One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 8]

1One Direction UUTISET! Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

2One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 7:10

militsii

militsii

Tunnen itteni ihan huonoks Directioneriks ku en oo kuullu tästä mitää, mut toisaalta en muutenkaa oo viettänyt nyt niiiin paljon aikaa koneella ja 1D-juttujen parissa kui yleensä.

Eli tää Staran juttu, onko tää totta? Ku Stara nyt on mitä on ja lisäks tuol on kirjotusvirheitä kuten et Louis ois vapaa. Mut siis onko tää totta? Very Happy Haha ei siin mitää kyl voi ollakki mut...joo ehkä mä en sano mitä olin sanomas :DD

http://dream-it-milla.blogspot.com

3One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 7:32

Veeranen

Veeranen

militsii kirjoitti:Tunnen itteni ihan huonoks Directioneriks ku en oo kuullu tästä mitää, mut toisaalta en muutenkaa oo viettänyt nyt niiiin paljon aikaa koneella ja 1D-juttujen parissa kui yleensä.

Eli tää Staran juttu, onko tää totta? Ku Stara nyt on mitä on ja lisäks tuol on kirjotusvirheitä kuten et Louis ois vapaa. Mut siis onko tää totta? Very Happy Haha ei siin mitää kyl voi ollakki mut...joo ehkä mä en sano mitä olin sanomas :DD

mä en usko siihen, koska jos noiki tietäis ni varmasti kyl fanitki ja siit ois ollu ummetjalammet twitteris jne. D:

4One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 8:21

Vieraili


Vierailija

Poikien Amerikan kiertue on nyt päättynyt, ja he istuvat tällä hetkellä lentokoneessa matkalla AUSTRALIAAN. Smile

5One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 9:46

vilqu

vilqu

Zayn's my hero kirjoitti:Poikien Amerikan kiertue on nyt päättynyt, ja he istuvat tällä hetkellä lentokoneessa matkalla AUSTRALIAAN. Smile
No justus! Austraaliaan sit piti lähtee, ei yhtään kauemmas enää pääse? Ja väsymys vaan kasvaa ei ****... Hei, jos on pakko vetää hirveet määrät keikkoja ilman pienen pientä taukoa, kauheella väsymyksellä ni lähetkö sä Australiaan... Suomi on paljon lähempänä!!

6One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 9:56

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

Zayn's my hero kirjoitti:Poikien Amerikan kiertue on nyt päättynyt, ja he istuvat tällä hetkellä lentokoneessa matkalla AUSTRALIAAN. Smile
äääh, mä oon käyny 3 kertaa Australias, miks ei oltais nyt lähetty vaikka neljännen kerran sinne... Smile

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

7One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 9 Huhti 2012 - 22:53

Sarqai



Zayn's my hero kirjoitti:Poikien Amerikan kiertue on nyt päättynyt, ja he istuvat tällä hetkellä lentokoneessa matkalla AUSTRALIAAN. Smile

Oikeesti? Meijän faija lähti australiaan:D Vai oliks se afrikkaan? Emmämuista, jonnekki:D

8One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 5:01

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Zayn's my hero kirjoitti:Poikien Amerikan kiertue on nyt päättynyt, ja he istuvat tällä hetkellä lentokoneessa matkalla AUSTRALIAAN. Smile

Oikeesti? Meijän faija lähti australiaan:D Vai oliks se afrikkaan? Emmämuista, jonnekki:D
Muistaakseni puhuit mulle afrikasta...

9One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 6:01

jonskauu

jonskauu

Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=

10One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 6:32

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=

NÄÄ ON NÄÄ!♥️

11One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 6:37

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=

NÄÄ ON NÄÄ!♥️
voihh, on niillä ainaki kuvien perusteella näyttäny olevan mukavata siellä sidneyssä Smile) kelpais kyl päästä tonne poikien kaa pulikoimaa (; ♥️

12One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 7:43

Evee

Evee

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=

NÄÄ ON NÄÄ!♥️
voihh, on niillä ainaki kuvien perusteella näyttäny olevan mukavata siellä sidneyssä Smile) kelpais kyl päästä tonne poikien kaa pulikoimaa (; ♥️

oooh <3 but where's Niall?

13One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 7:59

Peetu

Peetu

repesin kun näin että Louisilla on pipo päässä Australiassa :'D ja mä mietin just tänää että täällä alkaa olee kohta nii lämmintä että pipon vois jättää pois...

14One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 8:27

Sarqai



jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=

LOUIS<33 Ahh<3 MUT MIS KULTSIRAKSUPOKSU NIALL;(?

15One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 8:36

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai kirjoitti:MUT MIS KULTSIRAKSUPOKSU NIALL;(?

sitä mäki mietin :cc tuitui kumminki noi kuvat :--3

https://twitter.com/#!/penguiniam

16One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 8:44

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ niall kyllä oli siellä, muttei vaan näy juuri noissa kuvissa (: johtuen siitä, että otsikko on "Probably The Best Topless One Direction Photos You’ve EVER SEEN" ja niallerilla (valitettavasti) pysyi paita visusti päällä :d

17One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 9:55

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ oon koko illan ihastellu noita kuvia Smile harmi vaan et nialler ei ottanu paitaa pois, mut ei se mitää, jos ei haluu.

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

18One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Huhti 2012 - 21:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=
ihanaihanaihanna mut siis totally hot

19One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 4:31

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:Tunnen itteni ihan huonoks Directioneriks ku en oo kuullu tästä mitää, mut toisaalta en muutenkaa oo viettänyt nyt niiiin paljon aikaa koneella ja 1D-juttujen parissa kui yleensä.

Eli tää Staran juttu, onko tää totta? Ku Stara nyt on mitä on ja lisäks tuol on kirjotusvirheitä kuten et Louis ois vapaa. Mut siis onko tää totta? Very Happy Haha ei siin mitää kyl voi ollakki mut...joo ehkä mä en sano mitä olin sanomas :DD
Louis on vapaa. Lukekaa Systerin juttu siellä pojat sanoo et Liam on ainoo varattu ja muut on vapaalla jalalla..


jonskauu kirjoitti:Okeii, en tiiä oisinko laittanu tän kuviin vai tänne, mut päätin kuitenki laittaa tänne. KANNATTAA LUKEE TÄÄ UUTINEN!! huomioitavaa: kattokaa et lattial on jotai pehmeetä alla, mä ainaki melkee tipuin tuolilta, huh. Wink

Klikkaa!

Toivottavasti saatte auki ton (=
Mä olin suu auki vaan ja katoin siillee öö... nyt on jotain pielessä, miks mä en oo tuollaa??? Siis HOT! HOT HOT HOT HOT! Jäi vähän harmittaa ku Nialleria ei näkyny mut.. Ja toi Loui on kyllä huvittava:D IHANIA<3 ei tota riitä sanat kuvailemaan...

20One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 7:14

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:Tunnen itteni ihan huonoks Directioneriks ku en oo kuullu tästä mitää, mut toisaalta en muutenkaa oo viettänyt nyt niiiin paljon aikaa koneella ja 1D-juttujen parissa kui yleensä.

Eli tää Staran juttu, onko tää totta? Ku Stara nyt on mitä on ja lisäks tuol on kirjotusvirheitä kuten et Louis ois vapaa. Mut siis onko tää totta? Very Happy Haha ei siin mitää kyl voi ollakki mut...joo ehkä mä en sano mitä olin sanomas :DD
Louis on vapaa. Lukekaa Systerin juttu siellä pojat sanoo et Liam on ainoo varattu ja muut on vapaalla jalalla..



WOOOOOT?! o.o onko D:

21One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 7:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:Tunnen itteni ihan huonoks Directioneriks ku en oo kuullu tästä mitää, mut toisaalta en muutenkaa oo viettänyt nyt niiiin paljon aikaa koneella ja 1D-juttujen parissa kui yleensä.

Eli tää Staran juttu, onko tää totta? Ku Stara nyt on mitä on ja lisäks tuol on kirjotusvirheitä kuten et Louis ois vapaa. Mut siis onko tää totta? Very Happy Haha ei siin mitää kyl voi ollakki mut...joo ehkä mä en sano mitä olin sanomas :DD
Louis on vapaa. Lukekaa Systerin juttu siellä pojat sanoo et Liam on ainoo varattu ja muut on vapaalla jalalla..



WOOOOOT?! o.o onko D:
no siis mä en olis aivan varma ku oon joskus ennemmi huomannu systeris kaikkii tollasii virheit (esim Jelenasta) mut Louisin twiiteistä päätellen ne olis yhessä mut siis mä en oo varma kumminkaa päin

22One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 8:56

nealoves1D

nealoves1D

WWOOOOT ?!? Onks louis sinkku ? ;ooo Mut tosiaa katoin noi kuvat ja sain selityksen siihe miks ilmasto lämpeee WinkWink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

23One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:WWOOOOT ?!? Onks louis sinkku ? ;ooo Mut tosiaa katoin noi kuvat ja sain selityksen siihe miks ilmasto lämpeee WinkWink

suomes on niin kylmä ja tääl on lunta, koska täälä ei oo tollassii ;c

24One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 10:10

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:WWOOOOT ?!? Onks louis sinkku ? ;ooo Mut tosiaa katoin noi kuvat ja sain selityksen siihe miks ilmasto lämpeee WinkWink

suomes on niin kylmä ja tääl on lunta, koska täälä ei oo tollassii ;c

NIMENOMAAN SmileSmileSmileSmile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

25One Direction UUTISET! Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 11 Huhti 2012 - 19:47

Peetu

Peetu

missäs systerissä tää luki? mun mielestä Lou ja Eleanor olivat ainaki vielä eilen onnellisesti yhdessä... voi toki olla että oon ollu nii väsyny että joku asia on menny ohi :D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 8]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa