One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 8]

1One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).


101One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 11 Kesä 2012 - 6:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

eikää toi video XD hyvä harhautus Harry! ja omgomg uusi levy äää täydelline ajotus jos enne jouluu nii joululahjaks! komppaan jonskauuta täysin!

https://twitter.com/#!/penguiniam

102One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 11 Kesä 2012 - 6:48

_Blistex_

_Blistex_

Komppaan kans jonskauuta , pojat tänne HETI! (:

103One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 11 Kesä 2012 - 8:33

jonskauu

jonskauu

Mäki iha tosissaa haluaisin noi nyt tänne.. tähä asti se on ollu mulle iha ok, että pojat ei oo viel tullu tänne ja oon ajatellu et odotus palkitaan, mut nyt kyllä alkaa jo ärsyttäää :-( mäki haluan osani!!!

104One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 11 Kesä 2012 - 11:46

Veeranen

Veeranen

vähä ois siistii jos toi levy julkaistais suomeski ennen jouluu, sit haluisin sen lahjaks C:

105One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 11 Kesä 2012 - 13:35

vilqu

vilqu

Joo!! Mä oon muutenkin suunnitellu jo kaikkia joululahjoja (liittyen 1D) ni toi ois hyvä lisä !! ;D ja JOO pojat vois tosiaan pikkuhiljaa tulla tänne Smile

106One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 12 Kesä 2012 - 8:47

_Blistex_

_Blistex_

^^ sama, mietin jo nyt et mitä kaikkee 1D:hen liittyvää toivoisin saavani joululahjaks ja sit kerron niist äidille xD Ja kyllä, pojat tänne kiitos <3

107One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 23 Kesä 2012 - 4:39

Mileaz

Mileaz

http://www.stara.fi/2012/06/23/teinibandille-treffikutsuja-faniensa-puuma-aideilta/

Rupes nolottamaa jo pelkästää ku ees kuvittelin mun äitin tossa puuhassa ja mitä se vois kirjotella niihi treffikutsuihin :DDDD

108One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 23 Kesä 2012 - 5:28

nealoves1D

nealoves1D

^ hahahaha perse repes :''DDD voin kuvitella et mitä kaikkee ne kirjottelee XD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

109One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 23 Kesä 2012 - 23:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^VOI EI MUN ÄITI JÄI KIINNI O_o !!! xD

110One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 24 Kesä 2012 - 7:50

Veeranen

Veeranen

http://www.stara.fi/2012/06/24/one-direction-tahdelle-rajut-syytokset/
EI ELÄMÄ. eiks amerikas oo uskonnonvapaus?

//ja lol, en mä vaa twitteris mitää päivityksii nää?

111One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 24 Kesä 2012 - 8:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ DA FUQ ?!?!?+ aivottomia teinityttöjä .... ööö thanks a lot ho. lolol ääliöitä koko amerikka täynnä.

https://twitter.com/#!/penguiniam

112One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 24 Kesä 2012 - 23:50

Sarqai



Onneks meijän vanhemmat on kivenkolossa kasvaneet eikä tajuu mitään netistä(paitsi facebook)

113One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 0:12

jonskauu

jonskauu

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012062515751749_vi.shtml

oon järkyttyny :-D mun äiti kun näki ton uutisen, ni se vaa sano mulle "tosi hyvän kuvan antaa faneille ja kaikille muillekki." Mua alko naurattaa ja mietin päässäni, että tietäisitpä vaan kaiken... :::DDdd

114One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 0:19

Sarqai



http://www.iltalehti.fi/viihde/2012062515751749_vi.shtml

Onko iltalehti myöhäs ees?Very Happy

Laittoks jonskauu saman:D? Noo tuli sit tuplana jos joo

115One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 1:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Onneks meijän vanhemmat on kivenkolossa kasvaneet eikä tajuu mitään netistä(paitsi facebook)
niimpä...Mun vanhemmat ei tajuu facebookistakaan

116One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 5:36

hymypeppuun

hymypeppuun

hei siitä oikeusjutusta ni tota Simon o nostanu vastakanteen sitä jenkkiläistä One Directionia kohtaa ! :DDD:D:D:D:D Vähä repesin ku luin tosta

117One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 6:13

Veeranen

Veeranen

^missä lukee? D:

118One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 11:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mun veli oli lukenu siitä tällä viikolla teksti tv-stä ja kerto et "se sun poikabändis on haastettu oikeutee" - kusetti siis jonku verra :----DDDDd mut ähähähähä usan one direction haistakoon

https://twitter.com/#!/penguiniam

119One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 25 Kesä 2012 - 23:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^Mun iskä luki teksti tv-tä,sit se laitto sen viihdeotsikot siihe ja siinä oli ekana sitte se 1D juttu ni käskin sen sit kattoo sen ja luin sen siitä sit mä vaan iskälle kerroin että toi kuuluisa One Direction on parhain

120One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 26 Kesä 2012 - 7:48

hymypeppuun

hymypeppuun

^^^ siis NRJ:n viihdeuutisissa sanottii Very Happy nettisivuilta en löytäny kyl mut heti ku kuulin ton ni sitte äkkiä tänne kirjasin Very Happy
EDIT: Nii ja onha tää meiä 1D siltikki haastettu oikeutee mut Simon yhtiöinee teki vastasyytteen

121One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 29 Kesä 2012 - 9:46

vilqu

vilqu

Kyllä Simon pärjääSmile Toi äitien juttu on lähinnä huvittavaa Very Happy


Eilen loppui One Directionin kiertue Amerikassa (?). Seuraavaksi vasta ensi vuonna taino on niilä nyt yks keikka 3. joulukuuta Madison Square Garden, New York, USA:ssa (:

123One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 2 Heinä 2012 - 12:43

vilqu

vilqu

Mä niin odotaan tota elokuvaa!!

No ainaki Simon pitä oikeudessa puolensa meijän poikien puolesta (:

Aika hyvä toi Selenan ja Justinin äidit (:

Ja toi viimenen oli vähän silleen et veti sanattomaks mut en oikeestaan tie miks.. (:

124One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 2 Heinä 2012 - 23:18

hymypeppuun

hymypeppuun

Heeei mä meen kyl kattoo ton elokuvan ensi-iltaa ja itken ja huuan sen koko elokuvan ajan Very Happy:Very Happy:D:D.D.:DD:D:D:D:DD pakko päästä ensi-iltaa mut toi eka juttu mua vähän hämmenti; One Direction ei ehkä keikkaile Suomessa
Mitäs helkkaria? Ne on ite sanonu et ne tulee Suomee >Sad

Ja noista henkivartijoista en oikee oo mitää mieltä..

125One Direction UUTISET! - Sivu 5 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 2 Heinä 2012 - 23:38

Sarqai



No tost leffast mä jo tiesinki.. Mä en tajuu tota turvamiesjuttuu, miks fanit on noi idioottej?! JA toi Justin & Selena on vähä.. Jaa

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa