One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 3 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy

51RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 9:10

Evee

Evee

Hyvää synttärii Heidi!! ((:

52RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 11:04

_Blistex_

_Blistex_

PALJON ONNEAA, HEIDI, tälleen viel kertaalleen ;DD ♥

Ja onnee sulleki Vilkku, seuraavaks odotellaanki et toinen vuos tulee täyteen d: ♥

53RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 11:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

PALJON ONNEA HEIDI !! Smile ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

54RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 12:36

Peetu

Peetu

THANKS SISTERS ! ♥ ootte ihania! (:

55RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 9:21

vilqu

vilqu

Oi oi oi!! Ei yhtäkää isompaa koulujuttuu enää tekemättä ennen hiihtolomaa <3 Luin sen himpatin kirjanki äsken loppuu ja siit on sitte huomenna vielä kuulustelu.. Tänään oli kemian koe joka meni ihan okei (: Ootte ehkä huomannu et sillon ku mulla on kokeita ja miljoona asiaa mielessä ja triljoona koetta ja kaikkee ni mua ei kauheesti forkalla näy, ja niin tulee olee jatkossaki.. mut aina ku vaan kerkeen ni tuun tietysti teijän luokse <3 (mää en tajuu oon vasta seiskalla ja nytte jo ku on kokeita ja muita koulujuttui, oon ihan hukassa!!) mut nyt siis ei oo enää mitää ennen hiihtolomaa ja ens viikko on tosi rento muutenki ku mennää keskiviikko laskettelee himokselle ja perjantai leffaan (molemmat siis koulussa) Very Happy Tällä hetkellä mä hymyilen ku on koulutyöt hoidettu, enkä jaksa vielä miettii ees seuraava koe rumbaa ku edellinen on just hoidettu (: lomaa odotellessa..

56RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 9:32

Mileaz

Mileaz

en oo vielkää terve :----) tosiaan viime viikon tiistaina sairastuin ja tää kuume vaa jatkuu, tosin ei nii korkeena ku se oli viime viikolla.
aluks tää alko sillä yhtäkkisellä kuumeen nousulla, et kuumetta oli lähemmäs 39 astetta. noh, sit keskiviikkona sitä kuumetta oli jo 39.7, muita oireita oli karsee kurkkukipu joka vaihtu torstaina korvatulehukseks, en kykeny puhumaan ja sit melkee pyörryin ton korkeen kuumeen takia. jossai välissä yskin jopa verta vähäsen.
perjantaina sit istuin pitkää surkeessa asennossa ja mun kylkiluiden alla oleva lihas jotenki revähti ja se kipu kävi ihan sietämättömäks. en pystyny hengittää, kävelee tai tekee mitää ilman, että se ei ois sattunu iha karmeesti. sit se kipu hellitti ja kävin nukkumaa mut se tuli sit aamuyöstä takasin enkä voinu oikeesti hengittää. olo oli iha ku olis kylkiluu murtunu. lauantaiyönä meiä oli iha pakko lähtee sairaalaa ku se kipu mun kyljessä alko jo käymää ihan tuskaseks enkä voinu olla makuuasennossa. sit siel sairaalassa se kipu helpotti tosi paljo iha yhtäkkii, tuntu vaa kauhee ruksahus jossai tuol kylkiluide välissä ja ei sattunu enää paljookaan. jouduin silti jäämää mun muun olotilan takia sairaalaan yöks tarkkailtavaks, mut pääsin sit ihan aamusta kotiin. mukaan sairaalasta lähti antibiootit korva- ja kurkkutulehduksee, silmätulehukseen ja jotai kaikista vahvinta buranaa mun kylkikipuu.
maanantaina kävin tekee äikän kokeen, ku en halunnu jättää sitäki rästii. olisin menny tiistaina kouluu, mut mulla oli joku 37.5 kuumetta aamulla nii jäi sit seki reissu tehtyy. tänää menin kouluu mut nyt nous taas kuume....
minä ja mun surkee elämä D:

57RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 9:53

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, voiei :d Mietinki tos oisko ollu eile et sust ei oo kuulunu vähää aikaa mitää tai sitte en vaa oo huomannu, mut toi sun olotilas selittää vähä :d mut ilmeisesti on jo parempaa päi ja hyvä nii c: ! Paranemisii nyt viel kuitenki et pääset taas normaalii arkee :3 ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

58RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 10:02

vilqu

vilqu

Vooi Milla!! Kuulostaa aika hirveeltä, sori nyt vaan mut tiet sen varmaa ittekki ettei toi oo ihan paratiisi Wink Mut haleja ja kaikkea hyvää PARANE PIAN SISKO!! <3

59RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 10:33

Veeranen

Veeranen

Milla , argh toi tollai on kauheeta :C mut toivottavasti paranet nopee, nii pääset takas arkee C:

mä oon surkee matikan joissai aiheissa D: 6+ kokeesta <3 enkä ees tajuu mikä meni vikaa D: tänäänki piti lukee uskonnon kokeeseen, mut se jäi sitte ..D:

60RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 11:02

nealoves1D

nealoves1D

^^^ äähää ! mä sain matikan kokeest 10- cheers cheers king cheers cheers
noeivaiskaa Very Happy mut matikka on oikeesti siit nii ärsyttävä aine ku sen joko tajuu tai sitte ei ja jos ei tajuu ni sitte on keltasessa liemessä meijä matikan open mukaa xdxd mutmut tsemppii vaa seuraava koe menee sit paremmi !

Jaja voisin selostaa turhimman viestin ikina mun tylsäst elämästä ^.^
Elisiis päätin nyt et en hae ypäjälle viel, meen sinne sit lukion jälkee, ku vähä pelkään et toi pelkkä lukioki on ajoittai liia raskasta ni helpompi sit käydä ensin se rauhas ilma et sotkee sinne sen kolmarin ja sitte lukion jälkee pääsisin ypäjäl sille linjalle mihi haluisin. Muutenkaa koulu ei jaksais kiinnostaa täl hetkel ja ne yhteishautki tulee koht ja stressaan et mitä jos en pärjääkkää lukios :d ja en saa hakee amiksee enkä haluiskaa ku ei oo mitää alaa... Miks aina pienenä on nii helppo sanoo mikskä haluu, mut nytte ku pitäis päätää nii paras vastaus olis et "who the f**k knows" D:

Toinen asia et must tuntuu et mun koko elämä on iha tylsää ja valuu hukkaa. Päivät kuluu, viikot kuluu, kuukaudet kuluu ja vuodet kuluu, mut mitään ei tapahu. Nyt must tuntuu et koko yläasteen aikana ei oikee oo tapahtunu mitää ja mun koko elämä valuu iha hukkaa (paitsi sillo ku oon perniös tai kavereiden kans tmstms). Oikeesti en tee iltapäiväl mitää koska en vaa yksinkertasesti keksi mitää tekemistä ja kaikki tuntuu iha turhalt xd Haluisin vaa aina takas perniöö mut ei oikee mahollista xd

Haha nojoo jos joku jakso lukee tänneasti ni päätettii et lähetää enstalvena Dubaihi Very Happy ! Olisin halunnu Kaliforniaa mut ei munporukat uostu lähtee Amerikkaa ollenkaa ni toiki on nyt iha hyvä ratkasu Smile

61RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 6 Helmi 2013 - 11:52

_Blistex_

_Blistex_

Vilkku, ooh, lucky you :DD Mulla on viel perjantaina ruotsin koe, joka menee varmaankin tosihuonosti. Ja sit ens viikolla on vielä kaks koetta ja äikän esitelmä et very nice Shocked
Milla, voi sua :c Toi kuulostaa tosi pahalta ja varmaan sitä onki.. No, toivotaan et ei alkais enää toi sama kuume ja et pääsisit tosta taudista kokonaan eroon (: Iso hali täältä päin sinne ♥️
Veera, mä sain viime matikan kokeesta 5½ :DD Joo, ei oo matikka todellakaan mikään mun vahvuus. d:
Nea, tiedän ton tunteen et koulu ei kiinnosta ja vaikka oonki vast kasilla niin stressaan jo nyt yhteishakuja koska miten mä voisin vuoden päästä tietää mihin haluun jos nytki oon ihan ulapalla D:
Taas toinen asia minkä tiedän, munki mielestä mun elämä on tylsää. D: Oikeesti, oon tosi väsynyt ja vaikka haluisinkin tehä kaikkee niin en saa mitää aikaseks ja tuntuu et elämä menee mun ohi. :DD Nytkin mietin et mitä sain aikaseks viime vuonna; no en yhtään mitää järkevää D: taino, tulin mä tänne ja tapasin teidät mut ei muuta Razz

Tajusin et mulla on pohjaton vatsa :0 Söin tänää koulussa tosi paljon mut sit kun tulin kotiin ni ensimmäinen asia minkä mä tein kun takin olin päältä saanu, oli meno jääkaapille. D: Pitkin iltaa oon syöny ties mitä, äskettäin vedin nassuun appelsiinin ja leivän vaikka just äskettäin olin syöny jo yhen leivän d: Ehkä mä oon jossai kasvuiässä ja siks kauhee tarve syödä koko ajan. :DD Tai sit mä oon paksuna Laughing or not ;D

62RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 To 7 Helmi 2013 - 6:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku,, eieiei tää on niin epistä. meil on viel 2 viikkoo hiihtolomaan ja ens viikolla 3 koetta, tänään oli yks ja eile yks (kylläki noista selviydyin kunnialla vaikken lukenu yhtään , molemmista 10 Laughing)
Milla,, voi ei, parane pian ♥️ mulla itellä oli 2011 joulukuussa keuhkokuume ja sen jälkitautina 2x suolitulehdus, keuhkokuumeen jälkeen heti juonsin koulun joulujuhlan, mutta sit tuli suolitulehdus ja menin nii heikkoon kuntoon etten jaksanu hakee todistustanikaa ite,mulla paino tippu 10 kg ja olin liikuntakiellossa kuukauden... ni tiiän kuinka kamalaa olla kauan kipeä. ja sen lisäks oon kyl sairastanu noroviruksen varmaan kolmesti elämässäni ja influenssan kahesti. Mut parane pian ♥️
Nea,, sanopa muuta! mä oon kylläki vasta seiskalla, mutta opon tunnit on tosi ahistavia ku mikään ammatti ei oikeastaan kiinnosta, lukioon mä kai meen ja onhan mulla aikaa vielä miettiä mutta silti...
Hanna,, mulla kans! nyt oon kylläki ruvennu miettimään ennennku syön mtn että onko mulla oikeasti nälkä, no se sit vähä auttaa siihen, etten syö koko ajan.

63RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 To 7 Helmi 2013 - 7:33

Mileaz

Mileaz

no aww, kiitti teille kaikille, ootte nii ihania ♥️ parempaan päi menossa päivä päivältä! oisin tullu pari päivää aikasemmin tänne päivittelemää että elossa ollaan, mutta mulla ei ainakaan toiminu foorumi Smile

mut nyt mulla on vähä erikoine juttu, joka häiritsee mua vaikkei asia kuulukkaan mulle pätkän vertaa. mun hyvä kaveri on ollu ihastunu yhtee jätkää melkee 2 vai jopa 3 vuotta ja ne tunteet oli selvästi molemminpuolisii, mut kumpikaa ei koskaan saanu aikaseks tehhä alotetta. no, mun kaveri sitten rohkastu ja kysy sitä poikaa kahville viime viikon alussa, ja ne sit tapas viime viikon torstaina ekan kerran. sen jälkeen ne on nähny kerran ja tänää tulee kolmas kerta yhteensä, ja ne on nyt jo niiku rupeemassa seurustelemaan? tietenkin oon tosi onnellinen mun kaverin puolesta, mut kun se ei tunne tätä poikaa yhtään. se ei tiiä siitä mitään historiaa tai vastaavaa, ja mua epäilyttää vaa vähä et näiköhä tulee kestämään tää parisuhde kauheen pitkään. en oikeesti valehtele, kun sanon että mun kaveri ei tunne sitä poikaa tippaakaan. en vaa kehtais sanoo mitään, koska tää ko. kaveri on kuitenki kohta 19 ja osaa varmasti omat päätökset tehdä, mut mun mielestä on vaa aika pelottavan luja tahti niillä, ku tosiaan sen kolme kertaa kohta tavannu ja nyt ollaa jo virallistamassa parisuhdetta. mä vaan pelkään, et mun kaverin sydän murtuu tosi aikasin, koska mitä ite tosta jätkästä tiiän nii ei oo iha mitää unelmapoikaystävämallia.

64RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 To 7 Helmi 2013 - 8:54

bO0m

bO0m

Vilqu voin sanoo piristyksenä et noi kouluhommat (ainaki omassa tapauksessa) helpottuu ysiin mennessä koska niihin tottuu ((:
Voi Milla )): Pikasta paranemista ja voimahali!♥
Nea ♥ Helpottaa tosi paljon kuulla et jollain muulla on sama fiilis! Musta on tuntunu jo pitkään kans tolta että elämä vaan junnaa paikallaan eikä mitään tapahdu. Mut lulen et se vaan johtuu tästä masentavasta talvesta, ootan niin kevättä ja kesää!♥ ):

Mul ei oo oikeesti ollu nyt vaan voimii tehä paljon mitään eikä tulla ees tänne. Tuntuu et mun pää räjähtää kohta kaikesta enkä osaa purkaa tätä fiilistä ees päiväkirjaan )): Oon tosi hajamielinen enkä oikeesti pysty vaan ajatteleen kunnolla... :s Mut aattelin nyt vähä kertoo et missä täällä mennää <: Eli siis porukat on ollu lauantaista lähtien teneriffalla, täällä oon siskon kanssa kämpänny (: Meil on menny hyvin, sit tiistaina oli yks kaveri yötä ja tänää se tulee taas ((: Mun mummolla on huomenna synttärit mut se lähtee sillon siskolleen joten järkkäsin sille tänään pienen yllätyksen (: Leivoin sille eilen semmotteen piirakan ja kutsuin meille tänään. Puhuttiin kaikkee vaan ja oli tosi kivaa (: Sitte laitettiin siskon kanssa siihen piirakkaan synttäri kynttilä ja laulettiin mun mummolle. Se todellakin oli sen arvosta♥ c: Se tuli siitä tosi iloseks ja sano että muistaa tän ikuisesti ja kiitteli moneen kertaan :3 Ihanaa tehä joku noin iloseks noin pienelläkin eleellä♥

Ja en tiiä miks nyt stooraan tästä, mut tuntuu siltä et haluun kertoo tän :s Se on alkanu oleen mulle ihan samantekevä se tyyppi jonka kanssa tanssin sillon joskus siellä ala-asteen discossa. Ainoo ongelma on et se mun kaveri muistuttelee siitä ihan jatkuvasti ja se on aika ärsyttävää, mut oon nyt päättäny unohtaa koko jutun ja oon onnistunu (: Oon siis vältelly sitä jätkää ihan jatkuvasti enkä oo kattonu siihen päinkään. Sit tänään kun mun kaveri meni puhuun sille jätkälle ja menin hakeen sitä pois sieltä kun mulla oli sille asiaa niin se jätkä sanooki "Moi Sanni" siis wtf? o.0 Se ei oo puhunu mulle kertaakaan sen discon jälkeen vaik ollaan jopa istuttu vierekkäin et..ok.

Sitte törmäsin tiistaina siihen kokkiin sieltä mun tet-paikasta (: tän kuvan teksti kuvaa sitä fiilistä aika hyvin... Olin niiin ilonen kun näin sen ja puhuttii ... En kans tajuu itteeni :DD

65RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Helmi 2013 - 11:56

Veeranen

Veeranen

whoohooo, meikä sai sen matikan kokeen uusinnasta 8+ paardit!

Mä oon ruvennu miettii noit juttui mitä ysi jälkeen tekis, mietin et kestäiskö mun pää kaksoistutkinnon vai meenkö iha vaa lukioo vai mitä mä teen ja ark D: sit en tiiä mitä teen mun valinnaisten valitsemisen kanssa, valitsenko niitä jotka ois viisaita tyylii syventävät ja tukevat kurssit ja hygeniapassi, vai otanko sit enemmä taide aineita etc D:

66RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 8 Helmi 2013 - 17:37

bewareofaino

bewareofaino

^ Oon tullu siihen lopputulokseen että yhteishaku on ehkä karsein asia ikinä. Kaikki ne paperit, hakemukset ja pääsykokeet saa pään ihan sekasin Very Happy varsinkin kun kolme musiikkilinjaa ja yks ilmasutaitopainotteinen on kärjessä mun hakupaperissa. Ja nyt ku tää aika viä alkaa loppumaan ja opo hengittää niskaan nii tulee sellanen fiilis että en sit hae mihinkään jos tää menee näin vaikeeks................

67RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 La 9 Helmi 2013 - 5:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^^ te yhteishakutuskailijat, mun mielest kesätöiden hankkiminen on viel vaikeempaa! mut tietty, jos ei yhtää tiedä, minne hakis, nii sitte en osaa sanoa :-D

ärsyttää ku kaikkii paikkoihi pitäis olla yli 18-vuotias, opiskella alaa tai omata jo kokemusta, tai sitte se luetaa hyväks (=ekana meitsi tiputettais porukast pois gljsiot lukio) ja en yhtää tiiä miten mun pitäis hakee, jos haen saman paikan töitä monesta eri myymälästä ja yhhhh mä haluan kesätyön D::

https://twitter.com/#!/penguiniam

68RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 10 Helmi 2013 - 6:42

vilqu

vilqu

Oon kyll koulun suhteen onnellisessa tilanteessa ku ei tarvii vielä miettiä mitää yhteishakuja, kuha sais tän ekan yläaste vuoden ny lävitte ja sitte aattelin viettää ny vielä ainaski kaks kesää ilman kesätöitä ja ens viikko on koulussa rento ja tajusin tänää ettei mun noita fysiikan läksyjäkää tarvii tehä ku ei meillä ehi olla ens viikolla fysiikka, sopii mulle!! Very Happy En kyll jaksais raahautuu kouluu ollenkaa mut jos nyt vikan viikon enne lomaa viel stemppais ni sitte sais viikon olla ilman koulua <3

Nauran tääl ihan kippurassa!! Teist on ehkä jotkut nähnykki tän ja mikä katon jotai miljarditta kertaa mut ei oikeesti!! HAHAA <3 https://www.youtube.com/watch?v=_TDzT5WpyHc JA https://www.youtube.com/watch?v=Rllhxt5x8r8&list=PL59586BFA76149DFA&index=106 sori mun on ihan pakko laittaa tääki viel Very Happy https://www.youtube.com/watch?v=tNt8xVmjeDw&list=PL59586BFA76149DFA&index=109

69RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 10 Helmi 2013 - 14:16

_Blistex_

_Blistex_

^^Eikä noi videot, pitäis men varmaa nukkuu mut jäin kattoo noit ja naureskelee, noi on nii hyvii :DD

Tuli tosta kesätyöstä mieleen, et mun tarvis täks kesäks hankkii joku työpaikka et saisin mäki hiukan lisää omaa rahaa. D: Paljon pitää viel tehä ennen ku kesäloma alkaa d:

70RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Su 10 Helmi 2013 - 22:29

nealoves1D

nealoves1D

Nojoo pakko komppaa noide kesätöiden kans :d Melkee kaikkialle tarttis alan kokemust, öitäs olla täysikäne tai jos ei muuta ni sit pitäs olla 16 elokuun loppuu mennes ja mun synttärit on joulun jälkee ..... D:

71RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Helmi 2013 - 11:27

bewareofaino

bewareofaino

^Joo komppaan, kesätyön hakeminen on kyllä ihan tuskasta myöskin ! miten voi olla kokemusta töistä joita ei koskaan pääse ilman kokemusta kokeilemaan Mad

72RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 11 Helmi 2013 - 11:43

Peetu

Peetu

mulla kävi onneks niin ihanasti että viimekesäinen duunipaikka halus mut taas joten siinä mielessä helppo homma (kerranki!) mutta tosi hienoo että ootte aikasin liikkeellä koska työnantajat arvostaa aktiivisia ja kiinnostuneita nuoria SmileSmile

jos käy silleen että ette saa tänä kesänä töitä niin kannattaa sitten vaikka kysyy omalta valmentajalta/koutsilta miltä ikinä jos kesällä on leirejä niin pääsiskö sinne avustajaks ihan huvin vuoks, sillä mun pomo ainakin huomas mun cv:ssä sen että olin ollu aikaisemmin ratsastusleireillä avustajana ja se vaikutti sillo vuosi sitten että se ottaa mut duuniin. mutta tsemppiä kaikille hakijoille, kyllä joku teidät bongaa!

73RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 4:22

Evee

Evee

Mun kaverin pikkusisko voitti jossain NRJ:n arvonnassa lippui Lumoavan kirouksen ennakkonäytökseen ja mäki oisin saanu lipun sinne ja tälleen. No tänään mulle tuli postis kirje, jos kerrottiin et oon voittanu Demin arvonnas kaks lippuu siihen samaan näytökseen! Mä en ikinä voittanu arvonnois mitään ja sit sen kerran ku voitan, oisin päässy sinne muutenkin! -.- Onhan tää siis kivaa mut tavallaan hyödytön voitto Very Happy

74RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 5:38

nealoves1D

nealoves1D

tänää oli koulus talviliikuntapäivä ja oltiin laskettelemas mun kaverin kans (: ai oikeetaan sä laskin ja se opetti Very Happy mä olin siis nyt ekaa kertaa liikentees laudan kans ja voin sanoo et kyl tuntuu takapuolessa XD kyl mä sitte lopuk pääsin jo lastenmäen kokonaa ite kaatumatta alas ilman et tä mun kaveri autto ja kuitenki ehittii laskee vaa ehkä 3h Very Happy En kyl olis ajatellu et laudal laskemine on noi vaikeeta :DD Mut kaikest huolimatta oli ihan superkivaa c: !

75RANDOM #17 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 12 Helmi 2013 - 7:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Onks teil ollu aikasempina vuosina jtn halipäiviä ym. ? meil nimittäin on ylihuomenna ja mä en oikeen tiiä oonks mä innostunu siitä vai en :d kai siitä tulee iha hauskaa Wink

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa