One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET! #2

+13
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
zehe
Sarqai
Mileaz
Peetu
militsii
hymypeppuun
Evee
nealoves1D
Veeranen
jonskauu
vilqu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 8]

1One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sää No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim Twitteristä Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.).

Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

76One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 31 Elo 2012 - 2:18

Peetu

Peetu

MILLA EI SAAA en saa happee käkäkäkäkäkää nauran itteni kuoliaaks :'D vähän hyvä ! oot kyl aika ovela kun paljastit poikien juonen (;

77One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 31 Elo 2012 - 4:53

zehe

zehe

Hyvä Milla! Wink hahahahahhahhaha

78One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 31 Elo 2012 - 5:29

nealoves1D

nealoves1D

eijumalauta Milla XDXDXDXDXDXD tukehdun :''DDDd mut just hyvä ois !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 31 Elo 2012 - 6:23

Veeranen

Veeranen

Milla ei saa xd nauran tääl itteni kuoliaaks Very Happy

80One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 31 Elo 2012 - 10:55

vilqu

vilqu

Milla joo, vitsi hyvä!!

Mut mä en kestä kohta enää.. Voisko se tulla jo (: Jooko!!

81One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 6 Syys 2012 - 6:49

_Blistex_

_Blistex_

Katon nyt music televisioo eli kanavaa 46 ja sielt tulee One Direction, my first time tai joku tällänen! (: Kato ku tänää tulee niinku puol neljältä YÖLLÄ se joku palkintogaala ni täs ohjelmas mm. One Direction kommentoi niit muiden tyyppien ensiesiintymisii siel gaalas. :DD Sekava selitys, tiiän mut katon samal tota ohjelmaa :'DD

^^höh, nyt toi jo loppu :c

82One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 6 Syys 2012 - 9:44

vilqu

vilqu

^^Onks jollai tietoo tuleeks se palkintogaala joltai kanavalta TVstä suorana??

83One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 6 Syys 2012 - 12:07

Peetu

Peetu

tulee mtvltä klo 3.30. Meillä ainakin mtv on kanava 19 et se vaihtelee. Kuka meinaa herätä kattoo sen?

84One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 6 Syys 2012 - 20:35

Mileaz

Mileaz

ITKEN KOSKA 3 VMA'TA <3333333 OON NII PIRUN YLPEE AATELKAA NE VOITTI KAIKKI MIHI NE OLI OSALLISTUNU EI VOI OLLA TODELLISTA, NE PÄIHITTI JUSTININKI AAAAAFOFDOKKDKEOMDMXNDOSMFJSÖÄSLMFJDK MY EMOTIONS RN, CAN'T STOP CRYING
En hallitse capsin käyttöä tällasessa tilanteessa.
MUT OIKEESTI OMFGGGGGGGGODNSAOSKNCEPNFWMA

85One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 6 Syys 2012 - 22:15

nealoves1D

nealoves1D

^^ mäki olin just saanu meikattuu ja sitte tulin koneelle ja katoin mite toi oli menny ja vittu nyt pitää meikata uudestaa ku itkeeeeeen c': OON NII YLPEE POJISTA ♥ oikeesti asdfghjklö ei riitä sanoja ! sekooooon c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 2:49

Peetu

Peetu

ITKIN KOKO ESITYKSEN AJAN OLIN NII YLPEE MEIDÄN POJISTA OIKEESTI !!!!!!1 oli nii sen arvosta valvoo ja kattoo se ! olin aamulla ihan kamalan näkönen koulussa mutta mitä väliä.

"Guys what the hell! You are incredible, 3 vmas ! We love u all soo much! All 3 of them are for u! Thank you! Nialler xx" HEY meki voitettiin viime yönä kolme VMAta !!! itken.

87One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 3:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

OMG !!!!!!!! MÄ KUOLIN ♥

88One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 4:15

Sarqai

Haha repesin ku ne rikko sen pystin:D

89One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 5:59

Veeranen

Veeranen

mä en oo päässy viel kattoo mitää videoit, eikä meil näy mtv KOSKA HITON ANTENNITALOUS

90One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 6:12

zehe

zehe

Mä katon parhaillaan VMA'ta <3 ihanaa et ne päihitti kaikki Wink

91One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 6:19

_Blistex_

_Blistex_

Arvatkaa vaan >ituttiko aamulla ku kello näyttää puolta kaheksaa vaikka tarkotuksena oli herätä sillon yöllä kattomaan sitä ); En siis nähny sitä mut itkukurkus katon kännykästä telkku.comin sivulta et tulisko tänää uusintaa ja kyllä, puol yheksältä tulee uusinta (:

+Kiljun tääl ny ja itku meinaa pääst ku kuulin täält et ne oli voittanu 3 VMA'ta!! AHJKAHIOAHSD, niin ylpee ♥

92One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 8:47

vilqu

vilqu

Mun seuraava juttu mitä aijon tehä onkattoo VMA Very Happy Tien kyll jo tuloksen koska käskin saran infoo mulle heti ku se menee aamulla koneelle (ku ei menny kouluun) (: NIIN YLPEE POJISTA!! <3 Vielä ku katon ni tulee varmaa itku (:

Hei te jotka katoitte sen tai sit _Blistex_ joka sano et tulee uusintana ni eiks se MTV oo maksullinen kanava, mut näitteks te VMA kuiteski vai onko teillä joku kortti vai mitä??

Miks meijän telkkari on eri mieltä puol ysin uusinnasta..?

93One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 9:27

Insku

Insku

Mistä se tulee uusintana? Very Happy Tai sit vois ehkä kattoo netistä .. Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

94One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 9:58

vilqu

vilqu

katoin just (: Pojat esiintyy IHAN JÄRKYTTÄVÄN HYVIN! <3 Ja ne kun sain ne palkinnot, KJGERKJNGVIRENSNBJDFB <3 Mut miss vaiheessa ne saa sen kolmanne palkinnon koska vaikka kuinka yritin ettii ni en löytäny sellast pätkää vma:n sivuilt..? Onks se sen jälkee ku Rihanna saa palkintonsa??

95One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 7 Syys 2012 - 10:12

Veeranen

Veeranen

eiks mtv näy jos on kaapelitalous, antenniin se on sit maksullinen D:

96One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 La 8 Syys 2012 - 6:57

jonskauu

jonskauu

vilqu Oon ymmärtäny et jotkut noista palkinnoista jaetaan/jaettiin ennen tota gaalaa tai sitte sen aikana siellä jossai backstagella! Ainakii Justin Bieber on joskus saanu sen palkinnon siellä kulisseissa ja sit siitä on vaa ollu video jossai et se on saanu sen :-)

Katoin ton VMA'n vasta nyt.. hippusen myöhässä mut kuitenki! Vitsi et hävetti, kun meillä on vielä vieraita käymässä ja meitsi vaa vollottaa kun mikäkin pikkuvauva. Musta tuntuu että jos oisin ollu ulkona nii Suomessa ois uus vesiputous Very Happy

97One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 La 8 Syys 2012 - 10:38

hymypeppuun

hymypeppuun

Harrylla on uus tatuointi, käsivarressa pien neliapila:)

98One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 9 Syys 2012 - 9:47

vilqu

vilqu

jonskauu aa, kiitti Very Happy Rupesinki epäilee/miettii jotain tollasta (:

99One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 9 Syys 2012 - 22:48

jonskauu

jonskauu

Kuunteliks kukaan Voicee eilen illalla? Siellä oli se American Top 40-lista menossa ja sit siellä oli Niall haastattelussa :-) En ite ees tienny tosta, mut sisko kävi täällä äsken ja se sano, et se kuunteli sitä. Pitää varmaa ettii jos se löytyis se haastattelu jostai youtubesta!

100One Direction UUTISET! #2 - Sivu 4 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 10 Syys 2012 - 1:37

_Blistex_

_Blistex_

En kuunnellu :c Höh, olis tarvinnu, mut toivottavast toi löytyy just youtubesta tai jostain (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa