Tääl tapahtuu outoja 0.o Mun äiti on nyt melkein viikon käyttäytyny vähän..oudosti. Se on ollu mulle erityisen mukava ja sen pistin synttäreiden piikkiin. Mut sit se anto mulle vielä eilen synttärilahjanki vaikka oltiin sovittu että se maksaa vaan mekon jonka tilaan netistä.. :o Sit illalla avauduin sille siitä että en jaksa lukiota, koska se tarkottais että mun elämä jatkuis suht samaan tapaan vielä 3 vuotta enkä kestäis sitä, vaan haluun mahollisimman nopeesti muuttaa.
Sit siihen se sano että "Haluaisiks sä asua täällä pidempään jos mä käyttäytyisin vähän kiltimmin?" Häkellyin ihan koska enhän mä mitään tollasta ollu tarkottanu, siis ei se mun porukoista johdu et haluun muuttaa o: Ja siis meillä on äitin kaa ihan normi välit, ei olla mitään bestiksii mut niinku perus äiti&tytär nii toi hämmensi, ei äiti oo ollu mulle mitenkää ilkee o:
Sitte tänää lähin sen kaa kirjastoon ja kauppaan (alan lukeen harry potteria enkuks :D) nii kun oltiin kaupan kassalla sanoin vaan jotai "oi subi" ja katoin subwayihin.
Sit äiti sanoo että "käy hakee sieltä mitä haluat" en ees eka tajunnu ja olin sillee "hääh? o.0" Se sano että "Mietin jo tossa kun tultiin kauppaan että voisit hakee sieltä itelles iltapalaa".
Oltiin ostettu kaupasta mulle jo pizzaa ja olin vieläki sillee "häh... mehä ostettii jo pizzaa?" Sit se sano vaa jtn että eipähän tartte lämmittää... Äiti tietää et rakastan subia ja joidenki perhees tää ois ehkä iha normii mut ei meillä todellakaa! D: Kysyin äitiltä et onks sillä nyt joku taka-ajatus mut ei se sanonu mtn.
Mietin sit pääni puhki et mistä tää voi johtua, enkä keksiny mitään muuta vakuuttavaa, kun sen että äiti ja iskä on lähössä tän viikon lauantaina sinne teneriffalle eikä ota mua mukaan. Olin aluks aika loukkaantunu siitä ja oon vieläki valittanu siitä aina välillä, mutta emmä ny ihan tämmöstä hemmotteluu oottanu :DD Vähän syyllinenki olo ehkä... Varsinkin siitä että tiuskin ja huusin äitille tänää aikasemmin vaikka se koitti jutella mulle ihan normaalisti..oops ://
+hävettää, mut en muista todettiinko jollain forkkalaisella kilpirauhasen vajaatoiminta? No mut kuitenki äiti kerto mulle siitä tänään se epäilee et mulla on se. Ois tavallaan helpottavaa saada tietää että ois se, koska sillon selittyis monta asiaa, varsinkin se on raskasta kun oon melkein aina väsyny vaikka nukkuisin miten paljon. Eli nyt käyn eka sairaalas ja pyydän ajan verikokeeseen ja näi, toivottavasti selviäis jtn hyödyllistä.
//luin vielä netistä noita oireita, tää selittäis kyllä monet outoudet joita oon ihmetelly! ;o