One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET! #2

+13
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
zehe
Sarqai
Mileaz
Peetu
militsii
hymypeppuun
Evee
nealoves1D
Veeranen
jonskauu
vilqu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 8]

1One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sää No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim Twitteristä Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.).

Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

126One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 La 6 Loka 2012 - 10:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ haha joo kelasinki, ku tsekkasin mitä ekal sivul on viimiseks puhuttu :DDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

127One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 7 Loka 2012 - 2:56

vilqu

vilqu

Hei tietääks joku jotai Teen Awardseista? Mihi aikaa se on, mist sen näkee tms?

128One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 7 Loka 2012 - 5:40

nealoves1D

nealoves1D

^^ alkanu neljält mut ei hajuukaa mist näkee :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

129One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 7 Loka 2012 - 10:43

Mileaz

Mileaz

Ne voitti taas kaikki Awardsit joho ne oli ilmotettuki ♥

130One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 8 Loka 2012 - 9:41

bewareofaino

bewareofaino

^aaaaah niiin ylpee niistä♥

131One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 8:04

_Blistex_

_Blistex_

http://www.sub.fi/onedirection/

^^en tiiä kuuluuko tää tänne mut pistän kuitenkin :DD mut anyway, olis ihan parasta voittaa tossa, kuolisin jos voittaisin ♥-♥

132One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 8:07

Mileaz

Mileaz

Mun äiti anto luvan tohon osallistumiseen ja mullon jo idea valmiina :-) Ku katoin noita joitai jo tehtyjä kansia nii noi kuvatha on otettu tyylii We♥️it'stä enkä usko että joku lumine oksa on jolleki yhtä tärkee ku koti? Very Happy

Mut sit en kyl osaa yhtää sanoo kenet ottaisin mukaan jos voittaisin.

133One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 8:46

Evee

Evee

Mä en saa osallistuu tohon... D:

134One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 9:23

jonskauu

jonskauu

Mä kysyin mun porukoilta tota ja ne vaa katto mua kun hullua ja sano, että siitä vaan. Iskä lupas kyllä auttaa mua keksii/auttaa ottaa jonkun tosi hyvän kuvan ja mulla on jo yks ideakin itseasiassa!

Vitsi et ois kyllä huippuu voittaa! Mäkää en kyllä Millan tavoin tiiä kenet ottaisin mukaan ja sit mietinkin, et voisin ihan hyvin ottaa täältä forkalta jonkun mukaan että varmasti ois joku semmonen mukana kuka ansaitsis sen Smile mut ehkä nyt pitää eka vaa keskittyy siihen kuvaan!

135One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 10:16

jAsbee

jAsbee

vähä toi ois upeeta :o ite en kuitenkaa ehkä taida vaivautuu osallistuu koska tosiaa vaikka tykkäänki tosi paljo 1D'st , en luokittele itteeni ees faniks :D periaattees voisin kyl osallistuukki , iha vaa yhen kaverin takii (: seon tosi kova fani ja ois ehottomasti täysin selvä valinta mukaan tonne jos voittaisin (vaikkei ollakkaa yhtää mitää parhait kavereit) ja ois niiiiin hienoo antaa sille jotai tollast (: mmut joo se siit ni tosiaa , katoin myös noita ja emmä tajuu miks pitää ottaa netist noit kuvii ? mun mielest paljo niinku hienompi ajatus on ottaa ite jostai kuva . mun äänen ainaki saa sellane joka on sen kuvan itse ottanu :D

136One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 10:36

Veeranen

Veeranen

OOOOH. mä niin osallistun. ja tiiän jo kenen otan mukaa xd

137One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 10 Loka 2012 - 13:36

Vieraili

Vierailija

Pakkohan tohon nyt on osallistua Smile Kerran sitä elämässään pääsis kattomaan poikia Madison Squareen ja vielä päälle tavata heiät, oijoi!

138One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 4:34

vilqu

vilqu

Lähetän äitille ton linkin sähköpostii ja kysyn lupaa!! Very Happy OMG!! Vaikken voittas kaa oon niin innoissani!!!!!

Äiti vastas: Jos mä pääsen sun mukaan huoltajaks New Yorkiin..
ja sitte kysys pitäskö levy laittaa jo ennakkotilauksee cdoniin Very Happy

Eli suomeks SAAAAN!!! Very Happy

139One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 5:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ äääääää ! todellaki aion osallistuu! en vaa tie viel millasen kuvan laitan. tietääks joku voiko laittaa sellasen kuvan jossa on mä ja mun kaverit?

140One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 5:05

vilqu

vilqu

^^Jos sulla on sun kaverien lupa ni joo (:

141One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 6:19

jonskauu

jonskauu

Vilqu tuli mielee että jos mahollista nii älä tilaa cd.onista koska ne rahat menee ruotsin piikkiin ja sit se levy ei nouse nii korkeelle suomen listoilla! HAha okei, joo joo tilaat just sieltä mistä huvittaa mut mä ainaki aion tilata/ostaa sen jostai suomalaisesta.

142One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 10:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ kysyin toho tänää lupaa nii äiti sano et saan osallistuu ainoastaa jos se saa lähtee mukaa :-D eli lupa löytyy !
MUT HEI onks toi ku tos on et "jonka pääset jakamaan ystäväsi ja huoltajasi kanssa" et vaa yks ystävä & huoltaja mukaa? ei toi huoltajajuttu haittais, ottaisin äitin mutta jos yks ystävä nii voi per*ule, emmä vois ottaa vaan toista mun directioner kavereist mukaa koska toine varmasti olis kauhee katkera sitte :-(

https://twitter.com/#!/penguiniam

143One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 10:44

jAsbee

jAsbee

^ joo onse vaan yks kaveri ja yks huoltaja . tuol alempan lukee näin "Kolmen hengen (voittaja, ystävä & huoltaja) matka New Yorkiin One Directionin Madison Square Gardenin keikalle."

Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm To 11 Loka 2012 - 10:48, muokattu 1 kertaa

144One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 11 Loka 2012 - 10:48

Peetu

Peetu

EI OLE TODELLISTA mutsi anto kuvan osallistuu !!! ghjklkjhgfdfghj

oon sanaton.

145One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 La 13 Loka 2012 - 3:32

Insku

Insku

mulki on lupa osallistuu !! Very Happy

Hitsi, mitkäköhä on mahkut, 1:1 000 000 000 000? eiiku ei suomes oo niin paljoo väkee .. mut anyway Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

146One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 17 Loka 2012 - 1:03

Sarqai

Directioners let's get this trending on Twitter #LWWYVideoTo100million Let's get the word out that we want to give 100 million views by Friday.

147One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 21 Loka 2012 - 0:27

vilqu

vilqu

Onks kaikki muut jotka aikoo osallistuu tohon 1D kisaa ni valkannu jo kuvan ja osallistunu? Millasii kuvii otitte? Mun pitäs tänää vihdoin ottaa joku kuva.. ja osallistuu (: Kohta se on myöhästä Sad

148One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 28 Loka 2012 - 10:30

Peetu

Peetu

https://www.facebook.com/onedirectionmusic/posts/442884869099646

mitäs veikkauksia porukalla on mitä tää tarkoittaa? oisko keikkapäivämääriä? jos on niin SUOMEEN kiitos.

149One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 28 Loka 2012 - 11:01

jonskauu

jonskauu

^ döäGTJSÖGHJAKÖPFHAöoajiaoaaaaAAAA!!! ei mitää hajuu et mitä toi voi tarkottaa, mutta toivottavasti toi on oikeesti jotain TOSITOSI SIISTII eli semmosta että pojat rantautuis tänne!

150One Direction UUTISET! #2 - Sivu 6 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 28 Loka 2012 - 11:15

nealoves1D

nealoves1D

NGENBFGOEOåÄAM !!! Toivottavasti olis oikeesti joku euroopan kiertue tai jótai !!! AASDFHhjklöä pojat tänne kiitos ! c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa