One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction-unet

+15
emmaLOVESnilla
bO0m
Sophie_Malik
Evee
Louizz_tomlinzon
Veeranen
hymypeppuun
jonskauu
vilqu
nealoves1D
Peetu
Sara-Maria
bewareofaino
mariaemmma
militsii
19 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1One Direction-unet Empty One Direction-unet To 29 Joulu 2011 - 9:13

militsii

militsii

Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen :( Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (:D), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa ;)♥. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

2One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet To 29 Joulu 2011 - 10:14

mariaemmma

mariaemmma

Ooon nähny pari 1D unta, toine oli iha hirvee ja toine just jees (:
Siin hirvees olin niiku ostanu liput ulkomaille keikalle & sit ku menin sinne, mulle vaa sanottii "ne on jo lähteny, ne kyseli, et mis sä oot, mut ei ne ehtiny jäädä oottaa", sit vaa itkin siin unes :D:D
Sit toises, joka oli kiva, pojat tuli tänne Suomee & Louis soitti mulle, sit mentii hengaa jonnekki tonne kaupungille ja soitettii pilari Niallille :D:D:D:

3One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 31 Joulu 2011 - 3:24

Vieraili


Vierailija

No mä näin viime yönä kauheet unta. Siin sain jostai tietää et 1D tulee suomee 16.4.2012 MUTTA se keikka on k18 joten mä en päässy sinne ja keksin kaikkii suunnitelmii mite pääsisin sisää, esim et oisin ottanu mun kaverin henkkarit koska se on vanhempi ku mä jne.. mut hämärintä tos oli se et toi keikka oli samana päivänä ku Simple Planin keikka ja viel samas paikas ja tiesin sen siin unes

4One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 31 Joulu 2011 - 15:12

militsii

militsii

lovelouis kirjoitti:No mä näin viime yönä kauheet unta. Siin sain jostai tietää et 1D tulee suomee 16.4.2012 MUTTA se keikka on k18 joten mä en päässy sinne ja keksin kaikkii suunnitelmii mite pääsisin sisää, esim et oisin ottanu mun kaverin henkkarit koska se on vanhempi ku mä jne.. mut hämärintä tos oli se et toi keikka oli samana päivänä ku Simple Planin keikka ja viel samas paikas ja tiesin sen siin unes
Hyi kauhee :/ Vähä ois kauheeta jos keikka ois K-18 sit ku ne tulee Suomeen..! Mut ei tuu onneks oleen :D. Eihä sinne tulis paljo ketää ja muutenki ei se vois olla :)

http://dream-it-milla.blogspot.com

5One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Su 1 Tammi 2012 - 6:24

bewareofaino

bewareofaino

Haha, just näin unta joulun jälkee Louisista, Harrysta ja Niallista! se oli niin pimee uni että hajosin ku heräsin :D Olin Harryn ja Lousin mun parhaan kaverin pihassa ja niil on siä iha hirveesti omenapuita. Me istuttii penkillä, joka leiju siä omenapuiden yläpuolella...(ööö :D) sitte me vaa puhuttiin kaikesta tosi turhasta, ihan ku oisin tuntenu ne aina. Sitte Harryn tilalle tuli yhtäkkiä Niall ja se soitteli siinä kitaraa ja sit me puhuttii siitä mitä soittimia ne osaa soittaa. Sit mäkin vähä rämpytin sitä kitaraa ja Niall opetti pari sointua ja Louis nauro siinä vieressä iha kympillä :D Sit Niall katos ja tuli taas Harry ja sit taas juteltii kunnes se sitte laskeutu se penkki maaha ja lähin kotiin Harryn kanssa. Sain siinä matkalla jonku viestin Louisilta ja siin oli joku tosi hauska läppä, mut en muista mitä :D sit heräsin...

6One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Su 1 Tammi 2012 - 11:46

Vieraili


Vierailija

En uista ku yhen :--D
olin nuokkarilla ja kuulin et 1D esiintyy sillo siel, olin iha et OOO OIKEESTI ;___;♥
olin about ainoo ihmine siel ja sit 'pojat' tuli sinne, mut ne oliki jotai random vanhoi miehii ja soitti iha huonoo musaa ): sit angstasin
[x] lyhyt uni

7One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ma 2 Tammi 2012 - 1:35

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Mulla on pojat aina jotenkin unessa mukana, mutta yksi minkä muistan kyllä aina oli, kun olin unessani menossa yhteen kauppaan ja yhtäkkiä olinkin vanhan kouluni pihassa, missä oli aivan valtava talo, joka oli minun :L Menin sisälle ja tietenkin omaan huoneeseeni sitten yhtäkkiä Vampyyri Päiväkirjoista Damon tulee (Hän oli unessa Damon eikä Ian :L) Damon yritti hyökätä kimppuuni yms. kunnes löysin lapun vaatekaapistani jossa luki että olen Damonin äiti. Damon vaan luki lapun ja sanoi. "Aaa ok. Tee mulle lettuja" olin sillee ok. Aloin sitten paistamaan lettuja Damonille ja yhtäkkiä Louis tulee ovesta sisälle ja katsoin häntä vaan sillee O_O Louisilla oli tiukat punaiset housut ja keltainen paita päällä. Suunnilleen kuolasin kun katsoin Louisia ja hän sanoi vaan "Äiti oikeesti.. älä kato mua tolleen" ja olin siis Louisinkin äiti. Hänellekkin piti alkaa tekemään sitten lettuja joten tein niitä heille ja kun "poikani" olivat syömässä Niall tuli taloon ja antoi minulle suukon poskelle ja sanoi "hei rakas, mites päiväsi on menny" olin vain ihan sanaton. Sitte Niall otti porkkanan ja söi sen ja uni päättyi. :L

https://facebook.com/OneDirectionFinland

8One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ma 2 Tammi 2012 - 2:26

Peetu

Peetu

Mun yhessä unessa olin töissä mun TET-paikassa ja Louis tulee sinne ja se halus puhuu mun pomolle.

9One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ma 2 Tammi 2012 - 3:03

Vieraili


Vierailija

hahaha, ihana toi Sara-Marian uni Very Happy hajosin... Mua harmittaa iha sikana ku en ite oo nähny melkei yhtää mitää unii.. tai en ainakaa muista.
Kerran näin Zaynistä jotain mut sitäkään en herätessäni muistanu muuta ku et se oli ollu mun kanssa jossain. Very Happy

10One Direction-unet Empty xD Ma 2 Tammi 2012 - 12:10

Vieraili


Vierailija

Näin kerra unta et olin jossai niiku ison hallin pihassa ja sielt tuli yhtäkkii Liam ja Niall. Sit ne tuli vaan halaa mua ja mä olin iha niitte bestis ja juttelin niil kaikkee sii ja sit sielt hallist tuli Zayn ja harry ja neki tuli iha siihe et olisin niitte bestis ja juttelin niil ja sit Louis tuli sielt ja se juoksi ja nosti mut sillee ja halas. Sit ne kaikki tuli siihe ja halailtii ja sit näin ku ne kaikki kattos mua nii ihanasti ja rupesin itkee sii unes ja sit ne tuli lohduttaa mua <3 sit sanottii Louisinkans samaa aikaa et olispa tää totta ja sitte hetäsin !! Sit koitin mun poskii ni olin itkeny unissani kans ja se oli iha kauheet ku tajusin ettei se ollu totta Sad(

11One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Tammi 2012 - 5:19

Peetu

Peetu

OUJES näin unen viime yönä !! Se oli kyllä osittain ihan hirvee... mä olin FBI agentti (onneks mulla ei ole vilkas mielikuvitus xD ) ja mulla oli työn alla panttivankitilanne. Ei tässä muuta kuin että 1D oli panttivankina ja mua pelotti ihan kamalasti että jos mä sössin niin sitten en pysty elää sen kanssa. Sitten mun hyvä kamu siinä unessa, yksi Criminal Mindsin näyttelijöistä Shemar Moore (joka oli siinä unessa roolihahmossaan eli se oli Derek Morgan Very Happy ) sai jonkun idean millä se hullu saadaan ulos ja luovuttamaan panttivangit. Mä olin niin shokissa etten pystynyt kunnolla edes puhumaan. No, se hullu saatiin pois ja 1D käveli ulos sellasesta pelottavasta rakennuksesta ja mun eka reaktio oli että kipitin jätkien luo ja vollotin kybällä niitä vasten. Sitten heräsin (kello oli noin 02:56) ja olin joku puol tuntia hereillä kun vain tärisin kun ajattelin että ei *piip* jos toi ois ollut totta. Huhhuh, vieläkin ihan pelottaa Shocked

12One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 7 Tammi 2012 - 3:02

Vieraili


Vierailija

Mä näin viime yönä unta Louisista ja toissa yönä niistä nukeista.
Viime yönä näin sellast et oltii jossai ravintolas MUTTA siinä samassa oli MYÖS ruokakauppa. Lou oli skeittaamas mun pikkuserkun kans siel kylmäpuolel ja sei suostunu tulee syömää joten mä menin hakee sitä. Ekaks se juoksi mua pakoo mut sit sain sen kii ja raahasin sillai halaten sen sinne ruokapöytää. Siin matkal sinne pöytää puhuin sil jotai ja se osas suomee. Se oli sillai vinos siin mun sylis (en yhtää tiä kui se oli sillai vinos) ja sit sanoin et "mun tekis mieli pussaa sua mut en viiti" sit se katto mua sillai "o.o Smile" ja loppuje lopuks pussasin sitä poskelle sillai et tuskin ees koskin sitä :DDDDD sit päästii sinne pöytää ja pistin Loun istumaa siihe päätypaikalle mikä oli kyl outoo koska sekunti enne sitä, mun pikkuserkun äiti oli istunu siinä paikassa. No mut sit se uni loppu siihen. Oudointa täs oli se et Loul oli samanlaine paita pääl ku mitä mul on mun vaatekaapis, sellai sinivalkoraidalline.
Ja siin toissa öisessä mul annettii ne kaikki 5 nukkee jätkistä ja mun piti valita yks niistä minkä haluun. Otin Loun tietysti. Se oli lyhyt uni.

13One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 7 Tammi 2012 - 5:43

Vieraili


Vierailija

Näin unta viime yönä et Harry soitti mulle... :'D
Alko vaa soimaa Stole My Heart (mun soittari) ja luki et Harry soittaa
sit puhuin sen kaa muutaman minuutin kaikkee randomii, se oli ihanaa Very Happy:D

14One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 14 Tammi 2012 - 9:58

militsii

militsii

Ja taas näin unta Zaynistä... Tai no kaikista pojista mut eniten Zaynistä. Näen nykyää melkeinpä joka yö, mut en yhtää ihmettele ku aina enne nukkumaanmenoo luen puhelimell 1D-ficcejä suunnillee aamuyöhön asti Very Happy.. Toisaalta rakastan nähdä unia pojist koska ne on ihania ja niis toiveet täyttyy sillee ku näen ne ja koen niitten kaa, mut aina on yhtä kauheeta heräämisen jälkee. Tai siis aluks on sellane "Smile<333"-olo ku oli nii ihana uni mut sit pia tulee todellisuutee ja tajuu ettei se vois varmaa koskaa olla totta ja rupee itkettää ja muuta Sad

http://dream-it-milla.blogspot.com

15One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ke 1 Helmi 2012 - 10:25

nealoves1D

nealoves1D

mä oon nähny muutamii unii pojista varsinki liamist ja harrysta mut en muista niit kunnol,, yhes asuin poikien kaa ja oltii ihan ku oltais tunnettu aina,, heitettii kaikkee läppää ja pelleiltii ja muut sellast Very Happy
sitte jossai ne tuli suomee ja sitte olin niide keikal aluks ja site liam pyys mun numeroo ja seuraavan päivän se soitti mulle et haluisinks lähtee sen kaa hengailee jonnekki. Sitte olin vaa sillee joo ja sitte se tuli hakee mut himast ja mentii uimaa(O.o en ylensä tykkää uida....) ja näi. Sitte harry soitti liamille ja sitte heräsin siihe et mun kännyttä soi :dd

Mä kans puhun unissani ni vanhemmat ja sisko on muutamii kertoi kyselly et mitä mä puhun jostai liamist harryst louisist niallist ja zaynist xdxd joskus ne ssano et olin huutanu et Liam sä et osaa laittaa ruokaa !! ja pari kertaa on ne on nauranu mulle aamul ku ne on kertonu et laulan unissani xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet To 2 Helmi 2012 - 2:17

Vieraili


Vierailija

tää ei oo mikää uni mut tuli silti mielee tosta nealoves1D:n unesta et mäki puhun unissani, mut nykyää en tiä mitä ku nukun alakerras ja kukaa ei oo siin kahen metrin pääs nukkumas/kuuntelemas. Ois kyl mielenkiintost kuulla mitä puhun yöllä Very Happy riparillaki yks mun kaveri sano et olin puhunu yöllä unissani, ku siis tällä mun kaveril oli jotai nukahtamis vaikeuksii

17One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet To 2 Helmi 2012 - 11:29

bewareofaino

bewareofaino

tosi tärkee, mut en pysty lukee unista mitään nyt ku haluun nukkuun Very Happy en ees tajunnu et oon väsyny mut sit luin näitä ja sit tuli sellane ihana uninen olo Very Happy okeii nyt nukkumaan tai kuolen.

18One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 4 Helmi 2012 - 0:21

vilqu

vilqu

Näin kerran unta et juoksin ympäri mun taloa ja oli Harry Potter ja sit hyppäsin meijän ruusupuskan yli ja muutuin Harry Stylesksiks<3 Sit meni meijän naapureille Harry S:nä ja siellä ei ollukaa meijän naapurit vaan Gleestä Finn ja Rachel:) Ja sit heräsin:(



Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ma 27 Helmi 2012 - 12:02, muokattu 1 kertaa

19One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 4 Helmi 2012 - 4:49

jonskauu

jonskauu

Näin viime yönä ihan sairaan outoo unta!
Jostain syystä levynjulkasu miitti oli Turussa jossain kauppakeskuksessa ja siellä oli tietenkin kaikki tän foorumin käyttäjät. Kello oli jotain puol yheksän aamulla ja me ootettiin että se kauppa mistä me ostettais ne levyt aukeis yheksältä ja sitä ennen me pidettiin kaikki vuorotellen sellasella korokkeilla puheet Very Happy

Kello näytti sitte sen verran, että kaupan pitäis aueta parin minuutin päästä ja yhtäkkiä jonkun toisen kaupan myyjä tuli sanomaan, että kaikkien pitää mennä ulos. Me oltiin että mitä, miks, ei ei ei ei, me käyää ostaa ne levyt ja tullaa sit. Mutta se myyjä oli iha paniikissa ja sano, että poliisit tulee tänne, nyt äkkiä ulos. Me kaikki 1D fanit oltii itku kurkussa ja haukuttiin kauppakeskuksen palvelu alimpaan helvettiin. Me päästii ulos ja siellä oli kaikki asiakkaat ja poliiseja alko mennä sinne kauppoihin sisälle. Ulkona odotellessa huomattiin, että taivalla näkyy tavallista enemmän lentokoneita, jotka lens tosi matalalla. Sit kuulu kauhee rysähdys ja koko näkymä muuttu ihan harmaaks ja savuseks ja kaikki yski ja joku soitti 112 ja sano, että lentokone on törmännyt kauppakeskukseen ja poliisit on jo täällä ja ne ettii jotain tuolla sisällä.
Sit mä en muista et mitä tapahtu, mut että päästiin loppujen lopuks sinne kauppaan takas ja mentiin ostamaan ne levyt ja kaikki oli ihan innoissaan. Sit joku huomas ilmotuksen, että pojat olis ollu jakamassa nimmareita kauppakeskuksen toisessa päässä kello 10-12 ja kaikki lähti hirveetä juoksua sinne missä se nimmareiden jako oli ollut. Ja päästiin sitten sinne ja huomattiin, että poikien lentokone, jolla ne oli Suomeen tullut, niin törmännyt siihen kauppakeskukseen ja Niall oli maalaamassa siihen lentokoneeseen uudestaan 1D merkkiä Very Happy

Toi oli oikeesti ihan toden tuntunen uni! Very Happy

20One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet La 4 Helmi 2012 - 5:03

Vieraili


Vierailija

Sara-Maria kirjoitti:Mulla on pojat aina jotenkin unessa mukana, mutta yksi minkä muistan kyllä aina oli, kun olin unessani menossa yhteen kauppaan ja yhtäkkiä olinkin vanhan kouluni pihassa, missä oli aivan valtava talo, joka oli minun :L Menin sisälle ja tietenkin omaan huoneeseeni sitten yhtäkkiä Vampyyri Päiväkirjoista Damon tulee (Hän oli unessa Damon eikä Ian :L) Damon yritti hyökätä kimppuuni yms. kunnes löysin lapun vaatekaapistani jossa luki että olen Damonin äiti. Damon vaan luki lapun ja sanoi. "Aaa ok. Tee mulle lettuja" olin sillee ok. Aloin sitten paistamaan lettuja Damonille ja yhtäkkiä Louis tulee ovesta sisälle ja katsoin häntä vaan sillee O_O Louisilla oli tiukat punaiset housut ja keltainen paita päällä. Suunnilleen kuolasin kun katsoin Louisia ja hän sanoi vaan "Äiti oikeesti.. älä kato mua tolleen" ja olin siis Louisinkin äiti. Hänellekkin piti alkaa tekemään sitten lettuja joten tein niitä heille ja kun "poikani" olivat syömässä Niall tuli taloon ja antoi minulle suukon poskelle ja sanoi "hei rakas, mites päiväsi on menny" olin vain ihan sanaton. Sitte Niall otti porkkanan ja söi sen ja uni päättyi. :L
Hajosin tolle unelle niin täydellisesti :DD Ja toi "Tee mulle lettuja" juttu, repesin :--D Ja "Äiti oikeesti.. älä kato mua tolleen" cx

Mä en oo nähy mitään unia, nyyh )--':

21One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ke 8 Helmi 2012 - 21:12

Vieraili


Vierailija

näin omasta mielestäni kauheet unta. Siin meil oli joku näytelmä juttu ja yhtäkkii mut pakotettii esittämää sinne jotai enkä tienny ees mitä ja se esitys oli 1h sen jälkee. Sit hetken päästä sainki tietää et esitän koiraa ja menin pyytää mun äikän maikalta käsistä et tietäisin mitä pitää sanoo.. tosin näin hereillä tuntuu tyhmältä et koiran pitäs ylipäätänsä sanoa yhtää mitään. MUTTA siis siinä unessa oli mun lisäks yks jätkä mun koulusta JA 1D:N JÄTKÄT! Ekaks säädin jotai Niallin kans ja se pervoili jotai (ainii, ne kaikki osas sujuvaa suomee siin unes) ja sit menin ettii Louisii (samassa huoneessa edellee) ja se "nukku" jossai mini sängyssä ja menin tökkäsemää sitä koska sit olin koskenu sitä Very Happy ja sit menin halaa Zaynii, sei kyl tykänny siitä ja mä teoriassa raiskasin sen siihe sängylle koska yriutin halaa sitä vasten sen tahtoa ja kaaduttii sängylle. Liamii ja Harryy en nähny mut nii Very Happy Ja sitten heräsin. olipa tylsä uni. Muistan niiden vaatteista vaan sen et Louisil oli punaset farkut ;D

22One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet To 9 Helmi 2012 - 6:12

hymypeppuun

hymypeppuun

Niall tuli meiä kouluu ja sitte vaa sain sen nimmarin ja paljo kuvii sen kaa ja sitte halailtii vaa kokoajatuitui ;3
Ja sitte näin unta et olin Zaynin kaa naimisissa ja muut pojat asu meillä Surprised

23One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ma 13 Helmi 2012 - 6:41

Vieraili


Vierailija

ei vitsi näin viimeyönä iha sika hassuu unta Very Happy
olin mun kaverin ja varmaan parintuhannen muun fanin kanssa jonkun rakennuksen ulkopuolel ku tiiettii et 1D on siel sisällä tekemäs jotai haastatelui tms. sit yhtäkkii kadotin mun kaverin ja menin vaa yksinäni sinne sisälle ja katoin lasiovist ku kukaa faneist ei ees tajunnu et menin sisää, mut nii tutkin siin paikkoi ja sit vaa nään liamin ja meen juttelee sille jotai ja sit ku halaan sitä ni se nostaa mut sillee ilmaa ku olin nii lyhyt ja sit olin vaa sillee "wow, you're so tall!" sit se alkaa nauraa ja on vaa "noo, you're small!" ja sit mä hajosin ja se laski mut alas ja juteltii siin viel jotai ennen ku lähin ettii muit.. sit näin ku louis oli menos just ulos ni meen vaa kysyy silt et saanks halaa sitä ni se pudisti päätään ku se ei halunnu et kaikki muutki fanit tulee heti pyytelee haleja ja sit vaa jäin seisoo siihe sen tien tukkeeks, et se ei päässy mun ohi ilman halaamist, ni sit sen oli pakko halaa mua vaik vähän vastentahtoisesti halaskin XD sit ku lou lähti ulos ni mä näin vaa ku niallii haastateltii yhel sohval ja mä menin vaa häiritsee sinne ja joku hätisteli mut heti pois ja sit huusin vaa sille et "I want to hug you after that interview!" ja se vaa hymyili ja nyökkäs pienesti.. sit menin vissii ulos ja kaikki muut fanit oli kadonnu ja siel oli kaikki muut jätkät paitsi Niall.. sit ootin sitä siin hetken niitten kans, kunnes tää yks juoksee sielt sisält. Very Happy mä vaa jään tuijottaa niallii sillee merkitsevästi ja sit se kattoo mua hetken ja huudahtaa vaa sillee "OH, that hug!" ja juoksi halaa mua iha ilosena, ennen ku lähti muitten jätkien mukana pois Very Happy

24One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ma 13 Helmi 2012 - 7:47

hymypeppuun

hymypeppuun

Ja taaaaasss!!! ;DDD
Tällä kertaa oli vähä pelottava jopa, näin unta että me muutettii Lontoosee, ja sitte me asuttii sillee iha randomisti Hazzan naapurissa. Noh, sitte rupesin stalkkaa sitä ja se hän oli palannu Carolinen kaa yhtee, sitte niillä oli yhtene lapsi joka näytti iha Niallilta (joo älkää kysykö XD). Olin jossai kaupassa ja sit Liam tuli sinne, ja sitte siitä lähettii kahville sen kaa (olin siinä ite jo täysikäne).
Sitte mentii sen kotii ja sitte se vaa rupes pelaa pleikkarii siin ja mä datasin facessa.
Sitte yhtäkkii olin Liamin ja Harryn kaa laskettelemassa ja olin menny ottaa laskettelutunteja (vihaan lasketteluu, mut osaan lasketella silti), ja sitte meiä laskettelun opettaja oli KEVIN XDDDD
Sit näin unta et tipuin 100m korkeudesta hissistä ja sitte kuolin ja heräsin henkii ja sit näin unta et joku hullu 2m juippi jahtas mua ja sit heräsin Surprised

25One Direction-unet Empty Vs: One Direction-unet Ti 21 Helmi 2012 - 6:41

Veeranen

Veeranen

mä en muista tätä ihan tarkkaan mut..
ekaks mä olin jossai ruokapaikas mun kaverin kanssa, sit yht äkkii siin mun edessä istu niall (?) Very Happy sit toljotin sitä sii silmät teevateina. Sitte oltii lähös sielt, ni Louis tuli porkkana puvussa siihen tuomaa laskuu ja yritti myydä jotakin ihme krääsää sit mä olin sillai ei, ei oo rahaa.. sitte lähettiiin sitte lähettiii ni Louis lähti seuraan ja sittte taka-ajo jaja sitte katoin taakke ni sil oli sellanen iiso lusikka kädes jos istu Liam joka huus apua.. sitte tuli toinen louis siel sillai titittiii SUPERMAAAAAN! sit tuli sellanen awkward momentti ja kaikki oli hiljaa.. sitte Zayn laskeutu sielt jostai ja rikko hiljaisuuden huutamalla vas happenin , sitte sii tapahtu jotai en muista sillai tarkasti :DD sitte Harry tuli sielt sillai brööööm autollansa sitte kaikki käänty kattoon sitä sillai sanpoina, sitte heräsin , ja uni jäi kesken Very Happy:D nja ärsyttäää JA KYLLÄ! OLI TODELLLA SEKAVA SELITYS

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa