One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 4 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy

76RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 8:35

Veeranen

Veeranen

halipäivät on ihanii Very Happy:D voi mennä iha randomisti jonku luo et "saanks halaa sua? " , mut meil ei oo tänä vuonna -.- koska tää viikko on joku "juhlaviikko" koska tääl on ollu koulu 140 v jnejnejne D::

77RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 9:05

bO0m

bO0m

Meillä oli halipäivä joskus kun oltiin seiskalla... Ei ois kyllä mitään sitä vastaan jos nyt ois halipäivä koska jos porukka oikeesti halailis toisiaan niin ois hyvä tekoyy mennä halimaan paria etäihastusta (; Eli tykkäisin!

ps. Jeje uudistunu demi.fi! (:

78RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 10:50

Sarqai

Evee kirjoitti:Mun kaverin pikkusisko voitti jossain NRJ:n arvonnassa lippui Lumoavan kirouksen ennakkonäytökseen ja mäki oisin saanu lipun sinne ja tälleen. No tänään mulle tuli postis kirje, jos kerrottiin et oon voittanu Demin arvonnas kaks lippuu siihen samaan näytökseen! Mä en ikinä voittanu arvonnois mitään ja sit sen kerran ku voitan, oisin päässy sinne muutenkin! -.- Onhan tää siis kivaa mut tavallaan hyödytön voitto Very Happy

EIKÄ TÖRKEETÄ MÄ EN VOITTANU KUMPAAKAAN JA TE VOITITTE MOLEMMAT:( Mä en sit kuitenkaa pääse sinne koska se on nii suosittu et puoles minas loppuunmyyty:d

79RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 10:56

Evee

Evee

Sori Sarqai ): tuu Hesaan torstain, mul on viel ylimääränen lippu Very Happy (ellei yks kaveri sit tuu)

Meil oli yläasteel joka luokal halipäivä. Ei ne oikeestaan mitenkään ihmeellisii ollu, ainakaan mulle ku ei kukaan halunnu halii mua D:

80RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 13:58

_Blistex_

_Blistex_

Meil on ollu niit halipäivii yleensä joka vuosi mut mein koulus kaikki on ihan jäätyneitä ja vaan harvat kehtaa halata randomeja D: itekki kyl kuulun siihen joukkoon joka ei halaile mut ei voi mitää d:

Mun hammasta särkee ihan sairaasti, varsinki sitten kun syön jotain D: Oikeesti, pelkään et mulla on jotain ongelmii hampais mut en uskalla varata hammaslääkärii ku kammoon niitä :C Kai mä vaan yritän selviytyy ja kestää tän niinku mies, ku en äidille voi mitää sanoo, se kun raahais mut heti lääkärille. :DD

81RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Helmi 2013 - 1:51

nealoves1D

nealoves1D

Meil oli seiskal halipäivä ja olin just kipeen sillo ........ Nyt haluisin halipäivän koska meijä koulus on yks tyyppi jota haluisin taas halaa ): tarkotan siis sitä jätkää jonka kans mul oli vähä säätöö seiskal köksäntunneil ja joka itseasias onki mun viimesin kunnolline ihastus (vaik en kyl enää siis oo tykänny sinänsä siit pitkää aikaa) mut me ei puhuta enää ollenkaa ja just just moikataa joskus tosi harvoi :d ääh mul tuli nyt kauhee ikävä niit aikoi ):

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

82RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Helmi 2013 - 8:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ ok Smile mä uskon et ku kaikki tuntee melkee kaikki ni tosta voi meil kyl tulla aika jäistä, mutta toivotaan parasta Wink kyl siit varmaa tulee silti aik hauskaa

83RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Helmi 2013 - 11:25

Veeranen

Veeranen

En ymmärrä miks jotkut ei pidä hammaslääkäreistä ! D: Auttakaa tyhmää, ja kertokaa

84RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Helmi 2013 - 11:45

_Blistex_

_Blistex_

^TÄH, tykkääksä sit hammaslääkärist?? :0 Nojoo, kyl se varmaa riippuu ihmisest mut ite ainaki pelkkä odotushuonees oottaminen saa mut pelkäämään, saatika sit se hetki ku istahtaa siihe tuolille ja näkee ne kaikki välineet siin edes D: hrr, se paikka on yksinkertasesti pelottava :c

85RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Helmi 2013 - 1:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mä ainaki tykkään hammaslääkäreist! :-D vaikka oonki kokenu kauheit hetkii siel mut se oli eka paikka jossa todistin etten tarvi äitiä aina Cool

& meil oli aina ylä-asteel halipäivä, mutten tykänny siit yhtää hyi. mun nykyses koulus ei halipäivii ilmeisesti vietetä, mut tänää on muutenki koko päivä iha sekasi penkkareitte takii :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

86RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Helmi 2013 - 8:15

vilqu

vilqu

En nyt ehi muuta mut HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ RAKKAAT SISKOSENI LOVE YOU ALL!!! <3 :*

87RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Helmi 2013 - 9:28

jAsbee

jAsbee

meiä koulus on aina ollu halipäivä (mulla kyl vasta siis toista vuotta), ja me kaikki vaa tullaan ja halataan kaikkii keitte nimiikää ei ees tiietä :Dd

mutta nii , meinasin laittaa tän angstaustopaan mut aattelin et jos oisin vähä positiivisempi tän asian suhteen joten tungen sen tänne :D eli siis huomenna (jo) alkaa hiihtoloma, mulle se vaan tuskin tulee olee mikään loma, koska "kauan odotettu" ripari alkaa lauantaina ! :D valittelin siit jo aiemmin, ja toisaalta oon iha mielenkiinnol menos sinne koska ootan vaa sitä et olin täysin väärässä niistä ihmisistä ja et niistä paljastuuki tosi mukavia ja vähän eläväisempiä ihmisiä :DD on aina hyvä olla toivoa.. :D ok oon ilkee, mut en vaa voi olla olematta kateellinen niille jotka tosissaan saa sen loman eikä joudu olla viikkoa keskellä eimitään :D ja tuli jo paniikki mekostaki mut onneks löysin iha mun unelmamekon eilen ja laitettiin tilaukseeen :)

MUTTA HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE !! <3

88RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Helmi 2013 - 5:43

bO0m

bO0m

Aww, tälleen myöhässä hyvät ystävänpäivät teillekki!<3

jAsbee voi että onnee!<3 :DD Mä just täs yks päivä mietin et riparille kun vaan pääsis takas.. Se on ihanaa kun jokapuolella on ihmisiä joihin tutustua ja joille puhua, siellä ei oo missään vaiheessa yksinäinen! (: Linkkaa se mekko? (:
Ja oikeesti pidä hauskaa! c:

89RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Helmi 2013 - 9:01

Veeranen

Veeranen

mä tykkään varmaa siks hammaslääkäreist, kun sun hampaat on ihanan puhtaat aina sen jälkee ja se on yks parhaimmist fiiliksist ikinä :Dd jees ai nou aim wiöörd

90RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Helmi 2013 - 11:55

vilqu

vilqu

Tällee myöhäs mut onnee Jonna!!

Meijän abit eilen ku ne lähti ni visko meille niin pall karkkii et vein un saaliin lopun loppujen lopuks eilen treeneihin joukkuekavereitteni syötäviks Very Happy ja tänään oltiin kattoo luokan kans Rölli ja kultainen avain Very Happy saatii sitte sillä vikat kolme tuntii koulua pois ku lähettii leffaa et ihan kiva (: sit jäin leffan jälkee kaupunkii ja tultii saran kans yhtä matkaa kotii (: ei kai mulla oo nyt mitää sen ihmeellisempää ollu.. en vaa oo ehtiny tänne ku oltii keskiviikko koulun kans himoksella ja sit metsästin tiistai ittelleni uutta laskettelukypärää ja eilen kenkiä joita en sitte löytäny ja olin treeneissä (: eilen muute ku oltii äitin kans metsästää niit kenkii ni siell kaupas soi They Dont Know About Us ja mä sit stoppasin siihen paikkaa ja äiti vaa huus et tuu nytte ei oo aikaa ja sit mää vaa lauleskellin ja hypin siell ihan intona <3

jaja sovittii jo Saran kans et lähetää hiihtoloman jälkee joku viikonloppu laivalla tukholmaa ja mennää 1D Worldiin ja ai ai siit tulee niin ihanaa, en malta oottaa!!! <3

91RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 18 Helmi 2013 - 8:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku ja Sara; ai onks ruotsis 1d world? missä päi tukholmaa? mistä lähtien? miksen mä oo tienny tosta Very Happy onks siit jossai netis, linkkaa? omg jesjes me mennään tukholmaa kuukaude päästä. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ma 18 Helmi 2013 - 8:49, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : moi)

92RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Helmi 2013 - 5:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ oli pakko googlettaa tosta kaupasta, ja törmäsin tälläseen uutiseen, eli joo lauantaina avataa liike ilmeisesti!
wow mäki tahon nyt tukholmaa mut no money no funny :-(

haha meil oli viime viikol perjantaina wanhat ja sitä ennen kakkoset sitte nolostutti tms meitä ykkösii! meiän piti pukeutuu kypäröihin ja muovipusseihin ja sitte ne käski meiän vaan tanssii ympäri salii gangnam stylee ja laulaa ja tehä sitä "pää olkapää peppu" juttua! oli iha super hauskaa vaikka nolottiki, ku siel oli koulun ulkopuolisii ynnä muita seuraamassa sitä :-D mut meil onki parempi suunnitelma seuraavan vuoden ykkösille! ;D

https://twitter.com/#!/penguiniam

93RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Helmi 2013 - 6:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^FUCK YEAH! ♥️. can't waittttt!!! Nyt pitää repii jostain sit vähä rahaaki Very Happy

94RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Helmi 2013 - 9:14

_Blistex_

_Blistex_

ÄÄÄÄ, nyt mun on pakko päästä ruottiin! :0 Miksei suomes vois olla tollasta?? ):

95RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 22 Helmi 2013 - 6:13

bO0m

bO0m

Hmph täällä on oltu vaihtelevassa kuumeessa tiistaista lähtien. Tänään olin jo kovasti menossa kouluun, mutta ikäväkyllä mittasin kuumeen ja se oli 37. Äiti ei antanu mennä lääkkeiden voimal vaan käski mun jäädä lepään kotiin. Toivon vaan että oon maanantaiks terve kun oon sillon menossa sinne lumilautaileen... Mut lautaileen meen vaikka mikä olis!

Innostuin taas tutkiin netistä kännyköitä ja luulen et löysin täydellisen! Pitää vaa venata et iskä tulee kotiin ja kysästä et mitä se on mieltä... (:

96RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 La 23 Helmi 2013 - 0:47

vilqu

vilqu

Oon nukkunu kaks viimestä yötä, hostellissa ja laivan hytissä ja molemmat tosi huonosti ja on yskittäny.. toivottavasti nytte ko on kotona omas sängyssä ni sais paremmi nukuttuu (: nukuin siel sälenissä misä oltii laskee ni tosi hyvin Very Happy

ja ärsyttää ku meijän laiva oli tänä aamuna 7 turussa eli lähettää eilen tukholmasta illalla laivalla ni olin site vielä eilen siellä mut tänään ku siell aukee 1D world (ITSEAASIASSA VARTIN PÄÄSTÄ!!) ni oon jo suomessa.. you know.. mut me mennää sitte saran kans ni ei tässä huolta.. HALUUN SINNE JO!!

http://moodstockholm.se/slider/1d-world-oppnar-i-mood-stockholm/ tos on linkki siihen 1D world tukholma juttuu!! mut toi kun on käännös ruotsi -> suomi ni toi loppu on tosi epäselvä et saaks joku fiksumpi tost selvää et mitä siin selitetää jostai 15 päivää?? Very Happy

97RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 La 23 Helmi 2013 - 4:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ mun puolen vuoden ruotsin opiskelulla pystyn kääntää näin '1d world tulee olemaan olemassa meillä 15 päivää...' u gonna be kidding me!!!********************* me mennään ruotsiin vasta 26 päivän päästä.......... tästä vielä sain vahvistuksen "Hello Sweden! Tomorrow is the day we've all been waiting for. First 1D World in Europe visits MOOD Stockholm for 15 days, and the Grand Opening is tomorrow at 10 am!!!" - https://www.facebook.com/1DmerchOz . Eli sain sellasen käsityksen et tuo kauppa on sellane ns. 'kiertävä' eikä oo siel enää sillo ku me mennää........ V*tuTTaA

98RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 La 23 Helmi 2013 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

^^siis mitäääh? D: Mitä järkee siinä on et on vaa kiertävä :0

Mutta siis, Karim voitti! (: Wohoo, tykkäsin siitä alusta asti eniten joten jess, se voitti <3

99RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 27 Helmi 2013 - 12:21

Peetu

Peetu

100RANDOM #17 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Helmi 2013 - 6:00

Veeranen

Veeranen

^^ :DD mä en tajuu mikä tonki tutkimuksen idea on Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa