Vilkku, ooh, lucky you :DD Mulla on viel perjantaina ruotsin koe, joka menee varmaankin tosihuonosti. Ja sit ens viikolla on vielä kaks koetta ja äikän esitelmä et very nice
Milla, voi sua :c Toi kuulostaa tosi pahalta ja varmaan sitä onki.. No, toivotaan et ei alkais enää toi sama kuume ja et pääsisit tosta taudista kokonaan eroon (: Iso hali täältä päin sinne
Veera, mä sain viime matikan kokeesta 5½ :DD Joo, ei oo matikka todellakaan mikään mun vahvuus. d:
Nea, tiedän ton tunteen et koulu ei kiinnosta ja vaikka oonki vast kasilla niin stressaan jo nyt yhteishakuja koska miten mä voisin vuoden päästä tietää mihin haluun jos nytki oon ihan ulapalla D:
Taas toinen asia minkä tiedän, munki mielestä mun elämä on tylsää. D: Oikeesti, oon tosi väsynyt ja vaikka haluisinkin tehä kaikkee niin en saa mitää aikaseks ja tuntuu et elämä menee mun ohi. :DD Nytkin mietin et mitä sain aikaseks viime vuonna; no en yhtään mitää järkevää D: taino, tulin mä tänne ja tapasin teidät mut ei muuta
Tajusin et mulla on pohjaton vatsa :0 Söin tänää koulussa tosi paljon mut sit kun tulin kotiin ni ensimmäinen asia minkä mä tein kun takin olin päältä saanu, oli meno jääkaapille. D: Pitkin iltaa oon syöny ties mitä, äskettäin vedin nassuun appelsiinin ja leivän vaikka just äskettäin olin syöny jo yhen leivän d: Ehkä mä oon jossai kasvuiässä ja siks kauhee tarve syödä koko ajan. :DD Tai sit mä oon paksuna
or not ;D