One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 6 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy

126RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 9:29

Peetu

Peetu

Milla onnee hei Very Happy

Vaan meitsi pystyy eksyy karkkilaan... Jos tääl karkkilan k supermarketin hoodseil on porukkaa niin saa tulla moikkaa SmileSmile

127RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 11:21

vilqu

vilqu

Millaa XD onnee!! Very Happy olin sillai whaat? Sit mietin et jos itte naurat ni mäki nauran XD joo Smile

128RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 11:23

jonskauu

jonskauu

Milla hahaha nauroin iha hirveesti :-D !! nyt susta tulee julkkis Wink

Onks kukaa tulossa huomenna tai sunnuntaina kattomaa Salpausselälle niitä kaikkee hiihtokisoja ja mäkihyppyjä yms? Mä oon huomenna kaverin apuna kun se on jossakii siellä töissä ei hajuu missä ja sunnuntain oon iha varannu vaa et katon niitä hiihtoja ja hengailen kamujen kans siellä jossain Smile Aattelin että jos joku on sielläpäiii ni ois voinu nähä, jos mä jossai vaiheessa ehtisin! JA SUPERKIVAA NAISTENPÄIVÄÄ TEILLE UPEILLE TYTYÖILLE ♥️

129RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Maalis 2013 - 11:46

vilqu

vilqu

Aivan, RAKKAAT SISKONI HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!! ♥ Ootte parhaita!! ♥

130RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 La 9 Maalis 2013 - 1:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla; kuka noi oikee on listannu :DD onnee ! Very Happy

http://www.emp.fi/bk-roco-union-jack-tennarit/art_247892/ haluun nää ♥️

131RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 La 9 Maalis 2013 - 5:28

_Blistex_

_Blistex_

Milla, haha, eikää xD Nomut, onnee nyt sit d:

132RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Su 10 Maalis 2013 - 7:20

vilqu

vilqu

Essi, IHANAT!!! Mäki voisin ottaa! Very Happy

Eilen kisois meni ihan hyvi, ei sijotuttu enkä tie kuin monensii oltii mut valmentajat oli TOSI tyhtyväisii ja sano ettei koskaa oo menny nii hyvi ku eile Very Happy ja ku katottii videolta ni meni tosi samanaikasesti ja hyvi!! Ja tänää oltii uuden ohjelman kans seuran katselmuksessa, ja sielki meni ihan okei Smile meijä uus ohjelma on viell vajaa ni ei oo nii hiano.. ja huomen ois luvassa paritansseja koulussa.. NOO!! save me Very Happy

133RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 6:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ älä ny Very Happy paritanssit on kivoi. Meil onki huomenna telinevoimistelua.... i'm gonna die

134RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 6:59

Veeranen

Veeranen

meil on lenkkeilyy ja lihaskuntoo liikas täl viikolD:

135RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 7:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera; lihaskunto on kivaa Very Happy lenkkeily on kyl aika syvältä, koska mulla on tosi huono juoksukunto. Mut nyt ku muistutit ni meil taitaaki olla ulkoilu täl viikol ja telinevoimistelu vasta ensviikol Laughing , koska ylioppilaskirjotukset. En muistanukkaa tota muutosta Very Happy

136RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 7:38

Veeranen

Veeranen

inhoon lenkkeilyy D: sitku siel on ne jotkut jotka vaa laahustaa siel jäljes -.- tekee mieli aina vaa ragee :Very Happy

137RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 8:27

vilqu

vilqu

Ei ne paritanssit ollukkaa nii hirveet Smile mull meni ainaski omasta mielestä iha jees.. Pojilla kyll ei ollu rytmitajut ihan kohillaa eikä sen puolen askeleet kaa, mut yks aika lyhyt tanssi kyll iha hyvi Smile mun viimesellä parilla ei kyll ollu rytmitajuu kauheesti mut ku mä pysyi rytmis ni kyll tää mun pariki paremmaks tuli Smile joo oli se ihan kivaa niinko Essi sanoit et ens viikolla ei tarvii mennä maanantai aamulla kouluu ihan niin jäisis tunnelmissa Very Happy

138RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 9:15

bO0m

bO0m

Ooi oispa mullaki vielä paritanssei ): Tai siis tavallaan se ois ihan parasta kun pääsisin tanssiin sen ihanan rinnakkaisluokkalaisen kaa, mut sitte tavallaan se ois vähän awkward kun oon kyylänny sitä xD Meil oli just tänään jalkapalloo ja muuten se ois just jees, mutta se halli haisee ihan hirveeltä missä meil sitä on ):

139RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 11:51

_Blistex_

_Blistex_

Me ollaan täl viikol liikas mun muistaakseni kuntosalilla et ihan kivaa tulee varmaan olee :DD Mut mua jännittää jo nyt ihan sairaast cooperin testi kun mun mielest meil tulee se aika pian D: Saa nähä mitä mulle siin käy.. :c

140RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Maalis 2013 - 22:54

Mileaz

Mileaz

hähä kiitos onnitteluista, tosin en tiiä onks tossa nii paljo onnittelemista :-D no sainpaha mun twitterkavereiden kanssa kunnon naurut, ja sain sen 8000 seuraajaa Very Happy

mä en voinu sietää mitää tanssia liikassa, enkä siedä nykysinkään. mietin vaan, että kui mä selviin vanhojen tansseista, ku niihi haluun kummiski osallistua ja sitte öö vihaan tanssia? en varmaa saa ees paria :c

VÄRJÄSIN HIUKSET!!! ne on nykyää punaset Very Happy

141RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 6:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; Noi sun hiukset on ihanat ♥️ sopii sulle tosi hyvin. Näin äske twitteristä Very Happy

142RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 7:39

jonskauu

jonskauu

Siis täällä sataa lunta ja mä kerkesin sen ihanan auringon takia jo kaivaa nahkatakin ja kevätkengät yms kaapin pohjilta ja olin iha onnessaa, et jeee kevät tulee ja nyt mun pitää ilmeisesti heittää nuo takaisin kaappiin ja synkistellä tota lunta.. sais kyllä jo riittää!

AINII JOO JA Heidikö se oli joka on/oli menossa sinne Cheekin jäähallikeikalle? :-) Mun kaveri oli saanut liput ja se kysy mua alustavasti mukaan eli mä nyt saatan olla tulossa kuiteskii!

143RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 9:24

jAsbee

jAsbee

meilki oli eile paritanssii liikas. joo ois muuten ihan kiva jos ois joku kiva pari. vihaaaaaaaan sitä ku siel on se YKS ihminen kenen pari et haluu olla, kuka muu vaan mut ei se (mun tapauksessa siks että se oli ällöttävä, ANTEEKS en haluis olla ilkee mut se oikeesti oli ja yleensä en sano muita ällöttäviks :D) ja oikee rukoilet päässäs ettei ne ääliöopettajat tunge sitä sun pariks. ja mitä tapahtuu ? tietenki sä joudut sen pariks. ja sit siit tanssimisestaki tulee hirveetä ku se vaa on nii vastenmielistä :D onneks sit puoles välis parit kuiteki vaihtu :D

144RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 11:08

Sarqai

ROBIN TULEE TÄNNE KEIKALLE OMFGOMFG MÄ NIIN MEEN KATTOO not

mä nauran niille jotka oikeesti kiljuu ja huutaa ku robin tulee keikalle no ihq tulkaa mun kaa kouluu ja juoskaa sit hulluna sen perässä, se on oikeesti nii jalat ilmassa ja pää pilvissä et ei mitää rajaa.. Ihan noussu kusi päähän

145RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 12:02

Veeranen

Veeranen

mä niin tiiän ton tunteen et jos joudun jonkun epämiellyttävän kanssa tanssii ajattelet just sillai pliispliiseisitäpliiiis SIT se on sun pari. sitku se osuu sun kohalle useemmin kuin kerran , hgnh

146RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Maalis 2013 - 12:13

jonskauu

jonskauu

Sara hahha missä koulussa sä siis oot? Ootko oikeesti Robinin kans samassa koulussa vai käsitinkö jotai väärin? XD voin kyllä nii kuvitella millane se on! mutta jos se robinin perään kiljuminen ärsyttää niin voit vaihtaa mun siskon kans kouluja, mun siskoo ei nimittäi haittais yhtää! :-D

147RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Maalis 2013 - 8:16

vilqu

vilqu

Sara on viereises koulus ko Robin juups hän voi itte kertoo enemmä jos haluu mut kuha sanoin Very Happy

Mull ei mee mitenkää mahtavasti täll hetkellä koska mun pää oikeesti räjähtää ja tä ri oo viell ees koulun syy.. vaa siis mill on sellane vammanr ja turhautunu olo.. Sad ja muutenk ihan sekava etten oikee tie mitä tekisin :/ vihaan tätä enkä kestä ja ää!! Minä ja mun ongelmani.. ♥️

148RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Maalis 2013 - 8:37

Mileaz

Mileaz

149RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Maalis 2013 - 8:41

bO0m

bO0m

vilqu koita jos itkeminen helpottais? Mulla tuli eilen hermoromahdus kaiken stressin takia ja itkin ihan hullun paljon. Sen jälkeen oli paljon parempi olo! :DD

150RANDOM #17 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 13 Maalis 2013 - 13:07

_Blistex_

_Blistex_

Milla: vau, noi on toosi kivan näköset ja sopii sulle ♥ (: Oliksä miettiny pitkään punasiks värjäämistä vai tuliko ihan spontaanisti mieleen? c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa