One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).


26One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 1:38

Evee

Evee

Kyl Louis on nois Australian haastatteluis sanonu et se seurustelee

27One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 4:23

Veeranen

Veeranen

28One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 4:42

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

ihan sika törkeetä, pojil oli nimi ekana, eikä ne voinu tietää mitää.. :oo

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

30One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 5:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson


MITÄÄÄH :OO en oo kyllä ikinä kuullu mistää toisesta 1D'sta.. "Bändin (USAlaisen) mukaan sama nimi aiheuttaa faneille päänvaivaa siitä kumpi yhtye on kyseessä." Evee'n ekasta linkistä :DD ei herranjestas, kyllähä kaikki tajuaa että kumpi on kyseessä?
One Direction UUTISET! - Sivu 2 Brittish1dvsamerican1d

https://twitter.com/#!/penguiniam

31One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 5:55

Veeranen

Veeranen

ai onks niallerinki nykyne nimi liam payne, o.o JOO TUOL YHES LUKI

mut toivottavast niide ei pidä vaihtaaa nimeensä, ja jos totta puhutaan en ees tienny et oli toinenki xd

32One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 6:07

jonskauu

jonskauu

Mun mielipide on se, että tuo amerikkalainen One Direction vois vaihtaa nimensä, ne ei oo kuitekaa nii suosittuja VIELÄ joten se ei kaada niitte musiikillista uraa (toivottavasti) jos ne nimen vaihtaiski. Mut sit jos meidän ainoo ja oikee 1D vaihtais ni mitääää helvettiä tapahtuis, koko maapallo ois iha sekasi! Miettikää nyt mitä siitä oikee tulis jos pojat joutus vaihtaa nimensä? ei siis kyllä yhtää mitää ja mä kyllä NIIII suuttuisin!!

Mäkää en tienny et on olemassa joku toine One direction.. Very Happy hups.
NII JA HEI miettikää kuinka vihasia me kaikki 1D:n fanit oltais jos ne joutuu vaihtaa nimen! mä ainaki osottaisin mieltäni ja kunnolla.

33One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 6:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:Mun mielipide on se, että tuo amerikkalainen One Direction vois vaihtaa nimensä, ne ei oo kuitekaa nii suosittuja VIELÄ joten se ei kaada niitte musiikillista uraa (toivottavasti) jos ne nimen vaihtaiski. Mut sit jos meidän ainoo ja oikee 1D vaihtais ni mitääää helvettiä tapahtuis, koko maapallo ois iha sekasi! Miettikää nyt mitä siitä oikee tulis jos pojat joutus vaihtaa nimensä? ei siis kyllä yhtää mitää ja mä kyllä NIIII suuttuisin!!

oon täysin samaa mieltä! eihä niillä toisilla oo ees levytyssopparii tai mitää, tuottanu ite sen levynsä. ja mitä ne menettäis, ei varmana mitää? mä uskon että jos tosta tulee isompi oikeusjuttu, nii meiän 1D voittaa, pojat on kuitenki kuuluisampii ja niille aiheutuis enemmä 'ongelmii' nimen vaihosta.

https://twitter.com/#!/penguiniam

34One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 7:18

_Blistex_

_Blistex_

MTÄÄÄ?? Mä oon nyt iha hämilläni tosta oikeusjutusta. Mä en oo ikinä kuullu mistään amerikkalaisesta One Directionista. :oo Musta jotenkin tuntuu et noi amerikkalaiset on ite keksiny nimen myöhemmin tai jotain. Mut jos pojat joutuu vaihtaa nimensä ni mä suutun iha helvetisti! Mad Mut joo, mitä muutkin on sanonu, meidän 1D:lle aiheutuis enemmän harmia nimen vaihdosta koska ne on kuuluisampia kuin noi toiset.

35One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 8:37

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:

MITÄÄÄH :OO en oo kyllä ikinä kuullu mistää toisesta 1D'sta.. "Bändin (USAlaisen) mukaan sama nimi aiheuttaa faneille päänvaivaa siitä kumpi yhtye on kyseessä." Evee'n ekasta linkistä :DD ei herranjestas, kyllähä kaikki tajuaa että kumpi on kyseessä?
One Direction UUTISET! - Sivu 2 Brittish1dvsamerican1d
Tuosta kuvasta kyllä huoma et oikee 1D = meijän 1D on paljon suositumpi!! Jos 1D rupee vaihtaa nimeä ni mä sekoon, siis tärisen jo nyt silleen, eiiii!! Haluun kuulla ja heti, kuinka oikeudessa oikeen käy koska meijän pojat ei nimeään vaida.. One Direction on One Direction eikä mikään muu!! En oo koskaan kuullukkaan toisesta 1D:stä (okei, no tässä maailmassa on kyllä hyvin paljon asioita joista en oo koskaan kuullu.. mut silti!)

36One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 9:13

nealoves1D

nealoves1D

Komppaan kyllä Jonskauuta ihan täysin ! Very Happy

Toisaalt kyl vähä outoo ku toi amerikan one direction vast nytte toi ton homman esille xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

37One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 12 Huhti 2012 - 9:24

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:Komppaan kyllä Jonskauuta ihan täysin ! Very Happy

Toisaalt kyl vähä outoo ku toi amerikan one direction vast nytte toi ton homman esille xdxd
No niimpä.. Kyllähän ne nyt varmaan meijän tunnetummasta 1D:stä on kuullu..! Ja kuitenki se x factor oli vuonna 2010 ja nyt on 2012 et vähän hitaita..!

38One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 3:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

kerroin tosta amerikkalaisesta versiosta ystävälle, nii puitii sitä hetken aikaa ja sitte se vaa "Nythän voitais ottaa Niallin idea käyttöön: Niall and the potatoes!" :DD ja oon niin samaa mieltä jonskauun kanssa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

39One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 6:07

Vieraili


Vierailija

Miks se on amreikkalaisten mielest niin kamalaa et niill on sama nimi? No en kyll mäkään haluis et jollaki bändillä olis sama nimi ko mulla, mutta kuiteski, törkeää : (

40One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 7:30

Evee

Evee

Stypayhoralikson kirjoitti:kerroin tosta amerikkalaisesta versiosta ystävälle, nii puitii sitä hetken aikaa ja sitte se vaa "Nythän voitais ottaa Niallin idea käyttöön: Niall and the potatoes!" :DD ja oon niin samaa mieltä jonskauun kanssa!

mulki tuli toi meleen ku mietin tätä Very Happy ois kyl mahtava nimi

tos on taas uutinen siitä
http://www.sugarscape.com/tags/gossip/712293/american-one-directions-manager-uk-one-direction-lawsuit-we-will-not-be-pushed-ar

41One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 9:59

nealoves1D

nealoves1D

Must tuntuu et meijä One Direction ei tuu muuttaa nimeää koska jos järkevästi ajattelee nii brittien 1D on nii paljon kuuluisampi ku amerikan eli oikeudessa se varmasti on aika ratkasevaa. Kuitenkaa se nimen vaihtamine ei muuttais nii paljon sitä amerikkalaisen bändin jatkoo ku brittien 1D'n

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

42One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 11:02

jonskauu

jonskauu

nealoves1D kirjoitti:Must tuntuu et meijä One Direction ei tuu muuttaa nimeää koska jos järkevästi ajattelee nii brittien 1D on nii paljon kuuluisampi ku amerikan eli oikeudessa se varmasti on aika ratkasevaa. Kuitenkaa se nimen vaihtamine ei muuttais nii paljon sitä amerikkalaisen bändin jatkoo ku brittien 1D'n

jepp ja tälläsissa tilanteissa ei ratkase enää muu kuin raha ja kummallakohan One Directionilla sitä on enemmän... Very Happy

43One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 11:13

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Must tuntuu et meijä One Direction ei tuu muuttaa nimeää koska jos järkevästi ajattelee nii brittien 1D on nii paljon kuuluisampi ku amerikan eli oikeudessa se varmasti on aika ratkasevaa. Kuitenkaa se nimen vaihtamine ei muuttais nii paljon sitä amerikkalaisen bändin jatkoo ku brittien 1D'n

jepp ja tälläsissa tilanteissa ei ratkase enää muu kuin raha ja kummallakohan One Directionilla sitä on enemmän... Very Happy

No empäs tiijä O.o tässäpä mulle miettimist loppuillaks ;oo eivaasiis joo ehkä tol yhel kuuluisimmist poikabändeist on kuitenki pukkase enemmä rahaa ku jollai sellasel jost kukaa on hädin tuskin kuullu Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

44One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 20:51

Peetu

Peetu

mun mielestä ois ihan typerää jos tää meidän 1D alkais vaihtamaan nimeään, koska kirjotitpa googleen, youtubeen, facebookiin tai ihan minne tahansa one direction, tulee osumia meidän 1D:sta eikä mistään amerikkalaisesta katufestareilla soittavasta bändistä.

mä oon miettinyt että jos tästä tulee joku oikeusjuttu niin minkäköhän maan oikeusjärjestelmää käytetään? mä oon pienessä mielessäni veikannu amerikkaa ja siellä tuomarit saattais kattoo just tota kumpi oli eka. tai en tiiä. liian vaikeeta miettii tommosii aamu 8 :'D

45One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 13 Huhti 2012 - 23:46

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:mun mielestä ois ihan typerää jos tää meidän 1D alkais vaihtamaan nimeään, koska kirjotitpa googleen, youtubeen, facebookiin tai ihan minne tahansa one direction, tulee osumia meidän 1D:sta eikä mistään amerikkalaisesta katufestareilla soittavasta bändistä.

mä oon miettinyt että jos tästä tulee joku oikeusjuttu niin minkäköhän maan oikeusjärjestelmää käytetään? mä oon pienessä mielessäni veikannu amerikkaa ja siellä tuomarit saattais kattoo just tota kumpi oli eka. tai en tiiä. liian vaikeeta miettii tommosii aamu 8 :'D

noälä D: ja vaikka ne oiski ekoja ollu, ni mikä hirvee sekasorto syntyis jos pojat joutus vaihtaa nimeensä, suurin osa directionereist menis iha sekasin ja kaikkee D:

46One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 0:11

nealoves1D

nealoves1D

Ja keitä me oltais jos ei voitais enää olla directionereit koska ne ei oo One Direction :c Mut ei olis kyl mitenkää muutenkaa järkevää et brittie 1D vaihtais nimee koska ne on paljon kuuluistampii ja kaikkee

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

47One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 1:01

vilqu

vilqu

Ei, mä oon päättäny et meijän pojat EI vaihda nimeä!! Kyll mä veikkaan et Simon osaa asiansa oikeudessa ja pitää puolensa meijän poikien vuoksi! se oi IHAN KAUHEETA jos ne joutuis vaihtaa nimeää!!

48One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 1:06

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Ei, mä oon päättäny et meijän pojat EI vaihda nimeä!! Kyll mä veikkaan et Simon osaa asiansa oikeudessa ja pitää puolensa meijän poikien vuoksi! se oi IHAN KAUHEETA jos ne joutuis vaihtaa nimeää!!

ei ihmiset tuu antaa tapahtuu sitä, et ne joutuis vaihtaa! D: vaikka ne usa one direction on sanonu et ne ei välitä kuinka paljon valtaa ja rahaa Simonil on D:

49One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 1:44

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Ei, mä oon päättäny et meijän pojat EI vaihda nimeä!! Kyll mä veikkaan et Simon osaa asiansa oikeudessa ja pitää puolensa meijän poikien vuoksi! se oi IHAN KAUHEETA jos ne joutuis vaihtaa nimeää!!

ei ihmiset tuu antaa tapahtuu sitä, et ne joutuis vaihtaa! D: vaikka ne usa one direction on sanonu et ne ei välitä kuinka paljon valtaa ja rahaa Simonil on D:
No täytyy ruveta välittää sit ku tää asia ratkastaan rahalla.. Ja jos ne noin sanoo ni ne ei tie mitä sanoo..

50One Direction UUTISET! - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 3:37

Sarqai



Hei no panic, khyl ne selviääVery Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa