One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction Suomeen!?

+10
Louizz_tomlinzon
militsii
Veeranen
Peetu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
jonskauu
nealoves1D
niallsydän
vilqu
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1One Direction Suomeen!? Empty One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 10:41

vilqu

vilqu

Kun kaikki me 1D fanit tietysti haluisimme pojat suomeen niin ajattelin nyt tehdä tälle oman osion. Jos sinulla vain on jotain kysyttävää tai kerrottavaa tähän liittyen jonka haluat jakaa muiden fanien kanssa, kerro tänne! Jos siis luulet tietäväsi jotain enemmän tai vähemmän kui muut kysy ja kerro!

2One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 10:48

niallsydän

niallsydän

tiätääks kukaaa et mist vois kattoo et mihi ne menee ain seuraavaks vai onks ees semmost paikkaaa missää ku asun ny espanjas ni ois sit kiva jos ne tulis tännekki mut en yhtäää tiä et mist voisin kattoo et mihi ne meneee ja millo ? :Dd

3One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 10:53

nealoves1D

nealoves1D

Heei,, buddies yle x 'ält tulee torstain poikien haastattelu Wink en viel tiijä kyl monelta

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 11:02

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:Heei,, buddies yle x 'ält tulee torstain poikien haastattelu Wink en viel tiijä kyl monelta
Kerro heti ku tieet!! Siis yle x?

5One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 11:03

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Heei,, buddies yle x 'ält tulee torstain poikien haastattelu Wink en viel tiijä kyl monelta
Kerro heti ku tieet!! Siis yle x?
joo mun mielest,, tai ainaki se oli ylen sivuil xdxd ja joo kerron sitte Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 6 Helmi 2012 - 12:04

jonskauu

jonskauu

Mä aukasin tän keskustelun kun luulin, että pojat on tulossa oikeesti Suomee tai et nyt on ilmotettu et niil ois keikka Very Happy sydän melkee pomppas kurkkuu!

7One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 5:49

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Mä aukasin tän keskustelun kun luulin, että pojat on tulossa oikeesti Suomee tai et nyt on ilmotettu et niil ois keikka Very Happy sydän melkee pomppas kurkkuu!
Sori, no siis kyllähän ne luultavasti /toivottavasti onki tulossa... Mut tä nyt on sitä varte et saatais sit tietää kaikki ku joku tietää jotain lisää... Smile Tästä puhuttiin jo jossain muualla täällä Foorumissa, mut eihän sellane ois mahollista et 1D:n keikka (jos tulis suomee) ni ois K-18? Mun luokkakaverin isosisko oli sanonu jotain sellasta mut mä en kyllä haluu uskoo!

8One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 6:33

bewareofaino

bewareofaino

^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

9One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 6:38

jonskauu

jonskauu

bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy

10One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 10:46

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
No joo. kyllä se pännis ja tota kun ajattelee niin yksi pojista just vast täytti (Harry<3) 18:) Kyllä niitä täysikäsiäki 1D faneja varmaan on, mutta enemmän luulisin, että alaikäsiä, ni ei siinä kyll mitää järkee ois! Mut ei kyllä sit mittää mutakaa ikärajaa, kiitos:)

11One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 11:01

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
No joo. kyllä se pännis ja tota kun ajattelee niin yksi pojista just vast täytti (Harry<3) 18:) Kyllä niitä täysikäsiäki 1D faneja varmaan on, mutta enemmän luulisin, että alaikäsiä, ni ei siinä kyll mitää järkee ois! Mut ei kyllä sit mittää mutakaa ikärajaa, kiitos:)
Pojat ei oo tehny yhtään keikkaa missä olisi ollut ikäraja (tai ainakaan 18 vuotta) ja Suomessa ei kyllä ole yli 18 vuotiaita 1D faneja niin paljoa, että keikalle olisi järkevää pistää ikäraja. Ja kyl muoki vituttais (anteeksi kaunis kielenkäyttö) jos niil ois keikka k18, mut sit kyl kaluisin koko maan läpi sillonku ne ois tääl ja pistäisin ne vetää meille alaikäsille directioneille yksityiskeikan :DDDDD

12One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ti 7 Helmi 2012 - 11:38

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
No joo. kyllä se pännis ja tota kun ajattelee niin yksi pojista just vast täytti (Harry<3) 18:) Kyllä niitä täysikäsiäki 1D faneja varmaan on, mutta enemmän luulisin, että alaikäsiä, ni ei siinä kyll mitää järkee ois! Mut ei kyllä sit mittää mutakaa ikärajaa, kiitos:)
Pojat ei oo tehny yhtään keikkaa missä olisi ollut ikäraja (tai ainakaan 18 vuotta) ja Suomessa ei kyllä ole yli 18 vuotiaita 1D faneja niin paljoa, että keikalle olisi järkevää pistää ikäraja. Ja kyl muoki vituttais (anteeksi kaunis kielenkäyttö) jos niil ois keikka k18, mut sit kyl kaluisin koko maan läpi sillonku ne ois tääl ja pistäisin ne vetää meille alaikäsille directioneille yksityiskeikan :DDDDD
Aika hyvä toi yksityiskeikka alaikäsille:) Muakin ********* jos en sais mennä ikäni takia, et jos lähetää siitä et ei ikärajaa:) Kunha nyt tulis suomee!!

13One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ke 8 Helmi 2012 - 4:19

bewareofaino

bewareofaino

Niall_Horan_lover kirjoitti:Pojat ei oo tehny yhtään keikkaa missä olisi ollut ikäraja (tai ainakaan 18 vuotta) ja Suomessa ei kyllä ole yli 18 vuotiaita 1D faneja niin paljoa, että keikalle olisi järkevää pistää ikäraja. Ja kyl muoki vituttais (anteeksi kaunis kielenkäyttö) jos niil ois keikka k18, mut sit kyl kaluisin koko maan läpi sillonku ne ois tääl ja pistäisin ne vetää meille alaikäsille directioneille yksityiskeikan :DDDDD
this! ei ne mitään ikärajoja laita. En usko ennen ku ite nään, siin ei ois mitää järkee :D

14One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ke 8 Helmi 2012 - 6:49

nealoves1D

nealoves1D

ei ois joo mitää järkee jos ois ikäräjat (ainakaa jos ois k18),, koska sitte sinne keikalle ei tulis melkee ketää xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? To 9 Helmi 2012 - 10:52

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas :D ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! :D
Kaiken järjen mukaan keikka (sitten joskus kun se ehkä hyvällä tuurilla tulee) ei ole K-18, koska mä en tiiä liian montaa täysikästä fania :D

16One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? To 9 Helmi 2012 - 11:01

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
Kaiken järjen mukaan keikka (sitten joskus kun se ehkä hyvällä tuurilla tulee) ei ole K-18, koska mä en tiiä liian montaa täysikästä fania Very Happy
No niin! Mun pitäis näyttää tää keskustelu sille joka väittää et keikka ois K-18 (siis mun luokkakaverin isosiskolle). Koska niin EI ole ainakin ku lukee tämän keskutelun ja kaikkien meidän mielipiteet.

Muuten, jos kellaat tätä keskusteluu vähä ylemmäs ja siellä puhutaan siitä et 1D ois yle x haastattelussa (tänään, torstai 9.2. 12), niin niinhän se olikin josku n. 18.10. Onko kellään mitään hajua mistä sen vois kuunnella ku ei ollu sillo mahdollisuutta kuunella radiota?Sad

17One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? To 9 Helmi 2012 - 11:09

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
Kaiken järjen mukaan keikka (sitten joskus kun se ehkä hyvällä tuurilla tulee) ei ole K-18, koska mä en tiiä liian montaa täysikästä fania Very Happy
No niin! Mun pitäis näyttää tää keskustelu sille joka väittää et keikka ois K-18 (siis mun luokkakaverin isosiskolle). Koska niin EI ole ainakin ku lukee tämän keskutelun ja kaikkien meidän mielipiteet.

Muuten, jos kellaat tätä keskusteluu vähä ylemmäs ja siellä puhutaan siitä et 1D ois yle x haastattelussa (tänään, torstai 9.2. 12), niin niinhän se olikin josku n. 18.10. Onko kellään mitään hajua mistä sen vois kuunnella ku ei ollu sillo mahdollisuutta kuunella radiota?Sad

luulisin että se tulee yle x areenaa viimeistää juomenna Smile mäkää en kuullu sitä ku olin just tallilla

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

18One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? To 9 Helmi 2012 - 11:21

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
Kaiken järjen mukaan keikka (sitten joskus kun se ehkä hyvällä tuurilla tulee) ei ole K-18, koska mä en tiiä liian montaa täysikästä fania Very Happy
No niin! Mun pitäis näyttää tää keskustelu sille joka väittää et keikka ois K-18 (siis mun luokkakaverin isosiskolle). Koska niin EI ole ainakin ku lukee tämän keskutelun ja kaikkien meidän mielipiteet.

Muuten, jos kellaat tätä keskusteluu vähä ylemmäs ja siellä puhutaan siitä et 1D ois yle x haastattelussa (tänään, torstai 9.2. 12), niin niinhän se olikin josku n. 18.10. Onko kellään mitään hajua mistä sen vois kuunnella ku ei ollu sillo mahdollisuutta kuunella radiota?Sad

luulisin että se tulee yle x areenaa viimeistää juomenna Smile mäkää en kuullu sitä ku olin just tallilla
Ok kiitti täytyy seurata tilannetta ku ois kiva kuulla se:)

19One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Pe 10 Helmi 2012 - 11:49

vilqu

vilqu

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En oikein jaksa uskoo että jos ne Suomeen tulis nii se keikka olis K18... kohderyhmä rajottuu kyl hiema alemmas Very Happy ja siitä nousis hirvee meteli jos siinä ois tollane rajotus.

Mä suuttuisin jos se keikka ois K-18 ja luultavasti aika moni muukin! Very Happy
Kaiken järjen mukaan keikka (sitten joskus kun se ehkä hyvällä tuurilla tulee) ei ole K-18, koska mä en tiiä liian montaa täysikästä fania Very Happy
No niin! Mun pitäis näyttää tää keskustelu sille joka väittää et keikka ois K-18 (siis mun luokkakaverin isosiskolle). Koska niin EI ole ainakin ku lukee tämän keskutelun ja kaikkien meidän mielipiteet.

Muuten, jos kellaat tätä keskusteluu vähä ylemmäs ja siellä puhutaan siitä et 1D ois yle x haastattelussa (tänään, torstai 9.2. 12), niin niinhän se olikin josku n. 18.10. Onko kellään mitään hajua mistä sen vois kuunnella ku ei ollu sillo mahdollisuutta kuunella radiota?Sad

luulisin että se tulee yle x areenaa viimeistää juomenna Smile mäkää en kuullu sitä ku olin just tallilla
Ok kiitti täytyy seurata tilannetta ku ois kiva kuulla se:)
Nyt sen kulee sieltä!! Ei kyll loppujen lopuksi oo kovin kummmone ku se tyyppi vaa selittää siinä ja sit Loui vaa jotain välillä kommentoi. Kannattaa kuunnella ettei vaa jää mistää paitsi, mut odotin enemmän:) Et älkää peetykö niinku mä vähän...

20One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 9:53

Veeranen

Veeranen

Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:

21One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 10:14

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:
Totta kai! Katoin just videoo missä ne oli siell Jingle Bell Ballissa ja sit ne huus et "Came on, Jingle Bell Ball!" Et hei jos näkee 1D livenä ni midä KOVAA ääntä, kilju edes jotain siis ett sä herran jestas voi olla hiljaa sekunttiakaa! Mä oli vähä sillee et mä voin tulla huutaa sinne Jingel Bell Balliin jos ei muuten kiljuta ja huudeta tarpeeks!

22One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 10:17

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:
Totta kai! Katoin just videoo missä ne oli siell Jingle Bell Ballissa ja sit ne huus et "Came on, Jingle Bell Ball!" Et hei jos näkee 1D livenä ni midä KOVAA ääntä, kilju edes jotain siis ett sä herran jestas voi olla hiljaa sekunttiakaa! Mä oli vähä sillee et mä voin tulla huutaa sinne Jingel Bell Balliin jos ei muuten kiljuta ja huudeta tarpeeks!

kyllä musta ainakin ääntä lähtee, kun mä niin harvoin sitä käytän Very Happy:D sitte tehää tost kirjast nii superhyper yyybber hieno et ne on sillai nää vaikuttaa kivalta c:Very Happy:D

23One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 10:20

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:
Totta kai! Katoin just videoo missä ne oli siell Jingle Bell Ballissa ja sit ne huus et "Came on, Jingle Bell Ball!" Et hei jos näkee 1D livenä ni midä KOVAA ääntä, kilju edes jotain siis ett sä herran jestas voi olla hiljaa sekunttiakaa! Mä oli vähä sillee et mä voin tulla huutaa sinne Jingel Bell Balliin jos ei muuten kiljuta ja huudeta tarpeeks!

kyllä musta ainakin ääntä lähtee, kun mä niin harvoin sitä käytän Very Happy:D sitte tehää tost kirjast nii superhyper yyybber hieno et ne on sillai nää vaikuttaa kivalta c:Very Happy:D
Siis me huudetaan niin kovaa et ne kuulee vaikka briitteihin asti(tai missä nyt onkaan) et me halutaan heidän suomee!

24One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 10:22

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:
Totta kai! Katoin just videoo missä ne oli siell Jingle Bell Ballissa ja sit ne huus et "Came on, Jingle Bell Ball!" Et hei jos näkee 1D livenä ni midä KOVAA ääntä, kilju edes jotain siis ett sä herran jestas voi olla hiljaa sekunttiakaa! Mä oli vähä sillee et mä voin tulla huutaa sinne Jingel Bell Balliin jos ei muuten kiljuta ja huudeta tarpeeks!

kyllä musta ainakin ääntä lähtee, kun mä niin harvoin sitä käytän Very Happy:D sitte tehää tost kirjast nii superhyper yyybber hieno et ne on sillai nää vaikuttaa kivalta c:Very Happy:D
Siis me huudetaan niin kovaa et ne kuulee vaikka briitteihin asti(tai missä nyt onkaan) et me halutaan heidän suomee!

joo Very Happy:D tai sit otetaann jalat alle juostaa nopee ruotsii ennenku ne lähtee sit mennää sinne ja huudetaan sielä nii C:<

25One Direction Suomeen!? Empty Vs: One Direction Suomeen!? Ma 13 Helmi 2012 - 10:26

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Sitten ku ne tulee, meijän pitää tehä siit niille nii muistokas (mikä tää sana oikee..?) et ne on sillai WOU ihan niinku ne oli noist ruotsalaisista D: sit suomalaiset mainittas twitteris c:
Totta kai! Katoin just videoo missä ne oli siell Jingle Bell Ballissa ja sit ne huus et "Came on, Jingle Bell Ball!" Et hei jos näkee 1D livenä ni midä KOVAA ääntä, kilju edes jotain siis ett sä herran jestas voi olla hiljaa sekunttiakaa! Mä oli vähä sillee et mä voin tulla huutaa sinne Jingel Bell Balliin jos ei muuten kiljuta ja huudeta tarpeeks!

kyllä musta ainakin ääntä lähtee, kun mä niin harvoin sitä käytän Very Happy:D sitte tehää tost kirjast nii superhyper yyybber hieno et ne on sillai nää vaikuttaa kivalta c:Very Happy:D
Siis me huudetaan niin kovaa et ne kuulee vaikka briitteihin asti(tai missä nyt onkaan) et me halutaan heidän suomee!

joo Very Happy:D tai sit otetaann jalat alle juostaa nopee ruotsii ennenku ne lähtee sit mennää sinne ja huudetaan sielä nii C:<
Joo käyhä seki:) Voitais mennä sinne niitten luo ja olla sillee:" Tultii tosta suomesta iha vaan ilmottaa (sit rupeis kiljuu/huutaa iha täyttä) tulkaa suomeen!" Sit sillee mikä tossa lauseessa on niin vaikea ymmärtää senkun TULETTE SUOMEEN!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa