One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction UUTISET! #2

+13
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
zehe
Sarqai
Mileaz
Peetu
militsii
hymypeppuun
Evee
nealoves1D
Veeranen
jonskauu
vilqu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 8]

1One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty One Direction UUTISET! #2 Ke 8 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Eli siis uutiset ja sää No ei laiskaa taino tarkennettuna 1D uutiset ja kyllä sääki käy jos poikia sataa taivaalta:D Eli siis kirjottakaa tänne kaikkia uutisia pojista mitä luette esim Twitteristä Et sit meki jotka ei olla Twitterissä ja muissa tällasissa (minä, ainoa?) saadaan kans tietää asioista. Tein tän myös sen takia ettei uutiset oo pitkin foorumia (mm. Hehkutus topa, RANDOM jne.).

Jos uutiset siis koskee jotain juttua mille on jo erikseen topa (poikien suomeen tulo tai uutinen jostain yhestä pojasta vaan) ni ne voi sitten laittaa sinne ommille topille mut tänne sellaset yleiset uutiset (jos joku tajus:D).

151One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Su 28 Loka 2012 - 11:38

jAsbee

jAsbee

^ ooi ku siistiiii ! (:: iha iha varmasti on joku kiertue eurooppaaan & suomeeeen kiitoosoos !

152One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 6:19

Evee

Evee

Jep, eurooppa-kiertue, mut eipä oo suomee siel :'(
http://www.onedirectionmusic.com/1deuropetour/

153One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 7:26

Sarqai

Omfdkdvsowhdpwhspsvspqvs APUAAAAJFHFÖSBSD HALLELUUJAHSORRJEJHHJJR! Saattaa olla et meen sveitsiin sukulaisten luo samalla ku pojat on siel ja äiti ei ainakaa sanonu ei tolle et menisin sinne<3 Ja ruottiin en haluis koska varmaa kaikki suomalaisfanit menee sinne

154One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 7:35

jAsbee

jAsbee

VOI VITUN HELVETTI MUL ALKAA MENEE HERMO ET AINA KAIKKI ON RUOTSISSA . tuol on kaikki tanskat norjat ja ruotsit mut missä taas suomi ? en ees tiiä oisinko menny/päässy kattoo mut vituttaa et tuol listas on just toi piiippiiippiiippiip SWEDEN . ja MIKSI 2 kertaa espanjaan, 2 kertaa tanskaan, 2 kertaa italiaan, 2 kertaa ranskaan JA kolme kertaa saksaan? eiköhä ne espanjalaiset ja tanskalaiset ja italialaiset ja ranskalaiset ja saksalaiset jaksa toiseen kaupunkiin liikkua niitä kattomaan jos niin kovasti tykkää niin että noi 6 ylimäärästä keikkaa vois laittaa johonki muuhun paikkaan ? ei mul sinänsä mitää , koska jos nyt oikeesti hirvee fani oisin ni lähtisin _norjaan_ kattomaan niiitä . ärsyttää vaaaaaaaaaaaaan .

155One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 7:53

_Blistex_

_Blistex_

No niinpä tietysti eihän se kiertue voi mitenkään Suomeen asti rantautuu Sad Äh, pitäiskö täs sit alkaa Ruotsiin änkeemään? D:

156One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 8:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä lähen Ruotsiin ! (no kuiteskaa mutsi en anna) hyväl tuuril tonne viel lisätää myöhemmi Suomi *crossed fingers*, niinku kävi Justin Bieberin kaa et Suomi tuli vähä jälkikätee

157One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 9:37

vilqu

vilqu

SUOMI SUOMI SUOMI!! Eikö ne voi ymmärtää että SUOMI!!! Lisäiski vielä suomen ni aah <3 Pakko kysyy äitiltä tota ruotsii, muu ei nyt auta!! Ja kyll norja, saksa, tanska mikä vaan muuki maa kelpaa !! Very Happy Pitäiskö managementtien korvaa mennä huutaa !!!SUOMI!!! Ruotsiin tulevat ja norjaa mutta sitte eivät naapurii suomee viitti käydä pistäytymässä!! Ja tä ei oo mitenkää poikien syytä koska eihän ne päätä mihin menee keikkailee, veikkaan et jos pojat sais päättää ni he kyll ehkä tulis tänne.. Very Happy

158One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 10:05

nealoves1D

nealoves1D

http://www.adressit.com/onedirection ALLEKKIRJOTTAKAA
http://www.onedirectionmusic.com/1dpostbox/ Toi on auki vaa huomisee eli käykää nopee laittaa viestii et #FinlandNeeds1DConcertToo ♥️ tms

JA KAIKKI JOTKA ON FACEBOOKISSA NII LIIITTYKÄÄ TÄHÄN RYHMÄÄN https://www.facebook.com/groups/161886220620419/ TUOL ON KAIKELLASIT TIETOO SIITÄ ET YRITETÄÄ SAADA POJAT SUOMEE !

Tosiaan siis homman nimi on se että kun Suomi ei ollu tuola kiertuelistalla, nii nyt yritettäis samal tavalla saada pojat tänne, ku saatiin Justininki Believe tour listalle Suomi ! Eli trendaillaan twitterissä, lähetetää viestei maahantuojille, lippupalveluille, 1Dn managementille/pojille itellee yms tuolt ryhmäst lisää tietoo ja jos haluutte ni voin vaik tehä tännekki jonkun keskustelun mihi voin kirjotella asioita mitä tuol ryhmäs on/jos sinne tulee jotai uutta.

Ja ennenku ootte iha epätoivosii et ei tuu onnistuunii NÄIN SAATIIN JUSTIN SUOMEEN ! Eli jos vaa yritetä tarpeeks kovasti ni saattaa ilmestyy Suomen keikka listalle ! Very Happy Let's do it sisters

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Ma 29 Loka 2012 - 10:56, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

159One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 10:15

vilqu

vilqu

^^Jes!! Nyt ei luovuteta!!! Oon nean kaa samaa mieltä älkää laittako niitä ei tuu onnistuu kommenttei JUSTINKIN TULI NÄIN!!! ja jos ajattelette niin älkää pliis lannistko meitä muita (:

ONE DIRECTION SUOMEEN PERKELE!!! <3

160One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 10:36

jonskauu

jonskauu

HÖH olin jo iha et jeee vihdoinki saadaa pojat Suomee, mut ei sitte Sad pitää alkaa nyt noudattaa noita Nean neuvoja ja pitää oikeesti tehä kaikkensa että meidätki huomioitais! Mulla kyllä semmonen hyvä tilanne, että saatan päästä tonne Belgiaan keikalle (tai sit johonki muualle) jos iskällä sattuu työmatka sillei Smile mut en mä nii pitkälle haluis lähtee, jos ois mahollisuus vaan saada pojat tänne Suomen Helsinkii Very Happy

161One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ma 29 Loka 2012 - 11:33

vilqu

vilqu

162One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 5:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

damn oikeesti mä oon vaa pari viikkoo enne tota ruotsin keikkaa ranskas viikos ja ruotsin keikka on keskiviikkona = ei salee mitää mahiksii lähtee :---( vaikka koulu suostuiski antaa mulle pari vapaapäivää, nii äiti ei salee suostu koska se ei meinaa päästää mua ranskaakaa koska mul on siinä jaksos matikkaa ( mutta pitää nytte koittaa vaa saada pojat tänne suomee nii jos si pääsis!

https://twitter.com/#!/penguiniam

163One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla ei ainakaa oo mtn mahiksia päästä Ruotsii ku Justin Bieberin keikka on 26.4 ja tuskin pääsisin heti perään. Vaik ne tulis Suomeenki ni täältä takapajulasta en välttis pääsis

164One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 6:52

Evee

Evee

http://nrj.fi/uutiset/viihde/2012/10/30/hajoaako-one-direction
ÄÄÄÄ!! mä en usko tota! DDD: kieltäydyn uskomasta

Viimeinen muokkaaja, Evee pvm Ti 30 Loka 2012 - 7:31, muokattu 1 kertaa

165One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 7:22

vilqu

vilqu

NO NO NO NO!!! Jos toi on totta ni mä en kestä!! Toivon todella ettei ole!! Siis oikeesti niin järkyttyny et en tie mitä sanois.. sanat eivät nyt vain tule suustani NO!!!!

166One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 7:46

_Blistex_

_Blistex_

Toi jotenki paransi mun mieltä kun kuulin et Justinki oli saatu silleen myöhemmin suomeen meinaan en ollu sitä ennen tienny :0 nyt vaan tsemppi päälle ni kyl ne tänne viel tulee! (:

MUT MIKÄ TOI UUTINEN MUKA ON???? :0 Eikai toi oo totta? siis mä en ainakaa usko tota, ei voi olla mahollista D:

167One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 8:27

jonskauu

jonskauu

MIKÄ IHME TOI UUTINEN ON??

Just nyt oli juttuu josssai että Zayn ois eroomassa, mut sitte se oli sanonu, että One Direction ei tuu eromaan vielä piiiiitkään pitkään aikaan! Ja entä jos toi on vaa joku tokasu, että toi lause on vaa jostai haastattelusta ja sitte se on liitetty tommosee juttuu ja oikeesti sillä tarkotetaa että sitten JOSKUS. Toivotaa noi, mutta musta ainaki tuntuu et toi on pissitystä tai ainaki toivon nii Very Happy

168One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 8:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

XDDd just spekuloitii tota uutista ystävän kaa ja me ollaa sitä mieltä, että se on vaa joku keksiny, että saatais enemmä sivukävijöit :----) ei toi voi olla totta ihan oikeesti. mitä pojat aatteli tehä kymmenen vuotta ennenku palaavat taas yhteen? sooloura? opiskelemaan? hommaa jonkun "kunnon" ammatin? musta tuntuu, ettei poikien soolourat tulis menestyyn yhtä hyvin, kuin bändi, vaikka myönnän että voin olla hyvinkin väärässä. ja miks julkasta just levy ja keikkapäivämäärii ja kaikkee ja sitte "joo mepä otetaa ja erotaa ja tehää niinku take that!11" kuulostaa niin typerältä suunnitelmalta kuin olla ja voi ainakin mun korvaan. vai meinasivatko että takaavat hyvät säästörahat keikoista ja levystä siihe asti, että palaisivat 10 vuode päästä takaisin yhteen ja sitte tekisivät taas rahaa?

(x) avautuminen :----))))

https://twitter.com/#!/penguiniam

169One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 9:06

jAsbee

jAsbee

tuskin hajoo , uskon et toi niallin juttu on joku heitto vaa et tavallaa ois tarkottanu et ois hienoo tehä nii :D

170One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ti 30 Loka 2012 - 9:29

Sarqai

Huomionhakuu, NRJ hakee siis.. ja jos tollast on pakko sanoo nii selvittäisi vaikka faktat eka, mun mielest en mistää 13.11 oo kuullukkaa mut... Ja nyt? Cmoon ne julkasee albumin ja eroo juu kaikki uskoo

171One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 31 Loka 2012 - 7:20

vilqu

vilqu

^^Jep, jep!! Niil on tulossa Euroopan kiertue, julkastaa uus levy ens viikolla ja kaikkee.. Very Happy

HUOM HUOM!! HUomasitteko yhen sairaan siistin faktan tossa mun kirjotuksessa? Take Me Home Julkasataan ENS VIIKOLLA!!!! <3

172One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 31 Loka 2012 - 7:43

vilqu

vilqu

Sori tuplat mut laitan nyt eriksee et kaikki huomaa (: Myöheemin sit voin yhistää

Äitiki sano lukeneensa tästä samaisesta asiasta MTV3 sivuilta.. Sad

173One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 31 Loka 2012 - 11:23

nealoves1D

nealoves1D

Kiitos viestistäsi. Olemme huomanneet, että One Direction on faneille todella tärkeä asia ja on hienoa, miten aktiivisesti järjestätte tapahtumia bändin saamiseksi Suomeen. Käymme jatkuvasti neuvotteluja artistien maahantuomiseksi Suomeen. Valitettavasti One Directionin kiertue ei kuitenkaan ulotu Suomeen tällä kertaa neuvotteluista huolimatta. Toivottavasti 1D nähdään kuitenkin vielä joku päivä Suomessakin fanien iloksi!

Ystävällisin terveisin,
Live Nation Finland

Oonko ainoo joka itkee ? :'c just ku pysty alkaa elättelee toivoo tost ni tuli tälläne.

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

174One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 31 Loka 2012 - 11:24

jAsbee

jAsbee

^ ää tyhmäää ): eise nyt mua itteeni niiin paljo harmita koska tosiaan en ees tiiä oisinko menny kattomaa mut kuiteki kerkes jo ilota kaikkie muitteki puolest (:

175One Direction UUTISET! #2 - Sivu 7 Empty Vs: One Direction UUTISET! #2 Ke 31 Loka 2012 - 11:52

Veeranen

Veeranen

mä laitoin viestii sinne Modest!:iin. Very Happy:D:Very Happy:D ei oo vastattu xd

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa