One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction: Up All Night

+10
emmaLOVESnilla
jonskauu
hymypeppuun
vilqu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty One Direction: Up All Night Ti 22 Marras 2011 - 5:18

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) Very Happy

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

51One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 31 Joulu 2011 - 13:08

bewareofaino

bewareofaino

Aaaa, ois niin ihanaa jos eka tulis promoamaan ja sitte keikalle...♥️ Keikka Hesassa ois iha jees, koska sinne ois ainaki helppo mennä, kaveri vaa messii! Mut ne taas joilla on tollane vajaat 800 kilsaa nii niille sitte vähä mutkikkaampaa... mut sen mitä haluaa nii sen voi myös saavuttaa, eiks se jotenki noin mee Very Happy

52One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 31 Joulu 2011 - 15:01

militsii

militsii

bewareofaino kirjoitti:Aaaa, ois niin ihanaa jos eka tulis promoamaan ja sitte keikalle...♥ Keikka Hesassa ois iha jees, koska sinne ois ainaki helppo mennä, kaveri vaa messii! Mut ne taas joilla on tollane vajaat 800 kilsaa nii niille sitte vähä mutkikkaampaa... mut sen mitä haluaa nii sen voi myös saavuttaa, eiks se jotenki noin mee :D

Jep, kyl se Helsinki kuitenkin paras paikka ois, koska vaikka ne tulis mihi tahansa nii aina jostain on pitkä matka ja jostain lyhyt matka sinne :). Vaikka mulla nyt ei ookkaan kuin "vähän" kui n. 300km, nii ite ainaki vaadin sinne pääsyy koska ne on sit kuitenkin niinkin lähellä kui Suomessa!! Ja kyl mä ainakin keikalle pääsen, mitä luultavammin myös jos ne tulee promoamaan.

Tää alkaa melkein mennä jo OT:ks, sorry about that...

http://dream-it-milla.blogspot.com

53One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 1 Tammi 2012 - 0:11

evveliinna

evveliinna

militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Aaaa, ois niin ihanaa jos eka tulis promoamaan ja sitte keikalle...♥️ Keikka Hesassa ois iha jees, koska sinne ois ainaki helppo mennä, kaveri vaa messii! Mut ne taas joilla on tollane vajaat 800 kilsaa nii niille sitte vähä mutkikkaampaa... mut sen mitä haluaa nii sen voi myös saavuttaa, eiks se jotenki noin mee Very Happy

Jep, kyl se Helsinki kuitenkin paras paikka ois, koska vaikka ne tulis mihi tahansa nii aina jostain on pitkä matka ja jostain lyhyt matka sinne Smile. Vaikka mulla nyt ei ookkaan kuin "vähän" kui n. 300km, nii ite ainaki vaadin sinne pääsyy koska ne on sit kuitenkin niinkin lähellä kui Suomessa!! Ja kyl mä ainakin keikalle pääsen, mitä luultavammin myös jos ne tulee promoamaan.

Tää alkaa melkein mennä jo OT:ks, sorry about that...

kaikista parhain mullekki ois, jos tulis hesaan, koska sinne on kaikista parhaimmat yhteydet (:

54One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ti 3 Tammi 2012 - 6:41

Vieraili

Vierailija

okei mäki nyt sanon et juu Helsinkii ois paras paitsi ei tietenkää niille ketkä asuu josssai rovaniemel mut kummiski Smile sitä paitsi stadin (anteeks ku käytän tota sanaa muttaku oon itekki melkee helsinkiläine nii se on helpompaa ainaki mulle) se omenahotelli on kai aika halpa ku jengi puhuu et omenahotellit on helpoja nii kaippa sit stadinki on Smile ja nii mul se ois kans helppoo ku asun Espoos ja täältä pääsee puoles tunnis dösäl/lähijunal keskustaa Smile ja jos ne tulis viel ekaks vaik kevääl promoo ja sit kesäl/syksyl keikal nii ei ois kauhee kylmä sää jonottaa =) vaikka ite inhoonki jonotusta mut hyväs seuras se kummiski menee =)

55One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 4 Tammi 2012 - 2:39

bewareofaino

bewareofaino

Joo toivottavasti just tolleen, ettei kovin kylmä sää ois venata... jonotettii kerran muutama tunti helsingin jäähallin edessä marraskuun lopulla ja oli ihan hirveen kylmä. Ei mitenkään miellyttävää hommaa, mutta kyllä kannatti ku oli iha huikee keikka Wink ja aina jollakin on keikkapaikalle pitkä matka... elämä on Very Happy
Nyt on muute viä helppoo, ku ne on tehny vasta yhen levyn ja siittä saadaan kuulla paljon biiseä livenä. Mutta sitte ku on artisteja jotka on julkassu vaikka kuinka monta albumia nii sillon saa harvoin kuulla lempibiisinsä jos se ei oo single tai mikään tunnettu biisi. Kyllä sellasiakin on, jotka soittaa niitä livenä mutta harvemmin. Kunhan vaa tuleekeikan vetämään niin oon tyytyväinen Very Happy!

56One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 7 Tammi 2012 - 2:34

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Oma lemppari kappale levyltä on "One thing" se on vaan niin ihana ♥️ Levy on jo tullu mutta year bookkia odotellaan vielä Wink

57One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 7 Tammi 2012 - 2:43

Vieraili

Vierailija

tulis suomeeee......

58One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 15 Tammi 2012 - 10:07

militsii

militsii

alinna kirjoitti:tulis suomeeee......

Jep..♥ Mut kyl ne kait joskus, hyvää kannattaa odottaa. :)

59One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 16 Tammi 2012 - 5:31

bewareofaino

bewareofaino

militsii kirjoitti:

^musta tuntuu että oon aina odottamassa jotain :D
Mä en tiiä mulle toi One Thing tuo niin hyvän fiiliksen että sitä on vaikee sanoilla kuvailla...

60One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night To 19 Tammi 2012 - 12:45

militsii

militsii

bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Mä en tiiä mulle toi One Thing tuo niin hyvän fiiliksen että sitä on vaikee sanoilla kuvailla...

No nii, on se kyl aika totta et kaikki varmaa odottaa jotai kokoaja :D Mm, kaikki videot ja vaan kuvat ja tekstit ja kaikki pojist tuo kauheen ikävän niihi vaikka ei oo ees koskaa nähny niit. Tai sellasen et haluis nähä ne hetinyttälläsekunnilla

61One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night To 19 Tammi 2012 - 21:11

Peetu

Peetu

militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Jep..♥️ Mut kyl ne kait joskus, hyvää kannattaa odottaa. Smile
^musta tuntuu että oon aina odottamassa jotain Very Happy

No nii, on se kyl aika totta et kaikki varmaa odottaa jotai kokoaja Very Happy Mm, kaikki videot ja vaan kuvat ja tekstit ja kaikki pojist tuo kauheen ikävän niihi vaikka ei oo ees koskaa nähny niit. Tai sellasen et haluis nähä ne hetinyttälläsekunnilla

ja kun kattoo jotain keikkavideoita missä porukka kiljuu keuhkonsa ulos tulee semmonen fiilis että haluisi itekkin olla siellä kiljumassa.

62One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 4 Helmi 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

Haluisko joku linkittää ton gby-fanivideon tänne ku kiinnostais nähäSmile

63One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 4 Helmi 2012 - 4:51

Vieraili

Vierailija

Peetu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

No nii, on se kyl aika totta et kaikki varmaa odottaa jotai kokoaja Very Happy Mm, kaikki videot ja vaan kuvat ja tekstit ja kaikki pojist tuo kauheen ikävän niihi vaikka ei oo ees koskaa nähny niit. Tai sellasen et haluis nähä ne hetinyttälläsekunnilla

ja kun kattoo jotain keikkavideoita missä porukka kiljuu keuhkonsa ulos tulee semmonen fiilis että haluisi itekkin olla siellä kiljumassa.

Mustaki tuntuu et olisimpa tuol kiljumas noiden kans (: ♥️

64One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 4 Helmi 2012 - 9:44

militsii

militsii

mindubanaani kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

No nii, on se kyl aika totta et kaikki varmaa odottaa jotai kokoaja :D Mm, kaikki videot ja vaan kuvat ja tekstit ja kaikki pojist tuo kauheen ikävän niihi vaikka ei oo ees koskaa nähny niit. Tai sellasen et haluis nähä ne hetinyttälläsekunnilla

Mustaki tuntuu et olisimpa tuol kiljumas noiden kans (: ♥

Tuttu tunne, mut jaksan uskoo et kyllä mäki viel tuun pääsee joukkoo kiljuu♥

65One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night La 4 Helmi 2012 - 10:19

Vieraili

Vierailija

militsii kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Tuttu tunne, mut jaksan uskoo et kyllä mäki viel tuun pääsee joukkoo kiljuu♥️

Sama! ♥️ Ei täsä yhtää näit lainauksii tai mitää (;; !

66One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 3:30

hymypeppuun

hymypeppuun

mindubanaani kirjoitti:
militsii kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Tuttu tunne, mut jaksan uskoo et kyllä mäki viel tuun pääsee joukkoo kiljuu♥️

Sama! ♥️ Ei täsä yhtää näit lainauksii tai mitää (;; !

No eei ny kovi paljo.. Very Happy Mäki ootan nii innolla et pojat tulee suomee, maksan mitä vaa et pääsen kattomaa niitä! Very Happy Ja AAH se yearbook edition, rakastan <3

67One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 6:05

militsii

militsii

hymypeppuun kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
militsii kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:

Mustaki tuntuu et olisimpa tuol kiljumas noiden kans (: ♥

Tuttu tunne, mut jaksan uskoo et kyllä mäki viel tuun pääsee joukkoo kiljuu♥

Sama! ♥ Ei täsä yhtää näit lainauksii tai mitää (;; !

No eei ny kovi paljo.. :D Mäki ootan nii innolla et pojat tulee suomee, maksan mitä vaa et pääsen kattomaa niitä! :D Ja AAH se yearbook edition, rakastan <3

Siit tuliki mielee et paljonkoha keikka Suomessa tulee maksaan? Riippuu toki ajankohdasta ja muutenkin kaikesta mut mietin vaa :D Ku esim. Jedwardien keikka oli aika hiton halpa mitä ny katoin, mut ne ei kyl oo varmaan niiin kuuluisia kui 1D. Ei sillä, kyllä mäki maksan melkei mitä vaa nähdääkseni pojat, mut mietiskelen vaan :D.

68One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 6:46

bewareofaino

bewareofaino

^En ite pahemmi piittaa Jedwardista mutta hämmästelin kyl ku ne liput oli nii halvat... en osaa kyl ollenkaa sanoo mitä 1Dn keikka tääl tulis maksamaan, en usko että ne mitään järjettömiä määriä kysyy. Ainakaan vielä Very Happy

69One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 6:54

Vieraili

Vierailija

bewareofaino kirjoitti:^En ite pahemmi piittaa Jedwardista mutta hämmästelin kyl ku ne liput oli nii halvat... en osaa kyl ollenkaa sanoo mitä 1Dn keikka tääl tulis maksamaan, en usko että ne mitään järjettömiä määriä kysyy. Ainakaan vielä :D
Toivottavast ei ny ihan kauheest, vaiks mä ja mun pari frendii maksettais mitä vaa et nähtäis ne :D !

70One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 11:51

militsii

militsii

mindubanaani kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En ite pahemmi piittaa Jedwardista mutta hämmästelin kyl ku ne liput oli nii halvat... en osaa kyl ollenkaa sanoo mitä 1Dn keikka tääl tulis maksamaan, en usko että ne mitään järjettömiä määriä kysyy. Ainakaan vielä :D
Toivottavast ei ny ihan kauheest, vaiks mä ja mun pari frendii maksettais mitä vaa et nähtäis ne :D !

Jesh, päästiin lainahirviöstä eroon :DD. Nii, itellä oli Jedward-fanikausi mut se meni ohi joskus oisko ollu marraskuus, ku rupesin tykkää 1D:st enemmä ja enemmä ja lopuks en tykänny enää yhtää Jedwardist. Tai pari biisii kuuntelen viel joskus mut nothing more. En siis ollu keikallakaa, mut hämmästelin tota hintaa kans.
Veikkaisin keikan hinnaks tyylii 40-60€? En tiiä..

71One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Su 5 Helmi 2012 - 12:04

jonskauu

jonskauu

militsii kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En ite pahemmi piittaa Jedwardista mutta hämmästelin kyl ku ne liput oli nii halvat... en osaa kyl ollenkaa sanoo mitä 1Dn keikka tääl tulis maksamaan, en usko että ne mitään järjettömiä määriä kysyy. Ainakaan vielä Very Happy
Toivottavast ei ny ihan kauheest, vaiks mä ja mun pari frendii maksettais mitä vaa et nähtäis ne Very Happy !

Jesh, päästiin lainahirviöstä eroon :DD. Nii, itellä oli Jedward-fanikausi mut se meni ohi joskus oisko ollu marraskuus, ku rupesin tykkää 1D:st enemmä ja enemmä ja lopuks en tykänny enää yhtää Jedwardist. Tai pari biisii kuuntelen viel joskus mut nothing more. En siis ollu keikallakaa, mut hämmästelin tota hintaa kans.

Mä ihmettelin kans suuresti, et mite ne liput oli nii halvat! En ite tykkää Jedwardista oikeestaa, mut pisti kyl silmää tuo lippujen hinta. Mut eiks se keikkapaikka ollu aika pieni ja musta siitä keikasta ei ilmotettu ees kauheen aikasin, et jos nekin on sit vaikuttanu? Ja varmaa seki, että bändi ei oo kuitekaa kovin tunnettu Suomessa..

72One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 6 Helmi 2012 - 6:37

Peetu

Peetu

militsii kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:^En ite pahemmi piittaa Jedwardista mutta hämmästelin kyl ku ne liput oli nii halvat... en osaa kyl ollenkaa sanoo mitä 1Dn keikka tääl tulis maksamaan, en usko että ne mitään järjettömiä määriä kysyy. Ainakaan vielä Very Happy
Toivottavast ei ny ihan kauheest, vaiks mä ja mun pari frendii maksettais mitä vaa et nähtäis ne Very Happy !

mä komppaan muita, oon valmis maksamaan mitä vaan että pääsen niitten keikalle Very Happy toi 40-60e kuulostaa aika realistiselta, tai en tiiä kun tää fanijoukko vaan kasvaa ja kasvaa niin en ihmettelis vaikka keikka pidettäis tyyliin Hartwall Arenalla ja sillon liput ois lähemmäs 80e.

73One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ma 6 Helmi 2012 - 10:10

vilqu

vilqu

Siis mitä sen Jedwardin keikkalippun sit makso? Mulle ei niinkään oo väliä mitä 1D:n keikalle maksaa jos tulee suomee (tai no ei rahaa ny iha sikana oo mut...) mä vaan haluun nähä pojat livenä ku on NIIN IHANIA ja jos on iha sika hyvä mahis, et jos sit vaiks jakais vielä keikan jälkee nimmareita! Ni OMG se ois perfect! Mä haluun iha sika päästä 1D keikalle ku toivottavasti tulee suomee!!! Sit ku mulla on keikkalippu kädessä ni kuule meen ulos (äiti ei haluu et kiljun sisällä), hypin ja pompin ja kiljun ja huudan ja sekoon!!!!

74One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 8 Helmi 2012 - 4:19

militsii

militsii

vilqu kirjoitti:Siis mitä sen Jedwardin keikkalippun sit makso? Mulle ei niinkään oo väliä mitä 1D:n keikalle maksaa jos tulee suomee (tai no ei rahaa ny iha sikana oo mut...) mä vaan haluun nähä pojat livenä ku on NIIN IHANIA ja jos on iha sika hyvä mahis, et jos sit vaiks jakais vielä keikan jälkee nimmareita! Ni OMG se ois perfect! Mä haluun iha sika päästä 1D keikalle ku toivottavasti tulee suomee!!! Sit ku mulla on keikkalippu kädessä ni kuule meen ulos (äiti ei haluu et kiljun sisällä), hypin ja pompin ja kiljun ja huudan ja sekoon!!!!
En muista enää tarkkaa hintaa mut eikö ne ollu jotai 20-30e? Tyylii jotai 23? Ku ne oli tosi halvat mun mielestä :-D

75One Direction: Up All Night - Sivu 3 Empty Vs: One Direction: Up All Night Ke 8 Helmi 2012 - 4:23

bewareofaino

bewareofaino

25-27 euroo tais olla Very Happy miten mää muistan jotain tällästä.. weird.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa