patjaa sinne rehattua, ja en pysty selvinpäi nukkuu kovalla lattialla. Yh Sad.
Toivottavasti tää mun juomisjuttu ei nyt järkytä ketää, mietin et pitäiskö mun laittaa tätä ollenkaa ku tääl on pienempiäki, mut joo jos jonku mielestä ois nii parempi nii otan ton pois. En halua kannustaa ketää tolla juomaa enkä mitää, sehä on vaa parempi jollei juo ja rahat säästyy jne, mut mä vaa satun oleen aika ujo ja ku tuol bileis on kuitenki enemmän rinnakkaisluokkalaisia kui meidän luokkalaisia, nii en oo niitten kaa nii hyvää kaveria, nii olisin halunnu juoda....

http://dream-it-milla.blogspot.com

65Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 9:34

Veeranen

Veeranen

militsii mul ei oo aavistustakaan miten noi jutut menee, mut kysy joltain tutult joka sinne kans tulis et jos se antais sulle, ja sit maksaisit niist yms. Very Happy

mun pitäis leikkaa kynnet, ja kerranki nää on pitkät D:

66Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 12:20

nealoves1D

nealoves1D

miltsii,, eikä :c just pahaa aikaa iski toi allergia :s
Ja noist juomishommista mul ei oo kyl mitää vinkkejä oikeestaa paitsi et kyllähän sä voisit vaik pyytää kavereiltas hörppyy tai jotai ?

67Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 12:30

bO0m

bO0m

Apuaa itken täällä :"( Katoin just ekaa kertaa Dear John-leffan.. Itkin sen aikana melkei koko ajan, alusta lähtien. Ihana leffa <3 (':

//ja itken näköjään yli 10 minuuttia leffan jälkeenki, millon nää kyyneleet loppuu? ):

+forever alone fiilis D:

68Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 12:38

militsii

militsii

Veeranen & nealoves1D joo no siis oon kyselly niiltäki, mut ne on jo hankkinu juomansa ni eivät saa enää mistää D:

bO0m toi tunne on niiiin tuttu! Itkusta ei meinaa tulla loppua millää ja sit just toi forever alone -fiilis, melkei joka leffan jälkee... Mut kyl se siitä ♥

69Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 21:31

Sarqai

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:ITSEASIASSA raha just kasvaa puussa, nimittäin raha on tehty puusta..
No sittehä sitä sais kasvaa enemmän mun kukkaroon

Mm tännekki ois ihan toivottavaa kasvaa Very Happy

70Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 23:01

vilqu

vilqu

militsii, niinku varmaan huomaat ni mä oon 12 (täytän parin kuukauden päästä 13) ni ei mua siis haittaa toi sun juomis agstaus, mut en myöskään osaa mitenkään auttaa tässä tilanteessa.. :/

71Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 0:45

Sarqai

militsii, pitääks sun siis hankkii sinne juomat? Taisiis mul meni nyt ohi, en osaa auttaa ku en ihan tajuu:d

72Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 2:44

jonskauu

jonskauu

militsii lohdutan sua nyt ihan eka sillä, että mua ei järkyttänyt ollenkaan toi sun juomisjuttu koska teen ihan samaa ite :-DD joten samassa veneessä ollaan. Kysele ihanihan kaikki sun kaverit vielä läpi ja jotai, en oikee osaa antaa mitää vinkkejä Sad

73Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 5:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

militsii:Mä,Vilkku ja Sara taidetaan olla täällä aika lailla nuorimpia ja mua ei ainakaan järkyttäny yhtään toi juomis juttu(eikä muitakaan varmaan viesteistä päätellen).Mutta en mä kyllä osaa mitenkään auttaa sua tossa tilanteessa muutakun siihen allergia juttuun että allergialääkkeet ei noin äkkiä varmaan auta,mutta koita hommata allergia silmätippoi ja nenäsumute(se ei kylläkään auta sillä sekunnilla mutta 10 minuutin päästä on jo parempi olo)

74Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 6:52

militsii

militsii

Joo no hyvä ettei järkyttäny mitenkää, laitoin vaa varmuudeks (:. Ja no siis en nyt sit loppujen lopuks menny sinne ollenkaa, koska olo on tänää entistäki pahempi, ääntäkää ei tuu. Äiti haki mulle jota allergialääkkeitä johiin ei tarvii reseptiä mut eihän ne tietty heti auta. Tietty harmittaa mut kyl tää tästä Smile "onneks" sinne ei menny muutamia mun parhaimpia kavereita, jotai tietty mut suurin osa ei

75Angstaus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 9:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii voi harmi :c toivottavasti kääntyy toi allergia nyt vaa parempaa päi! no mutta ku et menny, nii sitte ei tartte ahistaa se ettet saa mistää juomii ja näi, mut ymmärrän et kui paljo harmittaa! meilläki olis ysit (meit o vaa 2 luokkaa) vuokrannu möki päättäjäisiks täst yhelt leirintäalueelt mutta ne ei enää vuokraa mökkei näi nuorille koska melu ja sotku.. saanko udella et paljo se vuokra + ruuat makso?
Louizz mullaki on joku 45min päässä lähi juna-asema ja jos menisin sillo lauantaina & tahtosin olla enne puoltapäivää Helsingis nii juna lähtis 7.38 .. mut onneks jos pääsen fm & miitteihi nii lähen torstaina sillo.
bO0m näit kuspäämaikkoi siis löytyy joka puolelt!
emma joo mä ymmärrän! mä sain tosi pitkää äikän kirjotelmist aina 8½ vaikka ne oli tarpeeks pitkii (vähintää 1,5sivuu aina), kirjotusvirheit ei paljoo ja muutenki oli mun mielestä (& kavereiden) hyvä. nyt sain aleksis kivi kirjotelmast 9, vaikka siinä oli paljo k-virheit ja mun mielestä iha huono. mut pääasia että pystyn ymmärtää ton!

ja tosiaa, munki lompakkoo sais kasvaa se raha .... mistäköhä sais ostettuu rahapuit? Very Happy

| pakko nyt vähä valittaa mun yhestä ystävästä.. se lähetti mulle & mun kahelle ystävälle angstausviestei ku oltii siel discos jonne seki olis tullu ellei sillä olis ollu tosi huono aamulla. se sai meiät kaikki tuntee syyllisyyttä ja meist kaikist tuntu että se tekee sen tahallaa. ykski viesti oli jotenki sillai "v*tuttaa kaikki... ette te nyt kuitenkaan paljoa.. tai no.. ette yhtään.." ja muutenki laitta tosi pitkii viestei ja sillei häiritti meiä hauskanpitoo :s tietty me oltais haluttu että seki olis siellä mutta mitä me voidaa jos se ite tulee sairaaks?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa