One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

76Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 10:47

militsii

militsii

Stypayhoralikson jep toivotaa (: Nii, jep sillee iha hyvä juttu, tosin äsken kaveri soitti ja hehkutti kaikkee kuinka kivaa siel on, nii fiilis vähä laski.. Vuokra makso 150€, ruuista en oikee tiiä Very Happy. Jokasen tarvi maksaa vaa 10€ nii halval pääsi, bileiden järjestäjä onneks lupas mun 10€ takas Smile
Toi sun ystäväs juttu, aika tympee! Tai sillee ymmärrän et sitä v*tuttaa ettei ite päässy, mut tosiaa minkäs te sille voitte ! Kyl teillä saa hauskaa olla vaikka joku ei pääsiskää!

http://dream-it-milla.blogspot.com

77Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 11:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii no ei toi 10 nii pahalta kuulosta mutta kiva jos saat sen takasi! joo uskon et fiilis laski ku kaveris tollai hehkuttaa.. jos mä olisin bileis joho mun kaveri ei olis päässy ankaran allergian takii nii emmä varmana tekis noi. haha joop, no se nyt on vaa vähä sellane :-D saa nähä käyttäytyykö huomenna vähäse kateellisesti siit että oltii kolme porukal jossai ilma sitä.

https://twitter.com/#!/penguiniam

78Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 11:41

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:
| pakko nyt vähä valittaa mun yhestä ystävästä.. se lähetti mulle & mun kahelle ystävälle angstausviestei ku oltii siel discos jonne seki olis tullu ellei sillä olis ollu tosi huono aamulla. se sai meiät kaikki tuntee syyllisyyttä ja meist kaikist tuntu että se tekee sen tahallaa. ykski viesti oli jotenki sillai "v*tuttaa kaikki... ette te nyt kuitenkaan paljoa.. tai no.. ette yhtään.." ja muutenki laitta tosi pitkii viestei ja sillei häiritti meiä hauskanpitoo :s tietty me oltais haluttu että seki olis siellä mutta mitä me voidaa jos se ite tulee sairaaks?

No höhh ompas typerä kun pilaa teidän iltaa tolla tavalla, ainakin mun silmissä toi vaikuttaa niin tahalliselta... :s Ette todellakaan voinu mitään jos se tuli sairaaks, ja se ois voinu kyllä vähän miettiä.. No mutta teillähän oli silti hauskaa?!? (; (enkä tarkota loukata sun ystävää)

Nyt tuntuu oikeesti siltä että tää kaupunki liiskaa mut (ahistaa) D: Paako päästä täältä pois ja äkkiä! Taidan heti ens sunnuntaina huristaa junalla jyväskylään! (: Ihanan vapauttavaa, kun tietää että sinne voi siskolle mennä millon vaan kyläileen<3 (:

79Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 11:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m joo ymmärrän ettet tarkottanu loukata sitä (: ja joo oli meil hauskaa (; hei mäki haluun jonku siskon tai jonku joka asuis muual jolle vois mennä aina kylää ku haluu :c no musta tulee sitte mun pikkusiskol sellane sisko:D ♥ mikä sulla siellä nii ahistaa? :c

80Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 11:49

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson aaww mullekki pikkusisko!! :DD
ja öööömm emmä oikeestaa tiiä .. :0 menee vaa hermo tähän koko paikkaan, tää on liian pieni ja oon nii kyllästyny .. selkeetä :DD No mut tiiän vaan et on pakko päästä pois! (:

81Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 12:02

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, sinänsä sun kaveriski oli vähä epäreilu ku ties et te ootte juhlimas ja ette kuitenkaa voinu tehä sille mitää et se tuli kipeeks. Harmi myös et sitä angstitti, ei meinaa koskaa oo kivaa jos kaveri angstaa ku tulee itelleeki paljo huonompi fiilis :c mut onneks se sit ilmeisesti meni jo ohi (:

b00m,, ääh :c mut kiva ku kuitenki voit ain mennä sun siskos luokse käymää jos haluut (: mut ajattele et koht on kesä ja voit varmaa olla jonku verra kans poissa sieltä (: (sori en kauheest osaa nyt auttaa sua .. :c)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

82Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 12:17

bO0m

bO0m

Nea kiitos kuitenki, ja enköhän mä selviä kun enää joku 6 päivää jäljellä..! (;

Ja näin btw tuli mielee et mul on nyt joku ihme vaihe meneillään, en melkei voi sietää fbtä D: Tai siis ärsyttää koko paikka vaik ei oo tapahtunu mitään :DD Ärsyttää muutenki käydä koneella, paitsi et forkka on tietty poikkeus!! (: Pitäis ehkä pitää taukoo fbstä mut en sit taas tiä... :DD Ootteko te ikinä pitäny taukoo?

83Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 12:25

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, mullekki käy ain välil tollai .. Ja oonki kyl pitäny ain cälil sielt taukoo ja sitte taas ku on fiilistä ni kirjautunu sisää Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

84Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 12:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m joo yhes vaihees kävin fbs tyylii kerra viikos tsekkaa mitä on meneil jos mitääVery Happy joo ota mun sisko vaa, sais varmasti paremman siskon ku minä! ja joo tuttu tunne toi että kaupunki/paikkakunta ahistaa.. tää mei asuinpaikka onki yks syy mistä riiellää vähä välii äitin kaa, koska vihaan tätä paikkakuntaa ja tää on iha liia pieni mulle! ahistaa aatel et oon täällä jumis viel vähintää 3 vuotta (lukio) ja jos en saa opiskelupaikkaa muualt nii sitte oon viel pitempää :s hei ihana sun uus kuvas! ♥️
nea joo toivottavasti se o menny jo ohi, ei oo kiva mennä huomen niille jos se angstaa sitä vielki:D

85Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 12:54

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Nojaa emmä varmaa hyvä isosisko ois! :DD Ihan sama juttu mulla et vihaan tätä paikka kuntaa ja oon nyt kääntyny siihen suunnitelmaan et heti yläasteen loputtuu muuttaisin valkeekoskelle opiskeleen, mut kuulemma en vielä saa muuttaa yksi asuun..... :I Mut joo meidä on vaa pakko kestää ;< Ja kiitoss (:!

Nea joo mäki voisin tehä nyt tollee :DD

86Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 26 Toukokuu 2012 - 13:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m no musta tuntuu et lähes kuka tahansa olis parempi isosisko sille ku mä :s oikeesti raivoon sille tyylii 5min asiasta jonka oon ite aiheuttanu tai sitte se on täysin asiaton tai turha, harmittaa oikeesti et oon näi paska sisko mutta nii no mä vaa puran mun tunteit huutamal kaikil. pelottaa et sille tulee iha paska itsetunto jo nyt ku haukun sitä aina ku alan raivoomaa :c asuks sä sitte kaukana valkeakoskelt? mun paras ystävä muuttaa asumaa n 45km päähä jos se pääsee yhtee paikkaa sisää, koska täältä kulkee nii harvoi bussit sinne&pois ettei se vois kulkee sillä koulus ja siel on muutenki ilmaset kämpät ja näi, ei sekää sais muuttaa pois himast viel mutku se tahtoo tonne&just noi kyydit nii sen on pakko. kelasin et jos se on suht lähel nii eikö se olis sinänsä iha jees jos asuisit omassa kämpässä tai sitte jos sielt on hyvät kulkuyhteydet sinne mis asut nyt? mä saisin muuttaa jo nyt omaan kämppää, mut mä oon päättäny säästää rahaa siinäkin tulevaisuut varte. saa nähä mite kestän kuluttaa päiväs 2h bussimatkoihi:D
kilometrivastaus

87Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 0:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson:Vielä tohon rahajuttuun sen verra et mun iskä aina sanoo että kaikki puut on rahapuita jos niitä on tarpeeks paljo xD eli tarkottaa että jos on paljon metsää omistuksessa ja antaa sen kasvaa tarpeeks aikaa ni siitä kyl saa loppuviimein aika paljo rahaa

Ja noihi bO0min ja Stypayhoraliksonin paikkakunta juttuihin ,että mä just eilen äitin kaa juttelin iha järkevästi kuinka mä vihaan tätä paikkakuntaa.Musta tuntuu että äiti on jo nyt hyväksyny sen ,että heti ylä-asteen jälkeen mä muuttaisin opiskelemaan jonneki.Tai no riippuu tietty miten sen jälkee et käynkö lukion vielä tuol keskustassa(tääl on vaan kauppis ja lukio ja kauppikseen en todellakaan halua(ei millään pahalla ketään sellasta kohtaan joka on jo nyt/on menossa kauppikseen mutta se ei vaan oo mun juttu),amis on sitte taas vähä kauempana),mulla oikeastaan ei oo vielä mitään tulevaisuuden suunnitelmia ku oon vasta 13 muutaku et täältä haluun pois.

88Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:14

_Blistex_

_Blistex_

Paljon on tullu viestei joten en voi ny kaikkeen vastata vaikka haluisin, sori :C mut siis, mitä tältä sivulta nyt luin ni bO0m, Stypayhoralikson ja Louizz_tomlinzon; mulla on sama juttu, mä niin vihaan mun kotipaikkakuntaa. Se on niin ahdistava ku aina tarvii kattoo niitä samoja naamoja ja muutenkin, tää on liian pieni paikka mulle. ): Mä oon aika varma et ysin jälkeen (sit ku se sit tapahtuu :DD ) ni lähen jonnekki muualle opiskelee koska täällä ei oo mitään hyvää opiskelupaikkaaa.

Mua angstittaa ku en oo päässy tänne kahteen päivään. :C Ku perjantaina olin yhellä kaverilla yötä ni en viittiny siellä tulla tänne. Sit lauantaina oli muuten vaan niin kiireistä ku johonki juhliin piti mennä ja ne oli niin kaukana et tultiin kotiin vast joskus ysin aikaan vaikka lähettiin yhentoista maissa. Sit ku tultiin kotiin ni avasin tän koneen ja aattelin tulla tänne loppuillaks mut ei, mä nukahdan mun sängylle. :/ Sit ku heräsin joskus illalla yhentoista aikaan ni mua jotenki niin ahdisti ku olin niin väsyny ja en saanu aikaseks tulla tänne. Sit vaan raivosin jotain äidille. se ei ollu tehny mitään mut olin niin väsyny et mua ei sillon edes kiinnostanu et mun oma vika se on ku en nuku tarpeeks. :/ Sori kauhee romaani. :C

89Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:29

vilqu

vilqu

Täällähän on puhuttu paljon vaikka mä en oo ees ollu poissa forkalta kovin kauaa...
bO0m, täytyy kyllä sanoa et sun uus ava + allekirjotus on AIVAN IHANIA<3 ja ku te puhuitte siitä et pikkukaupungissa ahdistaa, ni muaki rupes heti ahdistaa ja tuli sellanen olo et oon ollu täällä liian kauan et vois lähtee vaikka mökille pariks päivää (harmi vaan et kotona pitääpi valmistella siskon rippijuhlia ja me ei olla oltu mökillä vielä yhtään..) Sad Mut onneks yks riesa lähtee ens viikonloppuna: meijän koulu ja luokka:) Sit mä oikeesti ku kesäloman jälkeen taas koulu alkaa ni en mee kauheella agstilla kouluun vaan ehkä jopa innoissani (siis tietysti kesäloma pitää elää ja ottaa kaikki ilo irti) koska kaikki on ihan uutta:D

90Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:37

_Blistex_

_Blistex_

Oon samaa mieltä vilkun kanssa, bO0min allekirjotus ja ava on niiiiin ihanii ♥
Ja vilkku, mulla oli silleen et kutosella mulla oli tosi hyvä luokka joten se vähän suretti ku tiesin et ei tuu enään samaa luokkaa. Olin kuitenki innoissani ylä-asteesta ja silleen aattelin et kyllä mä pääsen samalle luokalle mun ystävien kanssa. Mulla vaan valitettavasti et tuli aika kauhee luokka. :C Mut toivottavasti sulle tulee hyvä luokka. (: Äläkä mieti sitä kesällä, sä näät sen sitte syksyllä (:

91Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:44

vilqu

vilqu

_Blistex_, saadaan joskus kesäkuussa tietää luokat, mut odotan et pääsen tän hetkisestä luokasta eroon, niistä mun bf lissuista:D

92Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 4:23

_Blistex_

_Blistex_

Vilqu: Jaaaa sori ku me saatiin tietää luokat vast ku tultiin kesän jälkeen kouluun :DD

93Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 5:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun pikkusisko(11v)on niiin ärsyttävä.Eka mä suutuin sille ihan mitättömästä asiasta ja ruvettii riitelee.Sit mun iskä rupes kauheesti MULLE huutaa...No sit aika pian olin jo valmis antaa anteeks ja menin hakemaan ulkosaunaan polttopuita ja lämmittämään saunaa.Ennenku sauna oli ees lämmin ni mun sisko ja meiän serkku ,joka on meidän molempien kaveri meni vaihtaa uikkareita.NE EI EDES VOINU ILMOTTAA ET MENEE UIMAAN(huomasin sen vasta jälkeenpäin,muuten olisin mennyt pyytämättä) ET OLISIN MENNY KANS TAI EES KIITTÄNYT VAIKKA MÄ HAIN PUITA NII ET MULLA ON KÄDET KYYNÄRPÄIHIN ASTI IHAN VERILLÄ JA NIISSÄ ON JOTAIN IHME IHOTTUMAA JA MELKEEN MAKASIN SIEL PUULADOSSA ET SAIN OIKEAN MITTAISIA PUITA JA LÄMMITIN SEN SAUNAN.

94Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 6:17

Veeranen

Veeranen

Louizz on noi pikkusisarukset ihania♥D:

Mua on ärsyttäny tänää kaikki, keksin kaikesta jotain negatiivista, ja odotan huomista päivää niin äärettömän innokkaasti -.- onneks enää viikko. sit loma!(:

95Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 7:58

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Haha juu kilometri vastaus ;D No mut jos koitat viettää siskos kans myös hyviä hetkiä, niin eiköhän sille jää ne päällimmäisenä mieleen? (: Ja sinne valkeekoskelle on kai joku tunnin ajo matka. Äiti sanokin et saisin alkaa menee sinne bussilla, mut se ois varmasti aika kuluttavaa ajaa joka päivä 2h bussilla ;< Aa olitki just kirjottanu 2 tunnin bussimatkasta :DD Mut nii haluisin ehdottomasti muuttaa sinne, pitää yrittää kääntää äidin pää siinäki ;>

Vilkku ja Blistex kiitoksii (: <3

Louizz ja Blistex, teil on ihan samat ahistukset kun mulla! Hassua kuinka täältä forkalta saa kyl aina tukee! (:

Ja Vilkku voi ei tartutetaan suhunki ahistus..! :DD Ja onnittelut sulle kun pääset ala-asteelta! (: Mulla oli kans ihan huippu fiilis ku pääsin sieltä (: Ja jep mulla on aina tolleen et kun koulut alkaa niin mua ehkä pari päivää kiinnostaaki koulu :DD Sitte kyllä iskee angsti koska kesäloma loppu.. Mut joo nyt ei saa ajatella kesäloman loppua koska vastahan se alkaa!!! (:

96Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 27 Toukokuu 2012 - 9:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ parempi nukkuu ku tulla superväsyneenä koneelle (: mäki olin sillo perjantaina discos ja kelasin tulla koneelle sen jälkee mut katoinki jotai puoltuntii leffaa äitin kaa ja sitte väsytti iha himona, hyvä että jaksoin pestä meikit pois:D
vilqu meille tulee huomenna tasan 3 vuotta siit että saatii tietää luokat Very Happy tai siis sillai et saatii tietää viimisen kouluviikon maanantaina.
Louizz komppaan Veeraa et pikkusisarukset todellaki on ihanii ♥️ -.-
bO0m toi 2h bussimatka tulee olee tosi paha rasite varsinki ku menee lukioo.. mut koita keskustella äitis kaa siitä asiallisesti, toivottavasti&kyllä se ymmärtää! (:

alkaa ottaa entistä enemmä päästä se että mun vanhemmat on eronnu. jos tahtoisin keskustella jostai asiasta joka liittyy muhu (esim et tahon mennä johkai kesällä) mun täytyy varmistaa se molemmilta ku en oo varma et kumman viikko sillo on ja tahon yleensä tollaset kysyy f2f ja joudun oottaa aina jonku aikaa että pääsen juttelee sillei molempie kaa asiasta mutta silti kumminki siitä pitää puhuu eri aikaa molemmille. ja toiselle sopii joku ja toiselle ei ja kaikki on nii vaikeeta ja mua rasittaa älyttömästi muuttaa aina viikon jälkee toisee paikkaa. tiiän ettei mulla välttämättä ois äitii enää jos ne ei olis eronnu mut silti tää on nii rasittavaa vaikka siittä onki jo joku 5 tai 4 vuotta.

97Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 28 Toukokuu 2012 - 2:59

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson Koita jaksella syster!! Mä en osaa kyllä mitenkään auttaa ku mun vanhemmat on ihan yhessä.

No nyt se agsti iski oikeesti!! Tää päivä oli koulussa NIIN tylsä! Huomenna mennään vielä ykkösten eli meijän kummilasten kaa johonki metsäretkelle. Siis noi samat ärsyttävät äänet ja naamat joka ikinen päivä!! Onneks viikon päästä pääse pois!! Mä säälin mun luokan vitosia (on yhdyssluokka) jotka joutuu olla tuolla viedä vuoden, mä en kestäis!!

98Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 28 Toukokuu 2012 - 4:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua suututti pienet jutut tänää nii et meinasin ruveta joko itkee tai huutaa.Ekaks mä oon menettäny yhen mun kaveripojista sille yhelle tyypille joka vihaa mua,se ei ehkä ollut mulle läheisin mun kaveripojista mutta sen oon tuntenu kaikista kauiten.Oon varmaa angstannu tästä enneki mutta nyt musta tuntuu siltä viel vahvemmi ja et se,mun entine kaveripoika vihaa mua nykyään sen takia että se yks on kääntäny sen mua vastaa.Tavallaan ku tajusin ton ni tuli heti kauheen ahdistava 'ikävä' ja oon tosi katkera sille tytölle joka vei multa taas yhen kaverin.Kolmosluokka oli täys h*lvetti sen tytön takia ja siitä eteenpäin ku en oo enää alistunu maalitauluks on ollu kauhea sota monta vuotta.En oo valmis antamaan anteeks sille vielä pitkään aikaan jos ees ikinä.Sama koskee niitä jotka mua kiusas myös kolmannella.Ne oli viel mua 3 vuotta vanhempia eli silloin kutosella,mä en ainakaan ite pystyis kiusaamaan ketään pientä kolmosluokkalaista.Niiku ne teki mulle

99Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:04

Veeranen

Veeranen

Mun luokalla on yks ihan älytön idiootti. Me ootettii käytäväs et tunnit alkais, sitku kaikki ala-asteelaiset meni siit käytävält( koska oli ollu se varastopalo tuusulas, ni piti välttää ulkona olemist.) Sitte toi yks ja sen kaveri auko päätään niille nuoremmille. Sitte ku mun kaveri sano sille siit, ne rupes haukkuu sitä sen takia koska se on tukioppilas. Mun teki mieli sillai KAPOOM. Sit bilsan tunnilla se koko ajan ärsytti, ja lappas niit siihen pöydälle. Mun teki mieli viskasta ne sakset takasin. Mut en sit taaskaa viittiny.. Se oikeesti vois syödä päänsä ja potkasta itseensä persuksille ja painua niin pitkälle mis pippuri kasvaa näinkauniistisanottuna(:

100Angstaus topa #11 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 29 Toukokuu 2012 - 2:47

vilqu

vilqu

Louizz, voi sua! On tosi tylsää jos se "jätti" sut sen tytön takii.. Sad Tiesikö se poika alunperin et sä ja se tyttö ette oo mitään ylimpii ystävii..? No mut onhan sulla vielä ne sun muut kaveripojat et jos ne sit tajuis paremman pääle Wink

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa