One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

126Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:10

Sarqai

Jesjes meil sataa päättäjäisil-.-

Yhyy pilasin sen mekon jo tänää, onneks se on käsinpestävä nii äiti pesi sen:) <3 Toivotaa et se putsautuu nytte(:

127Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:29

bO0m

bO0m

Ei oikeesti. En oo nyt varmaan viiteen päivään jutellu sille mun fb kaverille ja se oli lähettäny mulle viestin et sillä on ikävä mua. No en ollu vastannu sille ja nyt se on suuttunu mulle.... Tavallaan oon surullinen siitä mut tavallaa vaa ärsyttää.... ://

128Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:39

_Blistex_

_Blistex_

Mua kans pelottaa ja ärsyttää et jos sit lauantaina ku koulu loppuu ni sataa. ): Meinaa just sillo ku koulut loppuis ni satais, ei olis yhtään kivaa. :C

bO0m: Mä en osaa oikeen mitää sanoo mut mun mielest sen ei kuuluis suuttuu sulle koska mistä se tietää et jos sul on vaiks ollu niin paljon kiireitä yms. ): Mut toivottavasti saatte sovittuu niin ettei kummallekaan jää huono fiilis. (:

129Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:13

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, vähän sinänsä ärsyttävää et se suuttu tollasesta .. :d mut koittakaa saada sovittuu (: koita vaik mennä puhuu sille ja sano et sul on huono fiilis siks et se on vihane sulle & sä et haluu olla sen kaa riidoissa c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

130Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu toivottavasti äitis ei muista tota!Very Happy mä en saa enää rahaa ollenkaa ja mulle harvemmi porukat ostaakaa enää mitää koska oon saanu töistä rahaa ni ne olettaa et maksan kaike ite -.-
bO0m mullaki on n 50km lähimpää hesee, mäkkii ja subii:DDD joo no mä tsekkasin dna'n sivult, nii se maksais yhteensä jotai 400 ja 500e välilt ja sellane puheli maksais suoraa ostettuna jotai yli 600 että säästäis siinä jotai mut pitäis kyllä käyä dna'n kaupas kyselee tosta että kuuluuks toho ostaa joku liittymä tai jotai:D ei tommosesta asiasta kuuluis suuttuu :c
Mileaz mei enkuope huutaa mulle aina "odota nyt hetki tulen kyllä kohta!" jos oon kerran pyytäny siltä apuu jossai ja esittää et oisin huutanu monesti -.- ja se kans aina jos puhutaa jostai asiasta ja kysyin jotai siihe liittyvää mutta silti vähä eriasiaa nii se valittaa siitäki <3 siit o tullu kauhee tiukkapipo, vaikka sanois yhe sana jollekkai nii heti "HILJAA EVELIINA SIELLÄ!!1"
_Blistex_ bO0m & Nea no siis mä lähinnä pelkään nukkumista koska mä pelkään herääväni aamulla :d iha pska syy pelätä mut pelkäänpä siitä huolimatta ja siks en tahtois nukkuu enkä saa kauhee hyvi nukahettuu koska aattelen sitä :d mut kiitti rakkaat ♥️

tänne ei oo luvattu sadetta lauantaiks <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

131Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:35

bO0m

bO0m

first: kiitos Nea , Blistex ja Stypayhoralikson tuesta (: <3

Mutta huhuh :DD Tuli riideltyä aika pahastikki sen kanssa, näin jo mielessä kui katkasen välit siihen :DD Siis nii se suuttu ku en ollu vastannu, ku sitä oli kuulemma masentanu kaikki ja sit se oli lähettäny mulle viestin et sen on ikävä ja jos oisin vastannu nii oisin saanu sen heti paremmalle tuulelle ja sit ku en vastannu ollenkaa nii sain sen vaa entistä huonommalle tuulelle ja sit lopulta ku oltii äsken online samaan aikaan nii se oli aika vihane. Sit mäki suutuin sille :DD No sit väiteltii jonki aikaa siinä. Olin iha sairaan vihanen, se väitti et vihaan sitä ja jotai iha randomii nii sanoin sille et kun kuulin uutisista että italiassa oli taas ollu maan järistys nii mietin vaan että onks se kunnossa, ja että vihaan riitelyä. No siitä se alko sitte mennä parempaan suuntaan (: Sanoin et tykkään siitä frendinä, se sano että se tykkää musta koko sydämmellään, sit sanoin että en haluu et se tykkää musta sillä tavalla.
sanoin "I don't want u to like me like that
I wanna be ur friend"
se "i mean like a friend with all my heart
gosh sanni im 22
don't worry im not a pervert"

aloin nauraa vaik olin eka itkeny xDD Sanoin sille että nyt mua hymyilyttää ja sitte oikeestaa sovittiin x) <3 Se sano kumminki et sit ku oon 18 niin se tykkää musta ehkä vähän toisella tavalla. No intin kummiski sille että ei me ollaan vaan ystäviä :DD Mutta siis saatiin sovittua ja nyt on tosi hyvä mieli (:

tää oli SUPER tiivistys ja silti noi pitkä.. :DD

132Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 11:10

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Vähä ihana toi jätkä <3 Tai siis, ihana ystävä ja vaikka te riitelitteki ni saitte kuitenkin sovittuu ja kaikki on hyvin. (: Sorry, mut aloin nauraa ku luin ton alimmaisen et mitä se oli sanonu sulle. :DD

133Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 11:28

nealoves1D

nealoves1D

b00m, hei hyvä et saitte ton selvitettyy kuitenki c: toi on jotenki tosi ihana jätkä ja oon onnelline sun puolest et tunnet sen ! jahei ajatellaa tota teijä riitaa vaik sillee et kaikil kavereil on oltava ees yks riita tai sitte se ystävyys ei oo todellist Very Happy mun kohalla ainaki pitää paikkansa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

134Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 30 Toukokuu 2012 - 11:46

bO0m

bO0m

_Blistex_ joo ihana _ystävä ;D Jep oon niin onnelline tosta että saatiin sovittuu! (: Ja joo tottakai saa nauraa, mäki olin eka nii kiree mutta tossa kohassa purskahdin nauruun Very Happy<3

Nea no joo sullaki on ne täydelliset kaveripojat jotka mä viel jokupäivä yritän (epäoonistuneesti tottakai xD) varastaa :DD Mut jep toi on kyl ihan ainutlaatunen tyyppi (: Ja joo, ehkä toi riita teki hyvääki koska saatiin kaikki perinpohjin selvitettyä, eikä nyt oo enää mikää meidä tiellä! (:

135Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 1:32

Mileaz

Mileaz

nealoves1D kirjoitti:toivotan täs nyt samalla sut tervetulleeks tänne ku aikasemmin en oo ehtiny xd mutjoosiis tervetuloo & toivotaa et viihdyt tääl c: xx
Kiitti! (:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä kuolin tänää opon tunnilla, katottii seiskan "touhupäivän" videoita XDD EIIII oikeesti, mä räkätin siel ku joku noita-akka ja sit muut oli iha sillee pokkana, erotuin vähän joukosta niiku aina :D
Oon nyt matikantunnilla iha litimärkänä ku tyypit vähän leikkii vesipyssyillä ja -ilmapalloilla ): Ja yritän kuunnella kännykästä epätoivosesti 1D'tä mut tos selän takana jätkät soittaa poppikajareista Nost3&Protron Paska Kesä biisiä.... Hyvin kuuluu nää mun kappaleet!!

b00m Vaikken tota juttuu kokonaa tiedäkään nii mahtavaa et saitte sovittua! (:

136Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 2:33

vilqu

vilqu

bO0m, kuinka söpöö!!?

ÄÄÄÄÄ!! Lauantaina näyttää pahasti siltä että sataa, ja oikein kunnolla!! :/

137Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 5:50

Sarqai

Eieiei lauantai on sanonko mistä, joudun jättää tän luokan

138Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 5:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ei me saatukaa tietää luokkia vaikka oli puhe...

139Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 6:03

Mileaz

Mileaz

^ Etteks te VIELÄKÄÄN tiedä teiän ya luokkia, vaikka huomenna viimene koulupäivä? :0 Missä ihmeessä teille ilmotetaan sitten niistä?
Me saatii tietää jossai toukokuun alussa sillo ne meiän luokat, tutustumassaki käytii pari viikkoo enne vappua.

Siitä puheen ollen, mä en tiedä missä Mikkelin lukio sijaitsee... Ei hyvää päivää oikeesti.

140Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 6:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz kirjoitti:^ Etteks te VIELÄKÄÄN tiedä teiän ya luokkia, vaikka huomenna viimene koulupäivä? :0 Missä ihmeessä teille ilmotetaan sitten niistä?
Me saatii tietää jossai toukokuun alussa sillo ne meiän luokat, tutustumassaki käytii pari viikkoo enne vappua.

Siitä puheen ollen, mä en tiedä missä Mikkelin lukio sijaitsee... Ei hyvää päivää oikeesti.
Ei tiietä,se tyyppi sano et luokat on viittä vaille valmiit mut ei voi kertoo.Kaippa me saadaan ne tietää sit vasta syksyllä...Tyylii kaikki kokoontuu johonki auditorioon ja sit ne kerrotaa siin tai jotai.
Tutustumine meni näi myöhää ku meil oli 100v juhlat

Me oltii tänään paljoki lukion tilois xD...

141Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 6:53

bO0m

bO0m

Tänää riitti kyyneleitä... Haluisin unohtaa tän koko asian...

Oltiin äikän tunnilla, (btw meillä on ihan uskomaton äikän opettaja). Rehtori tuli sisää luokkaa ku oli eka hetken jutellu meidä äikän open kaa käytäväs. Se sano et meidän luokalta lähtee 5 ihmistä. Se puhu kaikkee ihan turhaa siinä. Vasta kun se lähti tajusin kuinka halveksuvasti ja vihasesti olin tuijottanu sitä. En uskaltanu kattoo ystävään, kuulin et se itki mun takana. En pystyny oisin purskahtanu heti itkuun jos oisin viel nähy et se itkee. Oli iha outo olo, en voinu uskoo että ne hajottaa meidät. Meitä oltii uhkailtu sillä, mutta että ne oikeesti teki sen... No meidän äidinkielen ope sit puhu meidän kanssa et miltä tää tuntuu ja yritti lohduttaa meitä. Seuraavalla välkällä mä ja mun ystävä (joka itki sillon tunnilla mun takana) jäätin itkeen ylimpäänkerrokseen. Oikeesti sille itkulle ei ollu tulla loppua. En osaa selittää, mut meidä luokasta on tullu niin yhtenäinen ja PARAS. Sitten siitä ohi kävelee meidän opo. Kultiin ite kun se sano joku kuukausi sitte että "mä hajotan tän luokan niin varmasti". No, se pysähty ja kysy että "Onks sulla joku hätänä?" Mikä v**un biatch :@ Tiuskasin sille vaa jotai ja sit se onneks lähti.

142Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 7:16

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Voi eiii :C Mut siis miks teidän luokka hajotettiin? Kamalaa jos säki itkit, mä en tajuu et miks jotkut opet on vaan niin urpoja et tekee tommosta. Sad Mut koita kestää sisko ja pyyhi kyyneleet ♥️

143Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 7:48

bO0m

bO0m

_Blistex_ meidät hajotettiiin kai siks että ketää luuseri opettajat ei pärjää meille.. Siis jos joku opettaja alkaa pätee jollekki nii puolustetaa toisiimme aika vahvasti eikä ne opettajat kai si jaksa sitä -.- Ja kait ne kaikki vammaset opettajat joiden kaa meidä luokka ei tuu toimee on sitte valittanu :I Mut nii meidän äikän tunnit on ihan täydellisii koska se opettaja osaa niin hyvin opettaa ja tietää tyylii kaiken. Eli se on ihan niiden opettajien vikaa ketkä ei osaa opettaa meitä... Ja sit meidä luokalla on koko koulun huonoi keskiarvo nii ehkä seki jtn vaikutti sit... Mut joo kiitos taas kerran oot paras kun jaksat tsempata ja tukee<3 (:

144Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 8:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m:Voi ei! Miks ainaku jollain hyvällä tyypillä on ihana luokka se hajoaa? Sulla hajoaa nyt vaan koska opettajat ei osaa opettaa teitä ja Sargailla hajoaa hyvä luokka ku ne siirtyy kans ylä-asteelle.
Meille ainakin tänään sanottiin et luokista ei siirretä ees yhtä tyyppiä ,jos ei oo äärimmäisen vaikeaa kiusaamistapausta tai sitte kaks tyyppiä tappelee koko ajan eikä yhtään tuu toimee ni sit toine siirretää toisee luokkaa

145Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 8:31

militsii

militsii

b00m hyi kauhee, mut usko tai älä, tiiän tunteen!! Olin seiskalla 7B-luokalla. No, meiän lv sairastu ja jäi sairaseläkkeelle, nii ku koulu (&kunnan) rahat on vähis nii meidän luokka sit hajotettii. Osa meni kasilla 8A-luokalle ja osa 8D:lle. Mua v*tutti ihan suunnattomasti koska jouduin A:lle, ja kaikki mun kaverit meni D:lle ja D:llä oli jo valmiiksiki mun kavereita. Nyt parin vuoden aikana oon kuitenki tutustunu älyttömän ihaniin ihmisiin, ja tää luokka on paras.. Haikee jättää nyt ku päästää ysiltä.
Mut siis, voi kauhee tosiaa D: Yritä pärjätä, kyl se siitä ajan mittaa :/ Ja voittehan te tietty välkillä olla kaikki yhessä, vaikka se ei sama asia ookkaa

http://dream-it-milla.blogspot.com

146Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 9:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m inhottavii opei -.- harmittaa sun puolest iha sikana toi!!

yks mun 'kaveri' oli tänä aamuna mulkoillu mun parast ystävää vihasesti ja ne oli viel eile niinku bff <3<33<3< eikä tiietä yhtää mikähä sitä nyt vaivaa, eikä kyllä kauheesti kiinnostakkaa ku lähinnä koetan kestää sitä vaa että saisin viettää enemmä aikaa mun parhaa ystävän kaa:D:D nii ni sitte se oli vaa yhtie tyttöje kaa koko päivä joitte kaa se on yleens vaa ku ei oo muita kene kaa olla ja mulkoili vihasesti ja yhtäkkii se oliki mun parhaa ystävä kaa istuus penkil?? ok sitte ne tuntuki oleva väleis mutta ei menny ku joku 20min nii taas ei tuntunu oleva. ööö onkoha sillä peräpukamii tai jotai?:DDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

147Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 10:05

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson anteeks mut mä nauroin tos vikan lauseen kohalla xd
mut mä en ymmärrä tollassia ihmisiä o.o on iha pyörällä päästään sit et kenenkans se on kaveri ja kenen ei.

OIKEESTI SDHJFVJLSDF lauantaina tääl sataa vettä 14mm (normaalisade on kai 2-3 mm) eli sitä vettä tulee ku esterin perseestä D:

148Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 10:13

Mileaz

Mileaz

PYSTYY rönämään asfalttitiellä polviltee pelkät shortsit jalassa DDDDDDD: Nyt mun molemmat polvet on iha veriruvilla ja mulla on päättärimekko alle polvien .___.

149Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 11:10

Veeranen

Veeranen

Mileaz: näkyyks sukkiksienki läpi? D:

150Angstaus topa #11 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 31 Toukokuu 2012 - 13:09

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Tommoset ihmiset on niin sellasii et ei oikein tiiä et mitä sen pääs oikeen liikkuu. :DD Meinaan ku eka ollaan kavereita ja sit samas hetkes ollaanki jostain vihasii, ärsyttävääkö edes? :PP Ja sori, repesin kans tolle sun viimiselle lauseelle :DD

Mileaz: Oivoi ): samaa kysyisin ku Veeranenki et näkyykö sukkisten läpi? Toivottavast ei ainakaan paljoo ni se olis pienempi paha sitten. (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa