One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction-unet

+15
emmaLOVESnilla
bO0m
Sophie_Malik
Evee
Louizz_tomlinzon
Veeranen
hymypeppuun
jonskauu
vilqu
nealoves1D
Peetu
Sara-Maria
bewareofaino
mariaemmma
militsii
19 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1One Direction-unet - Sivu 3 Empty One Direction-unet To 29 Joulu 2011 - 9:13

militsii

militsii

First topic message reminder :

Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen :( Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (:D), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa ;)♥. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

51One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet La 10 Maalis 2012 - 0:53

Veeranen

Veeranen

mä näin sekavan unen.. luin yöllä nälkäpelei , ni sitte näin unta niist tapahtumista siin kirjas mut sitte siel oli pojat joka roolis sit niil oli jotaki ihmeellisiä peruukkeja ja vaikka mitä? o.o se oli sekavaa, en saanu itekkää iha selvää : D

52One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet La 10 Maalis 2012 - 10:24

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mä näin sellasen kivan unen, et pojat oli tulos suomeen keikalle ja sitte about 80 ihmist meni niit vastaa lentokentälle (ja mä olin tietenki yks niistä). Me oltii tehty sellanen hieno käytävä, mistä ne sitte tulis ja siihe oli levitetty kaikki punaset matot jne :DD siellä sitte ooteltii nätisti kaikes rauhas, kunnes sellane ovi avautu ja sielt tuli sellasii turvamiehii, joil oli mustat aurinkolasit pääs. Kaikki vaa rupee kiljuu ja jotkut heilutteli sellast jätti kylttii mis luki "Go Security!" :DD
Sitte pojat tuli sielt ovest ja mä menin iha sekasin ja olin iha sajögkjaölgjaökgfÄÄÄÄÄÄÄflkaljraögf. Oli siel kans jotai muutamii jotka oli kans iha fiiliksis mut suurinosa vaa kilju ja otti kuvii niist turvamiehist :'DD Sitte me kaikki huudettii yhtä aikaa "Welcome to Finland!" ja koska me nii nätisti vaa seistii siinä (tai no nätisti ja nätisti..), eikä hyökätty vaa päälle nii pojat jäi sitte meiän kaa vähäks aikaa sinne lentokentälle. (:
Noh, suurin osa meni heti pyytää turvamiehilt nimmarii ja kuvii ja kaikkee tälläst ja me loput (oisko ollu joku 10'n hengen joukko? :DD) mentii juttelee poikien kaa. Kaikki tyyli pyöri koko aja Niallin ympäril nii mä sit olin siin eka muitten poikien kaa ja pyysin nimmarit ja me otettii kuvii ja kaikkee (: Sitte ku ne toiset tytöt tuli Liamin, Louisin, Harryn ja Zaynin luo nii menin moikkaa Niallerii (; meil oli aika hauskaa ku otettii iha sairaasti jotai pelleily kuvii (yks oli ainaki sellanen mis mä pussasin sitä poskelle ja toises Niall pussas mua poskelle) ja se vaa koko aja "Take another one, take another one!" :DD sitte ku niitten piti lähtee mä halasin viel Nialleria ja sanoin sille "I love you, you're perfect just the way you are.." ja se sitte sano takas "Thanks babe, I love you too" (: sitte ne lähti, mut Niall viel käänty vilkuttaa mulle ja se hymyili sillee aivan ihanasti,, sitte mä heräsin ja huomasin et hymyilin :DD äääh, se oli nii ihana uni ja meinasin nii alkaa itkee ku se ei ollu totta )):
Tuli kyl jotenki nii kauhee "ikävä" poikia ja en oikeesti jaksa oottaa et pääsen näkee ne! (: ♥

53One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 11 Maalis 2012 - 0:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä näin sellasta unta että mun piti laulaa soolona jotain mun koulun satavuotis juhlassa ja sitte 1D pojat tuliki vaa sinne laulamaan mun kaa.SIt mä muka lauloin WMYB niiden kaa siinä ja niillä oli ne vaatteet mitä One Thingin musavideossa ja ne oli nii täydellisii sit kaikki vanhat papparaisetki(mukaan luettuna mun oma 86v pappa) rupes ottaa kuvia ja ihquttaa ja laittaa niitä nettiin.sit me lopetettiin ja Liam tuli siihen halaa mua sit Louis sano että sillä on jano ja mun iskä ja mun kaveri rupes roudaamaan sinne vettä kotoa sellasella pikkulasten uimaaltaalla koska ne halus tuoda mahollisimman paljon vettä pojille.

54One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ma 12 Maalis 2012 - 8:32

Evee

Evee

emmaLOVESnilla kirjoitti:mä näin sellasen kivan unen, et pojat oli tulos suomeen keikalle ja sitte about 80 ihmist meni niit vastaa lentokentälle (ja mä olin tietenki yks niistä). Me oltii tehty sellanen hieno käytävä, mistä ne sitte tulis ja siihe oli levitetty kaikki punaset matot jne :DD siellä sitte ooteltii nätisti kaikes rauhas, kunnes sellane ovi avautu ja sielt tuli sellasii turvamiehii, joil oli mustat aurinkolasit pääs. Kaikki vaa rupee kiljuu ja jotkut heilutteli sellast jätti kylttii mis luki "Go Security!" :DD
Sitte pojat tuli sielt ovest ja mä menin iha sekasin ja olin iha sajögkjaölgjaökgfÄÄÄÄÄÄÄflkaljraögf. Oli siel kans jotai muutamii jotka oli kans iha fiiliksis mut suurinosa vaa kilju ja otti kuvii niist turvamiehist :'DD Sitte me kaikki huudettii yhtä aikaa "Welcome to Finland!" ja koska me nii nätisti vaa seistii siinä (tai no nätisti ja nätisti..), eikä hyökätty vaa päälle nii pojat jäi sitte meiän kaa vähäks aikaa sinne lentokentälle. (:
Noh, suurin osa meni heti pyytää turvamiehilt nimmarii ja kuvii ja kaikkee tälläst ja me loput (oisko ollu joku 10'n hengen joukko? :DD) mentii juttelee poikien kaa. Kaikki tyyli pyöri koko aja Niallin ympäril nii mä sit olin siin eka muitten poikien kaa ja pyysin nimmarit ja me otettii kuvii ja kaikkee (: Sitte ku ne toiset tytöt tuli Liamin, Louisin, Harryn ja Zaynin luo nii menin moikkaa Niallerii (; meil oli aika hauskaa ku otettii iha sairaasti jotai pelleily kuvii (yks oli ainaki sellanen mis mä pussasin sitä poskelle ja toises Niall pussas mua poskelle) ja se vaa koko aja "Take another one, take another one!" :DD sitte ku niitten piti lähtee mä halasin viel Nialleria ja sanoin sille "I love you, you're perfect just the way you are.." ja se sitte sano takas "Thanks babe, I love you too" (: sitte ne lähti, mut Niall viel käänty vilkuttaa mulle ja se hymyili sillee aivan ihanasti,, sitte mä heräsin ja huomasin et hymyilin :DD äääh, se oli nii ihana uni ja meinasin nii alkaa itkee ku se ei ollu totta )):
Tuli kyl jotenki nii kauhee "ikävä" poikia ja en oikeesti jaksa oottaa et pääsen näkee ne! (: ♥️

hymyilin koko ajan ku luin tota Very Happy ihana uni. miks mä en nää tollasii

55One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 13 Maalis 2012 - 10:18

vilqu

vilqu

Very Happy Ku on vähän kiire ni en kyllä jaksa ruveta lukee noita romaaneja kyllä mä tein et ne on ihania unia, ku ei pojista muita nääkkään:D

56One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 18 Maalis 2012 - 3:30

militsii

militsii

Näen melkeinpä joka yö unia joissa on joku pojista, mut nyt näin taas niin ihanan unen että...♥

Pojat tuli mopoilla (:D) jonnekki pihalle, jossa olin joidenki tyttöjen kaa, en muista oliko ne jotai tuttuja vai jotain randomeja. Sanoin niille tytöille, et vitsi mun tekis mieli kysyy Zaynilta et voisinko päästä sen kyytii ja se menis jonku kierroksen, mut en kehtaa. Sanoin sen siis suomeks, mut sit Zayn tuli siihe "say it!" eli niinku tajus etten kehdannu sanoo sitä vaikka sanoinki sen suomeks :D. Sit sönkötin muka jotai englanniks siin, ja sit se tuli mun lähelle ja me puhuttii jotai ja sit suudeltii :D♥ (ja se suuteli siin unes iha piruhyvin :DDDD♥) Sit se oli siin antaas kypäräänsä, ja sanoin sille jotai et eii ota sä. sit se sano et jos jotai tapahtuu nii se ei haluu et mulle sattuu jotain, ja mä sanoin et eipä ku sen pitää ottaa se, siitä välittää niin monet ihmiset ja kaikki fanit ym että se on kamalempaa jos sille tapahtuu jotain. No sit Niall tuli ja sano jotain ja anto mulle kypäränsä, nii sanoin sille et et menee puhuu niille tytöille ku ne haluu puhuu sen kaa :D Sit me lähettii Zaynin kaa sen mopol mut sit heräsin :(

http://dream-it-milla.blogspot.com

57One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 18 Maalis 2012 - 3:43

bO0m

bO0m

militsii kirjoitti:Näen melkeinpä joka yö unia joissa on joku pojista, mut nyt näin taas niin ihanan unen että...♥

Pojat tuli mopoilla (:D) jonnekki pihalle, jossa olin joidenki tyttöjen kaa, en muista oliko ne jotai tuttuja vai jotain randomeja. Sanoin niille tytöille, et vitsi mun tekis mieli kysyy Zaynilta et voisinko päästä sen kyytii ja se menis jonku kierroksen, mut en kehtaa. Sanoin sen siis suomeks, mut sit Zayn tuli siihe "say it!" eli niinku tajus etten kehdannu sanoo sitä vaikka sanoinki sen suomeks :D. Sit sönkötin muka jotai englanniks siin, ja sit se tuli mun lähelle ja me puhuttii jotai ja sit suudeltii :D♥ (ja se suuteli siin unes iha piruhyvin :DDDD♥) Sit se oli siin antaas kypäräänsä, ja sanoin sille jotai et eii ota sä. sit se sano et jos jotai tapahtuu nii se ei haluu et mulle sattuu jotain, ja mä sanoin et eipä ku sen pitää ottaa se, siitä välittää niin monet ihmiset ja kaikki fanit ym että se on kamalempaa jos sille tapahtuu jotain. No sit Niall tuli ja sano jotain ja anto mulle kypäränsä, nii sanoin sille et et menee puhuu niille tytöille ku ne haluu puhuu sen kaa :D Sit me lähettii Zaynin kaa sen mopol mut sit heräsin :(

awww, ihana uni :'3 Mullekki tommone<3

58One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 18 Maalis 2012 - 3:46

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
militsii kirjoitti:Näen melkeinpä joka yö unia joissa on joku pojista, mut nyt näin taas niin ihanan unen että...♥️

Pojat tuli mopoilla (Very Happy) jonnekki pihalle, jossa olin joidenki tyttöjen kaa, en muista oliko ne jotai tuttuja vai jotain randomeja. Sanoin niille tytöille, et vitsi mun tekis mieli kysyy Zaynilta et voisinko päästä sen kyytii ja se menis jonku kierroksen, mut en kehtaa. Sanoin sen siis suomeks, mut sit Zayn tuli siihe "say it!" eli niinku tajus etten kehdannu sanoo sitä vaikka sanoinki sen suomeks Very Happy. Sit sönkötin muka jotai englanniks siin, ja sit se tuli mun lähelle ja me puhuttii jotai ja sit suudeltii Very Happy♥️ (ja se suuteli siin unes iha piruhyvin :DDDD♥️) Sit se oli siin antaas kypäräänsä, ja sanoin sille jotai et eii ota sä. sit se sano et jos jotai tapahtuu nii se ei haluu et mulle sattuu jotain, ja mä sanoin et eipä ku sen pitää ottaa se, siitä välittää niin monet ihmiset ja kaikki fanit ym että se on kamalempaa jos sille tapahtuu jotain. No sit Niall tuli ja sano jotain ja anto mulle kypäränsä, nii sanoin sille et et menee puhuu niille tytöille ku ne haluu puhuu sen kaa Very Happy Sit me lähettii Zaynin kaa sen mopol mut sit heräsin Sad
Mäki haluun sudella Zaynia, tai ihan ketä vaan noista jätkistä! Ihana toi sun " ja se suuteli siin unes iha pirunhyvi"Very Happy

awww, ihana uni :'3 Mullekki tommone<3

59One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 18 Maalis 2012 - 4:13

Vieraili

Vierailija

Näin kerran, että ne oli yhdessä kauppakeskuksessa, ja sai kuvauttaa itsensä heidän kanssa. Se maksoi.

Sitten otin eka kaikkien kanssa, mutta koska valitsin halvemman kuvaajan, siinä kuvassa näkyi suunnilleen vain käsi... Sitten aloin ottamaan kuvaa Niallin kanssa, mutta uni loppui Sad

Oon myös nähnyt joskus muuten, mutten nyt muista. Aika monta kertaa...

60One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 20 Maalis 2012 - 11:21

jonskauu

jonskauu

Näin tän unen jo pitkän aikaa sitte, mut tuli just mielee ku puhuttii mun synttäreistä kaverin kanssa Very Happy !

Eli siis mä pidin synttäreitä jossai isolla pellolla ja siellä oli tosi paljo ihmisii ja musiikkii ja paljon kaikee hyvää herkkuruokaa ♥️ sitä peltoo ympäröi jotku aidat ja siellä "sisäänkäynnillä" oli jotai isoja miehiä vahtimassa että sinne mun synttäreille tulee vaa kutsuvieraat. Sit yhtäkkii ne isot vartijamiehet huusi, että pysäyttäkää tuo poika, hän voi olla vaarallinen! Ja mä käännyin kattomaa et no mitä ihmettä täällä tapahtuu ja Liam juoksi ympäri sitä peltoo ja kanto sellasta isoo synttärikakkuu sylissään! Sit se juoksi mun luokse ja anto sen kakun mulle ja alko laulaa synttärilaulua. Ne tuli kuitenkin hakemaan ne vartijatyypit Liamin pois, mut Liam vielä huusi mulle: käy kattoo sähköpostis, mä laitoin sulle kuvan jossa ollaa me pojat ja toi sun synttärikakku, hyvää synttäriä!
Sitte mun äiti tuli ja otti sen kakun pois ja sano: etkö sä kuullut, tuo poika voi olla vaarallinen, tätä kakkua ei syö kukaan ei sitä tiiä mitä huumetta tässä on.
Kukaa ei uskonu mua, vaikka sanoin et ei se oo mikää vaarallinen ja se poika oli 1D:n Liam. Sit mä heräsin ku itkin Sad

61One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 20 Maalis 2012 - 21:07

bO0m

bO0m

Heräsin just ja pakko kirjottaa tää uni etten unohda sitä :DD En oo pitkään aikaan nähy kai mtn kivoi unii ku en oo muistanu niitä, mutta nyt.......

Pojat oli tullu suomeen eikä kukaan tienny sitä. Sit ne tuli päiväks meidän kouluu eikä kukaa muu ku mä tienny keitä ne oli, se oli IHANAA <3 Eka tapasin Harryn ja Loun jossai ulkona en oikei muista mitä me puhuttii. Sit mentii sisälle meidä koulun aulaan jossa Niall ja Zayn istu vierekkäi kasien penkeillä :3 Ne katteli vähä eksyneen näkösinä ympärillee xD Mua jännitti ihan hirveesti mut menin niiden luokse istuun sit kysyin vaa jtn onko outoo ku kukaa ei tunne niitä ja sillee Very Happy Puhuttii siinä sit taisin loppu päivän tehä Zaynin kanssa kaikkee <3 Awww oikeesti Zayn näytti upeelta ku istuin sen vieressä äääääää!! ;__; muute Liam istu kai yksin siel jossai penkeillä.. D:

62One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ke 21 Maalis 2012 - 4:45

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Heräsin just ja pakko kirjottaa tää uni etten unohda sitä :DD En oo pitkään aikaan nähy kai mtn kivoi unii ku en oo muistanu niitä, mutta nyt.......

Pojat oli tullu suomeen eikä kukaan tienny sitä. Sit ne tuli päiväks meidän kouluu eikä kukaa muu ku mä tienny keitä ne oli, se oli IHANAA <3 Eka tapasin Harryn ja Loun jossai ulkona en oikei muista mitä me puhuttii. Sit mentii sisälle meidä koulun aulaan jossa Niall ja Zayn istu vierekkäi kasien penkeillä :3 Ne katteli vähä eksyneen näkösinä ympärillee xD Mua jännitti ihan hirveesti mut menin niiden luokse istuun sit kysyin vaa jtn onko outoo ku kukaa ei tunne niitä ja sillee Very Happy Puhuttii siinä sit taisin loppu päivän tehä Zaynin kanssa kaikkee <3 Awww oikeesti Zayn näytti upeelta ku istuin sen vieressä äääääää!! ;__; muute Liam istu kai yksin siel jossai penkeillä.. D:

Oi! Sais kyllä tulla meijänki kouluun! Ja varsinki silleen et mä olisin ainoo joka tietää ketä ne on Very Happy Voi Liam parkaa!

63One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ke 21 Maalis 2012 - 10:47

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

voi vitsi mä näin hyvän unen viimeyönä. Eli eka Harry ja sen luokkakaverit? tuli meijän luokkaa siis kesken oppitunnin sit me laulettii niitten luokalle ja mä yritin laulaaa viel sillee et se huomais mut. No sit se oli vaa sillee perus, sit ku niitten piti lähtee ni pyysin sen nimmarii ja olin ihan sillee et "rakastan sua" ja jotai tämmöst Very Happy Sit se kirjotti sen nimmarin mun selkää ja paperille. Yht äkkii olinki mun kaverin kaa jossai kylällä, sit Liam tuli sinne bussin kaa, sit ku oli ilta ni minä ja Liam vaa jotai pussailtii ja sit se oli sillee et "mä tykkään susta" sit mä vastasin et "mäki susta".. ja se tuntu niin todeltaaa Very Happy mut tosi outoo et pussailen jossai unes Liamin kaa ku Harry on must ihanin <3 mut on ne kaikki pojat silti ihaniii..

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

64One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ke 21 Maalis 2012 - 11:27

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:Heräsin just ja pakko kirjottaa tää uni etten unohda sitä :DD En oo pitkään aikaan nähy kai mtn kivoi unii ku en oo muistanu niitä, mutta nyt.......

poor liam :__: mut muute vähä ihana uni ! Very Happy kelpais tollane rly lifes kans Very Happy:D:D:D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

65One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet To 22 Maalis 2012 - 4:36

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:voi vitsi mä näin hyvän unen viimeyönä. Eli eka Harry ja sen luokkakaverit? tuli meijän luokkaa siis kesken oppitunnin sit me laulettii niitten luokalle ja mä yritin laulaaa viel sillee et se huomais mut. No sit se oli vaa sillee perus, sit ku niitten piti lähtee ni pyysin sen nimmarii ja olin ihan sillee et "rakastan sua" ja jotai tämmöst Very Happy Sit se kirjotti sen nimmarin mun selkää ja paperille. Yht äkkii olinki mun kaverin kaa jossai kylällä, sit Liam tuli sinne bussin kaa, sit ku oli ilta ni minä ja Liam vaa jotai pussailtii ja sit se oli sillee et "mä tykkään susta" sit mä vastasin et "mäki susta".. ja se tuntu niin todeltaaa Very Happy mut tosi outoo et pussailen jossai unes Liamin kaa ku Harry on must ihanin <3 mut on ne kaikki pojat silti ihaniii..
Mustaki Harry on ihanin vaikka kyllä niin vähän että ei melkein edes huomaa:D SIIS KAIKKI ON IHAN YKKÖSINÄ! Mut vaikka Harry onki ehkä eka ni mulle kyllä silti kelapis pussailla kenen kanssa vaan:D

66One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 25 Maalis 2012 - 1:38

bO0m

bO0m

Huhuh mul oli kiireinen yö... Juoksin 1Dn fanitapaamisessa ja sit halailin Harryn kaa ja kaikee jännää :D Ja sit kattelin ku Nialler pussaili mun naaman ees jtn randomi tyttöö :DD että semmosta (: Mutta olipa 1D painotteiset unet, näin vaan pojista unta ja viel tosi montaa eri unta! Heräsin ihan harvinaisen ilosena, ja rakastuneena xD <3

67One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 25 Maalis 2012 - 4:36

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mä näin taas unta niistä, mut oli valittu niitten keikalle laulaa niitten kaa ja sit ennen sitä keikkaa ni oli joku semmoi huone minne pääs 4 fanii harryn kaa, ja sit mä pääsin sinne ja siel oli jotai tehtävii ja sit ku ne muut lähti ni me vaa pussailtii hazzan kaa ♥

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

68One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 25 Maalis 2012 - 7:35

vilqu

vilqu

Pinski♥Harry kirjoitti:mä näin taas unta niistä, mut oli valittu niitten keikalle laulaa niitten kaa ja sit ennen sitä keikkaa ni oli joku semmoi huone minne pääs 4 fanii harryn kaa, ja sit mä pääsin sinne ja siel oli jotai tehtävii ja sit ku ne muut lähti ni me vaa pussailtii hazzan kaa ♥
Voih! Oon kyllä niin kade, mullekki kelpais pusuttelu Harryn kaa! <3

69One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Su 25 Maalis 2012 - 8:09

Sarqai

Näin tänää just sellast IHANAA unta, jossa Niall tuli meille, sit chillattii & katottii telkkarii. Yhtäkkii se ilmotti et sen pitää lähtee keikalle, ja olin vaa sillee et "okei, mee vaa". Joku kaks tuntii myöhemmin se tuli takas ja uskalsin kysyy et mitä se meillä ravaa, siihen se tokas et "HALOO?! oon sun veljes, etkö muista?". Ahh olin taivaassa kunnes heräsin & tajusin et ei se oo mun veli-.- lol!

70One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 9:27

_Blistex_

_Blistex_

Näin viime yönä sellasen unen, et menin yhelle talolle, joka on aika lähellä mun kotii. Sit ku menin sinne, niin siel pojat vaan istuskelin. Mä vaan sit kysyin et "Mitä te täällä teette?" niinku englanniksi. Sit Niall oli vaan et " Me jaetaan tääl nimmareita mut kukaan ei oo tullu" mä sit vaan sanoin ihan onnessani et "Mä oon nyt tääl" Sit pyysin eka Niallilta nimmaria ja se anto. Sitten mä kysyin Suomeks et saanko halata sitä. Niall vaan katto mua silleen et Surprised Sit mä toistin mun kysymyksen hymyillen enkuks ja Niall vaan nauro ja halasi mua silleen pitkään. ♥️ Sit menin Liamin, Harryn ja Louiksen luokse ja pyysin kaikilta nimmarit ja halasin niitä silleen tosi pitkään. ♥️ Sit tulin Zaynin kohdalle ja pyysin kans nimmaria. Sitten kysyin että voinko halata ja Zayn vastasi että " Tottakai muru" ja halas mua oikeen lujaan ja pitkään. ♥️ Sit mä vaan sanoin sille et mä rakastan sitä ja se vastas että sekin rakastaa mua. Sitten se ihana uni loppu ja heräsin. Sad Mut oikeesti, toi uni oli ihana ja olin sit aamulla ihan onnessani kun vaan mietinkin sitä unta. ♥️ Harmi vaan että se oli pelkkää unta. :'(

71One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 10:12

bO0m

bO0m

_Blistex_ kirjoitti:Näin viime yönä sellasen unen, et menin yhelle talolle, joka on aika lähellä mun kotii. Sit ku menin sinne, niin siel pojat vaan istuskelin. Mä vaan sit kysyin et "Mitä te täällä teette?" niinku englanniksi. Sit Niall oli vaan et " Me jaetaan tääl nimmareita mut kukaan ei oo tullu" mä sit vaan sanoin ihan onnessani et "Mä oon nyt tääl" Sit pyysin eka Niallilta nimmaria ja se anto. Sitten mä kysyin Suomeks et saanko halata sitä. Niall vaan katto mua silleen et :o Sit mä toistin mun kysymyksen hymyillen enkuks ja Niall vaan nauro ja halasi mua silleen pitkään. ♥ Sit menin Liamin, Harryn ja Louiksen luokse ja pyysin kaikilta nimmarit ja halasin niitä silleen tosi pitkään. ♥ Sit tulin Zaynin kohdalle ja pyysin kans nimmaria. Sitten kysyin että voinko halata ja Zayn vastasi että " Tottakai muru" ja halas mua oikeen lujaan ja pitkään. ♥ Sit mä vaan sanoin sille et mä rakastan sitä ja se vastas että sekin rakastaa mua. Sitten se ihana uni loppu ja heräsin. :( Mut oikeesti, toi uni oli ihana ja olin sit aamulla ihan onnessani kun vaan mietinkin sitä unta. ♥ Harmi vaan että se oli pelkkää unta. :'(

AWWW! Ihana uni en voinu olla hymyilemättä ku luin :''))

Miks en enää nää 1D unia..!? :C

72One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 10:22

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Näin viime yönä sellasen unen, et menin yhelle talolle, joka on aika lähellä mun kotii. Sit ku menin sinne, niin siel pojat vaan istuskelin. Mä vaan sit kysyin et "Mitä te täällä teette?" niinku englanniksi. Sit Niall oli vaan et " Me jaetaan tääl nimmareita mut kukaan ei oo tullu" mä sit vaan sanoin ihan onnessani et "Mä oon nyt tääl" Sit pyysin eka Niallilta nimmaria ja se anto. Sitten mä kysyin Suomeks et saanko halata sitä. Niall vaan katto mua silleen et Surprised Sit mä toistin mun kysymyksen hymyillen enkuks ja Niall vaan nauro ja halasi mua silleen pitkään. ♥️ Sit menin Liamin, Harryn ja Louiksen luokse ja pyysin kaikilta nimmarit ja halasin niitä silleen tosi pitkään. ♥️ Sit tulin Zaynin kohdalle ja pyysin kans nimmaria. Sitten kysyin että voinko halata ja Zayn vastasi että " Tottakai muru" ja halas mua oikeen lujaan ja pitkään. ♥️ Sit mä vaan sanoin sille et mä rakastan sitä ja se vastas että sekin rakastaa mua. Sitten se ihana uni loppu ja heräsin. Sad Mut oikeesti, toi uni oli ihana ja olin sit aamulla ihan onnessani kun vaan mietinkin sitä unta. ♥️ Harmi vaan että se oli pelkkää unta. :'(

AWWW! Ihana uni en voinu olla hymyilemättä ku luin :''))

Miks en enää nää 1D unia..!? :C
En mäkään nään varmaan ens yönä unta tosta jättioravasta:/

IHANA UNI!<3

73One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 11:01

Veeranen

Veeranen

mä näin tos yks yö sellast unta et olin päässy 1D keikalle, sit olin siel eturivis iha fiilareis ja kaikkee : D sitte niall pyys yhen niist järjestyksenvalvojista, sit osotti mua , sit katoin sillai o.o ku se valvoja tuli antaa mulle jonku pikku esinee, sit niall vaa hymyili ja sillai aaw♥ c:

74One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 11:02

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:mä näin tos yks yö sellast unta et olin päässy 1D keikalle, sit olin siel eturivis iha fiilareis ja kaikkee : D sitte niall pyys yhen niist järjestyksenvalvojista, sit osotti mua , sit katoin sillai o.o ku se valvoja tuli antaa mulle jonku pikku esinee, sit niall vaa hymyili ja sillai aaw♥ c:
mikä se oli se pikku esine minkä sait..?!?

75One Direction-unet - Sivu 3 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 11:08

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:mä näin tos yks yö sellast unta et olin päässy 1D keikalle, sit olin siel eturivis iha fiilareis ja kaikkee : D sitte niall pyys yhen niist järjestyksenvalvojista, sit osotti mua , sit katoin sillai o.o ku se valvoja tuli antaa mulle jonku pikku esinee, sit niall vaa hymyili ja sillai aaw♥ c:
mikä se oli se pikku esine minkä sait..?!?

en minä muista o.o se tais olla plektra tai sellai kai o.o tääki unijohtu varmaan siit, katoin sellasen videon mis se anto sellassellö pikku tytölle sellaise c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa