One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

151Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 13:31

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, eikä ! Mäki melkee aloin itkee ku kuvittelin teijän fiilikset. Mut tosiaa ihan mielettömän ärsyttävää tollane et hajotetaa siks et opettajat ei pärjää koska eihä se periaattees oo teijän vika jos puollustatte toisianne ja opettajil menee hermot et teil on nii hyvä luokkahenki. Mut paljon haleja ja pärjäilemisii sulle sisko ! <3

Stypayhoralikson,, mäki taisin naurahtaa ton vikan lauseen kohal XD mut jos se noi käyttäytyyni who knows vaik oiski ;oo eivaasiis tosi ärsyttävää ku ei osaa päättää etonks väleis vai ei/jos se esittää et ne ois väleis sun kaverilles mut oikeesti ei jaksa sitä(tuli vaa mielee et noi saattaa olla..). Toivotaa et se sais selvitettyy et haluuks se olla niiden toisten vai sun kaveris frendi (:

Mileaz,, ei kiva :d mut jos ne näkyy pahastikki sukkiste läpi ni jos teil on ni laita niihi sellast ihon värist teippii(joka on tarkotettu jos pitää esin sormi teipata) ni se ei ainakaa pitäis näkyy nii pahasti läpi (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

152Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 20:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen _Blistex_ & Nea haha lupa on nauraa - nauran iteki tolle lauseelle aina ku nään sen:DD
Nea niinpä c: mut mun mielest on iha sama et mitä se päättää nytte, koska se muuttaa kesälomal tähä läheisee kaupunkii ja sitte tavataa sitä paljo harvemmi vaikka ruvetaanki käymää sielä koulus. mä vaa toivon ettei se pääse sinne sisää, minne mun ystävä on hakenu (toi samaine jota se oli mulkoillu) koska se haki sinne vaa koska mun ystävä haki sinne :d ja tiiän että mun ystävä on tollanen niinku on ton tytön takii, ettei mun ystävästä muuttuis jottai iha kamalaa -.-

https://twitter.com/#!/penguiniam

153Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 20:32

Mileaz

Mileaz

Veeranen kirjoitti:Mileaz: näkyyks sukkiksienki läpi? D:
Noh, ihonväriset 15 denin sukkahousut = näkyvyysaste 98,9 % ):

Löytyyköhän meiltä sellasta teippiä, vähä meinaa pelastais tän mun fiiliksen!
Noh, jos kaivetaan tästäki jotai positiivista nii opinpahan ettei kaverille kannata tekstailla kauhee keskittyneesti ku oot lenkillä koiran kanssa :D Varsinkaa tollasen vetohullun kanssa.

154Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 21:03

Veeranen

Veeranen

^Haha kuulostaa tutult : D mun tarttee vähä vaa löysää otetta ni se on siinä D:

155Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 0:58

Peetu

Peetu

Mileaz voi ei ): jos toi Nean teippisysteemi ei toimi nii puuteri on kans todettu hyväks, nimim. kokemusta on... kannattaa vaan ottaa joku vanha puuteri ellei haluu käyttää naamaan samaa mitä jalkaan :D

itkin tänään suunnilleen koko ajan koulussa. meillä oli harjotukset huomista varten ja kyllä mä hallitsin oman osuuteni, mutta silti. mä rakastan meidän luokkaa, meidän kouluu, meidän yhteishenkee ja kaikkee !! vaikka opet osaa olla ärsyttävii ja antaa paljon läksyy nii meidän opet on ainaki siitä reiluja että ne kuuntelee jos sanoo et hei nyt oli vähän liikaa / ei ihan handlattu kaikkii tehtävii yms nii ne auttaa ja sit sovitaan yhessä mikä ois sopiva määrä. koko koulun oppilailla on hyvä yhteishenki, kaikille voi mennä puhuu ja niist saa seuraa, meidän luokalla on ihan mahti yhteishenki ja kaikki vetää yhtä köyttä ja siis mä olen ylpeä että oon saanu olla osa noin hienoo kouluyhteisöö. varaan huomiseks rekkalastillisen nessuja nii ehk selviin niillä sen juhlan ajan.

voi v*ttu (anteeks eihän modet sais kiroilla hyihyi minä)... sain kuulla että hyvällä frendillä on kilpirauhasen liikatoimintaa. sitä on kuulemma kahta tyyppii, kamulla on onneks sitä jota voi hoitaa lääkkeillä mutta silti... ihan järkyttävä uutinen ):

156Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 2:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En tiiä mitä aatella.Mun luokka on syvältä mutta musta tuntuu oudolta jättää tää kaikki taakse.Jää tänne alaasteelle hyviäkin muistoja huonojen ohella ja muutama kaveri jää viel tänne(koska ne on nyt viel vitosel ja näi).Sit tavallaan vihaan joitai tyyppei mun luokasta niin että tuntuu tosi huojentuneelta et tää kaikki paska jää taa et jos pystyisin vihdoin päästä vähä yli siitä et mua on joskus kiusattu.Se ottaa niin kaaliin et oon joskus alistunu siihe.Ja tänään kukaan mein luokasta ei oo ärsyttäny mua nii paljo ku yleensä vaikka koko muu luokka,mun kaverikin härnäs mua aina kun laitoin viestii jolleki et 'Joonakselleko tääl vaa tekstaat(nimi muutettu' no mä vastasin et 'tietysti,kuulostaahan se todennäköisemmältä ku se että laittaisin viestin iskälle et tuu hakee' Siis tää ns.Joonas on se hyyppä joka koko ajan flirttaili mulle ja yritti iskee mua siel eile(lukee randomis)...Sekavaa mut ehkä mä silti haluan jättää tän taa

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 1 Kesä 2012 - 3:37, muokattu 1 kertaa

157Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 3:11

Sarqai

Mua inhottaa koska mä en tiedä YHTÄÄN minkä näkönen mun toikkari on.. Meijän ope sano et huonoin mikä mul on on kasi, mut en sit tiiä onks siihen luottamista.. Huomen se nähää ja sit tuun tänne itkee ku sain surkeen toikkarin..

158Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 4:16

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: Voi ei toi sun kaveri. ): Mun kaverilla on kans toi kilpirauhasen liikatoiminta ja se joutuu syömään jotain lääkkeitä ja käymään lääkärissä. :C

Mulla niin keitti tänään yli yhen mun luokan tytön kanssa.. Mä siis vihaan yhtä tyttöön mein luokalla tositosi paljon koska se on mulle aiheuttanu niin paljon harmii. No, mä sit tänään varasin kaverille tuolin mun vierestä ja sit se k*sipää tulee ja ottaa sen tuolin siitä. Sit mun kaveri haki siihen toisen tuolin. Olisin voinu vaan olla välittämättä mut mulla vaan kiehu yli ku sil oli sellanen s**tanan ylimielinen ilme päällä. Mä sit sanoin vaan et "yks on nyt niin röyhkeel pääl" sit se vaan kääntyy muhu päin ja sanoo jotain et " No sori, mut ei täs kukaan näyttäny istuvan." sit sanoin sille et mä varasin sen mun kaverille ni se vaan vastas et " ei täs sen nimee ollu" sanoin sille vaa jotain et "just v*tu lissu" ja mulkkasin sitä siin sit. Mä luulen et se ei kuullu tota viimistä koska olis satavarmana menny valittaa opelle. -.- Mut siis, ärsyttää vaan ku tommonen biatch tulee mulle jotain nakkelee niskojaan. -.-

159Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 5:14

mariaemmma

mariaemmma

- Huome sataa salee & päättärit kusee
- Ysit lähtee koulust pois

160Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 5:48

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

_Blistex_ : meiänki koulus on just tollasii rasittavia lissui, joide on tyyli pakko näsäviisastella ja väittää vastaa D:

Tänään oli varmaan ainaki tän vuoden rasittavin ja kamalin päivä -.- ja mun on oikeesti pakko jollekki valittaa..
Koulussa kaikil oli liikuntapäivä ja kaikki me 7. luokan oppilaat mentiin yhelle Linlon saarelle. Eka oltiin sillee et ihan kiva päivä täst varmaa tulee. Meiän piti mennä 2-4 ryhmis sellast luontopolkuu pitki sinne "leirille" missä me sit syötäis eväit jne. ja sit matkan varrel piti kans ettii rastei ja merkitä karttaan et missä kohti ne rastit oli.
Minä ja mun luokalla olevat parhaatkaverit päätettii sit mennä kolmistaa, mut yks rasittava tyttö änkes sit kans mukaa.. :d sen pitää tyylii aina roikkuu meis kii vaik ollaa sanottu et ei jakseta sitä enää, ku se oli kerra loukannu toista mun parastakaverii nii päätettii ettei enää ees yritetä olla sen kavereit mut ei se vaa näytä uskovan.. No mut kaikki ryhmät meni aika tiiviisti et me nähtiin edessä oleva ryhmä ja meiän takana oleva ryhmä. Kumminki me sitte yhes vaihees jotenki eksyttiin, eikä löydetty enää polkuu, eikä sellasii merkkei mitä piti seurata.. Mulla oli kauhee nälkä, enkä jaksanu kuunnella kuinka mun kaverit valitti ku se yks oli siin meiä ryhmäs.. mulla meni oikeesti hermot D:
Hetken pääst löydettii 3 meiän kaverii toiselt luokalt ja neki oli eksyny. Me sit jatkettii vaa matkaa ja ne jäi sinne kalliolle vaa istumaa. Löydettii sit polku ja soitettii niille et tulis sitä pitki, mut yks niist oli kaatunu ja sen reisi oli nii kipee ettei se pystyny kävelee, jote toinen niistä mun kavereista ja se rasittava tyyppi meni auttaa niit. Me soitettii mun parhaankaverin kaa yhelle meiän luokan pojalle ja sanottii et ollaa eksytty ja et se yks oli kaatunu eikä pystyny kävelee. Se poika sit ilmotti meiän luokanvalvojalle, joka oli kuulemma sanonu et niit ei ny kiinnosta tulla ettii meitä. Joo okei eiks niitten pitäis olla vastuussa meistä ? Siin vaihees mä oikeesti suutuin ja päätin et jään sit sinne metsää istuu, jos opettajii ei kerta kiinnosta et ollaa eksytty, lähtekööt ilma meitä D: sitte ne toiset tuli ja varmaa istuttii siel jotai puoltuntii, kunnes yks poikaryhmä (jotka oli tullu myöhemmi sinne saarelle) tuli sielt jostai pusikost. Ne oli kans eksyny mut ties minne mennä, jote me lähettii seuraa niitä. Soitettii taas sinne leirii ja viimei saatii joku joka tulis meitä vastaa ja tuli sellane helpottunu tunne ku kuullaa meiän ussanopen huutavan meit sielt jostai (: lähettii juoksee sitä ääntä kohti ja päästii ihmisten ilmoille ! Oikeesti siel metsäs oli iha kauheeta ja eväät ei ollu mitää kummosempii ja sääkää ei ollu mikää ihana D: eniten mua kyl ärsytti se et meiän luokanvalvojaa ei oikeesti kiinnostanu tulla ettii meit, jote kyykittii siel metsäs kunnes noi yhet tuli pelastaa meiät :DD

161Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 5:52

bO0m

bO0m

Louizz No kiva teil on sentää teidän koulus reilut systeemit toisinku meil! :<

Militsii no tossa sun jutus sait kyl kivasti käännettyy sen edukses! (: Meidä luokalle kai tulee pari tyyppiä jostai lisää ku meitä jää jäljelle 11 nii toivotaa sit et ne ois jtn kivoja! Ja jep eihän kukaan oo sentää koulua vaihtamassa (:

Neaa voi ei älä nyt säkin ala itkemään ;3 Mut kiitos <3 (:

mariaemma mullekki tulee ikävä ysejä!! :c Ei oo enää ketään hyvännäkösiä kyylättäviä ;D Ja ysit oli nii hauskoi! :c Pitää ny toivoo että kesän aikana ex kasin jätkistä kasvaa kesän aikana hyvän näkösiä! (; Koska eihän nyt uusia seiskoja kehtaa alkaa kyylään ysillä... xD

_Blistex_ huooh toi on niin ärsyttävää ! Onneks pääset siitä ny kesälomalla eroon!! (:

162Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 5:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

emma mitä h*lvettiä?! okei ei sais kiroilla mutta. lv'tä ei siis kiinnostanu tulla ettii? ööh aika typerää toimintaa, se & muut maikat on vastuussa teistä ja teille olis voinu käyä vaikka mitä siellä metäs ja se olis ollu sitte niite vika. tosi typerää käytöstä, tollasta mä en kyllä sietäis mun maikoilta DD: lolol

163Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 6:12

vilqu

vilqu

Oon tosi pahoillani! Mut mä en vaan jaksa lukea teijän kaikkien agstauksia (tai en tie jos kaikki agstaa, vai vaan lohduttelee toisiaan..) koska niitä on tullu ihan sikana näitä viestejä ja jotkut tosi pitkiä.. Kirjotelkaa vaan, onpahan oma menetykseni kun en lue.. Smile SORY!!

Tuun mä kyll sittenki kaipaan mun luokkaa..! Ne on tosi ilkeitä/ärsyttäviä sillon ku pitäis koulua käydä ja olla ihmisiks ja näin, mut kyll ne on kans aika ihania.. ainaki jotkut, oon mä niitten kaa sentään tässä kuus vuotta nähny. Mut kyyl kuus vuotta on tarpeeks ei ne niin ihania oo.. Smile Tulee silti ikävä tiettyjä henkilöitä ja haikee fiilis lähtee mut KYLL MÄ JO POISKI HALUUN!! Huomenna sitte itketään ku lähetään ja ku ykköset laulaa meille:)

164Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 7:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu:Mulla ihan samat fiilikset! Sä vaan osasit selittää ne paremmin :)

165Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 8:13

_Blistex_

_Blistex_

emma: Mitä?? O: Olisko sit niiden maikkojen mielest ollu parempi et ette löydä enää takasin ja ne sit joutuis soittaa vanhemmille et "Joo, tein tyttärenne on hukkunu metsään koska meitä ei kiinnostanu lähtee ettii niitä" Kyl opejen kuuluis ny huolta pitää oppilaista :// Tosi typerää toimintaa noilta maikoilta. :C
Ja mä tiiän et miltä tuntuu ku ärsyttävä tyyppi roikkuu perässä, meil oli niin kutosella. :C

166Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 8:34

Sarqai

Nonni. Nyt se on sit ohi. Alaaste jää taakse<3 Jotenki niis juhis oli nii haikeet fiilikset & kaikki itki eikä vanhemmat tajunnu mitää.. Ihan tyhjä fiilis, huomen meen sinne ja saan toikkarin ja sit vaa sanon hyvästit niille ketkä lähtee toisee kouluu<3 Emmätiiä, elämä on oikeest rankkaa. Ja oon sitämieltä OIKEESTI et nuoril tulee ihan liian nopeesti vastuu ja tällast..

Ainii ja sinä uusi tyyppi kenen nimee en nyt muista, sul o sama kuva allekirjotuksen joten viittitkö vaihtaa, koska mä meen ihan sekasin siit et mitä mä nyt oon menny sanomaaO.O?

167Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 10:12

Veeranen

Veeranen

emma: MITÄ IHMETTÄ ? o.o tehän ootte sen vastuul o.o

168Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 13:15

nealoves1D

nealoves1D

emma,, menee kyl yli mun ymmärryksen et opettajii ei kiinnosta jos joku eksyy ;o niide pitäis olla mukan just siks et ne osaa auttaa teijät vege niist metist ja toimii huoltajin jos jollekki käy jotai .. Mitähä niilläki liikkuu pääs ?
& joo tuttuu tollane et joku ärsyttävä tunkeutuu mukaa .. Meijänki luokal on yks tollane ja jos se tunkee mukaa ni se lkaa vaa höpöttää kaikkee mikä ei kiinnosta ketää ja suuttuu jos sille ei vastata -.-

Hei tiijätteks sen fiiliksen ku haluis pysäyttää ajan ja elää jossai hetkes pidempää ? Mul oli sellane tänää lv tunnil ku saatii koristella kotiluokka(meillä siis ussan luokka) kaikil piirrustuksil yms jutuil jotka kuvaa meijän luokkaa ja koko luokka oli iha messis meijä lv'n koira mukaa lukie ja tuli esille kaikki parhaat puolet meijä luokast & se fiilis oli ihana. Vaik ei meijänkää luokka oo täydelline ja nyt loppuvuodest meil on ollu enemmä riitoi(suurinosa turhii ..) ku normaalisti ni noit kaikkii homppeleit tulee ikävä kesäl ! Muutenki seiska ja kasi on tuntunu menevä iha sairaan nopeesti ja tuntuu et meijä yhteine aika vähenee liian nopeesti. Tietty meil on viel vuos jäljel yhes enneku kaikki menee omii suunti, mut vaik ylä astetta ei oo tarkotettukkaa missää vaihees kestää ikuisesti ni vuos tuntuu iha liia vähältä ! On epäreiluu et ylä asteel ollaan vaa 3 vuotta ja sinne tulee näi ihana luokka !
Elisiis kaikkimyötätunto teille jotka joutuu jättää vanhan luokan pakosta, uskokaa pois: tiijän milt teist tuntuu. Itekkää en osaa sanoo mitä tekisin jos joutuisin vaihtaa luokkaa/sitteku ysi loppuu :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

169Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 1 Kesä 2012 - 23:29

Mileaz

Mileaz

Itkin. Itkin ihan hirveenä, enkä tajua miks, toi luokka ei tuonu mun elämää mitää muuta ku täyttä shittiä eikä mulle jää ketää niistä ikävä, inhosin koko luokkaa ihan rehellisesti koko sydämestäni.
Mut silti mä itkin mun meikit ihan piloille ku laulettii suvivirsi.

170Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulle tulee ikävä paria tyyppiä,en haluu jättää niitä ala-asteelle kutoselle ku mä meen seiskalle.Vaikka kaikki edelleenki jaksaa kiusata mua siitä yhestä xD

171Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 1:54

Veeranen

Veeranen

mua väsyttää iha hirveesti, sit kuulostan joltai varikselta ja mun nenä on tukos o.o silti lauloin kevätjuhlas.. ei ois kannattanu D:

172Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 4:27

Sarqai

Meil oli nii ihana päättäjäine, meijä ope piti puheen luokas ja kaikki vaa itki ja vollotti siel iha hullun <3 En haluu lähtee

173Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 5:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai: Meiän opettajapas piti puheen siitä miten vaikea luokka me oltiin ja kuinka paljon ongelmia on mahtunu neljään vuoteen ja että sillä ei oo ikinä ollu noin hankalaa luokkaa vaikka se on ollu opettaja 31 vuotta xD Ja et on ollu erimielisyyksiä mitä tehään vai tehäänkö ollenkaan ja meilläki on keskenään ollu paljo erimielisyyksiä.Ihana puhe!

Sit meil oli iskän kaverin perhe visiitillä ex tempore.Mä en tykkää siitä perheestä kauheesti ja mun vanhemmatki oli vähä sillee et henna(se mun sisko) teki sitä ja henna teki tätä nii hyvin ja kyllä essiki(minä) pystyis jos vaa viittis...Siis mulle on tehty säännöt selväks et en saa lähteä mihinkään jos meil on vierait et mun olis pitäny lähtee jo ennen ku ne tuli(mut emmä tienny enneku ne tuli).tyylillä joko koko aja kotona tai koko aika poissa kotoa.Ja nyt jouduin lapsenvahdiks ku äitille tuli työ,yks poika jota nään aika harvoin mut ainaku tavataan ni tapellaan

174Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 6:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ottaa päästä yks ex-rinnakkaisluokkalaine joka piti puheen siellä, esitti siellä biisin ja sitte sil oli vaikka mitä muuta. se oli heittäny mun parhaan ystävän ulos siitä puheesta ku niitte oli tarkotus pitää se puhe ja mun ystävä ja yks kaveri oli tehny siitä puheesta suurinpiirtei kaike ja mun ystävä oli varannu et se pitää sen puheen lopun joka on sellane 'herkkä' nii eiköhä tää biatch mee ja varasta että se pitää sen lopun. sitte mun ystävä sano että jos se ei saa sitä loppuu, nii se ei piä koko puhetta, toi ei antanu periks ja sit lopulta se itki mun ystävälle ja kaverille että ku puhe ei oo valmis että eikö ne vois auttaa sitä. ei ne sitte auttanu ja näi, sai se sen lopult valmiiks. ja sitte se kans sano mun ystävälle jotai "no iha sama, olisin mä kumminki heittäny sut tästä ulos" DDDD: sit se esitti 'Hetken tie on kevyt' biisin, johon sen ääni ei sopinu yhtää ja ku kaikki vihaa/vihas sitä nii kukaa ei halunnu säestää sitä, se oli menny itkee meiä musanopel joka taas oli menny huutaa pojil et niitte on pakko säestää sitä.

+ mun toine ystävä vihjailee mulle että mun pitäis keksii sille tekemistä mutten oikeesti jaksais just nyt yhtää ketää. se lähetti valitusviestin äidistää&siskostaa (joist valittaa aina) ja sitte että sil ei oo tekemistä, ellei joku keksi sille jotai. mun piti mennä kylälle jos ei sada mutten yksinkertasesti vaa jaksa mennä :s

175Angstaus topa #11 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 6:59

jonskauu

jonskauu

Mulle meinas tänää vähä käydä huonosti ku olin ajaa skootterilla, onneks mulle ei sattunu mitää sen pahempaa mut kallis reissu tulee kyllä silti!
Olin ajaa kotiin ja asun niin syrjässä et täällä ei yleensä liiku ketää :-D
Vähän ennenku mä käännyn kotiin, niin on semmonen metsätie tai semmonen ja en oo ikinä nähny et sieltä ketää tulis ja mun mielestä siellä ei oo ees mitää taloi tai mitää. Kuvittelin tänäänki että ei sieltä ketää tuu ja olin muutenki iha omissa ajatuksissa. Sit sieltä tieltä tuliki auto ja mä säikähin sitä iha hirveesti! Tottakai, koska sieltä ei ikinä oo tullu ketää ja olin niin ajatuksissa, että en ees tajunnu mitä siinä tapahtu.

Mut mä vaa säikähin ja sitte seuraavaks mä tajusin ku yritin nostaa mun skootterii pystyy. Autoo ajanu nainen tuli kysyy et onks mulla kaikki ok ja autto mua nostaa sen skootterin ja kysy monta kertaa et pitääks sen soittaa 112. Mä vaa nauroin ja sanoin, et joo ei täs mitää et mä asun tossa iha lähellä että oon minuutin päästä kotona ja katon siellä sit vauriot Very Happy Kotona mä sit katoin vähä et mitä kaikkee tuhoa sain aikaan: mun kypärä on ihan naarmuilla ja toi ei ollu kovin halpa, mut pitää käydä ostaa uus.. sit skootterin tuli kans iha hirmuset naarmut ja jotai pikkuosia on irtoillu että ne pitää ainaki korjaa. Mulle itelle ei tullu muuta kun vaatteet vähä likasiks ja parit mustelmat. Iskä ei tosin ollu kovin ilonen ja se oli enemmän huolissaan skootterista kun musta..

Suosittelen ajaa varovasti :-)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa