One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #11

+11
nealoves1D
bO0m
mariaemmma
vilqu
Peetu
Evee
jonskauu
_Blistex_
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #11 Pe 18 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Vanhassa oli jo lähes 100 viestiä

26Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 4:49

Veeranen

Veeranen

Toivottavasti sul ei ois mitää noist, vaa et se johtuis jostai tyylii vähäsest vedenjuonnist. D:

Must tuntuu et kaikki koko ajan hoputtaa ja ragee mulle -.- Sit yrität täs pitää ittes rauhallisena

27Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea kiitti ja oon iha samaa mieltä! mä toissayönä luin joskus puol 1 aikaa viel sitä vaikka piti lopettaa monta kappaletta enne ja sitte just alettii kertoo niist pelottavist tyypeist ja pelkäsin iha älyttömästi laittaa nukkuu & jatkaa kirjan lukemista :s mut ens kerra ku pääsen kaupunkii, nii meen tsekkaa suomalaisen! mulla on toi 2 omana suomeks Very Happy ja kiitti viel toise kerra, voisin kysyykki c:
_Blistex_ kiitti c: ja kysyn!
Louizz hyi että, kuulostaa pahalta - tähystämällä hyyyi... ja kute vilqu ehottiki, se voi olla laktoosi-intoleranssi? mulla on se lievä, jos syön paljo maitotuotteit nii tulee iha sairaa kipeeks maha Very Happy mut kokeile olla vaikka viikko ilma maitotuotteit nii näät onks laktoosi-intoleranssi syypää tohon!
Veeranen älä välitä hoputtajista, ota nii rennosti ku haluut c;

https://twitter.com/#!/penguiniam

28Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:11

Sarqai

Suomella menee taas ihan kuuseen. Koulus olin koko päivän ihan angst ku vatuttaa et ei ees voitettu pronssii.. Mä muutan sit venäjäl ja must tulee ryssä, onks se sit kivaaD:

29Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu & stypayhoralikson:Mulla on todettu jo laktoosi-intorelanssi 2 vuotta sit ja syön sen mukasesti.Mä en kestä yhtään lakstoosia(sori toi s tuolla välissä on tapa joka on tarttunu mun pikkuveljeltä) et tänäänki ne korvapuustit oli lakstoosittomia ym. jota oon syöny

Veeranen: Tiedän tunteen ja menetän siihen aina hermoni jos joku hoputtaa

30Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 7:26

bO0m

bO0m

Louizz_tomlinzon noh toivottavasti sulla ei olis maito allergiaa... Mulla on pienestä asti ollu ja sen piti lähtee poies ku kasvan vanhemmaks, mut nyt alkaa näyttää siltä että tää on mulla koko loppu elämän.. :/ Ei tää nyt niin hirveetä oo ku oon tottunu tähän, on vaan aika paljon rajotteita syömisissä. Mut tosiaan on varmaan aika vaikeeta jos tää äkkiä todetaan ja pitäis jättää kaikki maito pois ;< Toivottavasti nyt ei ois mikään järkyttävä allergia ): !

//äääää tuli taas katottua vähän youtubesta noita videoita missä fanit tapaa poikia......... Tuun niistä niin surulliseks ja kauhee v*tutus oikeesti miks asun suomessa..? Elämä on niiin epäreilua. Ja oikeesti rakastan poikia niin paljon.. Varsinki Zaynia x) Ja sit tuntuu siltä että sydän yrittää epätoivosesti päästä siitä yli, mut luulen et se ei ikinä tuu onnistuun, tuun aina tykkään siitä liian paljon :'c Ärsyttääää......... Tuttu tunne?
eikä tuu kokeisiin lukemisesta kyl mtn tällä mielialalla, menköön vaan p**seelleen.......

31Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ma 21 Toukokuu 2012 - 11:26

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: mulla on kans sama juttu, mua niin ärsyttää ku asun tääl jumalanselän takana mistä on nii pitkä matka Helsinkiin. :C Ku siellä aina tapahtuu kaikkee tollasta enkä sit koskaan pääse noihin mukaan. :/

Louizz_tomlinzon: ääh, uskon et ei oo kauheen kivaa jos joutuu johonki tähystykseen. :C Mä en osaa ny mitään muuta sanoo ku mulla itellä ei oo mitään laktoosi-juttuu. Mut toivottavasti kaikki selvis eikä toi allergia olis hirveen pahanlaatuinen. C:

bO0m: toi on ihan liian tuttu tunne.. joskus musta vaan tuntuu et pidän niistä liikaa (erityisesti Zaynistä) et ei tuu mitään ku aina vaan ajattelen niitä. Sad ja mä rakastan niitä niiiiiin kauheesti et esim. noiden videoiden, mis pojat näkee fanejaan, ni niiden kattominen on tosi surullista ja tekis mieli vaan kiljuu ja kirota et miks mä asun tämmösessä paikassa Sad toivon vaan niin hartaasti et jonain päivänä ne tulis tänne ja sillon, sillon mä olisin tyytyväinen tähän maahan C:

Matikan ja kemian koe meni molemmat täysin penkin alle ): Ei olis oikeesti huonommin enään voinu mennä.. huoh. -.- Voi että mä vihaan koulua!! :/

32Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 4:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Äiti tilas äsken ajan lääkäriin ton takia...Ja myös siksi että mulle täytyy kirjottaa resepti väkevämmistä allergialääkkeistä ku noi ei auta.

Mut siis tänään on menny päivä iha päi puuta.Mun opettaja huutaa koko aja ja ei viiti ees kysyä mitään ku se on sillee et eikö sun se jo pitäis tietää.Sit tänää se löi yhtä poikaa joka lässytti sille.
Ja läksyjä tuli hirveesti vaikeista aineista...En jaksa.Ja allergia on sietämätön.

33Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 4:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m sama juttu :s haluisin nii tavata kaikki pojat ja ää tekisin kuolemaa jos saisin tavata ne ♥
_Blistex_ täällä ilmottautuu toine joka vihaa koulua! :---D
Louizz mitä?! iha oikeesi löi sitä poikaa? toi on kyllä nii asiatonta että -.- tosta pitäis kertoo jollekki reksille tai jollekki joka pistäis ton maikan kurii!

v*tuttaa koska mun paras ystävä sai tänää soiton yheltä seurakunnalta, jolle oltii molemmat haettu hautausmaalle töihi ja se olis saanu paikan, jos asuis tällä paikkakunnalla millä mä. v*tuttaa siks, että mä eka soitin sinne ja sitte ehotin että seki vois soittaa... ja mä katoin koko päivän puhelinta, jos saisin ite soiton, mutta eei.. ja joo asun eri paikkakunnal ku ystävät ja käyn sillä paikkakunnal kouluu ku ystävät koska ei tahottu vaihtaa kouluu ja iskä asuu tolla samaisel paikkakunnal :---D
ja toine että mä joudun jakamaa mun uuen huoneen mun siskon kaa -.- nii kaua, että saadaa rempattuu toine huone toisesta päästä taloo, kyllä ottaa päästä! mä luulin jo saavani ihka oman huoneen -.- ja uskon että joudun jakaa ton huonee vähintää kesän! -.-
+ loppuhuipennus: mä en löydä mun passii mistää ja oon nii kusessa että jos se ei löydy. mulla ei oo sellasta kuvallista henkilökorttii joka kelpais passin sijast ja jos hommaisin sen/uuen passin nii ne ei kerkeis saletisti tulla enne Lontoota.. :s pengon tänää kaikki paikat läpi, toivottavasti löyän!

34Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson:Ei se nyrkillä lyöny mut läpsäs iha täysiä.Se siinä onki ongelma ku tää opettaja on meiän koulun rehtori...Noh sillä pojalla on sellane äiti että jos se poika kotonansa kertoo ni alkaa kyllä muuttua ääni kellossa tolla opettajalla.
Muute ainaki sillonku mä hommasi mun passin ni tais kestää 3 viikkoo mut nyt vissiin on joku ruuhka tai sellane.Mut toivottavasti löydät sen! Ja kurjaa et joudut jakaa sen huonee sun siskon kaa...

35Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:35

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon,, toivotaa et toi ei oo mitää sen vakavampaa ja et allerias saatais kuntoo noil vahvemmil lääkkeillä ! (: & millanen opettaja ees läpsii oppilaita ? O.o (taino meijän tekee sitä vitsillä tai jos ne kiusottelee meille mut se on eri asia)

& Stypayhoralikson,, ouch :d varmasti ärsyttää, mut kyl sä viel jostaki saat paikan ! (: ja toivotaa et se remontti saadaa nopeesti valmiiks ja löydät sun passin ! c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

36Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 10:14

Veeranen

Veeranen

mua ärsyttää ku mun jalat on niin vaaleet D: haluisin laittaa huomen liikkatunnille lyhyet shotsit mut hmphf D:
sit mul on varmaa joku allergia, koska silmiin ja nenää kutittaa ja pärskin koko aja

37Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 12:08

bO0m

bO0m

_Blistex_ Stypayhoralikson Ihanaa että jotkut jakaa samoi tunteita <3 Helpottaa ku muistaa ettei oo ainut! (:

Stypayhoralikson Onnee etsintöihin! Tulisin niin auttaan jos voisin, toi on nimittäi nii tärkee juttu! :<

Veeranen muaki ärsyttää ja häirittee se! Niihin tarttuu nii hitaasti aurinko, varsinki ku ei kehtaa ees käyttää sellatteita vaatteita et jaloil ois ees mahis ruskettua... :DD

Louizz_tomlinzon Kuulostaa oikeesti pelottavalta! :c Opettaja ei todellakaan sais koskee oppilaaseen lyömällä... Meidän ala-asteen opettajalla oli 2 varotusta siitä et se oli lyöny ja ravistellu oppilaita (se oli täys sekopää) ja kolmannesta se ois lentäny ulos.. Harmi vaa et varotukset ei taida toimia jos se on rehtori! D:

38Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ti 22 Toukokuu 2012 - 22:33

Sarqai

Meijän koulus ei onneks oo tommosii tappajaopei:/ Mutmut ei näkään mitkään unelmaopet oo..

39Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 4:08

nealoves1D

nealoves1D

on nyt vähän huono fiilis .. Must tuntuu et mun paras kaveri on mul vihane jostai tai jotai ku ihmettelin et miks se vaikuttaa niipoissaolevalt eile mun toisen kaverin kaa ni se sano vaa et "suvil on joku juttu jost vaa tanja tietää" ja oon ny aika huolissani ku suvi vaa sano mulle et sille kuuluuu hyvää/se on ilone/sil on hyvä fiilis. Ja sitte ku en tiijä et onks se mulle vihane vai mist on kyse ku se ei puhu mulle, jos kysyn et mitä se tekee tänää ni se sanoo eka et emmätiijä kui ? ja sitte ku kysyn et voisko se olla ni se keksii heti kauheesti ohjelmaa. Meil ei oo ollu mitää riitaa/en oo tehny mitää sellast mist se ois saattanu suuttuu yms ja ku en voi puhuu sen kaa tosta ku se ei enää kerro mulle mitää .. :s oon nyt siis aika huolisssani ja muuteki sekasin :d Mietin et voisko se johtuu siitä et sen ihastus (yks eijän kaveripojista) tykkää musta ja suvi ois siks surulline eikä puhuis mullle (Mä sain kuulla vast tänää mut se on saattanu tietää jo kauanki) .. :s

// muutenki kavreiden kaa ollu ongelmii ku enne meil oli tosi kiva, tiivis ja hauska porukka, mut nykyää kaikki tiuskii toisillee ja ollaa lähetty jakautuu aika paljo .. :d ikävä niit aikoi ku oltii aina porukas ja kukaa ei riidelly ♥ :c

40Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 4:38

Veeranen

Veeranen

toi on ihan hirveen ärsyttävää kun ei saa tietää jotain ja sit oot iha levoton ja kaikkee o.o mut mee puhuu sille, ja sano sille kans, et haluut et se puhuu totta sulle, eikä rupeis tarinoimaan, koska sä ehkä osaisit auttaa D:

41Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 4:47

nealoves1D

nealoves1D

^^ oon sanonu sille et "haluisin et kerrot mulle totuuden ku oot mul oikeesti tärkee ja haluisin auttaa jos sul on joku ongelma" ni se vaa sano et "eiku ei mul oikeesti oo mitää" .. :s

42Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz mutta läpsäsyki on vääri opettajalta mun mielest!
Nea aw hihi ihanaa että sä aattelet tollei positiivisesti kumminki :-D ♥ kiitti kummiski! ja koita puhuu kaverilles, Veeranen neuvoki aika hyvi mun mielest! / jos se ei ala puhuu, nii sitte sä et voi mitää, et sä voi saada sitä puhumaan jos se ei taho puhuu :s toivottavasti kertois sulle jos jotai on vikan!
Veeranen & bO0m toi on tosi ärsyttävää! :c mul on yleensä aina jokku legginsit/sukkikset shortsie/hameitte/mekkoje kaa koska vihaan mun jalkoi jote ne ei pääse ruskettuu mikä ärsyttää viel enemmä :c
bO0m meil on poikie liikkamaikka saanu yhe tai kaks varotust, koska se on kuulemma rääkänny poikii :s se siis on sellane joka pakottaa tekee kaikkee ja vaikka tekis parhaansa nii huutaa että tekee vääri ja pitäis yrittää paremmi -.- ja liikku huhuu et mei entine fysiikka/kemia/matikkamaikka olis heittäny jotai oppilasta saksil selkää D: henkisesti olikki mukana ♥

iskä ei ollu kauhee tyytyväine mun kemia & fysiikan numeroihi... se sano ettei sais mennä sielt mis aita on matalin. ja paras ystävä on taas ollu vähä ärsyttävä - olis muutaki tekemist nii se lähtee röökille jonku ääliön kaa ja o kauhee tyytyväine ettei joku maikka huomaa et ne on käyny -.- muutenki ottaa päästä se just nytte.
kaikelisäks äiti syytti mua eile, etten ollu pyyhkiny yhen kaapin pohjaa vaikka olin pyyhkiny sitä hiton kaappii yli puol tuntii - miks h*lvetissä mä jättäisin pyyhkimättä yhen pohjan jotta joutuisin tehä sen uusiks?! ja sitte se syytteli mua että mulla ei oo aikaa millekkää muulle ku tietokoneelle -.- isäpuoli sitte keksi ite että me ei saada pelata (eikä ehkä kattoo ees telkkarii!) ennen perjantai-iltaa jolloi sen kakarat tulee meille ♥ vihaan sitä yhtä niiin paljon että..

43Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 9:52

Sarqai

Nyt sit niinku harmittaa OIKEESTI. Oisin halunnu yhen meijän luokkalaisen tytön samalle luokalle, ja sit en toivonu sitä. Jotenki kauheen sekava olo ollu koko vuoden. Varsinki se päivä ku toivottiin niit tyyppej luokalle. Tuntuu vaa et mult odotetaan liikaa, ja en haluis koskaa tulla vanhaks, taisiis mä oon sitä mieltä et lapsilta odotetaan liikaa, sit kehotetaan toteuttamaan unelmiaan, no varmaan mä pystyn ku me eletään muutenki tiukasti nyt ja mun unelma on aika kallis.. Lapsille tulee vastuu nii kovaa vauhtii, meilt odoteetaan yksinkertasesti liikaa:c

44Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 10:24

nealoves1D

nealoves1D

niiootetaa multaki. Ja vanhemmat ei oo ainoot jotka panostaa ku kavereidenkaa kas eioo ny kaikki menny iha putkee. Taisiisku meil on nykyää periaattees kaks porukkaa ja jos oon toises porukas(joho esim. mun kaveripojat kuuluu) ni automaattisesti kaikki muut luulee et oon nille vihane vaik oisin edellisel tunnil puhunu niiden kaa. Muutenki fiilis et joka suunnast panostetaa ja sitte viel toiki mist kerroin aikasemmi tänää :d

45Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 12:07

_Blistex_

_Blistex_

nea: ääh, ei kuulosta yhtään kivalta :c mut kuten muutki jo sanoi, kannattaa yrittää koittaa puhuu mut jos ei voi sanoo ni kannattaa oottaa et tilanne 'rauhoittuis'. mut koita pärjätä niiden kanssa! C:

Stypayhoralikson: hei mun äiti on ihan samanlainen, kerran pyyhin pölyjä mun huoneesta ja olohuoneesta ni sit äiti tuli vaan siihen ja sano et miks sä et pyyhi kokonaan vaa jätät osan pyyhkimättä vaikka olin pyyhkinykki kaiken. -.- Se on niiiin ärsyttävää. :c

Sarqai: niinpä. luullaan et me osattais paljon enemmän asioita ja sit jos kaikki ei meekkään niin hyvin ni sit valitetaan. :C Se on niin ärsyttävää kun tuntuu et painostetaan ja just tolleen vaaditaan liikoja. Sad

46Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Ke 23 Toukokuu 2012 - 20:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Nyt sit niinku harmittaa OIKEESTI. Oisin halunnu yhen meijän luokkalaisen tytön samalle luokalle, ja sit en toivonu sitä. Jotenki kauheen sekava olo ollu koko vuoden. Varsinki se päivä ku toivottiin niit tyyppej luokalle. Tuntuu vaa et mult odotetaan liikaa, ja en haluis koskaa tulla vanhaks, taisiis mä oon sitä mieltä et lapsilta odotetaan liikaa, sit kehotetaan toteuttamaan unelmiaan, no varmaan mä pystyn ku me eletään muutenki tiukasti nyt ja mun unelma on aika kallis.. Lapsille tulee vastuu nii kovaa vauhtii, meilt odoteetaan yksinkertasesti liikaa:c
Mitä jos kysyisit sun opettajalta et onko millään mahdollista vielä toivoa sitä tyyppiä että se on sulle tärkee?Meiän luokas yks tyyppi teki nii ja sai toivoa ku viikko sit täällä ei ainakaan oltu luokkia jaettu yhtään enempää ku katottu vähä suuntaa ,,varmaa erityisoppilaitte hommelit sun muut.

47Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 24 Toukokuu 2012 - 7:05

bO0m

bO0m

Sarqai Juu kompsin Louizz_tomlinzonia! Yleensä muutokset luokissa on ihan yleisiä seiskan alussa! (: Kesäloman aikana niitä kerkee yleensä viel tekeen (:

48Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 24 Toukokuu 2012 - 7:13

Sarqai

Ei sitä enää voi vaihtaa, kuulemma. Saadaan maanantaina tietää ne luokat:d

49Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 To 24 Toukokuu 2012 - 20:39

nealoves1D

nealoves1D

Sarqai,, te voitte kans jutella teijän tulevan koulun rehtorin kans jos haluutte samalle luokalle. Lukuvuoden alus saa usei tehä viel muutoksii (:

& ite angstaan eilistä..
- Fudispeli meni huonosti ku puol joukkuetta totes puoliajan jälkee et ei huvita
- Ridatunnil ratsastettii kouluratoja joka meni päi persettä(109p & 60%). En ymmärrä et miks tota rataa ollaa treenattu kolme viikkoo jollai tietyl hevosella ja sitte ku se pitää ratsastaa ni saaki sellasen hevosen alle jol ei oo vuotee menny. Oon treenannu yhrl tosi "kevyel" ja herkäl 155 korkeel hevosel ja jouduin ratsastaa ton radan tosi vahvall ja raskaal n. 180 korkeel hevosel joka jyräs mut melkee joka suunnast .. Ni onha se tollasel hyvä yrittää saada hyvä rata

50Angstaus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #11 Pe 25 Toukokuu 2012 - 1:19

vilqu

vilqu

Mä en tie kauheesti mistä te puhutte enkä kyllä myöskään jaksa lukea kolmea sivua agstausta, mut kaikki pulassa/ongelmissa/agstissa olevat ihmiset IIAO HALI!! <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa