One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One direction suomeen ? #2

+16
Evee
militsii
Sarqai
bewareofaino
Stypayhoralikson
_Blistex_
emmaLOVESnilla
mariaemmma
Peetu
Louizz_tomlinzon
Veeranen
nealoves1D
jonskauu
Sophie_Malik
vilqu
Niall_Horan_lover
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty One direction suomeen ? #2 Su 26 Helmi 2012 - 9:25

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

First topic message reminder :

Kun kaikki me 1D fanit tietysti haluisimme pojat suomeen niin ajattelin nyt tehdä tälle oman osion. Jos sinulla vain on jotain kysyttävää tai kerrottavaa tähän liittyen jonka haluat jakaa muiden fanien kanssa, kerro tänne! Jos siis luulet tietäväsi jotain enemmän tai vähemmän kui muut kysy ja kerro!


26One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 9:37

nealoves1D

nealoves1D

lissu01 kirjoitti:aamulla ku mä menin kouluu ni kuulin radiosta et 1D on tulossa SUOMEEN kesäkuussa?????????!!!!!!!!!!! mä meen ainakin heti ostaa liput!!!!!! Razz:Razz:P:P:P:PP:P:P <3<3<3<33<3<3<3<33333 cheers bounce

mitämitmitä ?!?!?!!! TSAJAJAJAJAJAJAJA KESÄKUUSSA JO ? jos tää on totta ni toivottavasti oon kotona sillon ! xd awsedrfgghujik toivotaa et tää ois totta !!! bounce

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

27One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 9:39

_Blistex_

_Blistex_

lissu01 kirjoitti:aamulla ku mä menin kouluu ni kuulin radiosta et 1D on tulossa SUOMEEN kesäkuussa?????????!!!!!!!!!!! mä meen ainakin heti ostaa liput!!!!!! Razz:Razz:P:P:P:PP:P:P <3<3<3<33<3<3<3<33333 cheers bounce


SIIIIS MITÄÄÄ?? Surprised Oikeesti? Jos tää on totta ni mä meen ostaa sit saman tien lipun ittelleni. Oikeesti, mä niin toivon et tää on totta. ♥️

28One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 9:54

jonskauu

jonskauu

Toivon kans et toi ois totta, mut musta on kyl outoo et en oo mistää muualta lukenu et pojat ois tulossa:D en haluu pilata teidän iloo, mut tälläsistä asioista pitää olla täysin varma!

29One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 9:58

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Toivon kans et toi ois totta, mut musta on kyl outoo et en oo mistää muualta lukenu et pojat ois tulossa:D en haluu pilata teidän iloo, mut tälläsistä asioista pitää olla täysin varma!
Joo, ei kyllä lue asiasta muualla... Aina kannataa toivoa:D

30One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 10:00

nealoves1D

nealoves1D

Just siks oonki vähä epävarma ku missää muual ei oo lukenu mitää :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

31One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 10:02

_Blistex_

_Blistex_

Se voi tarkottaa ehkä että ne olis tulossa Suomeen vuoden 2013 kesäkuussa mut oli miten oli, mulle ei oo välii koska ne tulee kunhan joskus tänne saapuu Smile

32One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 10:06

nealoves1D

nealoves1D

^^ mäkisanoin koulussa kaikille et saleee se on vast 2013, mut tosiaa, kunha nyt ees tulis tänne ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

33One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 4 Huhti 2012 - 22:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ kirjoitti:Se voi tarkottaa ehkä että ne olis tulossa Suomeen vuoden 2013 kesäkuussa mut oli miten oli, mulle ei oo välii koska ne tulee kunhan joskus tänne saapuu Smile

haha niimpä!Smile

https://twitter.com/#!/penguiniam

34One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 5 Huhti 2012 - 2:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ei pahalla tolle tyypille(en jaksa ettii sen nimimerkkii) mutta on seki mahdollisuus että hän on tullu tänne vaan tekemään pilaa suomalaisten directionereiden kustannuksella.Voin mä kyl olla väärässäki älä suutu jos et oo tullu tekemään niin ja mä olin väärässä(siis toi tuli sille tyypille).
Mä siks vähän epäilen koska en oo lukenu mistään niin..
Ja voihan se tarkottaa 2013 vuoden kesäkuutaki.tai vaikka tätäki
sekoan totaalisesti jos löydän jostain varmistuksen että ne tulis

35One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 5 Huhti 2012 - 5:04

bewareofaino

bewareofaino

Tuskinpa on tulossa kesäkussa, ei siittä oo sanottu missään :---D
mut mä ainakin toivon että ne ny pitää ton Amerikan ja Australian keikkojen jälkeen kunnon tauon että ne varmasti jaksaa. Koska sit jos ne ois jo muutenki väsyneitä ja sit viä koko ajan lentämine paikasta toiseen saattas rasittaa eikä ne ois omia ittejänsä (voiks noin ees sanoo, omia ittejään Very Happy)
no anyways, esim Niall jos se ei tyylii naurais yhtä paljon yms. olis sellane sad face all the time. Ookoo toivottavasti tajusitte, pointti ny oli se ettei ne väsyis liikaa ja sais olla välillä kotona kavereitten ja perheen luona.

36One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 23 Huhti 2012 - 0:03

Sarqai



Siis onks pojat tulos tänne flash mobii?:O

37One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ma 23 Huhti 2012 - 7:35

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Siis onks pojat tulos tänne flash mobii?:O
Mietin samaa, mut miks ois?? Onks jollain siis parempaa tietoa?

38One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ti 24 Huhti 2012 - 5:33

militsii

militsii

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Siis onks pojat tulos tänne flash mobii?:O
Mietin samaa, mut miks ois?? Onks jollain siis parempaa tietoa?

Häh, eii? Tai siis en nyt mitää voi sanoo ku en ite pääse flash mobii, mut siis mistä nii päättelette :o?

Toi lissu01 ainaki on 99% feikki :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

39One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ti 24 Huhti 2012 - 7:31

Sarqai



militsii kirjoitti:

Häh, eii? Tai siis en nyt mitää voi sanoo ku en ite pääse flash mobii, mut siis mistä nii päättelette Surprised?

Toi lissu01 ainaki on 99% feikki Very Happy

Vilkun luokkalaiset oli sanonu nii, olin hiuka sillee et "öö, no mist ne sellast keksii:D" mut varmistin vaa teilt fiksuilt:)

40One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ti 24 Huhti 2012 - 7:51

militsii

militsii

Sarqai kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Häh, eii? Tai siis en nyt mitää voi sanoo ku en ite pääse flash mobii, mut siis mistä nii päättelette :o?

Toi lissu01 ainaki on 99% feikki :D

Vilkun luokkalaiset oli sanonu nii, olin hiuka sillee et "öö, no mist ne sellast keksii:D" mut varmistin vaa teilt fiksuilt:)

Juu okei :) En mäkää siis sataprosenttisesti tiiä mut en usko :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

41One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ti 24 Huhti 2012 - 10:13

vilqu

vilqu

Nyt kun ajattelee järkevästi ni mitä järkeä siinä ois koska ne mun luokkakaverit (directionatorit) sano et ei ne ees pidä täällä mitään keikkaa.. Ja kun fm idea on saada ne tänne ni miks ne tulis tänne vaan kattoo fm?? Voi olla hyvin, että mun luokkakaveri joka oli lukenu siitä jostain netistä oli ymmärtäny vähän väärin jos se sivu oli englanniks..

42One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 25 Huhti 2012 - 7:20

Vieraili


Vierailija

kuulin jostain et ne tulis 2013 vuoden lopuilla? joo en sit oo yhtään varma, mut epäilen et saattaa olla vaa jotai huhuja... Sad tulispa ne ny pian..

43One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 25 Huhti 2012 - 8:32

jonskauu

jonskauu

Heei mä oon lukenu et pojat tekis nyt ton Aasian ja Euroopan kiertueen tän vuoden loppupuolella, onks tää totta?

44One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 25 Huhti 2012 - 8:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:Heei mä oon lukenu et pojat tekis nyt ton Aasian ja Euroopan kiertueen tän vuoden loppupuolella, onks tää totta?
"1D Announce Tour of North America as part of next year's 2013 World Tour"
täällä lukee noin, eli mä uskon että sitte ku Pohjois-Amerikan kiertue loppuu elokuussa, alkaa toi maailmankiertue. ku sitä ennenhä on Arena nii ei se voi olla enne PA'n kiertuetta RUOTSIIN SIIS!! ellei tuu Suomeen keikkaa...

https://twitter.com/#!/penguiniam

45One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Ke 25 Huhti 2012 - 9:36

_Blistex_

_Blistex_

Mä niin toivon että ne tulis jossain vaiheessa suomeen mut jos ne tulee vaan ruotsiin niin veikkaan että voisin saada luvan lähtee ruotsiin kattoo niitten keikkaa <3 (:

46One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 26 Huhti 2012 - 5:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Äiti sano et jos 1D ei tuu Suomeen mutta menee Ruotsiin ni jos maksan liput ite ja on hyvään aikaan vuodesta ja saan jonku täysiikäisen mun mukaan ruotsiin ni saan lähtee(:

47One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 26 Huhti 2012 - 7:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

juhuu oon jo 17 sitte ku se world tour olis :DDDD mutta silti tarttisin kuulemma täysikäsen mukaa.. okei myönnetää, mä eksyisin kokoajan Tukholmassa ilman aikusta. mutta mä oon niiin menossa!
ja oon menossa vaikka olis koeviikko sillä hetkellä tai mikä tahansa :DD

https://twitter.com/#!/penguiniam

48One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 26 Huhti 2012 - 7:32

_Blistex_

_Blistex_

Hah, mä olisin sillon 16 :DD Ja juu, kyl mäkin varmaan jonkun aikusen mukaan tarvisin muuten mä en varmaan löytäis ees takaisin kotiin d:

49One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 To 26 Huhti 2012 - 8:33

vilqu

vilqu

Niiten on tultava SUOMEEN!!! PAKKO!! Mun sisko selitti eilen et jos ne kerran menee ruotsiin ni se et ne ei tuu tänne johtuis siitä et niille ei makseta tarpeeks suomessa et ne tulis... Sad Mä alan itkee jos ne ei tuu tänne..

50One direction suomeen ? #2 - Sivu 2 Empty Vs: One direction suomeen ? #2 Pe 27 Huhti 2012 - 22:04

Peetu

Peetu

tuli tossa ihan random idea mieleen että pitäiskö alkaa kerää kolehtii et saadaan 1D tänne? koska raha on nykyään se joka ratkasee ja koska jätkät on suosittui näis isois kohteis, niiku esim USA jossa on paljon rahaa liikkeellä niin kyllä ne sinne mielummin menee ku tänne Suomeen missä markkinat on ehkä 0,01% USAn markkinoista :D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa