moii karvapallot! :-) oon nyt ollu huimat 1,5 tuntii suomen maan kamaralla ja ollaan ajamassa kohti kotia. kiva oli reissu muutamia miinuksia lukuunottamatta, en mä tiiä kiinnostaaks teitä mun reissu yhtää, mut kerron silti jotai.
jootota eka päivä meni siel teneriffalla tosi mukavasti, tosim ei tehty mitään, koska oltii nii väsyneitä lennon takia ja tälleen, enkä mä sit jaksanu lähtee mun vanhempien kanssa syömää sit sinä iltana. sit maanantaina käytii ajelee meiän vuokra-autolla ympäri sitä saarta ja sitten ei sinä päivänä tehtykään muuta ku käytiin sit illalla syömässä toisessa ravintolassa.
sit tiistaina alkoki se todelline hupi... mun äiti ja iskä sai ruokamyrkytyksen, hyvin todennäkösesti sen sunnuntaisen ravintolan pihveistä (koska niistä oikee tirsku kuulemma veri ja niitte päällä oli tosi tulinen pippurikastike, jolla oli selvästi yritetty peittää jotain = lihan pilaantumista). noh, tiistai meni siinä, että äiti ja iskä molemmat ravas vessassa oksentamassa ja silleen. sit keskiviikko meni kans ihan pilalle, koska se myrkytys ei vielkää ollu menny ohi. tosin oireet ei enää ollu nii pahat, mut ei viititty lähtee mihinkään. sovittiin, että torstaina mentäis teneriffan semmosee eläintarhaan, jos vanhemmat vaa on siim kunnos et voiaa lähtee. olihan ne, mut mä olin saanu vuorostaa jonkun taudin ja aamuyöstä juoksin vessaan oksentamaan, sit mulla oli kuumetta 38.4 tai jotain... sit se päivä meni taas iha piloille. perjantaina olin jotenki saanu itteni kuumeettpmaks ja terveeks, jotee lähettii sit sinne eläintarhaan. vähä siel oli upeeta! siel oli valaita, delfiinei, merileijonii, tiikereitä, pingviinejä, laiskiaisia, apinoita, papukaijoja ja vaikka mitä! mut ne valaat oli jotai käsittämätöntä, NE OLI KOULUTETTU JA NIIDEN KANSSA TEHTIIN SHOW???! siis oikeesti ne valaat vaa totteli niit tyyppei siel altaas ja ne teki kaikkee upeeta!!
nomutsiisjoo, onnistuin ton päivän jälkee saamaa itelleni taad kuumeen, mut se ehto laskee sitten aamuun mennessä, jonka jälkee lähettii käymää sen saaren pääostoskeskukses ja osteltiin kaikkee kivaa.
semmone loma tällä kertaa.. ollaa joskus kahen aikaa kotona ja pitäs jaksaa viel kouluu raahautuu tänää
hohhoijaa.