One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 8]

1One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).


176One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 26 Heinä 2012 - 6:42

zehe

zehe

hmmh no kyllähän jokasessa suositussa poikabändissä, rockbändissä, yksittäisillä artisteilla etc. on varmasti joku tommonen epäkohta esim. total v*tutus managementtii, huumeet, juominen tai vaan rahastus julkkisten naamoilla oheistuotteissa (1D on ainakin tästä viimisestä esimerkki)... Mut mehän ei voida täällä tietää (eikä Demissäkään) kuinka tyytyväisiä pojat on mihinkin asiaansa vai onko yhtään, eikä sitäkään vetääkö ne aineita, se ei ainakaan vielä näy julkisuuteen:DD.. ps. jos ton demittäjän mielestä normaali nuori käyttää huumeita, niin se ei ole normaalia ihan tiedoksi vaan, tai sitten mun mielipide on viottunu, mitä kylläkin epäilen

Sitten jos pojilla ois oikeesti asiat noin huonosti ku toi demittäjä väittää, niin eipä kauaa olisi 1D kasassa, saati välttämättä ois enää ollenkaa, jos niitten läheisii kiinnostais yhtää mitä nuoret pojat tekee ittelleen../ kuinka kauan noitten oma henkinen kantti tota kestäisi... Kuka normaali ihminen haluaisi muka olla alkoholisti, narkkari, p*skan managementin kanssa ja muutenki sillee et koko elämä ois täyttä h*lvettiä kera kiljuvien fanien, suurten odotusten ja rasittavan kiertue-elämän!? Jos mikään noista asioista ei ois kunnossa, niin tuskinpa ne jatkais vain ollakseen kuuluisia ja hyviä roolimalleja Very Happy Kaikkihan on tietty mahdollista... ehkä siinä on se raha mikä painaa ja se rakkaus lauluun... ehkä se ei oo se raha, ehkä on, en tiedä.
Ja lisään vielä tähän, että totta kai on "normaalia" juoda "normaalisti", joidenkin kohdalla harrastaa niitä 1 yön juttuja, polttaa jos huvittaa (onhan noi kaikki täysi-ikäisiä ja vastuussa ittestään) ja jokasella on oikeus huonoon päivään ja omaan tilaan ja rauhaan johon pääsen tossa seuraavassa osiossa...

Ja täytyy muistaa, että mehän ei nähdä poikien pään sisälle, me ei oikeesti tiedetä kuinka paljon ne kaunistelee asioitaan julkisuuteen tai päinvastoin.. Me ei tosiaan tiedetä oikean Louis Tomlinsonin päivittäistä luonnetta ja käyttäytymistä, vaikka me tiedetään paljon siitä Louiksesta, mitä se antaa julkisuuteen. Miettikää millasii ite oisitte ajan mittaan, tuskin vessassa saisitte käydä ilman et joku tulee kameran kanssa tai kysyy päivästä toiseen samoja kysymyksiä, piirittää talojen ja hotellien kulmilla ja kiljuu niinku seinähullu ja nimmareita saa olla jakamassa 24/7.. Kyl aika yli-ihminen saa olla, ettei vahingossakaan koskaan ärähdä mitään, tai halua, että lattiassa ois luukku mistä kadota.

Videopäiväkirjoista>> Totta kai ne on suunniteltu esim. sekin et ekas tour diarys Louis singahtaa siihen keskelle sen valohehkun kanssa niinku joku Jumala Very Happy Se on tarkotettu viihdyttämään, eikä siinä mitenkään petetä ketään, koska se suunnittelu on nähtävissä. Eri asia olisi jos videossa ois tekstitys "pojille törkättiin kamera sanomatta mitään ja he käyttäytyivät aivan spontaanisti" ja sitten lyötäis superman tai toi mun äsken mainittema juttu tiskiin, niin siitä vasta ois aihetta pettyä, suuttua, rageta ja mitä vaan. ....ja voihan sitäkin harmitella, että ne diaryt on suunniteltuja en ala kieltää kenenkään näitä tuntemuksia mutta sen vielä sanon, että sen suhteen pojat tai niitten taustatiimi ei oo tehny mitään väärää.

Anteeksi tosi pitkä sepustus, piti ottaa vaan lyhyesti kantaa... Cool

177One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 26 Heinä 2012 - 7:40

jonskauu

jonskauu

Mä oon samaa mieltä kunMileaz ja Zehe! Mut tuli vaa mieleen, että jos käyttäytyy fanien eessä törkeesti tai muutenki epäkohteliaasti, niin ehkä se on vaan tapa saada 'omaa rauhaa' tai että sitten ne kaikki miljoona kiljuvaa tyttöä ei tuu roikkumaan suhun kiinni. Sillä tavalla sit kukaan ei tuu ahdistelee sua tai kyselemään hölmöjä & ilkeitä & ylipäätään mitään kysymyksiä ja sun ei tarvii alkaa mitää kertomaan mitään siitä yksityiselämästä :-D Mä kerroin tän nyt vähän niinku ajattelisit omalle kohdalles tätä koska en ois muuten osannu selittää!

Ja mä oon ainakin tajunnut sen heti alussa, et pojat on vielä nuoria ja en oo tavallaan hätkähtänyt niitä uutisia missä kerrotaan niitten juomisesta yms. Ymmärrän myös sataprosenttisesti sen, että sitä poikien kilttiä puolta pidetään yllä (ehkä niitten omasta mielestä huonolla tavalla), mutta suurinosa 1D'n faneista on kuitenkin tosi nuoria ja jos pojat ihan vapaasti sit vetäis tuolla huumeita ja viinaa nassuu niin varmaan antas tosi hyvän kuvan niille 10-vuotiaille. Ne alkas nimittäin ajattelee että se on iha ok ja ne vois alkaa tehä sitä itekki.

Mut sitte mä taas teen tälläsen 'ajattele omalle kohdalles' jutun. Mä kyllä tajuun että jos poikia ärsyttää se että niiden tekemisiä määräillään. Mä ainakin omalle kohalle tajuun että kun täytän vuoden päästä 18 ja pääsen tekee aika paljon kaikkee jo omalla vastuulla ja voin kutsuu itteeni aikuiseks, nii oishan se outoo ja ärsyttävää jos vaikka mun sukulaiset & perhe tuliskin sanoo mulle, että et sä voi tehä noin koska se antaa huonoo esimerkkiä sun pienemmille sisaruksille.

En tiiä tajusko kukaa tästä mun selityksestä mitää, mut mua ei kyllä yhtää hetkauttanu toi demi.fi'n juttu, koska mä ainaki oon tiedostanu sen että pojat on iha tavallisia ihmisiä ja tekee ihan samoja juttuja kun muutkin. Ehkä eniten kuitenki ihmetytti toi Louis Tomlinson juttu, tai et se käyttäytyy töykeesti, mutta jaa, jokanen on omanlainen ja jokanen ottaa asiat eri tavalla. :-)

178One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 27 Heinä 2012 - 4:32

hymypeppuun

hymypeppuun

'En tiiä tajusko kukaa tästä mun selityksestä mitää, mut mua ei kyllä yhtää hetkauttanu toi demi.fi'n juttu, koska mä ainaki oon tiedostanu sen että pojat on iha tavallisia ihmisiä ja tekee ihan samoja juttuja kun muutkin.'
No hyvä, että edes joku tajuaa, tuntuu vaan siltä että tätä ei melkein kukaan taju...

179One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 27 Heinä 2012 - 5:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon samoilla linjoilla ku Mileaz,Zehe & jonskauu
Ei ees One Direction pojat oo yli-ihmisiä,kyllä neki tekee virheitä,ja ne on vielä nuorii..Tästäki voi olla montaa mieltä mutta luulisin et management haluu silti poikien parasta vaikka välillä se ei siltä tunnukaan,silti se on iha normaalia et ne välillä silti v*ttuuntuu siihe et niitten elämää säädellään niin paljo,v*ttuunnutaanha meki usein samasta syystä esim.meidä vanhempii vaikka neki haluu varmaa vaa meiä parasta.Joidenki fanienki(siis niiden jotka on lentokentällä vastassa ym) pitäis kans ymmärtää antaa tilaa pojille

180One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 27 Heinä 2012 - 6:58

Mileaz

Mileaz

Ei nyt hirveenä aiheesee liity mut kyllä pojille on varmasti kerrottu miljoona kuussataatuhatta kertaa mitä toi julkisuus tuo tullessaan - eli just kirkuvia faneja, aika reippaasti rajotettua elämää ja ylisuojelevia managementeja. Ei ne jutut oo voinu tulla niille puun takaa nii siks mun mielestä on vähän julmaa Louisilta (mikä taivutus) jos se oikeesti käyttäytyy tollei faneja kohtaan. Täytyy kumminki ajatella että jotkut on saattanu tulla toiselta puolelta Iso-Britanniaa ainoostaa niitä stalkkaamaa nii tosi kiva varmaa siinä sitte ku saa osaksee vaa tylyä käytöstä.

Mut siis mä en jaksa uskookaan että ne vetäis jotain kokaiinia sieraimesta sisään, ei toi julkisuus nyt viel nii kovasti oo voinu ottaa päähän. Tai sit täytyy olla kyl harvinaisen heikko, nimittäi kuten sanoin, kyllä ne on osannu varautua kaikkee tohon paskaan mitä tää julkkiksena olo mahdollisesti aiheuttaa.

Mut hei, kuka täysjärkinen oikeesti ajattelee "jos 1D vetää huumeita nii se on sit okei juttu, lähetäänpä tästä etsimään Sergei Kuula." ? Ei kukaan.

181One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 27 Heinä 2012 - 11:00

hymypeppuun

hymypeppuun

Mileaz], sä oot nyt asian ytimessä! Sanoit just sen mitä mä mietin, toi on niiin totta, kaikki mitä sanoit! :O upeeta puit mun tunteet sanoiks


Ja tuo sergei-juttu.. Very Happy:D:D:D:D:D:DDDDD:Very Happy:D:D:D:D:D huutonauroin

182One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 28 Heinä 2012 - 11:49

vilqu

vilqu

En nyt oikeen tie mitä tosta ajattelis.. Jos selitän mun kaikki ajatukset tällä hetkellä ni mun käsi puutuu kirjottaessa ja kukaan ei jaksa lukee (: Mä en kyll ottais tota Demihyypän juttu ihan tosissani.. (:

MUT NOISTA OLYMPIALAISISTA jos toi on totta ni OMG!! ku luin ton ni mun silmät meni seläleen ja olin sillee, enfjewbagiuheriujgiurb OIKEESTIII!! mä niin katon ne päättäjäiset ja laitan nuhalle!!!

183One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 28 Heinä 2012 - 12:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

The Olympics Update ‏@UpdateOlympics
Yes it's true... Ed Sheeran, One Direction, Jesse J, Taio Cruz and Tinie Tempah will be performing at the closing Ceremony of The Olympics

OMG KUOLEN TÄNNEEEE en malta oottaa että päättäjäiset tulee ♥___♥ 1D, Ed ja Tinie ohhh ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

184One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 28 Heinä 2012 - 12:40

vilqu

vilqu

Very Happy JEEE!!! Mä niin haluun et noi olympialaiset loppuu ja päättäjäiset alkaa!! <3 OMG! Mä sekoon oikeesti sit ku ne esiintyy!! <3 Sekoon jo nyt (:

185One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 28 Heinä 2012 - 23:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Joku teistä varmaan osaa valaista mua.Millo ne päättäjäiset on? Very Happy

186One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 28 Heinä 2012 - 23:47

Sarqai



viidentoist päivän päästä(:

187One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 0:08

hymypeppuun

hymypeppuun

vilqu kirjoitti:En nyt oikeen tie mitä tosta ajattelis.. Jos selitän mun kaikki ajatukset tällä hetkellä ni mun käsi puutuu kirjottaessa ja kukaan ei jaksa lukee (: Mä en kyll ottais tota Demihyypän juttu ihan tosissani.. (:!

Etkai sä kuitenkaan tosissasi väitä että et usko poikien juovan? Tai että ovat kaikki neitsyitä ja aikova kuolla neitsyeinä ja sitä rataa?
Pojat on kuitenkin ihan normaaleja teinipoikia joitten vaan pitää managementtinsa puolesta esittää tosi kilttejä poikia Smile
Sitä en kiistä, ettenkö muka oikeasti uskoisi Liamin olevan absolutisti jne. mutta en jaksa uskoa siihen että pojat olisivat pyhimyksiä.

188One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 5:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hymypeppuun :Ei kyllä vilkku varmaa sitä iha noin tainnu tarkottaa vaan luulisin et se tarkotti ennemminki esim. tota et Louis olis ollu faneille töykee,tai et huumeiden käyttö on normaalia.
Eikä tuo lähde kyllä munkaa mielestä mikää 10000000% varma oo...Ei sitä kukaan voi tietää mitä oikeesti poikien päässä liikkuu,eikä siihenkää oo todisteita et pojat olis v*ttuuntuneita managementiin,vaikka kyllä uskon et voi ihan hyvin ollaki mut ei se oo varmaa.Sen on helppo uskoo et ne juo joskus ja harrastaa yhen yön juttuja jne. ja kyllä ne joskus voi hermostuu faneihinki ja managementiin.Se on ihan normaalia mutta en mä nyt tohon huumeiden käyttö juttuun yms. usko...

hymypeppuun kirjoitti:.... en oikei tiiä mitä pitäis sanoo, tossa kaikki kuulostaa niin jotenkin järkevältä ja.. ja tuo Louis juttu, oon nähny videoita missä jotku fanit kuvaa vaikka ne fanit ei oliskaa mitää sellasii hiihhihiiihihihii ♥️♥️♥️ ni Lou on silti niille aika töykee.

Tohon kommentoisin viel sen verra et oon lukenu kyllä myös paljo tällästäki "The first time we met Louis. He's so sweet and Eleanor was lovely too Smile" Nii et ei toikaa tarkota et se on aina sellane,kaikil on huonoi päiviiki,luulisin et jokainen kuuluisa henkilö on joskus ollu faneille töykee,et ei toi mun mielestä ollu kauheen järkyttävää

Kukaan ei varmaa tajunnu mtn :DDDDDDD

Ja Sargai ; Selvä,kiitti



Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ma 30 Heinä 2012 - 0:19, muokattu 1 kertaa

189One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 9:10

Sarqai



hymypeppuun kirjoitti:

Etkai sä kuitenkaan tosissasi väitä että et usko poikien juovan? Tai että ovat kaikki neitsyitä ja aikova kuolla neitsyeinä ja sitä rataa?
Pojat on kuitenkin ihan normaaleja teinipoikia joitten vaan pitää managementtinsa puolesta esittää tosi kilttejä poikia Smile
Sitä en kiistä, ettenkö muka oikeasti uskoisi Liamin olevan absolutisti jne. mutta en jaksa uskoa siihen että pojat olisivat pyhimyksiä.

Vilkku ei oikee tarkottanu sitä noi, se tarkotti enemmänki et se uskoo et pojat juo, mut et se ei usko et ne vetää kaatokännit joka ilta.. Tai et ne vetää huumeit päivät pitkät. Jos oot koskaa kappel nähny huumehörhöj nii niitten silmist ja olemuksest huomaa et ne o vetäny jotai. Ja mun mielipide on et jätkät ei käytä huumeit..

190One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 11:09

Peetu

Peetu

mä tulen taas jälkijunassa tähänkin keskusteluun mukaan mutta... lieneekö tuo mikään yllätys kenellekkään.

kaikki on sanonu että pojat on nuoria ja sehän pitää paikkansa. ne on saanu ton suosionsa nopeasti, ne on paljon kuuluisampia kuin X-factorin samana vuonna voittanut Matt Cardle. Harry oli mun ikänen eli vasta 16-vuotias, eikä kyllä muutkaan pojat olleet kovin paljon vanhempia. miettikää jos teistä tulisi 16-vuotiaina maailmankuuluja ? nää ns. "rankimmat vuodet" kun etsitään omaa tyttö/poikaystävää media seuraa sun jokaista liikettä, jos meet joku ilta kavereiden kaa baariin ja meno menee vähän villiksi niin seuraavana aamuna oot varmasti joka jumalan juorulehden ja muidenkin lehtien etusivulla.

pointti oli siinä, että mä kunnioitan poikia suuresti kun he ovat jaksaneet nää kaks vuotta painaa eteenpäin hyvinä roolimalleina pienimmillekkin faneille. elämä on varmasti rankkaa kun faneja on joka nurkan takana ja hyvä jos edes vessassa saa oman rauhan, varmaan kohta päästään lukee jostain että joku innokas fani oli murtautunu jonkun pojan kodin viemärisysteemiin ja yllättänyt jonkun pojan suihkusta.

ehkä mä keksin jotain viisasta lisää myöhemmin, nyt meinaan nukahtaa pystyyn :D:D

191One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 11:30

hymypeppuun

hymypeppuun

Jep, mä en ymmärrä miks tossa huumeidenkäytöstä on sanottu, siihen en itsekään usko.. :/
Mutta juu, kyllähän Hazza varsinkin on vissiin aika kova bardihai?

192One Direction UUTISET! - Sivu 8 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 29 Heinä 2012 - 23:34

vilqu

vilqu

Kiva, olin kirjotanu tähän sellasen mukavan pitkän soperruksen taas tästä asiasta ja sit kone ilmottaa et ei oo verkkoyhteyttä ku eilisen ukkosmyrsyn takia olaa otettu pöytäkone irti seinästä... Plaah!!

Piti sanoo suunnilleen jotain tähän suuntavaa. Peetulla on järkeä. Et mä en nyt ihan yhen demi kommentoijan takia rupeis tuomitsee poikia just sellasiks ku se väittää.. Ja jos lukee kaikkii demiin komentoijat ni uskon et siellä on aika paljon erimielipiteitä.. Ja muistutaakseni 1Dllä on kuitenki hyvä maine siinä että ne välittää todella faneistaan!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa