First topic message reminder :
Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä
Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
no niinpä!Stypayhoralikson kirjoitti:_Blistex_ onneks en oo siis ainoo jolla on tollane äiti ♥ koita kestää sen kaa!
Louizz etsä voi sille mitää jos sut on käsketty muualle :s
taisin saada auringonpistoksen -.- päätä särkee älyttömästi vaikka oon juonu paljo vettä jne. ja sain terveystiedonkokeest 6. mitä h*lvettii oikeesti? meillä oli joku 40min aikaa ja kysymyksii oli 79 ja monessa oli vielä jotai a b c d kohtii -.- maikka anto mulle kokeen ja sano "Eveliina sai parhaimman tuloksen" olin että mitähä ihmettä, mä sain 6? mutten sanonu äänee. sitte se katto uusiks "aijaa katoinki väärin, Eveliina sai yhen huonoimmista tuloksista" OK KIVA!
ainii kaikelisäks äiti o nytte päättäny että se lähtiski yksi sillo 7.6 Helsinkii eli en pääsekkää flashmobii/&miittii ellen maksa ite lippui eikä mulla oo yli 60e rahaa turhuuksii .... -.- koittais päättää
No sittehä sitä sais kasvaa enemmän mun kukkaroonSarqai kirjoitti:ITSEASIASSA raha just kasvaa puussa, nimittäin raha on tehty puusta..
Stypayhoralikson kirjoitti:taisin saada auringonpistoksen -.- päätä särkee älyttömästi vaikka oon juonu paljo vettä jne. ja sain terveystiedonkokeest 6. mitä h*lvettii oikeesti? meillä oli joku 40min aikaa ja kysymyksii oli 79 ja monessa oli vielä jotai a b c d kohtii -.- maikka anto mulle kokeen ja sano "Eveliina sai parhaimman tuloksen" olin että mitähä ihmettä, mä sain 6? mutten sanonu äänee. sitte se katto uusiks "aijaa katoinki väärin, Eveliina sai yhen huonoimmista tuloksista" OK KIVA!
Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Pe 25 Toukokuu 2012 - 7:14, muokattu 1 kertaa
Louizz_tomlinzon kirjoitti:No sittehä sitä sais kasvaa enemmän mun kukkaroonSarqai kirjoitti:ITSEASIASSA raha just kasvaa puussa, nimittäin raha on tehty puusta..
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa