One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction: Up All Night

+10
emmaLOVESnilla
jonskauu
hymypeppuun
vilqu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 5:18

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) Very Happy

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

26One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 6 Joulu 2011 - 13:53

Vieraili

Vierailija

yyyyyyy, mulla ei vielä edes ole sitä kun saan joululahjaks :cc mutta biisit oon kyllä kuunnellu ja ooooooooooooooooooooo tykkkään kyllä ihan sairaasti ♥

27One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 7 Joulu 2011 - 15:45

militsii

militsii

evveliinna kirjoitti:
laurao kirjoitti:Mitä kaikkea ns. ylimääräistä siinä yearbook editionissa on? Ku mulla on vain tää ihan normaali levy ;o
En oo saanu viel avata sitä, ku saan sen joulahjaks, mutta mitä päälisin puolin sitä katoin, niin ainaki siinä oli 2 ylimäärästä biisii, ja sitten siinä on vissiin jotain tietoo niistä jätkistä. Siinä kirjassa joka siinä mukana tulee, nii on varmaan joku 20 sivua. Joku, joka on saanu avattua sen jo, niin varmaa osaa kertoo paremmin? :D

Mulla ei oo sitä, saan kans joululahjaks, mutta siinä on siis tosiaan 2 biisiä, Stand Up ja Moments, ja sit sen kirjan sisältöä näkee vähän tästä videosta mikä oli cdon.comin sivuilla:

Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ma 12 Joulu 2011 - 13:26, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Upotin videon nyt tähän, kun oon ollut jo yli 7 päivää eli saan linkitettyä :).)

http://dream-it-milla.blogspot.com

28One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 11 Joulu 2011 - 5:19

Vieraili

Vierailija

en kestä, saatan saaha sen yearbook editionin joululahjaks mut se ei vielä oo varmaa....;s toivotaan että saisin sen Smile mut parhaita levyltä kyllä on ehdottomasti gotta be you, MOMENTS♥️, stole my heart, what makes you beatiful, one thing yms. Smile

29One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 11 Joulu 2011 - 7:30

Vieraili

Vierailija

Ite sain oman Yearbook Editionini postissa viikko sitten perjantaina. Ja oikeastaan muuta en olekaan sitten tässä viikon sisällä kuunnellutkaan kuin sitä, nytkin pyörii tossa taustalla (: Lempparibiisiä en osaa sanoa, tykkään oikeestaan kaikista. Joitain vaan tulee kuunneltua enemmän ja joitan sit vähän vähemmän. Eniten varmaan on soitossa I Wish, One Thing, WMYB, Moments ja Save You Tonight (: Ihan loistava levy oikeesti, jokanen biisi on ihan mielettömän hyvä ♥

30One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 12 Joulu 2011 - 13:29

militsii

militsii

Nyt se sit vahvistu et saan Yearbook Editionin joululahjaksi äitiltä, vähän aikaa sitten se oli vielä vähän epävarmaa. Eli samalla kun tilasin isoveljellle lahjaa cdon.comista äiti tilas sen mulle Smile ♥️

Oon niin onnellinen, en tiiä viel saanko sen vasta jouluna, luultavasti, mut mikäs sen parempi joululahja oiskaan. Oon kuitenkin kuunnellut kaikki biisit jo etukäteen ja ne on ilkeesti puhelimes youtubesta ladattuna ja osaan jo kaikkien sanat ym, mutta nyt oon onnellinen kun laillinen versiokin tulossa.

31One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 13 Joulu 2011 - 6:36

Vieraili

Vierailija

Mun lempparibiisi on varmaaan Stole My Heart (--: se on nii jotenki sellanee tykkäään

32One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 13 Joulu 2011 - 10:19

Vieraili

Vierailija

Eniten kuuntelus mulla on varmaan ollu Stand up, Save ou tonight ja More than this <3 mut tosiaan oon kuunnellu noita YouTubesta ku en sitä levyä omista ;( Toivoin kyllä joululahjaks mut saas nähä !

33One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Pe 16 Joulu 2011 - 5:27

Vieraili

Vierailija

oah tänää oli tullu paketti cdon.comista ♥ siin oli ihan varmast yearbook edition ku tunnustelin sen paketin läpi nii oli vähä sellane isompi juttu :'D
viikon ku viel venais !

34One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 19 Joulu 2011 - 5:45

Vieraili

Vierailija

Iik limited yearbook edition tuli postissa! ♥

35One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 26 Joulu 2011 - 4:56

mariaemmma

mariaemmma

ahh, kuuntelin taas koko aamun tätä levyy ♥ Stand Up on I-H-A-N-A (: ♥

36One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 26 Joulu 2011 - 5:39

militsii

militsii

Munki lemppari on Stand Up <3 sen sanat on parhautta, ja se on muutenkin ihana.

Vaikka kaikki nää biisit on liiiiian ihania <3

37One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 26 Joulu 2011 - 5:42

mariaemmma

mariaemmma

militsii kirjoitti:Munki lemppari on Stand Up <3 sen sanat on parhautta, ja se on muutenkin ihana.

Vaikka kaikki nää biisit on liiiiian ihania <3

ää se alku on jotai nii ihanaa ♥
ja huhhuh, louisin soolo aaaaww ♥

38One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 26 Joulu 2011 - 6:27

evveliinna

evveliinna

oon kuunnellu näitten 2 päivän aikana ton levyn varmaan 20 kertaa läpi, ja aina se vaan on niin ihana♥

39One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 27 Joulu 2011 - 15:21

Vieraili

Vierailija

oottekse muuten nähny tämmöst http://www.levykauppax.fi/artist/one_direction/up_all_night/ ?

Googlettelin tos aikani kuluks ja löysin ton.
eli UAN ilmestyy siis suomessa ilmeisesti 8.2.2012
Sit ku viel sais ne tänne suomeenkin käväsee ennen amerikan kiertuetta ni ois aika huippuu!

40One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 28 Joulu 2011 - 0:49

Vieraili

Vierailija

nana kirjoitti:oottekse muuten nähny tämmöst http://www.levykauppax.fi/artist/one_direction/up_all_night/ ?

Sit ku viel sais ne tänne suomeenkin käväsee ennen amerikan kiertuetta ni ois aika huippuu!
Kui noi maksaa noi hiton vähän? Ku mä tilasin omani cdon.comista ja sielki se makso jotai 13e, ei se periaattees mitää haittaa koska mä oon ainaki iha peeaa right now mut yleensähä levyt maksaa sen 19.95e..
tosin toihan on äxä eikä mikää anttila

41One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 28 Joulu 2011 - 2:22

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:
Kui noi maksaa noi hiton vähän? Ku mä tilasin omani cdon.comista ja sielki se makso jotai 13e, ei se periaattees mitää haittaa koska mä oon ainaki iha peeaa right now mut yleensähä levyt maksaa sen 19.95e..
tosin toihan on äxä eikä mikää anttila

En tiiä, mutta eihän toi levy kyl siel poikien omilla sivuillakaa maksanu ku joku kympin(+postikulut) muistaakseni? ja cdonin levyt tulee ruotsista tai jostain muualta ni saattaa olla kalliimpaa ku suomessa.

42One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 28 Joulu 2011 - 3:41

Peetu

Peetu

nana kirjoitti:oottekse muuten nähny tämmöst http://www.levykauppax.fi/artist/one_direction/up_all_night/ ?

Helmikuussa vasta ? Surprised Mä jotenkin ajattelin että se tulis about tammikuun alussa jotta pojat ehtis ennen Amerikkaa promoamaan sitä Suomessa... Mutta musta tuntuu että jos levy tulee noin "myöhään" niin niitä ei kyllä ennen Amerikkaa näy täällä. Mutta sormet ja varpaat pystyyn ja ristiin ja toivotaan että ne tulis viimestään kesällä, mielummin kyllä aikasemmin !! Very Happy

43One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 28 Joulu 2011 - 4:47

Vieraili

Vierailija

Nii mä ite mietin kans tota just ku katoin et se niitten amerikan kiertue alkaa jo 17.2. :s
mut sit spekuloin et voishan ne tyylii tulla heti sen levyn ilmestymisen jälkee tänne jakelee nimmareita ja promoomaan ja sit tyylii kattoo et miten se levy alkaa myymään täällä ja et jos ne tulis vaik vetää kunnon keikan myöhemmin tms? toivossa on hyvä elää :Very Happy

44One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 28 Joulu 2011 - 7:00

mariaemmma

mariaemmma

nana kirjoitti:Nii mä ite mietin kans tota just ku katoin et se niitten amerikan kiertue alkaa jo 17.2. :s
mut sit spekuloin et voishan ne tyylii tulla heti sen levyn ilmestymisen jälkee tänne jakelee nimmareita ja promoomaan ja sit tyylii kattoo et miten se levy alkaa myymään täällä ja et jos ne tulis vaik vetää kunnon keikan myöhemmin tms? toivossa on hyvä elää :Very Happy

ahh ois iha jees jos tollee kävis ♥️

45One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night To 29 Joulu 2011 - 0:26

Peetu

Peetu

mariaemmma kirjoitti:
nana kirjoitti:Nii mä ite mietin kans tota just ku katoin et se niitten amerikan kiertue alkaa jo 17.2. :s

Toi ois todellaki aika unelma ♥️

46One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night To 29 Joulu 2011 - 8:48

militsii

militsii

Peetu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
mut sit spekuloin et voishan ne tyylii tulla heti sen levyn ilmestymisen jälkee tänne jakelee nimmareita ja promoomaan ja sit tyylii kattoo et miten se levy alkaa myymään täällä ja et jos ne tulis vaik vetää kunnon keikan myöhemmin tms? toivossa on hyvä elää ::D

ahh ois iha jees jos tollee kävis ♥

Toi ois todellaki aika unelma ♥

Joo kelpais kyl et pojat käväisis tollee.. ♥ mut ähh, miks en jaksa uskoa :( Ja sit jos kävis nii kävis kuitenki sellasee aikaa et mä en pääsis Helsinkii ja sit kuolisin ja muuta D: Ku täältä ny kuitenki on yli 300km Helsinkiin.. Mut toivotaa parasta, mikä vaa on mahdollista (:

47One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night To 29 Joulu 2011 - 11:47

evveliinna

evveliinna

militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:

Joo kelpais kyl et pojat käväisis tollee.. ♥️ mut ähh, miks en jaksa uskoa Sad Ja sit jos kävis nii kävis kuitenki sellasee aikaa et mä en pääsis Helsinkii ja sit kuolisin ja muuta D: Ku täältä ny kuitenki on yli 300km Helsinkiin.. Mut toivotaa parasta, mikä vaa on mahdollista (:

ei toi sun 300 km oo vielä mitään verrattuna mun 771 km Very Happy tulis keikalle, niin pääsisin sinne, koska äiti on jo luvannu Very Happy

48One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 31 Joulu 2011 - 3:27

Vieraili

Vierailija

toi vois mennä saman kaavan mukaa (ei niin pitkää väliä kummiskaa) ku mitä adam lambertil oli et se tuli 2010 toukokuus promoomaa tänne ja sit marraskuus keikalle tosin ton promoomis homman vois hoitaa jo alku vuodesta Wink)

49One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 31 Joulu 2011 - 7:38

militsii

militsii

evveliinna kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
mut sit spekuloin et voishan ne tyylii tulla heti sen levyn ilmestymisen jälkee tänne jakelee nimmareita ja promoomaan ja sit tyylii kattoo et miten se levy alkaa myymään täällä ja et jos ne tulis vaik vetää kunnon keikan myöhemmin tms? toivossa on hyvä elää ::D

ahh ois iha jees jos tollee kävis ♥

Toi ois todellaki aika unelma ♥

Joo kelpais kyl et pojat käväisis tollee.. ♥ mut ähh, miks en jaksa uskoa :( Ja sit jos kävis nii kävis kuitenki sellasee aikaa et mä en pääsis Helsinkii ja sit kuolisin ja muuta D: Ku täältä ny kuitenki on yli 300km Helsinkiin.. Mut toivotaa parasta, mikä vaa on mahdollista (:

ei toi sun 300 km oo vielä mitään verrattuna mun 771 km :D tulis keikalle, niin pääsisin sinne, koska äiti on jo luvannu :D

Oh shit, sulla sit onki jo matkaa D: No mut hyvä ku äitis on luvannu !

50One Direction: Up All Night - Sivu 2 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 31 Joulu 2011 - 8:46

evveliinna

evveliinna

militsii kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:

Joo kelpais kyl et pojat käväisis tollee.. ♥️ mut ähh, miks en jaksa uskoa Sad Ja sit jos kävis nii kävis kuitenki sellasee aikaa et mä en pääsis Helsinkii ja sit kuolisin ja muuta D: Ku täältä ny kuitenki on yli 300km Helsinkiin.. Mut toivotaa parasta, mikä vaa on mahdollista (:

ei toi sun 300 km oo vielä mitään verrattuna mun 771 km Very Happy tulis keikalle, niin pääsisin sinne, koska äiti on jo luvannu Very Happy

Oh shit, sulla sit onki jo matkaa D: No mut hyvä ku äitis on luvannu !

me tehää vissiin niiin, että sillonko ne tulee, ja jos äiti ei saa vapaata töistä ja pääsis meän mukaa, nii lähetään mun siskon ja 2 kaverin kans neljästään junalla (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa