One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

176Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 7:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu ää voi kamala :s onneks ei tapahtunu mitää kamalaa ja toi naine autto, tosi mukavalta kuulosti! hui kamala ku säikähin että sulle kävi jotai tosi pahasti ku "mut kallis reissu tulee kyllä silti!" :c

mä oon kahesti meinannu ajaa auto alle & kerra kaaduin ku yritin kääntää skootterii liia tiukast ja oli mun varmaa toinen ajokerta ikinä nii ajoin päi jotai putkiaitaust XDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

177Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 7:27

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Juu, tommosii biatcheja löytyy varmaan melkein joka koulusta, täältäkin :DD Mut se on ärsyttävää. :/

jonskauu: Voi ei! :C Mut hyvä juttu on että sulle ei käyny pahasti. (: Toivottavasti se korjaus ei maksais iha sairaaan paljon. :/ Mut onneks toi nainen sit autto sua (:

178Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 La 2 Kesä 2012 - 13:49

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson & _Blistex_ saan kyllä tosissaa kiittää onneeni ettei sattunu pahemmin! miettikää jos en ois ollenkaa vaikka nähny sitä autoo ja oisin ajanu sen alle tai jotai :s no ei pidä tommosii miettii ku oon kuiteki tässä nyt :-)

179Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 0:11

Peetu

Peetu

hui kamala jonskauu o: tossa ois voinu käydä vaikka kuinka pahasti !! mutta hienoo että oot tässä ja nyt, se on pääasia ♥ ja mitä skobaan tulee niin sen takia on vakuutukset jotka hoitaa homman (:

180Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 0:18

bO0m

bO0m

jonskauu hui kauhee, onneks sä oot kunnossa! :0

Mä oon nykyää hirvee riskialtis liikentees.. :// Meinaan joka päivä jäädä auton alle enkä tajuu miten se on mahollista, koska musta on tullu nyt paljon varovaisempi just niitte läheltä piti-tilanteiden takii .. o: Nykyää aina tähyilenki jos meen johonki risteykseen et näkyykö kunnollisii silmännäkijöitä ympärillä että kolarii ei pistettäis mun syyks.. :DD Oon oikeesti vaaraline liikentees, skoba ei tulis ikinä kuuloonkaa! D: Kuolisin vrm heti ekana omistus päivänä.. :<

181Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 1:00

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, no on tossaki taas muija ;oo oikeest kuka kehtaa tehä noi ku ajatellaa et toi oli todennäkösesti niiden viimene kerta koskaa tehä mitää yhessä. Ja ihme ettei ne opettajatkaa sanonu mitää ;oo

jonskauu,, hui että mä säikähin et sulle olis käyny jotai pahempaa ! Mut onneks oot kunnossa c: ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

182Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 2:04

_Blistex_

_Blistex_

Ei menny sit eilinen yökyläily kaverin luona iha suunnitelmien mukaan.. tuuli tosi paljon ja se sit valvotti koko yön melkein ja sit tuli pientä kinaa kaverin kanssa :/ tarvii vaan toivoo et ku tää kesäloma lähtee kunnolla käyntiin ni sit kaikki tämmöset murheet kaikkois.

183Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 3:27

Mileaz

Mileaz

Mäkin pääsen ilmottautumaan näihin skootterin kanssa taiteilijoihin!

Mun skootteri on sellanen yli kuus vuotta vanha ja se on tässä parin viikon aikana alkanu näyttämään jo kuolemisen merkkejä, se nykii ja ei meinaa enää käynnistyä.
Mut joo, ajoin tänää kotiin kaupungilta, mun takana ajo muutama auto. Olin kääntymässä meiä kylälle ja aloin vähän jarruttamaan jo, mut sit yhtäkkiä mun skootteri sano poks ja se nytkähti ihan kunnolla et se pysähty tavallaa ku seinää n. 40km/h vauheista, tietenki menetin tasapainon ja kaaduin sen kanssa siihen autotielle, sit ku ne muutama autoo ajo melkei mussa kiinni nii oli hilkulla, etten jääny sen mun takana olevan auton alle, se sai justii väistettyä.

Skootteri ottiki siinä sitte lopputilin kaupanpäällisiks ja jouduin taluttamaa sen kotii iha pirun kipeellä jalalla. Kivan sähäkkä alku oli kyllä tälle kesälomalle!

184Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 7:15

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Voi ei! Sad Tos olis voinu käydä todella pahasti.. mut onneks oot kunnossa ja elossa. (:
Tässä nyt kaikille mopoilijoille yms: Olkaa varovaisia liikenteessä ja käyttäkää kypärää, en haluu menettää ketään ♥️

185Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 8:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz voi ei :c onneks sulle ei käyny mitenkää tosi pahasti, aatella jos se auto olis ajanu yli yhy :c saaksä uuen skootterin vai mite?
mullaki muute sammu keskelle autotietä skootteri torstaina ku menin aamulla kouluu, takana tuli 2 autoo mut onneks olin risteyksessäVery Happy siirsin skootterii vähä sivulleppäi ja lähtihä se siitä sitte käyntii mut kyllä nolottiD: mun skootteri on varmaa joku 3-4 vuotta vanha vasta ja siinä on uus moottori ja kaikki.
_Blistex_ ääh :c toivotaa että kaikki murheet katoo sitte ! Smile

eilen se yks mun kaveri joka vihjaili et keksisin jotai tekemist nii tuli meille yöks. ei ollu yhtää nii hauskaa kahestaa ku olla kolmestaa tai neljästää muitte kavereitte kaa. ja kaike lisäks nyt tuntuu et tahon jotai välimatkaa siittä pitää jonku aikaa ku en vaa jaksais sitä yhtää enempää tällä hetkel:o

186Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 9:12

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, kannattaa varmaa pitää vähä välimatkaa tohon, ku jos pakotat ittes ole sen kaa ni todennäkösesti sua vaa alkaa ärsyttää enemmän. Sitte ku ette oo hengaillu hetkee yhes ni on varmaa paljo kivempi taas olla kaheestaa (: toivotaa vaa et jos pidät siihe etäisyyttä hetken et se ei sitte suuttuis siitä .. Mut koita pärjäillä sen kaa c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

187Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 9:58

Mileaz

Mileaz

bO0m & Stypayhoralikson jep, onneks tosta selvis vaa säikähdyksellä (: Mut en tiiä saanko uutta skootteria, iskä kattoo viel et saako se tota ikäloppua heräämää henkii, mut jos ei saa nii sit on kyl vähän pakko saada uus sköpä, koska mullon kesätyöt heinäkuussa ja pääsen sinne vaa skootterilla tai jalkasin, matkaa kumminki sellane 5 km/suunta s:
Ja mulla on kanssa toi skootteri ihan sammunu risteyksessä, sillon tosin se oli mun vika ku painoin kaasua liian nopeena, mut pikkuse hävetti kylllä sillon : D Sit tossa on menny istuinlokeron lukko sököks ja bensamittari ei toimi, sit se mistä voi polkasta sen skootterin käyntii nii ei toimi. Nyt se sit kuoli vissii lopullisesti...

Jos kaipaat yllätyksiä, pettymyksiä, kirosanoja, ruhjeita ja ylimääräisen rahasyöpön elämääsi, hanki skootteri ♥

188Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 12:13

vilqu

vilqu

Te ottee kauheen aktiivisia ja (hyvällä tavalla) papupatoja Smile Taisin mainita asiasta jo vähän aikaa sitten mutta mainitsenpahan uudestaan ku en oo pariin päivään forkalle ehtiny.. Ehkä mä en ees yritä päästä jyvälle mistä puhutte.. Smile Onneks on kesäloma ni pitäis aikaa irrota vähän enemmän Smile

189Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Su 3 Kesä 2012 - 21:23

Evee

Evee

Kaikki lomailee ja mä lähe kohta töihin... Väsyttää, ei jaksa.

190Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 0:45

Mileaz

Mileaz

Evee mä joudun töihin kesän kuumimpaan aikaan, mielummi olisin nyt alkukesästä heti töissä!

Ikinä ennen en oo huutanu unissani, mut tänää huusin ja heräsin siihe ku kiljuin ja sit putosinki sängyltä ja löin pään mun koulupöydän reunaa, päässä kiva patti :DDD Mä oikein vedän näitä vammoja nykyään puoleeni.

191Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 1:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea joo toivotaa c: kiitti ♥
Mileaz ahaha voi että! eiks sulla oo pyörää? mulla on äitilt 5km kouluu ja mä aina pyöräilin sen ennenku kehtasin mennä skootteril:D onneks mun lopakolle skoba ei tee hallaa, iskä tuo bensat ja äiti maksaa osat:D

tapeltii velje kaa taas tietokoneest <33 se tuli aamul herättää mut yheksält ku haki virtajoho mun huoneest ja se oli istunu jo 4h koneel eikä päästäny mua koska "sä meet kumminki äitil koneelle" ja mul tulee kohta kaverit tänne enkä kerkee ees olla kauaa koneel -.- mä vein siltä netin, tuolin persuksen alta ja sitte pari kertaa tökkäsin vähä tuolin pehmusteel sitä jalkaa nii eiköhä käy kimppuu, tarttuu käest kii nii lujaa ku pystyy ja jos en ois pitäny siit tuolist kii ni löisin vetoo et mulle olis käyny sikahuonost:D si se vei modeemin virtapiuhan ku lopult onnistuin sammuttaa koneen, etten vaa pääsis nettii. soitin iskäl ja se sitte sai sen laittaa piuhan takasi. ja eiköhä veli siirry pleikkarille <3 kilometrisepustus

192Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 2:16

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, sulla on kiva veli Smile No onneks teijät tappelussa ei käyny verisesti.. Smile

Mileaz, varmaan sattus.. :/ Mulle on käyny laivassa kerran silleen et tipuin alasängystä ja löin pääni siihen keskellä olevaan pöytään jossa sit oli tietysti se lamppu jolla on terävä reuna, ni se sit sattu pikkasen :/ Se pöytä oli ollu siitä paikaltaan poissa jo yön et jos tipun ni en kolauta päätä mut tää sit tapahtu jo aikas aamulla ku melkeen kaikki muut oli ylhäällä ja se pöytä oli siirretty takas tieltä Smile

193Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 3:47

Mileaz

Mileaz

Stypayhoralikson mun veli on ominu sen kännireissupyöräkseen enkä muutenkaa varmaa osais enää ajaa :DD Mä joudun maksamaan itse kaikki bensat, mut ei se kauheesti kirpase ku toi piti tankata kahen viikon välei suunnillee ja yhtee tankkii meni vaa vajaa 5e :3

Toi kuulostaa muute iha multa ja mun veljeltä 5 vuotta sitten, tapeltiin sillo toosi usein jostai turhasta! Tosin mä olin aina se joka käyttäyty väkivaltasesti, purin ja raavin minkä kerkesin ja veli vaa nauraa ): Koneesta me ei kyl koskaa olla tapeltu, mut esim. jos se haukku hevosia meetvurstiks ja sillo kävin kyl kimppuu:D

vilqu Kyllähän se vähän tuntu ja jomotti pääkopassa, mut loppupelissä nauroin vaa iteksiää siin lattialla vissii pariki minuuttia enne ku tajusin nousta ylös!
Auts, toi varmaa sattu ihan sikana s: Mäki oon lyöny pään pöytää laivalla, olin joku 7 -vuotias ja leikin vissii jotai kissaa tai koiraa sillon :DD

194Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 6:23

militsii

militsii

jonskauu voi hitsi! Onneks sulle itelles ei kuitenkaa käyny mitään! Itekki kaaduin viime kesänä. & mun iskä on just samanlainen, se pelkäs skootterin puolesta enemmän kui mun puolesta. Mun skootterille kävi aika samalla lailla, tuli naarmuja katteisii ja pari pikkuosaa irtos. Ne naarmut ei ollu kovin isoja, mutta niitä oli tosi mones paikkaa, nii olis tullu nii kalliiks korjata että skoba meni sit lunastuksee. Mulla ainaki Kasko-vakuutus korvas et meidän piti maksaa muutaman sadan euron omavastuu nii saatii uus samanlainen skootteri. Ei tullu iha halvaksi mullakaa siis :/ Mullekkaa ei käyny onneks pahemmin, käsiin tuli sen verra isot haavat et piti käydä terveyskeskukses putsaas ja laitettiin rasvalaput, mut ei siis mitää pahempaa.
Mutjoo onneks ei käyny kuitenkaa pahemmin. Ja skootterin osia ja kypäriä, vaikka ne paljo maksaaki, saa aina ostettua uusia mutta ei uusia ihmishenkiä !

http://dream-it-milla.blogspot.com

195Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 8:14

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Ai, kivasti varmaan sattu toi :C Mut hyvä ku pystyit nauraa et ei sattunu sit niin paljon. (:

Stypayhoralikson: noist sun ja sun veljen välisestä tappelusta tulee vähä mä ja mun veli mieleen. Mul on siis kaks isoveljee mut vaan toisen kaa tappelen ku se ärsyttää koko ajan. :DD Ni toi ku ne molemmat on jo aikusia ja tosi vahvoja ni jään sit aina alakynteen. D: Sit aina ku tappelen sen kaa ni mä vaan lyön sitä ja potkin yms. mut se vaan naureskelee, nostaa mut ylös tai sit roikottaa mut silleen ulos et mä oon pää alaspäin ja sit se koittaa heittää mut meiän ulkoroskikseen. :DD Yleensä se vaan leikil uhoo et se heittää mut sinne ja nauraa ku mä vaan kiljun siin iha täpöl mut pari kertaa se on iha oikeesti laittanu mut sinne roskikseen, tosin mä oon aina pitäny siitä niin tiukasti kiinni ni ei oo pystyny pistää kantta kiinni. :DD Että tällee täällä kohdellaan pikkusiskoja, vähän niinku olisin roska itekki. d: Mut mun veli tekee ton kaiken vaan läpäl ja ku sen mielest on kivaa ku mä kiljun iha täysil ja hakkaan sitä mun pienil voimil siihe verrattuna. :DD Lopulta mäki sit aina nauran ja uhoon jotain sille. (:

Sori, romaani. C:

196Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 8:43

Veeranen

Veeranen

se tunne ku löydät feispuukist saman sukunimen omaavan randomin ihmisen ja meet kysyy äitiltäs, ja not so happy, se on ottanu meijän sukunimen, se on/oli joku heel..karin hevari. Ja on jotain tosi kaukaista sukua sille, ainakin siit taulukost (minkä äiti piirs mulle, et tajuun )ymmärsin. Kuulostaa aika tyhmält mun mä oon tääl sillai ragerage D: mun tekis mieli mennä ragee sille fb viestil, en viiti

Siis jotku varmaan miettii et sellassii joil on sama sukunimi ,voi olla monii, mut siis mul on todella harvinainen sukunimi D:

//paitsi et vähä "pehmens" ku sain tietää et oon sukuu pamela tolalle o.o olin sillai dafuq o.o

197Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 10:02

Sarqai

Joo mun kaveril on sukunimi jonka omistaa vaa viis ihmist ja sit joku iida oli ottanu sen sukunimen ja se löys facest sen, oli vähä sille WUUUT? Sit ne teki rikosilmotkusen ja sit selvis et yks mun luokkaaine oliki tehnysen hyvänä "pilana"-.-

198Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 10:51

vilqu

vilqu

Veeranen uskon et ei kovin kiva.. On munki sukunimi aikas harvinainen, noo... Okei no ei se sentään niin harvinainen et meit ois vaan 5 Smile Potuttaa varmaan.. Smile

199Angstaus topa #11 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 4 Kesä 2012 - 11:07

Veeranen

Veeranen

Sara meil melkee sama onkoha meit 7, jotka käyttää sitä sukunimee, + sit tietty toi yks uunå.
Ja mua oikeesti häiritsee ku luin ni siel oli kaikkee 666 juttuu olin sillai HELLYEAH -.- D:mut se on kai lähteny siit pändist! no pitää kysyy jos noi voi tehä jotai ettei muut nyt ottais sitä D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa