One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET! #2

+13
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
zehe
Sarqai
Mileaz
Peetu
militsii
hymypeppuun
Evee
nealoves1D
Veeranen
jonskauu
vilqu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sää No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim Twitteristä Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.).

Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

26One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 14 Elo 2012 - 9:10

nealoves1D

nealoves1D

haha jos tuo huhu nyt pitää paikkansa ni vois salee alkaa hommaa kaikkii directionereit ympäri maailmaa mukaa ja tehä yhteishyökkäys managementtii vastaa Very Happy kiitos ideast zehe (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

27One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 15 Elo 2012 - 4:04

Sarqai

Ja miks must vaa tuntuu et toi on nii naurettavaa ku voi olla(Toi anonyymihyypiönimittäin), Niall nostettais Harryy korkeemmal, yeah right.. Tottakai mä haluun et ne on kaikki "samanarvosii", mut jos saan sanoo suoran mielipiteeni: Pah. Harry on Harry, kaikki tykkää(YLEISTÄN) siit eniten, koska se on "kuumin" nois viidest.. JOS fanit haluu et ne on samanarvosia, ne on sit kans aika nopeesti samanarvosia, mut mä nyt koitan sitä sanoo et ku on niit "faneja", jotka ylistää Harryä(vai Harrya Suomi 10+) ja vihaa Nialleria, nii Niallist ei voi koskaa tulla samanarvosta ku mitä Harry on, ellei nyt tapahtuis joku valonvälkähdys ihmisten aivoissa-.- JA suurin osa esim. jenkkiläisist faneist on nii ahdasmielisii et ne ei ees ajattele tämmöst mitä me ajatellaan, nii niit ei ees kiinnosta ja moi kaikki tajus avauduin:d

28One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 15 Elo 2012 - 5:22

vilqu

vilqu

^^ Joo, no toiki kyll pitää paikaansa (: Ku kerran managementit tekee bisnestä tällä ni kai sen mukaan menään mitä kansa (= tässä tapauksessa directionerit) sanoo et se bisness sit kans kannataa.

29One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 15 Elo 2012 - 10:02

Peetu

Peetu

kannatan zehen ideaa, ja toi lehtien iskulause kuulostaa nii kovikselta Very Happy ouuuuu mitäköhän management sanois siihen ?

mun mielestä tommoset lempijäsen kyselyt pitäis jättää huomiotta, mä en ainakaan vastaile niihin koska mä en voi sanoa pojista ketään joka on ylitse muiden. tai varmasti avasta voi päätellä että mun sydän sulaa Niallerille eniten, mutta tuli niistä kuka tahansa kadulla vastaan, oisin yhtä sekasin ja rakastan ja kunnioitan jokaista yhtä paljon. ihmiset eivät joskus edes tajua että ne on valinnu sen yhden lempparin joka aiheuttaa kovimmat sydämen tykytykset.

30One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 5:14

jonskauu

jonskauu

OOTTEKS te tietosii siitä että huomenna/perjantaina tapahtuu kai jotain suurta!! Ainakii 1D'n fb-sivulla oli jotain siitä ja tässä vielä pari uutista siihen liittyen:

1
2

Mitä te ootte mieltä? Mä oon täällä iha jännityksissä ollu jo pari päivää Very Happy VOI VITSI toivottavasti se on oikeesti sit jotain SUURTA ja myös toivottavasti ilonen juttu, ettei sit se oo vaa että jooo uus levy ilmestyy vasta ens vuonna tän vuoden sijaan, koska ei toi mun mielestä nyt sit ainakaa ois niin 'iso' juttu. HAHAHaaa tiiätteks te kukaa mitää tästä et mitä tää vois ollaaaa?

31One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 5:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla ei oo hajuakaan mitä toi vois olla mutta ootan silti iha hirveesti Very Happy
en haluais lähteä koneelta ollenkaa ennenku toi tulee selväks mutta kai se on pakko ku ei tiiä koska se tulee xd

32One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 5:53

vilqu

vilqu

Vitsi ootan humista et saan tietää!! Ei oikeesti nyt en saa mielen rauhaa ku haluun oikeesti tietää jo!! Toivottavasti jotain et uusi single ilmestyy tai jotain ilosta ja kivaa Very Happy EN MALTA OOTTAAAA!! <3

33One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 6:28

Veeranen

Veeranen

AAAH SE TUNNE KU PÄÄSET KERTOO TÄNNE JOTAIN!c:
mut se ei oo mikää kiva juttu :c
Zayn on poistanut sen twitterin sen takia, koska ainakun se on twiitannu ni saanu vihoi niskaan, ja sen takia ku perriee on haukuttu. ja tänää oli ollu ww tendinä twitteris #StayHellZayn :c oikeesti mä oon niin vihanen tääl

//staran juttu

34One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 7:42

Sarqai

WHAT JUSTHAN MÄ TÄN KERROIN nojaa ehkä se ei ehtiny päivittää ku tuli sähkökatkos just, no anyway veera iha oikees, stara taas nojoo.. Zaynin omil sanoil:
The reason i deleted my @zaynmalik main twitter was because i was sick of all the useless opinions and hate i got daily, for now i will be using @ZaynFacebook spread the word, zayn

35One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 22 Elo 2012 - 9:47

Veeranen

Veeranen

mä enollu viel ehtiny selaa fb enempää, löysin ton vast äsken ton minkä laitoit :Dd

36One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 4:00

Sarqai

HOLY SH*T ANteeks et mä kiroon nii paljo:d

https://www.youtube.com/watch?v=ftQ8Dg1B_7E&feature=youtu.be

37One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 4:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ AAAA EN MALTA OOTTAA ETTÄ SAAN KUULLA TON!! oon nii innoissani!! toivottavasti joskus aamuyöllä tulee youtubee että saa heti aamust kuunnella sen koska en omista itunesii :-(

"One Direction
Oh yes, that's right: One Direction are filming the video for their second album's *amazing* first single! As. We. Speak! *screeeeeeaam* Are you excited? We know we are! 1DHQ x"
facebookista ;-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

38One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 4:40

Veeranen

Veeranen

39One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 4:43

zehe

zehe

OUH MY GUUUUUUAAAAARRRRD! Very Happy can't wait!

40One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 5:07

vilqu

vilqu

Vitsi mä ootan tota!! (Niinku kaikki muutki (: ) Oikeesti apua, täytyy varmaa laittaa herätys huomen aamulla vähä aikasemmaks et ehtii kattoo joskos ois youtubessa uus single!! Very Happy

41One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 5:26

Mileaz

Mileaz

PreOrder = Tilataan jokin juttu ennakkoon ja sen saa itselleen sitten kun se julkaistaan.
Eli tässä tapauksessa jos ennakkotilaat tän LWWY'n niin saat sen suoraan 30. syyskuuta itelles kun se julkastaan.
Eli ei tarkota sitä että sen sais tyypit kuunnella ennakkoon

42One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 6:05

vilqu

vilqu

^^Siis julkastaanko toi LWWY 30. syyskuuta (kuinka tyhmä oikeesti oon..) ? Very Happy

43One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 9:20

Sarqai

Noo jos yhtää vilkku muistelet nii ekal sivul o se kuva, siin lukee millo se julkastaa(:

44One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 9:41

vilqu

vilqu

Siinä kuvassa ei kyllä oo 30 syyskuuta.. Siinä on se 1. päivä se et se soitettas radiossa ja sit joku 15. vai mikä olikaa se uus musa video. Mut ihan sama ku on tyhmä ni ei sille vaa voi mittään (taino ehkä vois mut..) nyt mäki sit tien et se julkastaa 30. (siihen on hirvee pitkä aika..) et kenenkää ei enää tarvii hakata päätään seinää mun tyhmyyden takia (tässä asiassa) Very Happy

45One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 To 23 Elo 2012 - 10:33

Veeranen

Veeranen

ui, vähä kiva C: syyskuust tulee ihanaD:

46One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Pe 24 Elo 2012 - 4:39

Sarqai

Vilkku(: Mä oon jo pari kertaa hakannu päätä seinää, sorry.. Ja AIKAEROT aikaerot..

47One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 26 Elo 2012 - 10:34

vilqu

vilqu

https://www.youtube.com/watch?v=AsveZUlKL8U

Kuvittelenko vai ONKS TÄÄ TOTTA!!?

Okei, toi käyttäjä on OneDirectlionVEVO mut voiko toi silti olla se vai kuvittelenko oikeesti?

48One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 26 Elo 2012 - 11:00

Veeranen

Veeranen

^^ se käyttäjä on OneDirectlionVEVO (:

49One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 26 Elo 2012 - 11:15

Peetu

Peetu

mun mielestä toi on feikki, koska a) noi ei kuulosta poikien ääniltä ollenkaan b) eihän ton biisin aikana sanota kertaakaan Live While We're Young

50One Direction UUTISET! #2 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 27 Elo 2012 - 3:36

Veeranen

Veeranen

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa