One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

101Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 4:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu : Ties se aika varmasti ,koska se on tuntee mut nii hyvin ku se on ollut mun bestis joskus päivähoidossa ja oon jo alle 1 vuotiaana tuntenu sen.
Mutta joo onneks mulla on ne muut kaveripojat jotka on sellasii halinallei

102Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz pojan oma menetys, ku tollasen ystävän seurast lähti!
vilkku voi kiitos ♥

haluun Live Tourin itelleni nyt heti muttaku ei oo rahaa tilata ja äh muutenki kokoaja löytyy jotai mitä tahon iha himona mutten pysty tuhlailee yhtää rahaa koska nytki oon tuhlannu alle viikossa pelkästää ruokaa reilusti yli 20e.. yhy miks ruoka on nii vastustamatonta?

https://twitter.com/#!/penguiniam

103Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:20

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, et ole ainoa joka RAKASTAA ruokaa!! (ja tietty meijän Nialler <3)mä en kyllä käy syömässä missään kovin usein mutta syön silti paljon ja usein koska ruokaa on hyvää ja syöminen kivaa Very Happy

104Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson & Vilqu: Noi teiän kommentit toho mun angstiin on tosi ihania/kannustavia(tai jotain en osaa selittää).Ootte mulle tärkeit(niiku kaikki tältä forkalta) Love ya systers♥ And thanks for support(musta tuntuu et enkuks puhumine on helpompaa)
Ja täällä ilmoittautuu kolmas(?) jonka mielestä syöminen on kivaa!

105Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:44

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: kamalaa jos se jätti sut vaan jonkun tommosen ilkeen tytön takii, vaikka te ootte sen pojan kaa tuntenu niin kauan. Sad Mut se oli sen pojan vika kun sut tolleen jätti. Voimiii ♥️

Ja tääl on sit se neljäs ihminen joka rakastaa ruokaa ja syömistä. Mä en tajuu et miks ruuan täytyy maistuu niin hyvälle O:

106Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:48

vilqu

vilqu

_Blistex_, hyvä pointti ruoan hyvälle maistumisesta Very Happy
Louizz, täytyy sanoo ihan sammaa: "Ootte mulle tärkeit(niiku kaikki tältä forkalta) Love ya systers♥️ And thanks for support"

107Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu haha okei!
Louizz säki oot tärkee! ♥️ senkus puhut enkuks jos tuntuu että nii on helpompi, kyllä me ymmärretää! (: ja muista että ei oo sun vikas et se poika lähti sen tytön seuraa ja että oot sitä tyttöö parempi! ja hyvä, että tykkäät ruuasta (;
_Blistex_ kohtaha meillä on iso joukko "syöminen on kivaa" tyyppei kerhoo!Very Happy mut joo ruoka maistuu iha liia hyvältä! paitti jos siinä on sipuliaa yhyhy melkee itken jos joudun syödä ruokii jois on sipulii :cc

108Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:09

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Mä taas vihaan sienii :c Ne on nii kamalii. mä muistan ku joskus ku söin jotain mis oli sienii ni mun oli pakko sylkee se pois ku en pystyny nielasee. D:

Nyt ku tuli ruoka puheeks ni mulla on nykyään silleen et en syö enään niin paljon lihaa ku yleensä. Sit äiti valittaa ku en syö sitä mut mä en vaan tykkää siit enään. Sad

109Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:11

bO0m

bO0m

Louizz mulla on niin sama et enkuks puhuminen tulee luontevammin! (:

Ja oon nyt ihan tippunu kaikesta, ei oo ollu aikaa lueskella forkkaa kunnolla, enkä tiiä mistä puhutaan..... Eiku jaa no nyt pääsin ruokakeskusteluun kärryille!! :DD Joo siis mua niin ärsyttää kun saan viikkorahaa 5e ja sehän ny menis kerralla mäkissä! Ja sit ku pitäis viel säästää matkalle... Rahat ei ikinä riitä mihinkää :c Ja rakastaako kukaan muu SUBWAYTÄ? Haaveilen niistä subeista kaikki päivät xD<3

Ja pikkasen suututti tänään kun oli enkusta arviointi keskustelut. Sain ysin, oon siitä tyytyväine tiesin et saisin sen, mutta se opettaja valitti mulle tuntiaktiivisuudesta!! -.- Oikeesti vika asia mistä se vois valittaa, viittaan niillä tunneilla enemmän ku missään muualla! Mietin mielessä et haista p, koska kuulin et se oli mun kaverille valittanu samasta asiasta ja me kaks ollaan melkein ainoot jotka viittaa koskaan! D: En oikeesti voinu uskoo kun se valitti mulle siitä! Sanoin suoraan iha pikkusen ärsyyntyneenä et omasta mielestä viittaan paljon!
Haha saimpahan sanoo vastaan sille >:DD

//_Blistex_ Mulla oli yhes vaiheessa tollai et söin korkeintaan nakkeja, en mitään muuta lihaa! D: Musta kaikki liha oli ihan sairaan pahaa! Mut nii sit se vaa jotenki meni ohi ja nykyää rakastan _varsinki kanaa!! :DD

110Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:16

vilqu

vilqu

bO0m , mä oon käyny vaan kerran subilla ja sillon otin sellasta vähän liian tulista mulle mut sit mevaihettiin äitin kaa ja se toinen oli PALJON parempaa ja aivan TAIVAALLISTA!! <3

aihe vähän karkaa... Smile uups..

111Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ jos et tykkää lihast nii et sitte syö! mulla oli pienenä sillai etten syöny suurinpiirtei mitää, en ees tavallisii juustoi ja nyt rakastan juustoa:D
bO0m mä en saa viikkorahaa vaikka mun kuuluis saada, en tiiä mistä johtuu D: mut onneks täällä ei oo ku joku kebab paikka, grilli ja koti pizza, pyörisin varmaa koulumatkat jos olis joku mäkki esim! ja aaah subway <3<3 rakastan! inhottava toi maikka! -.- ookko kuullu mitä se on sanonu muille oppilaille, jokka ei viittaile, tosta tuntiaktiivisuudesta?

mulla särkee himona päätä, oon nukkunu viimiset kaks yötä jotai 6h molempina ainoastaa (koska en vaa saa nukuttua ja muutenki tosi vaikeet alkaa nukkuu, oikeestaa mä pelkään nukkumist) ja mun pitäis viel siivota ja tahtoisin käyä huomenna ostaa kaupast ruokii ennenku tullaa meille ja tehä muutaki kaikkee ää..
oon kans kelaillu et jos hommais osamaksul vaikka iphonen sillai et maksais jotai tyylii 20e/kk ja rupeisin nyt saamaa sen 5e viikkorahaa, nii sillähä mä saisin kustannettuu sen kkmaksun aina! koska mua alkaa ottaa nii päästä toi mun pska puhelin mutta vanhemmat on uutta puhelinta vastaa jostai syyst -.-

112Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:32

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, toi vois olla ihan fiksu idea, uuden puhelimen hankintaan .. Smile Voi jopa toimia! Mäkään en saa viikkorahaa, mut pärjään kyll ilmanki ja saan rahaa jos lähen vaikka kavereitten kaa shoppailee Smile Ja sillon joskus kolme kk sitte ku mulle tilattiin Live Tour ni sanoin äitille et maksan ite (se oli vähän niinku ehto siihen et saan sen) .. no en tie jos se sellasta lupausta enää muistaa, enkä aijo tosiaankaan sanoa jos se ei sano Smile

113Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:34

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Mä niin rakastan subwayn ruokaa ♥️ Harmi vaan et lähimpään subiin on noin 50 kilsan matka :DD Täs lähel on vaan kebab-pizzeria ja joku fucking kotiruokapaikka. D: Oikeest, vähän kamala ope tommonen! D: Sil taitaa vähä muisti pätkii jos ei kerran muista et kuka on viitannu tunnilla. :/

Stypayhoralikson: ää ei kivaa tommonen pään särky Sad Mut miks sä pelkäät nukkumista? Onks siihen joku erityinen syy vaa onks se vaan niin? O:

114Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:45

Mileaz

Mileaz

Viime viikon tiistaina meiän ois pitäny pitää luokkalaisen kanssa terveystiedossa esitelmä uimavesistä. Sit kivasti se luokkalaine ei ollu tietenkää sillo koulussa ja se esitelmä oli sen koulutunnuksilla, sit tänää jouduttii tunni jälkee jäämää juttelee siitä ja olin sillai "kyl mä iha hyvi sen voisin pitää" mut sit tää toine "minähä en sitä pidä ja Milla ei mun tunnuksille tule"
Kiitos, sinun ansiostasi sain esitelmästä nelosen ja terveystiedon numeroni putoaa yhdeksästä kasiin tai jopa seiskaan.

Sit se kun Facebookin chatissa yks kysyy sulta lauantaina "Onks se totta et sä plääplääplää..." ja oon kertonu sen jutun vaa mun serkulle ♥
Mukavaa kun löytää ihan sukulaispiiristä tällasia ihmisiä!

ps. Vuoden yhteenveto englanninopettajastani: Sulaneet aivot jotka on posahtanut pellolle ja 29 päivän menkat joka kuukausi. Ja että sille on ihan turha puhua suomea ku se tajuu kuitenkaa mitään, ihan oikeesti.

115Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:53

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson hihi taidan olla väsyny ku naurattaa kaikki, tällä kertaa toi "pyörisin varmaan koulumatkat" XDD Ja mite on mahollista ettei oo mäkkiä? :DD Luulin et se on ängetty kaikkiin mahollisiin paikkoihi? :DD Ja en oo kuullu mitä se on sanonu muille, mut nauratti oikeesti et mitä se sanoo niille (suurimmalle osalle luokkaa) jotka ei oo ikinä viitannu siel tunneilla.... D:
Voi ei, onks jtn painajaisia vai miks sua pelottaa? :C Ja toivottavasti päänsärky ny menis ohi! Mulla särkee aivan sairaasti silmiin tää koneen kirkas näyttö mut ... :DDD Ja kannattaa sit tarkistaa et siinä osamaksussa ei joudu hirveesti maksaan normi hintaa enempää ku joskus ne on ihan himosti kalliimpia ku jos vaan maksais suoraan koko hinnan (:

_Blistex_ Huijui subiin 50km :'''C Kuolisin varmaan siellä......... Eivaa eihä mulla oo ikinä ees rahaa käydä siel ;DD

Mileaz kirjoitti:
ps. Vuoden yhteenveto englanninopettajastani: Sulaneet aivot jotka on posahtanut pellolle ja 29 päivän menkat joka kuukausi. Ja että sille on ihan turha puhua suomea ku se tajuu kuitenkaa mitään, ihan oikeesti.

Haha meidä opettajaan istuu noi ihan samat faktat :DD Paitsi toi viimenen, mutta miedän opettajan kohalla sen voi paikata sillä että parempi kun puhuu suomee, kukaan ei kestä sen englannin ääntämistä! D: Se oikeesti raiskaa sen kauniin kielen, ja koko meidä luokka aina dissaa sitä siitä :DD En ihmettele et se vihaa meitä (:

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ke 30 Toukokuu 2012 - 2:46, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat (:)

116Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:03

Veeranen

Veeranen

Ha, tääl viides joka tykkää syyä! (: Mut tääl meil ei ookku joku pikku ravintola, ja sit pitseeria D: Mut rakastan niit citymarketin mozzarellapatonkeja♥ ja sitä pestomajoneesii♥ tuli nälkä:c

mut oikeesti mun silmät on vuotaa koko ajan, sit tulin kotiin katoin peilii. Rajaukset iha levinny D: Ihanaa -.-

117Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:16

Mileaz

Mileaz

bO0m kirjoitti:Haha meidä opettajaan istuu noi ihan samat faktat :DD Paitsi toi viimenen, mutta miedän opettajan kohalla sen voi paikata sillä että parempi kun puhuu suomee, kukaan ei kestä sen englannin ääntämistä! D: Se oikeesti raiskaa sen kauniin kielen, ja koko meidä luokka aina dissaa sitä siitä :DD En ihmettele et se vihaa meitä (:

Meillä taas on se, ettei se voi sietää meiän englantia ja me ei siedetä sen suomea :'D "Eieieiei sinä ei voida sanoa noin, se ei olla kieliopillisesti oikea!", "Noni nyt kaiki hilllllllllllja kitos"
Sit jätkät puhuu tahalleen tosi vaikeesti ymmärrettävää suomee nii se tajuu oikeesti mitää Very Happy Kerran se anto kakea (kasvatuskeskustelu = puhuttelu, soitto vanhemmille) meiä luokan pojille kun ne puhui suomea!! Oikeesti mä en tajua. Miks suomalaisessa koulussa ei saa puhua suomea vaikka ollaanki englannin tunnilla? :DD

Huomiokerjäys menee offtopickin puolelle mut voisko tänne luoda joskus topan fanficeille? Olis siistii julkasta niitä täällä Very Happy

118Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:26

_Blistex_

_Blistex_

Sori ku hyppään teiän keskusteluun mut mul on sanottavaa meiän enkun opesta. :DD Se vihaa mua ja mä vihaan sitä. Se ei IKINÄ sano mulle mitään positiivista vaikka olisin ollu aktiivinen. Kyl se mulle aina huomauttaa jos käyttäydyn huonosti, häiritsen tuntia yms. Mein koko luokka taitaa vihata sitä (ainaki suurin osa) koska a) se auttaa vaan sellasii jotka on todella huonoja eikä tämmösii jotka osaa jotaki mut ei oo kuitenkaan hyvä. ja b) koska se pitää vaan niistä jotka osaa enkkuu, muille se vaan mäkättää. Että tämmöistä, sain taas purkaa tunteita tääl. :DD

Mileaz: toi oli hyvä idea! (: Meinaan niitä olis sit kiva lukee C: Itekki oon kirjottanu yhteen vihkoon sellasen fanficin mut se on liian kamala julkastavaks. :DD

119Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 16:44

nealoves1D

nealoves1D

anteeks mun epäaktiivisuus ny lähipäivin mut on ollu iha liikaa kaikkee vaik luulin et vois vaa chillaa ku koulujutut on hoidettu. En oo ees ehtiny tänne käymää ja nyttekää en oo iha ihmiste aikaa muttaku oli pakko päästä vihdoi tänne ja en saanu nukuttuu enne xd nojoo whatever (:

Stypayhoralikson,, not nice :c mil taval sä pelkäät nukkumista ? Vai onks siihe ees mitää syytä :d toivotaa ny et saisit taas nukuttuu normaalisti & päänsärky lähtis (: pärjäile <3

Mileaz,, joo kuullostaa munki mielest hyvältä ! (: & toivotan täs nyt samalla sut tervetulleeks tänne ku aikasemmin en oo ehtiny xd mutjoosiis tervetuloo & toivotaa et viihdyt tääl c: xx

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

120Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 23:21

mariaemmma

mariaemmma

Jos päättärein sataa nii kuolen Sad

121Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 2:51

Peetu

Peetu

^niin mäkin... ärsyttäis ku meikit levii heti naamalle, sit pitäis ottaa kaikki kuva sisällä ja koulun värimaailma + valaistus = täys katastrofi ja muutenkin en jaksa. mun mieliala vaihtelee ni paljo sään mukaan, vaikka tänää oli kiva päivä nii mulla on hirveen väsyny fiilis :/

122Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 4:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meiänkää enkun ope ei oo mikään unelma.Se valittaa mun tuntiaktiivisuudesta vaikka viittaan lähes joka kerta ,mutta se ei ite vaa anna mun vastata. Sit se antaa numerot iha oudosti.Yks tyttö joka on sen lellikki sai joulutoikkariin 8 vaikka sen kokeet oli 7+ ja 7 puol sanakokeita uusinukki monesti,eikä oo tuntiaktiivine,eikä ymmärrä mitää enkusta.Sit mun paras kaveri sai vaan 7 vaik sil oli kokeet 8 puol ja 8 +,se on tuntiaktiivinen ja sanakokeista aina täydet ja sit osaa käytännön enkkua puhua(kerra me puhuttii sen kaa kokonainen päivä pelkkää enkkua) ja ymmärtää laulujen sanoja ym suurinpiirtein.(tuli mielee et ton kaverin äiti väitti et se(siis se mun kaveri) ei osaa viel tarpeeks hyvin enkkua et ne vois lähteä mihinkää ulkomaille viel ku sen äiti eikä iskä oo ollu ikinä hyvii enkus.Ni se kaveri söi just sillo ni se vaa sano et 'You better not touch my food')

123Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 5:04

Veeranen

Veeranen

Mein enkun ope on just jees D: paitsi et nyt se lähtee äitiyslomal ja oon sillai sdfhnjsdfvsf saadaa kuitenki joku tyhmä :c

124Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 5:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

VOI EI!!Huomen olis yläasteelle tutustumine ja ainut järkevä tyyppi (mun kaveripoika) mun luokalta on kipee.Kenenkaa mä siel muute oon ku meil on aikaa ennen koulua 1,5h siitä ku linjaauto on vieny meit sinne ja koulun jälkeen 1,5h ennenku bussi taas lähtee.Mä niiiiiiiin toivon et se tervehtyy

125Angstaus topa #11 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:33

vilqu

vilqu

Meijän enkun ope on kyllä niin ihana sarkasmia!! Siis sillon ku tajusin et meillä on vika enkun tunti ala-asteella = sen kanssa ni mä olin ihan fiilareissa ja ns. pidin bileet!! Siis enkun tunnit oli aina tylsimmät tunnit koko viikossa ja se opettajaki osaa olla kyllä aikas moinen monsteri!! Onneks se on ohi!!

Louizz, aika hyvä toi sun kaveri!!
Btw. Meijän kevätjuhlassa 70 % sataa joten mennään kai suoraan vaan sisälle Sad

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa