One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET! #2

+13
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
zehe
Sarqai
Mileaz
Peetu
militsii
hymypeppuun
Evee
nealoves1D
Veeranen
jonskauu
vilqu
17 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 8]

1One Direction UUTISET! #2 Empty One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

Eli siis uutiset ja sää No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim Twitteristä Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.).


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

2One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 1:53

jonskauu

jonskauu

Tää ei oo varsinaisesti uutinen, mut on kuitenkin :-D Meinasin laittaa tän kuviin, mut aattelin et jos tästä syntyy isompaakin keskustelua nii ehkä sit parempi laittaa tänne :-) Enkä kyllä tiiä että onks tää kuva jo täällä tai onks nää jutut ollu jo jossai täällä!

One Direction UUTISET! #2 48051550309942971603415

3One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 4:27

Veeranen

Veeranen

OSIADJKDFJJDF onks toi 15 syyskuuta totta ?D:

4One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 4:39

nealoves1D

nealoves1D

^^ määki sekosin tos 15.9 kohal iha lopullisesti ! <3 ja kyl tietty noi muutki on aika helmii c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 9:40

vilqu

vilqu

KOJFOEOFMSON, SIIS OMG!!! En malta odottaa <3 Mikä toi Radio 1 on, siis kanava? (: Oonko toosi tyhmä vai onko joku muuki joka ei tiedä, mikä toi 11. syyskuuta on? Very Happy

6One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 9:49

Evee

Evee

^Lux on poikien maskeeraajan(?) lapsi (:

7One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 10:41

vilqu

vilqu

^Okei, miks mä en tienny..? Thanks(: ja SÖPÖÖ!!

8One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 9 Elo 2012 - 0:23

hymypeppuun

hymypeppuun

^ joo on se niitte maskeeraajan lapsi c:

9One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 12 Elo 2012 - 12:47

militsii

militsii

En malta odottaa 1.9 enkä 15.9 !! :-D

http://dream-it-milla.blogspot.com

10One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 1:32

Peetu

Peetu

mä just aattelin että nyt kun meen lukioon niin nyt lähtee panostussyksy käyntiin ! mutta jos kuukaus koulujen alkamisen jälkeen tulee uus musavideo nii mä tuijotan sitä loppusyksyn !

11One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 1:47

Mileaz

Mileaz

^ Joo sama täällä, mulla jää kaikki muu kakkoseks nyt ku lukio alkaa. Voihan tietty olla että tää jää vaa yrityksen pohjalle mutta ainaki ihan tosissani oon sinne opettajakorkeesee pyrkimässä nii pakko panostaa.
Liittyi aiheeseen.

Aika epäreilua ettei Niallerilla oo sooloja uusimassa singlessä. Niin epäreilua oikeesti ku olla ja voi, mun mielestä sillä on tossa bandissa lähes parhain ääni.

12One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 3:38

Evee

Evee

^mitä? eikö? D:

13One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 4:19

Veeranen

Veeranen

mileaz EIKÖ? Surprised

14One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 4:31

Sarqai



milla: yepyep. Törkeetä, sanokaa mun sanoneen..

15One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 4:51

zehe

zehe

Ehkä se oli syömäs ku lyriikat jaettiin:) no joo.. tuski lohdutti Very Happy

16One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 5:23

Mileaz

Mileaz

Joo ei oo, se on vissiin ihan vahvistettu juttu. Voihan tietenkin olla että se on taas joku ärsyttävä huhu joka on otettu todesta mutta kyl toi vaikuttaa aika "viralliselle" uutiselle.
zehe Luin eka että Niall ois syöny lyriikkansa kun ne jaettiin nii naurahin:D


//sit toinen juttu. Tosi epäluotettava mut pistän silti.
One Direction UUTISET! #2 140dg2g

17One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 5:36

Evee

Evee

^ D: en luota tohon mut onhan Niall muuttunu ja oon huomannu et niis "lempi 1D-jäsen" -kyselyis Niall on voittanu ku ennen se oli ain Harry

18One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 8:59

nealoves1D

nealoves1D

masentaa tollaset.. ): varsinki noi Niallin soolot. Aikasemminki sil on ollu iha sika vähän niitä ja nytte ne vhätki sitte ilmeisesti jää pois ..... && en tiijä mitä toho toisee pitäis sanoo .... oikeesti pilaa mun muutenki huonon päivän ): jos toi nyt on kans totta ni aijon kyl laittaa managementille jotai viestii ja kysyy et mist on kysymys :d no toivotaa että molemmat olis epäluotettavii huhuja (: vaik toi niallerin sooloi koskeva juttu kyl ainaki vaikuttaa aika "viralliselle" ...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

19One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 9:11

jonskauu

jonskauu

Mä inhoon kaikkee tommosia juttuja. Miks jostain ylipäätää pitää tehä jotai johtohahmoo tai ees lempparia tai mitää äfödlkjtighjkpwöetgk ja miks kaikki pojat ei saa laulaa saman verran koska ne kaikki on hyviä laulamaan ei ne muuten ois päässy näin pitkälle. Nää on näitä elämän suuria kysymyksiä!

ja ihan niinku nea sano toi pilas kyllä päivän vaikka tää päivä onkin ollu ihan hirvee.

20One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 9:34

Mileaz

Mileaz

Anteeks jo pilasin teiän päivät tollasella sonnalla joka tuskin on totta :(

21One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 13 Elo 2012 - 9:40

nealoves1D

nealoves1D

^^ nojaa eikai sil mitää välii oo et millo & kuka noi löytää ku varmaa ois muutenki kantautunu jokasen korvii joskus xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

22One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 14 Elo 2012 - 5:28

zehe

zehe

Jonkun pitäis nyt perustaa joku projekti et vaaditaan managementilta poikien tasavertaisuutta just tän laulun suhteen ja sit vähän muutenkin ettei nosteta ketään ylitte muitten esim. ettei kaikissa julisteissa ois AINA Harryn naama isoimmalla tai tulevaisuudessa nyt sitten Niallerin.. (jos tää huhu nyt paikkansa pitää) Anyway nään jo silmissäni otsikon jossai pahemman luokan julkkisjuorulehdessä "1D fanit maailmanlaajuisesti managementtia vastaan - Vaadimme kaikille sooloja tasapuolisesti" ..jos siihen lähtis ihmisii mukaan ja ne sais satoja ja tuhansii kannanottoja tost jollain samalla iskulauseel ja teemal kaikist eri maist niin luulis managementin jotain tekevän... kerta bisnestähän se kaikki niille on ja eikös bisnes pyöri jo fanit on tyytyväisii! Smile ..ja tuskin Louis ja Niall pahaks pistää jos ne saa enemmän laulaa.. Very Happy

23One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 14 Elo 2012 - 5:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon samoilla linjoilla zehen kanssa!!!!

24One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 14 Elo 2012 - 6:14

vilqu

vilqu

zehen sanoissa on järkee (niinku siis muidenki Very Happy) toi viimene lause on hyvä Wink Komppaan!!

25One Direction UUTISET! #2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 14 Elo 2012 - 8:37

_Blistex_

_Blistex_

Samaa mieltä zehen kanssa! (: Mun mielest olis vaan kaikist reiluinta et kaikki olis ns. samalla viivalla ettei ketään nostettais ylitse muiden C:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 8]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa