One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction: Up All Night

+10
emmaLOVESnilla
jonskauu
hymypeppuun
vilqu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1One Direction: Up All Night - Sivu 5 Empty One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 5:18

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) Very Happy

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

101One Direction: Up All Night - Sivu 5 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 28 Helmi 2012 - 3:37

bewareofaino

bewareofaino

maakku kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
Hajosin tolle "tää levy on ihan kuuma(tarkotti konkreettisesti)" :D Mun aamuset bussipysäkki- ja bussimatkat ei ois mitään ilman 1Dta... Mun aamu ei vaan lähe käyntiin jos ei kuulokkeissa soi niitten äänet. Se on ihan pakollinen. + sitten kaikki muu aika ku niitä päivässä kuuntelen. Suomeks paljon. :D

Ahh munki aamut alkaa aina sil et kuulen taas 5 maailman ihaninta ääntä <3 Tänäänki bussi myöhäs mut on melkein IHANAA odottaa sitä tuol pakkases ku kuuntelee 1Dta (;
Siis mulla on aina sellane fiilis että "nyt jään tänne bussiin, täs on lämmin ja ihanaa musa, voin nukkuu ja meen päättärille asti" mut en sit koskaan viitti tehä niin oikeesti koska se päättäri on jossain 30kilsan päässä... :D

102One Direction: Up All Night - Sivu 5 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 28 Helmi 2012 - 6:05

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Mulla meni vaihteeks koko ATK -tunti ihan ohi korvien, ku koko ajan kuulokkeissa soi 1D! Kuuntekin niitä kaikkia biisejä ja meinasin alkaa laulamaan ääneen, kunnes muistin, etten ookkaan kotona Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

103One Direction: Up All Night - Sivu 5 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 28 Helmi 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:Mulla meni vaihteeks koko ATK -tunti ihan ohi korvien, ku koko ajan kuulokkeissa soi 1D! Kuuntekin niitä kaikkia biisejä ja meinasin alkaa laulamaan ääneen, kunnes muistin, etten ookkaan kotona Very Happy
Very Happy Ehkä parempi et tajusit Wink

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa