One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 8]

1One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).


51One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 5:29

Veeranen

Veeranen

52One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 5:33

nealoves1D

nealoves1D

^ jotenki arvasin et joidenki directionereide reaktio on tollane :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

53One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 5:49

Veeranen

Veeranen

no älä D:

54One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 7:38

Evee

Evee

ei ihan noin paljon tarvis suuttua

55One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 14 Huhti 2012 - 7:40

_Blistex_

_Blistex_

pikkusen ylireagointia joiltakin faneilta ketkä tommosia lähettelee :dd

56One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 15 Huhti 2012 - 0:11

vilqu

vilqu

Ihan rauha! Ei niitä nyt tappaa tarvii! Ihmisiä meijän muidenkin joudossa vähän hitaita vaan.. Very Happy

57One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 20 Huhti 2012 - 10:00

jonskauu

jonskauu

58One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 20 Huhti 2012 - 10:13

nealoves1D

nealoves1D

^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

59One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! Pe 20 Huhti 2012 - 23:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.

60One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 21 Huhti 2012 - 1:51

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.
Niimpä, jos ois alaikäraja ni mä kauhistuisin! Mut tä on ihan hyvä.. Very Happy ainaski Hazzalle Smile Nyt ei tarvii ainaskaa muiden poikien olla huolestuneita et kuinka vanhojen naisten kanssa se Hazza taas oikeen on.. Smile

61One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 21 Huhti 2012 - 22:33

Peetu

Peetu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.

hitsi vie ku en muista missä pojat sano mitkä on niiden alaikärajat joskus aikoi sitten... mulla on ihan huono omatunto kun en muista ): hämäriä muistikuvia ois, että Niall ois ainaki sanonu että siillä on alaikäraja 14... argh kun en muista, don't shoot the messenger okei jos muistelen väärin!

62One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! La 21 Huhti 2012 - 22:41

Evee

Evee

Peetu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.

hitsi vie ku en muista missä pojat sano mitkä on niiden alaikärajat joskus aikoi sitten... mulla on ihan huono omatunto kun en muista ): hämäriä muistikuvia ois, että Niall ois ainaki sanonu että siillä on alaikäraja 14... argh kun en muista, don't shoot the messenger okei jos muistelen väärin!

Mun mielest Niall, Harry ja Liam sano et niitte alaikäraja on 14. En oo kyl ihan varma muistanko oikein

63One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 22 Huhti 2012 - 1:31

vilqu

vilqu

Evee kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.

hitsi vie ku en muista missä pojat sano mitkä on niiden alaikärajat joskus aikoi sitten... mulla on ihan huono omatunto kun en muista ): hämäriä muistikuvia ois, että Niall ois ainaki sanonu että siillä on alaikäraja 14... argh kun en muista, don't shoot the messenger okei jos muistelen väärin!

Mun mielest Niall, Harry ja Liam sano et niitte alaikäraja on 14. En oo kyl ihan varma muistanko oikein
Jos muistat oikein, PYHYYY! No niinku sanoin joskus aikasemmin, vaikka Hazza menis naimisiin (ja muutki pojat) ne tulee ian olee mun miehiä<3 Very Happy

64One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 5:08

Vieraili


Vierailija

vilqu kirjoitti:
Evee kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ mä nauroin tolle ku ekan kerran luin tota xD mut sitte ajattelin et ehkä iha hyvä vaa ku ajattelee noit Hazzan tyttöystävii Very Happy:D:
&& Joo tänne vaa tääl on alle 24 vuotiait kyl tarjol (;;
näin!ihan hyvä kun vaa ei alaikärajoja laiteta.

hitsi vie ku en muista missä pojat sano mitkä on niiden alaikärajat joskus aikoi sitten... mulla on ihan huono omatunto kun en muista ): hämäriä muistikuvia ois, että Niall ois ainaki sanonu että siillä on alaikäraja 14... argh kun en muista, don't shoot the messenger okei jos muistelen väärin!

Mun mielest Niall, Harry ja Liam sano et niitte alaikäraja on 14. En oo kyl ihan varma muistanko oikein
Jos muistat oikein, PYHYYY! No niinku sanoin joskus aikasemmin, vaikka Hazza menis naimisiin (ja muutki pojat) ne tulee ian olee mun miehiä<3 Very Happy

Joo ja muistaisin et Zayn on joskus sanonu että sen alaikäraja ois 16, ja Louisilla 18

65One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 5:14

Vieraili


Vierailija

sitten vähän UUTISIA Very Happy

-eli pojat on Ruotsissa (10-18.5) äänittämässä niitten syksyllä julkaistavaa levyä
-Huomenna (perjantai 11.5) ilmestyy More Than This'n musiikkivideo VEVOlle.

+Käykää ostamassa 'Up All Night - The Live Tour DVD, maksaa vaan kympin eikä oo postikuluja!

http://www.myplaydirect.com/one-direction/details/26716077

66One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 5:38

vilqu

vilqu

Zayn's my hero kirjoitti:sitten vähän UUTISIA Very Happy

-eli pojat on Ruotsissa (10-18.5) äänittämässä niitten syksyllä julkaistavaa levyä
-Huomenna (perjantai 11.5) ilmestyy More Than This'n musiikkivideo VEVOlle.

+Käykää ostamassa 'Up All Night - The Live Tour DVD, maksaa vaan kympin eikä oo postikuluja!

http://www.myplaydirect.com/one-direction/details/26716077
Kiitos näistä uutisista!! <3 Mulle on tilattu toi Live Touri jo cdon.comista 28.5. odotelessa!! En malta odottaa More Than This:in musa videoo tai uuttaa levyä!!!

67One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Zayn's my hero kirjoitti:sitten vähän UUTISIA Very Happy

-eli pojat on Ruotsissa (10-18.5) äänittämässä niitten syksyllä julkaistavaa levyä
-Huomenna (perjantai 11.5) ilmestyy More Than This'n musiikkivideo VEVOlle.

+Käykää ostamassa 'Up All Night - The Live Tour DVD, maksaa vaan kympin eikä oo postikuluja!

http://www.myplaydirect.com/one-direction/details/26716077
mihin aikaan se tulee huomenna?
kelaan täs vaa jaksanko herätä aamulla nii että katon sen aamulla vai nukunko viime tinkaan.Mutta ekas ei oo järkeä jossei se oo tullu viel sillo ;/ Ja et päästänkö siskon koneelle ensi jossei se oo tullu viel sillon 12.15 kaan

68One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 10:44

vilqu

vilqu

Mäki voisin laittaa kellon vähän aikasemmin soimaan ja kattoo jo heti aamulla <3 Kunhan vaan jaksan herätäVery Happy

69One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 10:46

Veeranen

Veeranen

tiietääks kukaan monen aikaa se tulee sinne vevolle? D:

70One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 11:49

militsii

militsii

Zayn's my hero kirjoitti:sitten vähän UUTISIA :D

-eli pojat on Ruotsissa (10-18.5) äänittämässä niitten syksyllä julkaistavaa levyä
-Huomenna (perjantai 11.5) ilmestyy More Than This'n musiikkivideo VEVOlle.

+Käykää ostamassa 'Up All Night - The Live Tour DVD, maksaa vaan kympin eikä oo postikuluja!

http://www.myplaydirect.com/one-direction/details/26716077

PARAS SYNTTÄRILAHJA IKINÄ että More Than Thissistä tulee musiikkivideo ♥
Mulla on siis huomenna synttärit nii oujeeeeeeeeee oon happy♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

71One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 11:55

nealoves1D

nealoves1D

mä aijon katella huomen koko päivän kännykäst et millo se ilmestyy :Very Happy

&& miltsii,, nojooohei vähä mäki haluisin tollasen lahjan ! Mut paljon onnee ny tällee ajois jos huomen unohan Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

72One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 12:48

militsii

militsii

Tää on nyt vähän väärä keskustelu, mut en oikee tiiä minne oisin tän tunkenu ja tääl tästä ny puhuttii.. Nii täs se uus musiikkivideo ♥️
Ja kiitos nealoves1D ♥️ Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

73One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 13:00

_Blistex_

_Blistex_

^ Toi musavideo... mun alko sydän lyömää epätahtiin kun katoin tota ♥ Aivan ihanaaa <33

74One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 20:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

voi eeei toi oli ihana :3 ♥

75One Direction UUTISET! - Sivu 3 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 10 Toukokuu 2012 - 20:57

vilqu

vilqu

Mä en nyt tiedä oonko mä ymmärtäny AIVAN väärin, ootteko te ymmärtäny väärin vain mikä nyt on.. Koska mä en heränny kyllä ton takia aikasemmin et (touki on siis aivan IHANA, et tässä ei sit oo mikään vihanen äänensävy) jos se ois jo julkastu vaan siis mä ainaski mä aattelin et More Than This:istä tehtiin sellanen musa video kun WMYB, OT ja GBY ja toi on se Live Tour video (noista kaikista kappaleista on Live Tour video, tai siis kaikista joita pojat on laulanu kiertueellaan).. ? Ja mä oon päättäny et mä en kato noita Live Tour videoita etukäteen ennen ku saan sen omani käsiin ja katon sit telkkarista (ja sit hän mun ei niitä youtubesta tarvii enää katto:D)

militsii, sä oot näköjään laittanu tän videon tänne eilen ja se muavideo ilmestyy vasta tänään (11.5.)...

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa