_Blistex_ : meiänki koulus on just tollasii rasittavia lissui, joide on tyyli pakko näsäviisastella ja väittää vastaa D:
Tänään oli varmaan ainaki tän vuoden rasittavin ja kamalin päivä -.- ja mun on oikeesti pakko jollekki valittaa..
Koulussa kaikil oli liikuntapäivä ja kaikki me 7. luokan oppilaat mentiin yhelle Linlon saarelle. Eka oltiin sillee et ihan kiva päivä täst varmaa tulee. Meiän piti mennä 2-4 ryhmis sellast luontopolkuu pitki sinne "leirille" missä me sit syötäis eväit jne. ja sit matkan varrel piti kans ettii rastei ja merkitä karttaan et missä kohti ne rastit oli.
Minä ja mun luokalla olevat parhaatkaverit päätettii sit mennä kolmistaa, mut yks rasittava tyttö änkes sit kans mukaa.. :d sen pitää tyylii aina roikkuu meis kii vaik ollaa sanottu et ei jakseta sitä enää, ku se oli kerra loukannu toista mun parastakaverii nii päätettii ettei enää ees yritetä olla sen kavereit mut ei se vaa näytä uskovan.. No mut kaikki ryhmät meni aika tiiviisti et me nähtiin edessä oleva ryhmä ja meiän takana oleva ryhmä. Kumminki me sitte yhes vaihees jotenki eksyttiin, eikä löydetty enää polkuu, eikä sellasii merkkei mitä piti seurata.. Mulla oli kauhee nälkä, enkä jaksanu kuunnella kuinka mun kaverit valitti ku se yks oli siin meiä ryhmäs.. mulla meni oikeesti hermot D:
Hetken pääst löydettii 3 meiän kaverii toiselt luokalt ja neki oli eksyny. Me sit jatkettii vaa matkaa ja ne jäi sinne kalliolle vaa istumaa. Löydettii sit polku ja soitettii niille et tulis sitä pitki, mut yks niist oli kaatunu ja sen reisi oli nii kipee ettei se pystyny kävelee, jote toinen niistä mun kavereista ja se rasittava tyyppi meni auttaa niit. Me soitettii mun parhaankaverin kaa yhelle meiän luokan pojalle ja sanottii et ollaa eksytty ja et se yks oli kaatunu eikä pystyny kävelee. Se poika sit ilmotti meiän luokanvalvojalle, joka oli kuulemma sanonu et niit ei ny kiinnosta tulla ettii meitä. Joo okei eiks niitten pitäis olla vastuussa meistä ? Siin vaihees mä oikeesti suutuin ja päätin et jään sit sinne metsää istuu, jos opettajii ei kerta kiinnosta et ollaa eksytty, lähtekööt ilma meitä D: sitte ne toiset tuli ja varmaa istuttii siel jotai puoltuntii, kunnes yks poikaryhmä (jotka oli tullu myöhemmi sinne saarelle) tuli sielt jostai pusikost. Ne oli kans eksyny mut ties minne mennä, jote me lähettii seuraa niitä. Soitettii taas sinne leirii ja viimei saatii joku joka tulis meitä vastaa ja tuli sellane helpottunu tunne ku kuullaa meiän ussanopen huutavan meit sielt jostai (: lähettii juoksee sitä ääntä kohti ja päästii ihmisten ilmoille ! Oikeesti siel metsäs oli iha kauheeta ja eväät ei ollu mitää kummosempii ja sääkää ei ollu mikää ihana D: eniten mua kyl ärsytti se et meiän luokanvalvojaa ei oikeesti kiinnostanu tulla ettii meit, jote kyykittii siel metsäs kunnes noi yhet tuli pelastaa meiät :DD