One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 5 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy

101RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Helmi 2013 - 7:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ on kans joillaki elämä ku tutkii tollasia Very Happy

102RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Helmi 2013 - 9:16

nealoves1D

nealoves1D

Yhteishaku huomenna. En tiiä mihi haen :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Helmi 2013 - 12:34

jonskauu

jonskauu

Nea OUUTs aika paha jos et tiiä yhtää mihi haet, toivottavasti kuitenkin saat valinnat tehtyy ja pääset johonki toivomaas paikaan :-)

Tietääks teistä kukaan voiko tehä rikosilmotusta jos facebook-tilille on menty ilman lupaa tai voiks sen sanoo et hakkeroiduttu tai jotai, ja tietää kuka se on ollu? Mun kaverin fb'ssä oli käynyt eräs tyyppi ja kirjotellut kaikkee hölmöjä juttuja omalle & muitten seinille ja laittanu kaikkii tyhmiä kuvia yms. Ja siis nyt äsken saatiin tietää, että kuka niin on tehnyt ja mietittii et miten tässä nyt kannattais toimii vai onks se vaa et no can do..

104RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Helmi 2013 - 13:09

_Blistex_

_Blistex_

Nea: eikä D: Toi on varmaa aika hankala tilannen jos et tiiä mihin haet mut kuten jonna jo sanoki, ni toivottavast saat kuitenkin tehtyy sen valinnan. c:

Jonna, mä en kyl yhtään tiiä mitä tommosessa tilantees pitäis tehä :0 Mut tosi kurjaa et tolleen on käyny D: Mut nyt ku enemmä aattelen ni toisaalta eihän siitä varmaa mitää haittaakaa oo jos rikosilmotuksen tekee, varsinki jos se tekijä saa kuulla sit kunniansa d: Toivottavast toi nyt jotenki selvii eikä tolleen käy enää uudestaan. c:

105RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 1 Maalis 2013 - 0:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jonna , Kannattaa oíkeesti tehä tolle asialle jtn, koska yhen mun tutun fb oli kerra hakkeroitu (kylläki sen oli hakkeroinu joku vieras) ja sit sen jälkeen se pysty hakkeroimaan sitä kautta sen koko koneen ja pääs käsiks kaikkiin sen koneella oleviin juttuihin. En sit tiiä millane se mikä lie nettipoliisi olis mutta kannattaa varmaan silti tehä se rikosilmotus tai käyä vaikka poliisiasemalla kysäsee onko se mahollista tehä siitä rikosilmotus

106RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 1 Maalis 2013 - 6:54

bewareofaino

bewareofaino

nauroin tälle ihan himokauan XDDD varsinkin tio lisäys hyvä me on aika naseva heh

Ja joo, yhteishaku tosiaan alko ja ens viikol tehään se koulussa opon kanssa, tiiän jo mihin haen, mut noitten ainevalintajuttujen täyttäminen on ihan tuskaaaa :s

107RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 La 2 Maalis 2013 - 7:12

vilqu

vilqu

Ei juma toi Stara!!! Voiko enää kovempaa nauraa sisäistä naurua?? Oikeesti XD
Ja onnee Nealle yhteishakuun ja jAsbee rippimekon metsästykseen!!! Very Happy

108RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 La 2 Maalis 2013 - 12:37

Peetu

Peetu

hello ladies! ihan hullu viikko takana, en oo ehtiny ees koneelle istahtaa! ja ens viikko tulee olee samanlainen ellei jopa hullumpi! huhhuh.

sitten pakko kysyy teiltä: onko joku menossa sinne cheekin keikalle 21.9? mä haluun mennä mutta tarviin seuraa ! :D et inffoilkaa jos joku ois menossa niin mennään yhessä!

109RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Maalis 2013 - 5:40

bO0m

bO0m

Mä en oo menossa Cheekin keikalle mut kyllä kelpais!! (;
Mäkään en oikein siitä yhteishausta tiiä, tekis mieli vaa unohtaa koko juttu ;s Mut eiks se lopukkin vasta 15.3? (:

110RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Maalis 2013 - 11:09

jonskauu

jonskauu

Heidi musta ois ihan tosi kiva mennä tonne Cheekin keikalle! Mietin jo että pitäisköhän mennä koska toi kuulosti kyllä iha huikeelta jutulta.. HAha sait mut innostumaa tästä nii että taidan alkaa miettii tätä iha vakavissani Very Happy

Tilaisin vielä toisen viikon lomaa, kiitos! Tää loma kyllä teki ihan hyvää, mutta oon vieläkin tosi väsyny ja toista lomaviikkoa kaipailisin.. koeviikkokin alkaa kohta ja pitäis siihen alkaa pänttäämään eiieieieieiiei en halua. Pakko vaan palata todellisuuteen ja todeta että huomenna on paluu taas arkeen, mutta onneks Dubain matkaan ei oo enääkun vähän reilut 70päivää! Ainii ja mun poikaystävä kotiutu eilen sieltä Rukalta ja se tuli sieltä vasen ranne paketissa... ollaan puhuttu joka päivä puhelimessa ja laitettu viestii ja se ei ollu sanonu mulle mitää!! Sitten se sano, että ei halunnu kertoo mulle koska mä oisin suuttunu ja pakottanu sen kotii ja en ois kyllä todellakaan tehny nii :-D En välillä tajuu poikien järjenjuoksua yhtää.. no hengissä se kuitenkin on ja se on pääasia Smile

111RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Maalis 2013 - 23:40

_Blistex_

_Blistex_

Heidi, mä tulisin jos olis mahdollista D: Mut toivottavast saat jonku meist sinne kaveriks c:
Jonna, voin sanoo et kouluun palaaminen loman jälkeen oli niin masentavaa et mietin vaan et koska seuraava loma on. d: haha, vai luuli se et sä pakottaisit sen sitte takasin kotiin :DD

Katoin eilen sen brit awardsin ja oli kyl kiva gaala (: Esiintyjät oli hyviä, tietty pojat oli eniten mieleen ♥

112RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 4 Maalis 2013 - 0:10

vilqu

vilqu

^^Mäki katoin brit awardseja tosin nyt aamulla ku en menny kouluun Smile pojat oli IHAN PARHAITA OFC!! <3 Mietin siin josai vaiheessa jo et missä se poikien palkitseminen oikeen on ja luulin ettei sitä näytetä mut tulihan se sieltä viimesenä!! <3

113RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 4 Maalis 2013 - 12:35

Peetu

Peetu

Jonna oikeesti?! liput tulee myyntiin huomenna aamulla mut en usko että se on loppuunmyyty tyyliin parissa minuutissa joten yeeaah laitellaan yv:tä! oikeesti jeejee :)

114RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 5 Maalis 2013 - 11:24

nealoves1D

nealoves1D

Oon jo niiiiin pitkään ajatellu kysyy täälki et katotteko te youtubesta sellasii videobloggaus videoita ? Very Happy jos katotte nii tietääkö kukaan Our 2nd Life -kanavaa tai jotai niist tyypeistä ? :Very Happy M oon taas viettäny koko iltapäivän ihan vaan kattelemalla noit videoita ja nauranu ihan hulluna !

[x] turhin viesti ikinä
[x] ihan sama Very Happy

115RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 5 Maalis 2013 - 23:05

_Blistex_

_Blistex_

^Mä oon joskus kattonu jotain videobloggaus videoita mut nyt on jääny vähemmälle :0 Heei, mun tarvii käydä kattoos sit ku ehin et millanen toi kanava on (:

116RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Maalis 2013 - 7:34

jonskauu

jonskauu

Voi hitto kun ne Cheekin jäähallikeikan liput kerkes menemään ennenkun ehdin kissaa sanoa! Harmittaa :-(

Oon ollu nyt 2kk syömättä mitään karkkii ja ajattelin, että eiköhän se helpota jo heti muutaman viikon lakon jälkee, mut ei!! Mun tekee koko aja mieli irtokarkkii ja suklaata ja kaikkee mitä namuhyllyltä sattus löytyy :DD tosi ärsyttävää XD

117RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Maalis 2013 - 9:41

bO0m

bO0m

Huijjuijj yhteishaun tekeminen menossa!

118RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Maalis 2013 - 10:23

Sarqai

MÄ OON ELOSSA LAPSET. Joo en oo käyny täällä, sori oikeesti:d MUTTA mä aktivoiduin;)

119RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Maalis 2013 - 10:28

bO0m

bO0m

Susta ei ookkaan kuulunu Sara! (:

Ja ei se yhteishaku nyt niin paha ollukkaan, en kyllä oikein tienny mihin haluun hakee nii laitoin vaan jotain se ei vrm oo kovin hyvä :s Mut ei mitään päätöstäkään syntyny, toivon et pääsen vaan ekaan toiveeseen (:

Ja musta on tosi siistii että ne Cheekin liput myytiin niin nopeesti ihan siltä kannalta et ihanaa et siitä on tullu niin suosittu!! (:

120RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Maalis 2013 - 12:09

nealoves1D

nealoves1D

Jos joku muistaa nii munhan piti tehä se yhteishaku viimeviikolla, mut enhän mä mihinkää hakenu. Viikonloppuna tulin valmennuksest kotii ja yhteishakulappu ootteli mua keittiön pöydällä. Täytettynä. Mun äitihän oli saanu mahti-idean ja laittanu siihen ekaks toiveeks Tilun, mistä oon puhunu jos jään himaan, mutta mun omissa suunnitelmissa olin hakemas sinne ypäjälle. Noo saatii iha jäätävä riita aikaa ja sit jätettii asia siihen, mut tänää sitte kävin töksäyttämäs siihen paperiin sen ypäjän kolmoistutkinnon ja sit kolmanneks viel meijän lähilukion ja ku äiti kävi lukasemassa ne sielt ni taas tuloksen oli jäätävä riita, mut mun onneks se oli allekirjottanu sen lapun jo sillon ku se ite täytti sitä ja huomenna haussa sitte varmaan haen nyt noihi (: en jaksa selitää meijän yhteishaku riitoi yms pidemmält aikaväliltä mut voin sanoo et meillä se on ollu aika iso numero .... :d

121RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 7 Maalis 2013 - 9:03

Veeranen

Veeranen

nea mä oon koukussa kaikkiin tollassii videoblogeihin youtubes Very Happy mul ei oo enää elämää koht jos jatkan täl linjalla, katon päiväs niit iha liikaa D:

mun pitäis saada jostain tet-paikka, enkä tiiä mist käyn kysyy D:

122RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 To 7 Maalis 2013 - 22:50

nealoves1D

nealoves1D

Veera ja Hanna yaayy en ookkaa ainoo :DD ! semmoset on oikeest iha mahtavii :'D

Anteeks mainostaminen ( Sad ) mut jos joku viittis olla ihana ja käydä mun blogissa äänestämässä erikoispostausideoita nii olisin tosi kiitollinen Smile Kyseessähän on heppablogi, mut erikoispostaukset on aina erikoispostauksii Very Happy http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

123RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 7:57

Mileaz

Mileaz

EN SAA HENKEE KOSKA TUKEHDUN NAURUUN :DDDDDDDDDDDDDDDDD

http://www.buzzfeed.com/erinlarosa/the-16-worst-types-of-people-on-twitter
oon virallisesti yks ärsyttävimmistä ihmisistä twitterissä, tunnen oloni tosi kuuluisaks Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D oon toi nelone

mut oikeesti, melkei TUKEHUIN kun joku linkitti ton mulle

124RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 8:19

Sarqai

Mileaz kirjoitti:EN SAA HENKEE KOSKA TUKEHDUN NAURUUN :DDDDDDDDDDDDDDDDD

http://www.buzzfeed.com/erinlarosa/the-16-worst-types-of-people-on-twitter
oon virallisesti yks ärsyttävimmistä ihmisistä twitterissä, tunnen oloni tosi kuuluisaks Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D oon toi nelone

mut oikeesti, melkei TUKEHUIN kun joku linkitti ton mulle

... Mä en tiiä miks mua naurattaa tää ihan sairaasti:D Sä oot vaan nii ärsyttävä kaikkien mielest.. Nii siin käy(noet oo:D)

125RANDOM #17 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 9:16

bO0m

bO0m

Milla vou onnittelut! Eivaan siis mitää xDD! hahahaha :DDDD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa