One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction: Up All Night

+10
emmaLOVESnilla
jonskauu
hymypeppuun
vilqu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1One Direction: Up All Night Empty One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 5:18

Vieraili


Vierailija

Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) Very Happy

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

2One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 8:06

mariaemmma

mariaemmma

SALEE SULLE TULI JO SE ! Ootan omaani iha hirveeesti, mut tän hetken lemppari on More Than This jota oon kuunnellu eniten, tykkkäsin kyl koko levyn sisällöst (;

SO PROUD ♥

3One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 9:51

Vieraili


Vierailija

yhh ite ootan vielä omaani..tulis jo! :< mut niistä biiseistä, tykkään kaikista tosi paljo. ♥️ Siel on ihania sellasia rauhallisia biisei, joita kuunnellessa meinaa itku tulla ja sit on niitä vähä reippaampia,jotka puolestaan saa päivän piristymään Smile oma lemppari taitaa olla tällä hetkellä...hmm..öäöää en tiiä Very Happy ne on vaan kaikki niin hyviä, et en osaa sanoo yhtä lempparia niistä Smile)

4One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 12:36

evveliinna

evveliinna

nana kirjoitti:Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) Very Happy

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

muhun kolahtaa eniten another world, what makes you beautiful, more than this ja up all night. Taino tietenkihän kaikki biisit kolahtaa, mutta nuo nyt on eniten soinu youtubesta ton levyn ilmestymisen jälkeen (:
äiti on luvannu mulle sen levyn joululahjaks, mutta saa nyt nähä, että saanko sitä. mutta onneks on youtube, ja kyllä mää joskus sen levyn vielä hankin (:

5One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 14:01

Vieraili


Vierailija

More Than this on kyllä ehkä munkin yks lemppareista. Tai ainakin siihen tykästyin ihan ensimmäisenä ja sit nyt viime aikoina oon alkanu tykkää kans tost Moments biisistä ihan sikana. Noi on molemmat tommosii aika rauhallisia ja Niallin ja Loun soolot jotain niin sanoinkuvailemattoman ihania <3 tulee kylmiäväreitä.

6One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 23 Marras 2011 - 8:06

Vieraili


Vierailija

sain omani tänää vihdoinki, mut koska toi on pelkkä UAN nii mun piti sit lataa omatoimisesti viel Moments ja Stand Up, mut tää levy on vaa IHANA

7One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 24 Marras 2011 - 21:17

evveliinna

evveliinna

mulle pistettii tilauksee toissapäivänä se yearbook edition. saa nähä millon tulee, mutta saan sen joululahjaks vasta Sad mutta ainaki yhestä paketista löytyy 5 hyvännäköstä miestä Wink

8One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Pe 25 Marras 2011 - 10:45

Vieraili


Vierailija

hei tosiaan mullekkin tuli nimmaroitu levy toissapäivänä ♥️ voi että oikeesti, ku miettii et ne on koskenu sitä! :DD oonko outo ku haistoinki sitä? xD okei oon, mut ku äääääh ♥️
btw mulla näyttää olevan 6 nimmarii tossa...erotan tosta kaikkien viiden nimmarit, mut sit tossa keskellä on viel joku kuudes söherrys, eikä se mun mielestä kuulu kenenkään nimmariin Very Happy

9One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Pe 25 Marras 2011 - 11:39

Vieraili


Vierailija

alzu kirjoitti:hei tosiaan mullekkin tuli nimmaroitu levy toissapäivänä ♥️ voi että oikeesti, ku miettii et ne on koskenu sitä! :DD oonko outo ku haistoinki sitä? xD okei oon, mut ku äääääh ♥️
btw mulla näyttää olevan 6 nimmarii tossa...erotan tosta kaikkien viiden nimmarit, mut sit tossa keskellä on viel joku kuudes söherrys, eikä se mun mielestä kuulu kenenkään nimmariin Very Happy


wtf oikeesti? :DD pystyks ottaa siit kuvaa ja laittaa tänne ku muaki kiinnostais nähä se kuudes söherrys? =D

10One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Pe 25 Marras 2011 - 11:58

Vieraili


Vierailija

Mulla on pieni tunnistus ongelma, ku tunnistin kyl Louisin ja Niallin nimmarit mut sit ku noi loput kolme on tollai tyhmästi "yhessä" nii en saa selvää mikä on kenenki, help? kuva https://twitter.com/#!/lotta_loves1Dx/status/139704325390872576/photo/1
sori paska laatu mut ipodin kamera on vähä huono, mut koska sen kuvan voi tweettaa siit suoraa nii mul on toi valmiina (:

11One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night La 26 Marras 2011 - 7:22

Vieraili


Vierailija

nana kirjoitti:
alzu kirjoitti:hei tosiaan mullekkin tuli nimmaroitu levy toissapäivänä ♥️ voi että oikeesti, ku miettii et ne on koskenu sitä! :DD oonko outo ku haistoinki sitä? xD okei oon, mut ku äääääh ♥️
btw mulla näyttää olevan 6 nimmarii tossa...erotan tosta kaikkien viiden nimmarit, mut sit tossa keskellä on viel joku kuudes söherrys, eikä se mun mielestä kuulu kenenkään nimmariin Very Happy


wtf oikeesti? :DD pystyks ottaa siit kuvaa ja laittaa tänne ku muaki kiinnostais nähä se kuudes söherrys? =D

http://i5.aijaa.com/b/00879/9111219.jpg tossa toi joka on louisin naaman päällä Very Happy kuuluuko se jonku nimmariin vai mikä se on? Very Happy

12One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 27 Marras 2011 - 9:46

Vieraili


Vierailija

alzu kirjoitti:
nana kirjoitti:
alzu kirjoitti:hei tosiaan mullekkin tuli nimmaroitu levy toissapäivänä ♥️ voi että oikeesti, ku miettii et ne on koskenu sitä! :DD oonko outo ku haistoinki sitä? xD okei oon, mut ku äääääh ♥️
btw mulla näyttää olevan 6 nimmarii tossa...erotan tosta kaikkien viiden nimmarit, mut sit tossa keskellä on viel joku kuudes söherrys, eikä se mun mielestä kuulu kenenkään nimmariin Very Happy


wtf oikeesti? :DD pystyks ottaa siit kuvaa ja laittaa tänne ku muaki kiinnostais nähä se kuudes söherrys? =D

http://i5.aijaa.com/b/00879/9111219.jpg tossa toi joka on louisin naaman päällä Very Happy kuuluuko se jonku nimmariin vai mikä se on? Very Happy
Jätkät on leikkiny taiteilijoita... mä en tosiaa tiiä mikä toi vois olla

13One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 27 Marras 2011 - 13:21

Vieraili


Vierailija

alzu kirjoitti:http://i5.aijaa.com/b/00879/9111219.jpg tossa toi joka on louisin naaman päällä Very Happy kuuluuko se jonku nimmariin vai mikä se on? Very Happy


mulla tuli ekana mieleen et se on louisin tekemä joku ylimääränen söherrys ku toi sen yks nimmari ei melkein ees erotu tosta one direction tekstistä =D=D mut en kyl tiiä.. aika hassusti viel tos keskel kuvaa toi Very Happy

14One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 1 Joulu 2011 - 5:25

mariaemmma

mariaemmma

oijoi, VIIMEIN tää mun limited yearbook edition tuli ♥ ooon liia ilone


// ja toi gby-fanivideo on iha sairaaan hieno O: xx

15One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 1 Joulu 2011 - 5:42

evveliinna

evveliinna

mariaemmma kirjoitti:oijoi, VIIMEIN tää mun limited yearbook edition tuli ♥️ ooon liia ilone


// ja toi gby-fanivideo on iha sairaaan hieno O: xx

mulle ei oo viel tulllu se ): kuinka kauan sulla suurinpiirtein kesti että se tuli? tai mistä sitä tietää, että tuleeko se tänään, ko tuo posti ei oikein osaa tulla Wink
nii ja se fanivideo oli aivan sairaan hieno!

16One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 1 Joulu 2011 - 5:57

mariaemmma

mariaemmma

evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:oijoi, VIIMEIN tää mun limited yearbook edition tuli ♥️ ooon liia ilone


// ja toi gby-fanivideo on iha sairaaan hieno O: xx

mulle ei oo viel tulllu se ): kuinka kauan sulla suurinpiirtein kesti että se tuli? tai mistä sitä tietää, että tuleeko se tänään, ko tuo posti ei oikein osaa tulla Wink
nii ja se fanivideo oli aivan sairaan hieno!

no tilattiiin se päälle kaks viikkoo sitte cdon.comist :d
nomut toivottavasti se tulis sulllekkii (:

17One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 1 Joulu 2011 - 7:50

evveliinna

evveliinna

mariaemmma kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:oijoi, VIIMEIN tää mun limited yearbook edition tuli ♥️ ooon liia ilone


// ja toi gby-fanivideo on iha sairaaan hieno O: xx

mulle ei oo viel tulllu se ): kuinka kauan sulla suurinpiirtein kesti että se tuli? tai mistä sitä tietää, että tuleeko se tänään, ko tuo posti ei oikein osaa tulla Wink
nii ja se fanivideo oli aivan sairaan hieno!

no tilattiiin se päälle kaks viikkoo sitte cdon.comist :d
nomut toivottavasti se tulis sulllekkii (:

no sittenhän mulla ei oo mitää hätää (: me tilattii se mulle joku viikko sitten. innolla ootan millon se tulee laatikkoon ja pääsee popittaan. äiti ja sisko varmaan menettää hermonsa mun kans, mutta ei voi mitää Very Happy

18One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night To 1 Joulu 2011 - 9:21

mariaemmma

mariaemmma

evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:oijoi, VIIMEIN tää mun limited yearbook edition tuli ♥️ ooon liia ilone


// ja toi gby-fanivideo on iha sairaaan hieno O: xx

mulle ei oo viel tulllu se ): kuinka kauan sulla suurinpiirtein kesti että se tuli? tai mistä sitä tietää, että tuleeko se tänään, ko tuo posti ei oikein osaa tulla Wink
nii ja se fanivideo oli aivan sairaan hieno!

no tilattiiin se päälle kaks viikkoo sitte cdon.comist :d
nomut toivottavasti se tulis sulllekkii (:

no sittenhän mulla ei oo mitää hätää (: me tilattii se mulle joku viikko sitten. innolla ootan millon se tulee laatikkoon ja pääsee popittaan. äiti ja sisko varmaan menettää hermonsa mun kans, mutta ei voi mitää Very Happy

oukeeeei (: hahaaa mulle ei oo viel mitää sanottu, mut toisaalta en oo tänää viel ku pari kertaa ehtiny tän kuunteleee läpi

19One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 4 Joulu 2011 - 8:31

Vieraili


Vierailija

mä saan kans varmaanki yearbook editionin jouluna (: sitä odotellessa ♥

20One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 4 Joulu 2011 - 11:45

Vieraili


Vierailija

Hihiiii mä sain Yearbook Editionin toissapäivänäääh <3 Rakastan <3

21One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 4 Joulu 2011 - 12:05

militsii

militsii

Mä saan Yearbook Editionin vasta jouluna, mut tosi ihana joululahja se sitten onkin. ♥ Nyt oon ladannut ilkeesti biisit netistä....
Kaikki on nii ihania että lempparia on vaikee sanoo, mut Stand Up, Stole My Heart ja Up All Night on mahtavia....niinku ne kaikki :-D ♥.

http://dream-it-milla.blogspot.com

22One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 5 Joulu 2011 - 0:26

mariaemmma

mariaemmma

kuunnellu koko aamun taas tota levyyy ♥
rakastan oikeesti yli kaiken 'moments'ii ja louisin sooloo ♥

23One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 5 Joulu 2011 - 12:20

Vieraili


Vierailija

ah moments on niiiin ihana, just louisin soolo, tykkään ♥
en jaksa odottaa omaa levyyy !

24One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 6 Joulu 2011 - 7:46

Vieraili


Vierailija

Mitä kaikkea ns. ylimääräistä siinä yearbook editionissa on? Ku mulla on vain tää ihan normaali levy ;o

25One Direction: Up All Night Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 6 Joulu 2011 - 12:42

evveliinna

evveliinna

laurao kirjoitti:Mitä kaikkea ns. ylimääräistä siinä yearbook editionissa on? Ku mulla on vain tää ihan normaali levy ;o
En oo saanu viel avata sitä, ku saan sen joulahjaks, mutta mitä päälisin puolin sitä katoin, niin ainaki siinä oli 2 ylimäärästä biisii, ja sitten siinä on vissiin jotain tietoo niistä jätkistä. Siinä kirjassa joka siinä mukana tulee, nii on varmaan joku 20 sivua. Joku, joka on saanu avattua sen jo, niin varmaa osaa kertoo paremmin? Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa