One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET!

+12
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Peetu
Evee
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
Veeranen
militsii
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 8]

1One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty One Direction UUTISET! Pe 23 Maalis 2012 - 14:52

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sääVery Happy No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim TwitteristäVery Happy Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.). Very Happy


Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).


151One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 2:17

zehe

zehe

Okei, en oo koskaan kuullukkaan ennen tosta Pewdiestä, mutta voin sanoo etten kanssa tykkää yhtään Razz Anteeksi jos joku nyt tykkää, mutta eihän tolla ole mitään lauluääntä. Haluaa vissiin vaa julkisuutta tolla tavalla? Noh, voin sanoo et vihaajia löytyy varmasti vähintään yhtä paljon ku kannattajiakin...

152One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 2:25

Vieraili


Vierailija

Hahhh repesin tolle videolle:DD joo onhan se ihan hauska tyyppi sillee mut mä en vaa oikee tykänny ku se "laulo" WMYB:tä.....

153One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 3:07

_Blistex_

_Blistex_

Mul oikeesti alko menee hermo toho ku kuuntelin tota D: siis, se meni ihan yli :C Joo, en tykänny :DD

154One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 3:10

Vieraili


Vierailija

Enemmän ku kuuntelee miten se yrittää laulaa ni se alkaa todellaki ärsyttää. Aluks se on ihan hauskaa mut sit se rupee menee ylite..

155One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 5:31

hymypeppuun

hymypeppuun

^ Pewdiepie tekee välillä tollasia hupailuja, esim. tanssivideoita ja kaikkia tollasia, pääasiassa hän pelää Amnesiaa ja Happywheelsiä. Ettette nyt leimaa häntä p***aiseksi, kattokaa pliis näitä:

https://www.youtube.com/watch?v=lavGJSqtzvE&feature=plcp

https://www.youtube.com/watch?v=hnzg_-hnba4&feature=relmfu


ja tästä vaikka 6:26-7:20
lööv juu bro! c: pewdieeee~♥

156One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 9:57

vilqu

vilqu

^Joo, sori hymypeppuun, mut ei toi tyyppi kyllä muhun iske millään lailla. En oikeestaan ees jaksa kattoo noita videoita.. Mut en silti tuomitse sua (: Ihmiset on erillaisia ja tykkää eri asiosta (:

157One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 10 Heinä 2012 - 11:33

hymypeppuun

hymypeppuun

^ Pewdie on oikeesti tosi ihana tyyppi, se vaan sano että se vihaa kaikkia poikabändejä. En mäkään tosta sen 1D pilajutusta tykkää yhtään, mut Pewdie on silti ihana c:

158One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty 1D-blogi La 14 Heinä 2012 - 14:07

Vieraili


Vierailija

Heissan! Jos ei kauheesti haittaa, niin mainostan (en ainakaan näin äkkiseltään löytäny mistään, että olis kiellettyä) tässä hieman One Directioniin liittyviin uutisiin yms. perustuvaa blogia, jonka perustin äskettäin. Ajattelin siis, että täältä voisin alottaa levittämään sanaa siitä, koska sitä ei löydy vielä Googlella helposti ja ois ihan jees, jos sille lukijoitakin sais. Very Happy Kopioin tähän ekan postauksen, jotta saatte paremmin selville mistä on kyse:

"Tervetuloa uuteen One Direction Suomi -blogiin. Täältä saat uusimmat uutiset, haastattelut sekä niiden käännökset, kuvat yms. sitä mukaa, kun niitä ilmestyy! Aiemmin perustettuja suomalaisia 1D-blogeja löytyy myös muitakin, mutta tämä blogi tulee perustumaan enemmänkin One Directioniin liittyviin uusiin uutisiin eikä siis omaa kommentointia pahemmin tule löytymään. Smile Ja lukijat voivat totta kai vinkata kaikkea uutta, mitä pojista löytyy!

Blogi on vielä tekovaiheessa, joten se vasta alkaa täyttyä pikkuhiljaa erilaisista One Directioniin liittyvistä jutuista! Ja vaikka blogi pääasiallisesti keskittyykin uusimpaan infoon One Directionista, voin halutessanne suomentaa joitain haastatteluita tms. Smile"

Ja osote kyseiseen blogiin: onedirectionsuomi(.)blogspot(.)fi/
(Ottakaa sulut pois pisteiden ympäriltä, koska oon uus jäsen, enkä pysty linkittää)

159One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Su 15 Heinä 2012 - 1:25

vilqu

vilqu

^Liityin just lukiaks! Very Happy Alku näyttää ainkin tosi lupaavalta!!

Chek this out! Varasin jo omani (:

160One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 8:41

Sarqai



FUUQ mun kaveri(nojoo) väittää et 1D on tulos Suomeen ens vuon:O Mahdollista?

161One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 9:04

Mileaz

Mileaz

^ Tietenkin mikään ei oo mahotonta mut mä pidän tota ihan huuhaajuttuna. Jos kerta ens vuonna ei oo ees Europe Touria nii miks ne tekis poikkeuksen ja piipahtais Suomessa jos tyyliin Keski-Euroopassa on paljon enemmän faneja ja kannattavampaa keikkailla rahan kannalta.
Eli en usko et toi on totta.

162One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 9:13

Sarqai



No niinpä.. Sit kysyin et mist sä tollast oot kuullu nii se vastas et "no siit on puhuttu iha sairaast ja ne on 1234567 haastattelus sanonu nii".. Niinno, miten sen nyt ottaa.. Varmaa sanonu et ne HALUU suomeen..

163One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 9:24

vilqu

vilqu

Sara, kuka kaveri? Joo no mun entinen tanssikaveriki sanos et sen isosisko on varannu liput niitten keikalle 2013 jouluks, sit kysyin et mist se on liput sinne saanu ni se sano et ei se tie.. Joten se veti sen ihan varppii hatustaan..

164One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 23:16

zehe

zehe

Öhöhhööhöö varmaan niit aletaanki myymään puoltoista vuotta ennen niitä lippuja - ei aleta! Ku harvemmin puolta vuotta ennemmin bändit tietää edes missä ne keikkailee... sen nielisin paremmin, jos ois tän vuoden jouluks varannu ulkomaille ja tietäis et mistä on varannu Very Happy

..Ja vaikka ne nyt tuskin tulee tälläseen pikkuseen kylmään Suomeen, ku muualla on enemmän faneja ja kannattavampi bisnes, nii aina voi toivoa Smile

165One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ma 16 Heinä 2012 - 23:18

vilqu

vilqu

zehe, kyll ne vielä tulee!! Mä tien sen Very Happy

166One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ti 17 Heinä 2012 - 3:41

Sarqai



Vilkku: semmoselt eevilt, en tiiä onks sil sisaruksii?

167One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 18 Heinä 2012 - 11:12

Mileaz

Mileaz

http://suosikki.fi/kilpailut/voita-one-direction-dvd

:DDDDDDDDDD mun kuvaelmat treffeistä Liamin kanssa käy jo kuumana;)))

168One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 18 Heinä 2012 - 12:12

vilqu

vilqu

Ou mama!! Mull on toi DVD jo et en kyll sillee hyötyis tosta mut treffit ois kyll kiva suunnittella ja laukkaisin pilvissä ku miettisin kaikkee ihunaa ja HAZZAA!!! <3

169One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 19 Heinä 2012 - 11:27

Peetu

Peetu

taitaa suosikin toimittajille tulla kuumat paikat kun saavat lukea stooria mun ja Niallerin unelmatreffeistä....

170One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 25 Heinä 2012 - 12:39

jonskauu

jonskauu

En oo varma kuuluuks tää tänne mut onhan tääki nyt uutinen :-D

Mun piti itseasiassa kertoo tästä jo kirjottaa tänne aikasemmin mut jotenkaa en oo muistanu. Mut siis öö en tiiä kuinka moni teistä tietää/on lukenu mut 1D esiintyy olympialaisten avajaisissa tai sitte niissä lopettajaisissa. En muista että kummassa, mutta muistaaksee siinä kun ne olympialaiset loppuu :-) voin vielä ettii sen uutisen jostai sivuhistorian kätköistä jos joku haluu lukee mutta eiköhän se löydy muutenkin kun laittaa vaa googleen hakusanaks One Direction olympics 2012 tai jotai tommosta! =)

171One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 25 Heinä 2012 - 14:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ UUU NO NYT MÄ KATON NE IHAN VARMASTI vähä kiva!! mä en yhtää oo tienny :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

172One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! Ke 25 Heinä 2012 - 23:57

Sarqai



Joosiis ne esiintyy niis ns. päättäjäisis(: JA mä rakastan sitä tunnetta ku mä oon tulossa selittää tänne jotai ja joku on jo selittäny sen:D

173One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 26 Heinä 2012 - 0:54

zehe

zehe

Ooooi ihanaa Smile Äääää en malta odottaa Smile ...mua taas harmittaa ku aina oon pihalla kaikista uutisista ja asioista ja sit jos joskus oon perillä ni en ainakaan koskaan oo eka/jos oon eka, kukaan ei kommentoi siihe mitää:DD

174One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 26 Heinä 2012 - 5:28

hymypeppuun

hymypeppuun

otin yheltä Demi.fi nimiseltä sivulta tän Smile

"mutta kun musta on erittäin tärkeetä selventää kaikille 1d-faneille että zayn ja muutkin 1d:n pojat ei tosiaankaa oo mitää täydellisiä pikku enkeleitä, vaan ihan normaaleja nuoria, jotka harrastaa yhen yön juttuja, juo, käyttää huumeita, kiroilee jne jne. poikien management-yhtiö, modest management haluaa yksinkertasesti pitää yllä valheellista imagoa (ihan ymmärrettävistä syistä), jotta bändi tahkois mahdollisimman paljon rahaa ja jotta pojat olis hyviä "roolimalleja" ja "idoleita". 1d:n pojat ite on täysin vittuuntuneita koko managementiin, joka jatkuvasti sensuroi ja rajottaa kaikkea mitä pojat tekee ja on muutenkin harvinaisen perseestä. lisäks haluun kertoo vielä sen, että louis tomlinson on monesti tosi epäköhtelias ja töykeä faneille ja monet sen kertomat vitsit ym esim x-factorin videopäiväkirjoissa ja muissa pätkissä oli käsikirjotettuja."

.... en oikei tiiä mitä pitäis sanoo, tossa kaikki kuulostaa niin jotenkin järkevältä ja.. ja tuo Louis juttu, oon nähny videoita missä jotku fanit kuvaa vaikka ne fanit ei oliskaa mitää sellasii hiihhihiiihihihii ♥️♥️♥️ ni Lou on silti niille aika töykee.
Tietenki tuutte heti sanomaan että "ei kukaa jaksa faneja kokoajan", ja niinhän se onkin, mut pojat on kuitenkin ihmisiä nekin, ja ihmiset saattaa olla luonteeltaan tollasia. Mutta niin, videopäiväkirjat on käsikirjoitettuja.

175One Direction UUTISET! - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! To 26 Heinä 2012 - 5:48

Mileaz

Mileaz

No kylhän sen huomas kilometrin päähän että esimerkiks siinä X-factor videopäivikses se superman juttu oli valmiiks suunniteltu ja sen takia siitä jutusta meni heti ekan kattomisen jälkee hauskuus. Enkä mä yhtään ihmettelis vaikka toi totta olis, nii hirveeltä kun se kuullostaaki. Poikien management on kuitenki aika paska jos verrataan esim. Justin Bieberin managementiin.

Mut sit taas jos toi on Demi.fi'stä nii se taas on sit asia eriksee et onks kirjottaja vaan joku 1D'n inhooja joka haluu ärsyttää faneja tollasella tekstillä.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa