One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 2 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy

26RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 27 Tammi 2013 - 8:10

Veeranen

Veeranen

Veera = Wanna be Vera. Saattaa tulla tunnetuksi Miss Lauttasaarena, tai muuna tosi turhana. :DD

27RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 28 Tammi 2013 - 6:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ask.fm on hauska sivu jos on tylsää Very Happy http://ask.fm/ellinoora1d

28RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 28 Tammi 2013 - 10:32

bO0m

bO0m

Tääl tapahtuu outoja 0.o Mun äiti on nyt melkein viikon käyttäytyny vähän..oudosti. Se on ollu mulle erityisen mukava ja sen pistin synttäreiden piikkiin. Mut sit se anto mulle vielä eilen synttärilahjanki vaikka oltiin sovittu että se maksaa vaan mekon jonka tilaan netistä.. :o Sit illalla avauduin sille siitä että en jaksa lukiota, koska se tarkottais että mun elämä jatkuis suht samaan tapaan vielä 3 vuotta enkä kestäis sitä, vaan haluun mahollisimman nopeesti muuttaa.
Sit siihen se sano että "Haluaisiks sä asua täällä pidempään jos mä käyttäytyisin vähän kiltimmin?" Häkellyin ihan koska enhän mä mitään tollasta ollu tarkottanu, siis ei se mun porukoista johdu et haluun muuttaa o: Ja siis meillä on äitin kaa ihan normi välit, ei olla mitään bestiksii mut niinku perus äiti&tytär nii toi hämmensi, ei äiti oo ollu mulle mitenkää ilkee o:
Sitte tänää lähin sen kaa kirjastoon ja kauppaan (alan lukeen harry potteria enkuks :D) nii kun oltiin kaupan kassalla sanoin vaan jotai "oi subi" ja katoin subwayihin.
Sit äiti sanoo että "käy hakee sieltä mitä haluat" en ees eka tajunnu ja olin sillee "hääh? o.0" Se sano että "Mietin jo tossa kun tultiin kauppaan että voisit hakee sieltä itelles iltapalaa".
Oltiin ostettu kaupasta mulle jo pizzaa ja olin vieläki sillee "häh... mehä ostettii jo pizzaa?" Sit se sano vaa jtn että eipähän tartte lämmittää... Äiti tietää et rakastan subia ja joidenki perhees tää ois ehkä iha normii mut ei meillä todellakaa! D: Kysyin äitiltä et onks sillä nyt joku taka-ajatus mut ei se sanonu mtn.

Mietin sit pääni puhki et mistä tää voi johtua, enkä keksiny mitään muuta vakuuttavaa, kun sen että äiti ja iskä on lähössä tän viikon lauantaina sinne teneriffalle eikä ota mua mukaan. Olin aluks aika loukkaantunu siitä ja oon vieläki valittanu siitä aina välillä, mutta emmä ny ihan tämmöstä hemmotteluu oottanu :DD Vähän syyllinenki olo ehkä... Varsinkin siitä että tiuskin ja huusin äitille tänää aikasemmin vaikka se koitti jutella mulle ihan normaalisti..oops ://

+hävettää, mut en muista todettiinko jollain forkkalaisella kilpirauhasen vajaatoiminta? No mut kuitenki äiti kerto mulle siitä tänään se epäilee et mulla on se. Ois tavallaan helpottavaa saada tietää että ois se, koska sillon selittyis monta asiaa, varsinkin se on raskasta kun oon melkein aina väsyny vaikka nukkuisin miten paljon. Eli nyt käyn eka sairaalas ja pyydän ajan verikokeeseen ja näi, toivottavasti selviäis jtn hyödyllistä.
//luin vielä netistä noita oireita, tää selittäis kyllä monet outoudet joita oon ihmetelly! ;o

29RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 28 Tammi 2013 - 11:01

jonskauu

jonskauu

Sanni mä mietin itelläni sillon sitä kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta sain diagnoosiksi kuitenkin sen anemian ja sen takia tulleen jonkun toisen verisairauden :-) Mut hyvä että meet lääkäriin sillä se selvii! Ja vähän hassuu toi sun äiti-tapaus! Olispa munkii äiti aina noin ihana ♥️

Okei, nyt jos jatkatte tän lukemista niin nuoremmat typyt älkää ottako musta mallia! Oon pikkasen lirissä kun hävitin viikonloppuna mun kotiavaimet.. Ei siinä muuten mitää, mutta niissä on mukana mun nimi & puhelinnumero ja numerotiedostelusta saa mun osotteen ja pelkään et nyt joku löytää ne ja se murtautuu meille tai jotai :-D En oo uskaltanu kertoo mun iskälle mitään koska se suuttuis siitä missä tilanteessa ne katos.. hän ei oikee tykkää näistä mun juhlimistavoista.. En yhtää muista mihin ne ois voinu putoo! Pitää varmaa jotenkin hienovaraisesti iskälle ehottaa "mehän voitas vaihtaa lukot......" voooiiieeeei lukitkaa mut johonkin tyhjään huoneeseen, mokaan aina Sad

30RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 0:16

_Blistex_

_Blistex_

Sanni, olispa munki äiti aina tollanen (: Mut ehkä toi teneriffalle lähtö sit kalvaa sun äidin mieltä ja yrittää nyt tolleen hemmotella sua jotta sulla ei olis siitä paha mieli. c:

Jonna, voi ei D: Tota noin, mä en ite oikein tiedä et miten tossa tilantees pitäis edetä koska multa ei mitään avaimii oo koskaan hävinny. Mut miten olis pieni valkoinen valhe? Sähän voisit sanoo sun isälle että avaimet on hukassa ja kun se kysyy et mihin oot sen hävittäny ni keksit siihen jonkun paikan missä sä oot lähiaikoina käyny, vaikka se ei sit oliskaa se paikka. :DD Tai sit sä vaan sanot totuuden. mut kuitenkin sun kannattaa sanoo ni sit teille voi vaihtaa lukot eikä mahdolliset varkaat pääs sisälle. d:

Mun piti tulla jo eilen kertomaan tän mut en sit ehtiny. Mut kuiteskin, kävin eilen sit parturissa ja päätin tällä kertaa tehdä radikaallisen muutoksen.. nyt hiukset on tosi lyhyet ja väriltään blondit! :DD Mä en tiedä oonko mä sanonu tätä mut mulla on siis oma väri ihan ruskee ja oon jo pitkään halunnu vaihtaa värii blondiks. Nyt mä sit uskalsin ja vaikka siihen meniki aika paljon rahaa ni oon ite tosi tyytyväinen. Tosin eka aloin melkein itkemään kun näin itteni, olin niin eri näkönen. D: Juttelin eka sen kampaajan kanssa ja se sano että koska halusin heti tosi vaaleen blondin niin laitettiin mulle ekaks värinpoisto ja sitten joku sellane platinablondin sävy. Pelkäsin ihan sairaasti et millanen lopputuloksesta tulee mut yllätyin positiivisesti, täähän on ihan mun unelma väri. (: Se kampaajakin näytti hiukan yllättyneeltä kun huomas että ei ollu mitään keltasuutta, ainakaa hirveesti. Mun kamera on nyt rikki mut jos sen sais korjattuu ni voisin sit pistää kuvan tänne. :DD

31RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 5:12

Sarqai

HAhaha mä repesin NIIIN totaalisesti, siis se robin - luupilla mun korvissa(laittakaa soimaan ja kuunnelkaa hetki) "emmä koskaan susta irti päästää voi, sä oot kuin melodia joka soi joka soija soija soi" Se kuullostaa IHAN SILTÄ KU SE LAULAIS SOIJASTA!
Ja oonksmä ainoo kenen mielest koko forkka on epäaktinoitunu:d
Ainii ja jos joku on lukenu tähän asti: Meijän äiti epäilee(/epäili en tiä mis mennään nyt) et mul on anoreksia..

32RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 8:22

Veeranen

Veeranen

^^ ÄÄÄÄ TODELLAKIN LAITAT KUVAN O.O ois kiva jos sais sellassenki kuvan mis ois ne vanhat?(:

jonna: mun mielestä se ois parhainta et kertoisit sille totuuden, ainakin osittain, sillai et ei kävis et sit se saiski tietää et oot valehdellu sille ja sit se saattais olla viel vihasempi o.o

33RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 9:54

nealoves1D

nealoves1D

Hanna,, KUVAKUVAKUVAKUVA ! Kuullostais just kivoilta Smile !

Sara,, et oo ainoo Very Happy mä just muutama päivä sit mietin niit aikoi ku just olin rekisteröityny tänne ja joka kerta ku foorumin avas oli joku 20 uutta viestii c: ja nykyää ei kukaa oo koskaa chatissäkää ): on oikesti varmaa melkee vuos ku puhuttii sel viimeks :d
ja mulla oli sama tilanne, mut mä vaa itekki huolestuin et olisko joku syömishäiriö ja nyt sitte käyn psykologilla Smile Yleensä oon vaa pitäny tollasii kaikkii ahdistavina, mut nytte löyty mukava psykologi jonka kans on kiva käydä puhumas ja saan itekki vähä enemmän ideoita et mistä tää johtuis ja miten pääsisin eroo täst

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

34RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 10:26

Sarqai

Nea pitäis vaa alkaa käydä tääl useemmin:D joo no oishan se muuten ihan kohtuullinen arvaus ku tällänen lauta oon, mut mä vedän ruokaa lärviin ihan sikana! Mul on vaa aika nopee aineenvaihdunta, mä oon se joka syö mut ei liho:D ja mä voisin hyvinki haluta jutella jonku terapeutin kaa mut ne on nii kalliita, ja mun sisko käy terapeutil nii ei meil varmaa ees riitä rahat, en kyl oo ottanu asiaa puheeks mut..

35RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 10:42

vilqu

vilqu

Sara ensinnäki meijän valmentaja aina soittaa tota robinin biisii treeneissä ja tehää sen tahtii kaikee.. Se on oikestaa aika hauskaa mut en mä siinä tehdessä niinkä sanoja ehi kuuntelee mut nyt ku sanoit ni vitsi repesin.. XD ja juu oon ihan samaa mieltä sun ja Nean kaa et joskus aikasemmi ku tuli forkalle ni täällä oli miljardi uutta viestii ja kaikki oli chatis ja tsillai ja nyt tääl on sillai muutama eikä kukaa chattaile.. Toisaalta se on ainaski mun arkee ihan sopiva tahti koska kerkeen tänne nykyää korkeintaa kaks kertaa viikos koska koulu ni sit ei oo niin paljoo luettavaa ni tääl ei mee koko yötä XD mut joo oon huomannu saman..

JA NYT IHMISET TÄRKEÄ TIEDOITUS!! ELIKKÄ SIIS TIEN TODELLA HYVIN TUNTEEN "EN EHDI KÄYDÄ FORKALLA VAIKKA KUINKA HALUISIN JA ON IKÄVÄ TÄNNE TEIJÄN LUO, MUTTA EI VAA KERKEE" JOTEN SILLOIN KU ON TÄMÄ TUNNE EIKÄ OIKEESTI KERKEE EIKÄ TIEDÄ MIHIN SUUNTAA REPEIS NI ÄLKÄÄ OTTAKO PAINEITA TÄÄLLÄ KÄYMISESTÄ MUT TULKAA KUITESKI JOSKUS KERTOO ET OOTTE HENGISSÄ!! KOSKA MEISTÄ ON TULLU OIKEESTI KU PERHE JA PERHEELLE ON KIVA ILMOITTAA ELOSSA OLEMISESTA VAIKKA KERRAN KUUSSA.. (: jaja sitte ku ollaa kaikki joskus aikuisia (älkää ruvetko miettimään tätä liikaa ettei rupee ahdistaa) ni meijän tarttis oikeesti sopii joku päivämäärä johonki 30 vuoden päähän ku kaikki tulis forkalle kertoo miten elämä rullaa.. Very Happy eiks se oiski kivaa (: mut ei päätetä sitä päivämäärää nyt ja tässä koska mehän aateltii käydä tällä forkalla vielä ennen tota 30 vuoden päästä ihan ainaski suht säännöllisesti pari vuotta.. Wink tai jotai (:

ja sitte Jonna mä oon vissii tän forkan nuorin käyttäjä (kö?), tai ainaski meistä aktiivisista, joten toi oli kai ainaski mulle tarkotettu toi pienemmät älkää ottako mallia XD ni juu ei mitää hätää mun yks valmentaja tulee välil treenei "joo olin taas eilen baarissa" "mä ehkä rikoin yhen miehen 20 vuotisen parisuhteen" "oon ihan vi**n moisessa krapulassa" ja sitä rataa et toi nyt ei ollu vielä YHTIKÄS mitään.. tai en tie tarkotitko asiaa nyt ihan näin, mut kuha sanoin Very Happy

36RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 29 Tammi 2013 - 12:49

_Blistex_

_Blistex_

Sara: jos sun äiti vielä epäilee että sulla on anoreksia ni sano toi mitä meille sanoit, et sulla on nopee aineenvaihdunta. Ja sano toiki että voisit jolleki puhuu ni ehkä sitä voitais harkita. (:
Oon huomannu kans et ei oo enää niin paljon tullu uusii viestei kun tulee forkalla käymään. Itekki oon huomannu etten käy enää niin usein mut se johtuu siitä että oon iltasin niin väsyny ja päivisin on niin paljon kaikkee muuta.
Vilkku: Mä tykkään sun ajatuksesta (: Se olis tosi kivaa kuulla monen kymmenen vuoden jälkeen et miten kaikilla sujuu. Ja mä tiedän että me käydään täällä forkalla vielä pitkään ja ollaan yhteyksissä toisiimme. Meinaa vaikka kuinka elämässä tapahtuis muutoksii ja olis kiire ni kyl aina perheelle aikaa löytyy c:
Mä laittaisin näistä hiuksista kuvan vaikka heti mutku toi mun kamera on menny paskaks D: Porukoiden kameraa käyttäisin muuten mut se piuha on hukassa. Mut kyl te viel joku päivä nää näätte :DD

37RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 30 Tammi 2013 - 9:40

vilqu

vilqu

Jees, jees (:Oon happy ku mun kurkkukipu on ohi (: Iskä kyll sano et voi olla et aamulla vielä vaivaa.. Tänä aamuna noustessa mulla oli ihan hirvee olo ja meinasin et tuleekohan tästä mitää, mut sitte ku olin noussu ja juonu kuumaa kaakaoo, ja syöny vähä jotain ni oli jo paljon parempi ja joku toivon kipinä heräs Very Happy Sanoin mun kaverille koulussa et se antaa mulle sitte bafucinia ku oon kuoleman partaalla ku ei sitte taas kouluun menessä ollu ihan kymppi olo ku oli aikas ihana ilma ja sillee, mut ei tarvinnu pyytää, eikä nytte satu enää ollenkaa !! Soo happy, koska en ois tosiaa jaksanu sairastaa..

38RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 30 Tammi 2013 - 10:13

bO0m

bO0m

Joo mäkin oon huomannu et tääl on ollu nyt vähän epäaktiivista porukka, itelläkin on ollu pään vaivaa ja masennusta vähän kaikesta.. :c Mutta piristy heti kun näki että on tullu uusia viestejä ((:
Ja Vilkku toi sun idea kuulostaa tosi kivalta! Ois kivaa järkkää joskus joku miittikin meidän kaikkien keske!? (:

Saatiin torstaille mulle aika, jonka kautta saa sitte sen lähetteen verikokeisiin... Musta tuntuu että tää vaan menee pahemmaks nyt kun tunnistin noita oireita, kun tajusin että tää ei varmasti ookkaan enää normaalia.. ): Oon miettiny aika usein että oonko masentunu, kun oon niin usein alakulonen ja nyt jos se johtuukin siitä kilpirauhasen toimintahäiriöstä niin oon helpottunu... Rankinta on aamulla sängystä nouseminen ja se on hirveetä koska se muistuttaa mua mun kaverista jolla oli vuosia sitten samaa ongelmaa ja sille kävi lopulta tosi huonosti... ): Mut kyl tää tästä, ja onneks ystävät piristää!!♥ (:

39RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 30 Tammi 2013 - 11:43

Veeranen

Veeranen

me jäätii tänää autonkans lumihankeen jumii(Y) Very Happy veny harkoist tulo matka siihe 45minuuttii 10 sijasta. xddd

40RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 To 31 Tammi 2013 - 6:09

bewareofaino

bewareofaino

^noni kiva :DDDD mekin jäätiin joskus viime vuonna keskelle kaupunkia kun olin kaverin kyydillä tulossa ja sit vaan työnnetiin sitä siellä hangessa ja naurettiin koko tilanteelle xd

41RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 La 2 Helmi 2013 - 22:02

Peetu

Peetu

onnea vilkku, tasan vuos rekisteröitymisestä!! (; höhöö

te jotka eilen kuulitte mun äänen fm ja sanoin että se meni... nyt se meni kokonaan eli nyt kuuluu vaan semmosta epämäärästä hönkimistä kun puhun :) jeejee

42RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 La 2 Helmi 2013 - 23:31

Mileaz

Mileaz

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ HEIDILLE!! :-)

43RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 0:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ONNEA HEIDI!!!!!! ♥

44RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 1:12

Sarqai

Hyvää syntymäpäivää heidi, vaik laulettiin kyl eile heses;)

45RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 1:16

nealoves1D

nealoves1D

Onnee viel Heidi ♥♥ ! Hope u love the song on ur fb wall (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

46RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 1:27

Peetu

Peetu

kiitoksii siskot ♥ ! ja nea kyllä i loved it (;

47RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 1:50

jAsbee

jAsbee

onnneeeeee heidi !♥

48RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 8:11

vilqu

vilqu

PALJON ONNEAA VAAN PALJON ONNEAA VAAN PALJON ONNEAA HEIDI PALJON ONNEEAA VAAN!!! <3 Tää nyt oli aika laimee versio siihen heseen verrattuna.. mut sentään oon oikeella päivällä onnittelemassa!! Jaja KIITOS KAIKKI TE IHANAT <3 niinku Heidi jo sanos oon nyt ollu vuoden rekisteröityny Very Happy Love you sisters!! <3

49RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 8:29

jonskauu

jonskauu

Hyvää synttäriä Heidille :-) ♥

50RANDOM #17 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #17 Su 3 Helmi 2013 - 8:54

bO0m

bO0m

Paljon onnee Heidille♥ ((:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla: