One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One direction suomeen ? #2

+16
Evee
militsii
Sarqai
bewareofaino
Stypayhoralikson
_Blistex_
emmaLOVESnilla
mariaemmma
Peetu
Louizz_tomlinzon
Veeranen
nealoves1D
jonskauu
Sophie_Malik
vilqu
Niall_Horan_lover
20 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1One direction suomeen ? #2 Empty One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 9:25

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Kun kaikki me 1D fanit tietysti haluisimme pojat suomeen niin ajattelin nyt tehdä tälle oman osion. Jos sinulla vain on jotain kysyttävää tai kerrottavaa tähän liittyen jonka haluat jakaa muiden fanien kanssa, kerro tänne! Jos siis luulet tietäväsi jotain enemmän tai vähemmän kui muut kysy ja kerro!

2One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 10:00

vilqu

vilqu

Edellisellä 1D suomeen topalla oli puhe siitä et pitää ostaa poikien levyä, et tulee lista ykköseks ja pojat tulis sen takia palkitsee meijät keikalla, ni tä on nyt vaan menny huonompaa suuntaan koska mun äiti (ihme kyllä) sano et ku levy tuli suomee ni se oli sijalla 4 mut nyt se on sijalla 14! Et sillee... Meitä on liian vähän!

3One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 10:04

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Niin onki Sad ja tilastojen mukaan alaspäin menossa, Adele on ykkösenä.

4One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 11:36

Sophie_Malik

Sophie_Malik

En kans tajuu Sad
Ostin levyn iTunesista ja sain vielä lahjaksikin, eli mulla on nyt niitä kaksin kappalein. Kauheeta, että se vaan putoo Sad

http://unfaithful-mind.blogspot.com

5One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 11:45

Vieraili


Vierailija

Joo en tajuu määkään Neutral Ite kun olin ostamassa tätä levyä, niin niitten levyjen luona oli joku koko ajan kattomassa niitä ja kassallakin joku tuli kysymään mun jälkeen (kun olin siis jo ostanu levyn), että missähän tuo poikien levy mahtaapi olla.. mut on silti kamalaa, kun se vaan putoo koko ajan alaspäin:(

6One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 11:50

jonskauu

jonskauu

Mäkin oon ostanu kaks levyä ja oon kavereita käskeny ostamaan ja vaikka lahjottamaan mulle, mut ei näytä auttavan :Sad

7One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 12:23

nealoves1D

nealoves1D

mäki oon ostanu kaks levyy ja käskeny kavereit ostaa myös mut silti se vaa putoo Sad

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

8One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 27 Helmi 2012 - 4:42

Veeranen

Veeranen

johtuukohan siit ku kaikki kävi ostaa sen sillon, ni nyt ku ei oo ihmisii jotka ostaa sitä, kun kaikil on D:

9One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 27 Helmi 2012 - 5:31

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Veeranen kirjoitti:johtuukohan siit ku kaikki kävi ostaa sen sillon, ni nyt ku ei oo ihmisii jotka ostaa sitä, kun kaikil on D:
Mä rupesin ajattelemaan ihan samaa asiaa :/

http://unfaithful-mind.blogspot.com

10One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 27 Helmi 2012 - 5:42

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:johtuukohan siit ku kaikki kävi ostaa sen sillon, ni nyt ku ei oo ihmisii jotka ostaa sitä, kun kaikil on D:
Mä rupesin ajattelemaan ihan samaa asiaa :/
Luulisin koska sillon ku mä meinasin kattoo sitä poikien levyä ekan kerran ni kaikki ne oli jo myyty:D

11One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 27 Helmi 2012 - 7:31

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:johtuukohan siit ku kaikki kävi ostaa sen sillon, ni nyt ku ei oo ihmisii jotka ostaa sitä, kun kaikil on D:
Mä rupesin ajattelemaan ihan samaa asiaa :/
Luulisin koska sillon ku mä meinasin kattoo sitä poikien levyä ekan kerran ni kaikki ne oli jo myyty:D
Mä olin ennakkotilannu sen levyn, niin tuli postilaatikkoon suoraan Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

12One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 12 Maalis 2012 - 5:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nyt on vissii vähä taas ruvennu nousee.UAN on nyt sijalla 11

13One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 12 Maalis 2012 - 5:33

Peetu

Peetu

yks osatekijä on todennäköisesti myös se, että porukka on ostanu Yearbook editionin cdon.comista ja ne levyt menevät Ruotsin piikkiin. eli nyt kaikki ostamaan suomalaisesta lähikaupasta UAN !! (:

14One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 12 Maalis 2012 - 5:57

mariaemmma

mariaemmma

kelasin et ostan mun kolmannen UAN huome & järjestän sitte tumblris giveawayn :Dd

15One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 7:31

jonskauu

jonskauu

Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..

16One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 7:40

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

17One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 7:44

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

mmm... luultavasti ens vuonna sitte tulis tänne ? ja jos ei tuu nii alan jo panikoida :dd mut toivottavasti pääsis sitte tänä vuonna sinne ruostii ainaki kattoo ((;

18One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 7:46

nealoves1D

nealoves1D

emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

mmm... luultavasti ens vuonna sitte tulis tänne ? ja jos ei tuu nii alan jo panikoida :dd mut toivottavasti pääsis sitte tänä vuonna sinne ruostii ainaki kattoo ((;


mäki meen nyt elätellen sitä toivoo että ne olis tonne ruotsiin menossa ja mä pääsisin sitte sinne kattoo poikii (:: Mut toivotaan et ne nyt sitte tulis sillon ens vuonna viimeistää Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

19One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 8:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

mmm... luultavasti ens vuonna sitte tulis tänne ? ja jos ei tuu nii alan jo panikoida :dd mut toivottavasti pääsis sitte tänä vuonna sinne ruostii ainaki kattoo ((;


mäki meen nyt elätellen sitä toivoo että ne olis tonne ruotsiin menossa ja mä pääsisin sitte sinne kattoo poikii (:: Mut toivotaan et ne nyt sitte tulis sillon ens vuonna viimeistää Smile
En haluu asuu suomes anymore.spämmätään kaikkiin noihi kiertue ilmotus videoihin(ja vaikka muihinki) jotain tyyliin "EUROPE TOUR PLEASE.WE WANT 1D TO FINLAND" vaikka emmä tie auttaakse

20One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 22 Maalis 2012 - 8:30

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

mmm... luultavasti ens vuonna sitte tulis tänne ? ja jos ei tuu nii alan jo panikoida :dd mut toivottavasti pääsis sitte tänä vuonna sinne ruostii ainaki kattoo ((;


mäki meen nyt elätellen sitä toivoo että ne olis tonne ruotsiin menossa ja mä pääsisin sitte sinne kattoo poikii (:: Mut toivotaan et ne nyt sitte tulis sillon ens vuonna viimeistää Smile
En haluu asuu suomes anymore.spämmätään kaikkiin noihi kiertue ilmotus videoihin(ja vaikka muihinki) jotain tyyliin "EUROPE TOUR PLEASE.WE WANT 1D TO FINLAND" vaikka emmä tie auttaakse


eikai siit haittaakaa ois xd mut ei välttämättä kyl hyötyykää :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Pe 23 Maalis 2012 - 3:43

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Luin just et pojilla tulossa uus Pohjois-Amerikan kiertue tän kevään aikana.
Harmittaa tosi paljon et asun Suomessa, jotenki oon tällä hetkellä epätoivoinen! Mitä jos ne ei tuukkaa tänne?
Sad mut hiljaa hyvä tulee..


mäki oon monet kerrat harmitellu oikeen kunnolla kun oon Suonalainen. Suomi on jotenki aina ulkona kaikest ja tänne ei koskaa tuu ketää jotka haluisin nähä... Suurin osa ihmisistä ei ees tiijä mitää Suomesta Sad
Toivotaa nyt silti et pojat löytäis tiensä tännekki

mmm... luultavasti ens vuonna sitte tulis tänne ? ja jos ei tuu nii alan jo panikoida :dd mut toivottavasti pääsis sitte tänä vuonna sinne ruostii ainaki kattoo ((;


mäki meen nyt elätellen sitä toivoo että ne olis tonne ruotsiin menossa ja mä pääsisin sitte sinne kattoo poikii (:: Mut toivotaan et ne nyt sitte tulis sillon ens vuonna viimeistää Smile
En haluu asuu suomes anymore.spämmätään kaikkiin noihi kiertue ilmotus videoihin(ja vaikka muihinki) jotain tyyliin "EUROPE TOUR PLEASE.WE WANT 1D TO FINLAND" vaikka emmä tie auttaakse


eikai siit haittaakaa ois xd mut ei välttämättä kyl hyötyykää :d
Mä oikeest kuolen jos ne ei tuu suomeen!! Ku en ois niin varma siitäkään jos pääsen ruotsiin.. Sad Please, guys!! Ois kiva asuu esim. BriteissäVery Happy

22One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Pe 23 Maalis 2012 - 21:10

Peetu

Peetu

^kattokaas ettei tuu liikaa lainauksii yhteen viestiin ettei mun konevanhus sekoa ja että tekstistä sais vielä jotain selvää (:
*ahkera moderaattori taas työssään* :D

kannattaa trendailla Twitterissä #EuropeWants1DTour ja #EuropeMiss1D ja yritetään saada se WW nii sit toivottavasti porukka älyy et tääl Euroopas on directionereita edelleen (:

23One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 La 24 Maalis 2012 - 1:02

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:^kattokaas ettei tuu liikaa lainauksii yhteen viestiin ettei mun konevanhus sekoa ja että tekstistä sais vielä jotain selvää (:
*ahkera moderaattori taas työssään* Very Happy

kannattaa trendailla Twitterissä #EuropeWants1DTour ja #EuropeMiss1D ja yritetään saada se WW nii sit toivottavasti porukka älyy et tääl Euroopas on directionereita edelleen (:
Juu:D En ees huomannu et oli pitkä lainauas.. (tai sit huomasin, en mää tie!)

24One direction suomeen ? #2 Empty NE TULEE!!!! Ke 4 Huhti 2012 - 0:55

Vieraili


Vierailija

aamulla ku mä menin kouluu ni kuulin radiosta et 1D on tulossa SUOMEEN kesäkuussa?????????!!!!!!!!!!! mä meen ainakin heti ostaa liput!!!!!! Razz:Razz:P:P:P:PP:P:P <3<3<3<33<3<3<3<33333 cheers bounce

25One direction suomeen ? #2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 8:39

vilqu

vilqu

lissu01 kirjoitti:aamulla ku mä menin kouluu ni kuulin radiosta et 1D on tulossa SUOMEEN kesäkuussa?????????!!!!!!!!!!! mä meen ainakin heti ostaa liput!!!!!! Razz:Razz:P:P:P:PP:P:P <3<3<3<33<3<3<3<33333 cheers bounce
Kesäkuussa, mitä ?! Jos totta, SEKOOOOONNN!!!!! LIPUT, TÄNNE JA HETI! Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa