One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction-unet

+15
emmaLOVESnilla
bO0m
Sophie_Malik
Evee
Louizz_tomlinzon
Veeranen
hymypeppuun
jonskauu
vilqu
nealoves1D
Peetu
Sara-Maria
bewareofaino
mariaemmma
militsii
19 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1One Direction-unet - Sivu 4 Empty One Direction-unet To 29 Joulu 2011 - 9:13

militsii

militsii

First topic message reminder :

Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen :( Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (:D), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa ;)♥. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

76One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Ti 3 Huhti 2012 - 11:43

_Blistex_

_Blistex_

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Näin viime yönä sellasen unen, et menin yhelle talolle, joka on aika lähellä mun kotii. Sit ku menin sinne, niin siel pojat vaan istuskelin. Mä vaan sit kysyin et "Mitä te täällä teette?" niinku englanniksi. Sit Niall oli vaan et " Me jaetaan tääl nimmareita mut kukaan ei oo tullu" mä sit vaan sanoin ihan onnessani et "Mä oon nyt tääl" Sit pyysin eka Niallilta nimmaria ja se anto. Sitten mä kysyin Suomeks et saanko halata sitä. Niall vaan katto mua silleen et Surprised Sit mä toistin mun kysymyksen hymyillen enkuks ja Niall vaan nauro ja halasi mua silleen pitkään. ♥️ Sit menin Liamin, Harryn ja Louiksen luokse ja pyysin kaikilta nimmarit ja halasin niitä silleen tosi pitkään. ♥️ Sit tulin Zaynin kohdalle ja pyysin kans nimmaria. Sitten kysyin että voinko halata ja Zayn vastasi että " Tottakai muru" ja halas mua oikeen lujaan ja pitkään. ♥️ Sit mä vaan sanoin sille et mä rakastan sitä ja se vastas että sekin rakastaa mua. Sitten se ihana uni loppu ja heräsin. Sad Mut oikeesti, toi uni oli ihana ja olin sit aamulla ihan onnessani kun vaan mietinkin sitä unta. ♥️ Harmi vaan että se oli pelkkää unta. :'(

AWWW! Ihana uni en voinu olla hymyilemättä ku luin :''))

Miks en enää nää 1D unia..!? :C
En mäkään nään varmaan ens yönä unta tosta jättioravasta:/

IHANA UNI!<3

Toi oli mun toinen 1D-uni, siinä ekassa mä en edes kunnolla nähny niitä Sad( Mut joo, mun kaveriki vähän aamulla pysäkil ihmetteli et mitä mä oikein virnuilen ku mä vaan mietin sitä ihanaa unta ♥️ Mut oon aika varma että tollasia unia mä en koskaan enään näe :'(

77One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 5 Huhti 2012 - 10:51

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Viime yönä näin kaks poikiin liittyvää unta (: ♥

Ekassa mä olin ajelulla hesassa mun perheen kaa ja sitte näin siellä Niallin taluttamassa vuohta ja Louisin paperiviiksien kans :DD huusin vaa mun isälle et "PYSÄHY NIALL JA LOUIS ON TUOLLA!" mut kukaa ei ees kuunnellu mua vaik kuinka huusin D: siinä sitte angstasin ja me mentii kotii. No kotona mun iskä sano et "Pitäskö soittaa niille pojille et tulee vaik pitää jonku pienen keikan tääl meillä ku Emma suuttu noi paljo" mä seisoin siinä silmät iha pyöreinä enkä saanu sanaakaa suusta ku iskä otti puhelimen esii ja alko puhuu jotai. No hetken päästä sellane hillittömän kokone keikkabussi ajaa meiän pihaa ja mä meen iha sekasin :DD aloin sitte täristen kävelee sitä bussii kohti ja näin vilahuksen Niallin punasesta paidasta ennen ku ne ovet avautu. Sitte pojat tuli sieltä Niall ekana niin hymyssä suin et en voinu ku vaa hymyillä sillee tyhmän näkösesti :DD Niall avas ekana sen kädet halauksee ja mä oikee ryntään sen sylii ja sopersin siin jotai mite ihana oli nähä ne. Sitte halasin kaikkii sillee pitkään ja vaa pompin siin kauhee jännittyneenä. Yhtäkkii meiän pihalle alko tulla kauheesti väkee ja me mentii nopee meiän takapihalle jonne oli jo pystytetty sellanen pieni lava (: sitte pojat alko esiintyy ja mä olin iha fiiliksis siel kaikkie keskel ja ne pyys mut kans laulaa niitten kaa ja tollee :DD ah se oli ihana uni ♥ oon koko päivän hymyilly ja miettiny tota (:

No siinä toisessa unessa me istuskeltii jollai sohvilla ja mä yhtäkkii sanoin et mä haluun koiran (enkuks, koko keskustelu oli enkuks), sitte Harry vaa et "Eiii! Jos Emma saa koiran mä saan kissan" :DD sitte meille tuli kauhee kiista ku mä halusin koiran mut Harry ei halunnu koiraa sinne (sain sellasen käsityksen et mä olisin niiku asunu niitten kaa siellä niitten isossa talossa) ja Zayn oli mun puolella ja se sano et seki halus koiran ja me riideltii nii kauan kunnes Louis sano jotai et "Rauhottukaa lapset meiän pitää keskustella tästä vielä isän kanssa" ja laitto sen käden Niallin ympärille :DD

78One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 5 Huhti 2012 - 11:26

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:Viime yönä näin kaks poikiin liittyvää unta (: ♥

Ekassa mä olin ajelulla hesassa mun perheen kaa ja sitte näin siellä Niallin taluttamassa vuohta ja Louisin paperiviiksien kans :DD huusin vaa mun isälle et "PYSÄHY NIALL JA LOUIS ON TUOLLA!" mut kukaa ei ees kuunnellu mua vaik kuinka huusin D: siinä sitte angstasin ja me mentii kotii. No kotona mun iskä sano et "Pitäskö soittaa niille pojille et tulee vaik pitää jonku pienen keikan tääl meillä ku Emma suuttu noi paljo" mä seisoin siinä silmät iha pyöreinä enkä saanu sanaakaa suusta ku iskä otti puhelimen esii ja alko puhuu jotai. No hetken päästä sellane hillittömän kokone keikkabussi ajaa meiän pihaa ja mä meen iha sekasin :DD aloin sitte täristen kävelee sitä bussii kohti ja näin vilahuksen Niallin punasesta paidasta ennen ku ne ovet avautu. Sitte pojat tuli sieltä Niall ekana niin hymyssä suin et en voinu ku vaa hymyillä sillee tyhmän näkösesti :DD Niall avas ekana sen kädet halauksee ja mä oikee ryntään sen sylii ja sopersin siin jotai mite ihana oli nähä ne. Sitte halasin kaikkii sillee pitkään ja vaa pompin siin kauhee jännittyneenä. Yhtäkkii meiän pihalle alko tulla kauheesti väkee ja me mentii nopee meiän takapihalle jonne oli jo pystytetty sellanen pieni lava (: sitte pojat alko esiintyy ja mä olin iha fiiliksis siel kaikkie keskel ja ne pyys mut kans laulaa niitten kaa ja tollee :DD ah se oli ihana uni ♥ oon koko päivän hymyilly ja miettiny tota (:

No siinä toisessa unessa me istuskeltii jollai sohvilla ja mä yhtäkkii sanoin et mä haluun koiran (enkuks, koko keskustelu oli enkuks), sitte Harry vaa et "Eiii! Jos Emma saa koiran mä saan kissan" :DD sitte meille tuli kauhee kiista ku mä halusin koiran mut Harry ei halunnu koiraa sinne (sain sellasen käsityksen et mä olisin niiku asunu niitten kaa siellä niitten isossa talossa) ja Zayn oli mun puolella ja se sano et seki halus koiran ja me riideltii nii kauan kunnes Louis sano jotai et "Rauhottukaa lapset meiän pitää keskustella tästä vielä isän kanssa" ja laitto sen käden Niallin ympärille :DD

eikä toi vikan loppu ! : D

79One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 5 Huhti 2012 - 11:52

_Blistex_

_Blistex_

emmaLOVESnilla kirjoitti:Viime yönä näin kaks poikiin liittyvää unta (: ♥

Aww, noi molemmat unet oli ihania ♥ luin niitä koko ajan hymyillen (::

80One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 5 Huhti 2012 - 12:07

nealoves1D

nealoves1D

vähä te kaikki näätte ihanii unii ! ;3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 5 Huhti 2012 - 22:00

Peetu

Peetu

mun viimeöinen uni. luulin hetken että se oli totta ja sit oli ihan kamala fiilis ku heräsin omasta huoneesta :s

olin siis mun parhaan kaverin kaa meidän koulun pihalla ja vaan hengailtiin siellä. sit The Baseballsit ja The Overtonesit tulee sinne (ollaan siis noiden bändien suuria faneja) ja sit ollaan ihan fiiliksis ja kuvaillaan ku hullut ja sit mun kameran muistikortilta loppuu tila ja multa taitaa päästä pari rumaa sanaa, sit joku koskee mua olkapäähän ja sit ku käännyn kattoo mun takana seisoo Niall ja sit se jotain hymyilee ja nauraa ku oon vaan sillee "ohmygodwhattaf*ckishappening?!" ja antaa mulle muistikortin. laitan sen mun kameraan ja sit otetaan taas noin miljoona kuvaa ja oon nii happy ♥

82One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Pe 6 Huhti 2012 - 9:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu aww Niall :3
miksen mä nää mitää tälläsii ihanii unii :c kaverit näkee unii jossa ollaa poikien keikalla ja kaikkee ja mä nään kaikkii käärmeistä tyylii hyh.. liittyy asiaan Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

83One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 7 Huhti 2012 - 6:07

vilqu

vilqu

Mulla on sellanen ongelma et mulla on aina aamusin (aina, joskus) sellane olo et oo nähny jotain 1D unta mut sit en koskaan muista mitä..

84One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 7 Huhti 2012 - 11:48

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Mulla on sellanen ongelma et mulla on aina aamusin (aina, joskus) sellane olo et oo nähny jotain 1D unta mut sit en koskaan muista mitä..

sama juttu :<

85One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 12 Huhti 2012 - 9:14

Vieraili

Vierailija

Yks uni minkä mä oon nähny 1D:stä oli kamala mutta myös ihana. Siinä mulla ja Harrylla oli jotain, mutta sitte me riideltiin jostain, en muista tarkkaan ja sitte Louis rupes lohduttaan ja sitte tapahtu sellasia kivoja ja ihania juttuja mulle ja Louisille, mutta sitte meki riideltiin ja sitte mää olin siin kait jo täys ikänen niinko suomessa ja sitte mä taisin ajaa siinä kolarin ja Louis itki iha kamalasti ja niin muutki pojat ja sitte mä taisin joutua koomaan tai viel pahempaa Sad en muista tarkkaan mut jotenki noin se meni Smile

86One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 12 Huhti 2012 - 10:36

bO0m

bO0m

vashappnin1D. kirjoitti:Yks uni minkä mä oon nähny 1D:stä oli kamala mutta myös ihana. Siinä mulla ja Harrylla oli jotain, mutta sitte me riideltiin jostain, en muista tarkkaan ja sitte Louis rupes lohduttaan ja sitte tapahtu sellasia kivoja ja ihania juttuja mulle ja Louisille, mutta sitte meki riideltiin ja sitte mää olin siin kait jo täys ikänen niinko suomessa ja sitte mä taisin ajaa siinä kolarin ja Louis itki iha kamalasti ja niin muutki pojat ja sitte mä taisin joutua koomaan tai viel pahempaa :( en muista tarkkaan mut jotenki noin se meni :)

Hui mikä uni :(( Louis itkemässä... "It hurts me to think that you've ever cried" sopii tähän ;D

87One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Pe 13 Huhti 2012 - 5:47

Vieraili

Vierailija

bO0m kirjoitti:
vashappnin1D. kirjoitti:Yks uni minkä mä oon nähny 1D:stä oli kamala mutta myös ihana. Siinä mulla ja Harrylla oli jotain, mutta sitte me riideltiin jostain, en muista tarkkaan ja sitte Louis rupes lohduttaan ja sitte tapahtu sellasia kivoja ja ihania juttuja mulle ja Louisille, mutta sitte meki riideltiin ja sitte mää olin siin kait jo täys ikänen niinko suomessa ja sitte mä taisin ajaa siinä kolarin ja Louis itki iha kamalasti ja niin muutki pojat ja sitte mä taisin joutua koomaan tai viel pahempaa Sad en muista tarkkaan mut jotenki noin se meni Smile

Hui mikä uni Sad( Louis itkemässä... "It hurts me to think that you've ever cried" sopii tähän ;D

Niinpä Sad sopii hyvin xxD

88One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Ke 25 Huhti 2012 - 7:35

Vieraili

Vierailija

mjoo joskus näi semmosta et 1D oli keikal tääl suomes ja menin sit kavereitten kaa niitten keikalle. noo sit siel nimmareitten jaossa Harry iski silmänsä muhun ja mää siihen, sit Harry anto nroonsa mulle ja soitin sille suraavana päivänä. sit sovittii et tavattais jossai kahvilas. sit menin sinne ja ruvettii Harryn kaa pussaileen siin väkijoukon keskel mut ei kukaan tajunnut mitään. sit tuli semmonen k-18 kohtaus Harryn luona ja sit 2kk siin unes eteenpäin selvis et oon raskaana ja sit ilmotin siit Harrylle ja se oli sillee OMG ja sano et mun pitäis muuttaa sinne Britaniaan sen kaa asuun ja et mennään naimisiin ja tolleen, noo sit mentiin naimisiin ja asuttiin siel hienos kämpäs ja meil oli muksu... siel elettii iha lepposasti pojat teki päivät duunii ja mää hoisin meijjän Iristä ja ku pojat tuli himaa niil oli aina ruoka valmiina. sit se unen ei niin ihana osuus, petin Harryä Nialin kans ja sit Harry sai tietää siit ja sit meijjän avioliitto reistaili mut palas entiselleen, ehkä. koska olin silti viel pihkas Nialiin, mut salasin sen ja kaikki meni hyvin, ennen ku mulla ja Nialilla rupes tulee salaisia tapaamisia.... JA SIT KETTU HERÄSIN :'( ja toki ihana romaani, mut oli pakko kertoo Very Happy

89One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Ke 25 Huhti 2012 - 7:37

bO0m

bO0m

No huhhuh! :DD Ompas sulla unet, toi on ihanku jostain leffasta! Miten yks yö ees riitti ton näkemiseen! :''D Mut juu mullekki tommosseita unia! (:

90One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 26 Huhti 2012 - 8:37

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:No huhhuh! :DD Ompas sulla unet, toi on ihanku jostain leffasta! Miten yks yö ees riitti ton näkemiseen! :''D Mut juu mullekki tommosseita unia! (:
Miten ihan samaa et miten yks yö ees riittää... Mäki haluun tällasia unia!! Toi oli NIIN IHANAA luettavaa kunnes rupesit pettää Hazzaa Mad Tietty Nialler jos jonkun (taino kenen vaan 1D pojat jos on pakko pettää jonkun kanssa), mut EI silti ne on samassa bändissä ja ei Hazzalle saa tolleen tehä!! Very Happy OK, rauha minäVery Happy

91One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet To 26 Huhti 2012 - 21:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä näin jtn ihme unta että Nialler vaan yhtäkkiä asteli meiän ovesta sisälle ja tuli tänne mun kaa ♥ Mutta en muista muuta

92One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Pe 27 Huhti 2012 - 4:29

vilqu

vilqu

Must tuntuu et näin viimeyönä 1D unta, mut mulla ei oo hajuakaan mitä.. Jotenkin kai Harry oli ainaski aika vahvassa roolissa tai jotain, en mä muista Sad

93One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet Pe 27 Huhti 2012 - 5:39

Sarqai

Näin sellast unta et oltiin poikien kaa mukana nälkpelissä, sit ne alko vaa raasti tappaa toisiaan ja yhtäkkii Niall rakastu muhun ja sit voitettiin se ja mentii naimisiin<3 Oli kyl sekava uni mut cute kuiteski<3

94One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 0:26

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Näin sellast unta et oltiin poikien kaa mukana nälkpelissä, sit ne alko vaa raasti tappaa toisiaan ja yhtäkkii Niall rakastu muhun ja sit voitettiin se ja mentii naimisiin<3 Oli kyl sekava uni mut cute kuiteski<3
KAUHEETA!! mutta loppu suloinen<3

95One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 1:08

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Näin sellast unta et oltiin poikien kaa mukana nälkpelissä, sit ne alko vaa raasti tappaa toisiaan ja yhtäkkii Niall rakastu muhun ja sit voitettiin se ja mentii naimisiin<3 Oli kyl sekava uni mut cute kuiteski<3
KAUHEETA!! mutta loppu suloinen<3

Mutsiis se oli kai sillee et ne tappeli musta? Olin ihan taivaissa sen unen jälkee:)<3

96One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 9:48

_Blistex_

_Blistex_

^^ Harmi jos ne tappo toisiaan, ei niin saa käydä edes unissa ): Mut aww, toi loppu ♥

& mä en oo nähny 1D-unii pitkään aikaa, harmittaa ):

97One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 9:54

Sarqai

Mut en kyl ihan tajunnu sitä koska hazza oli bestman niinku Louiski ja Liam ja Zayn oli kaasoja:'D

98One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 9:56

_Blistex_

_Blistex_

Sarqai kirjoitti:Mut en kyl ihan tajunnu sitä koska hazza oli bestman niinku Louiski ja Liam ja Zayn oli kaasoja:'D

Hah, ne heräs sit kuolleista :DD hyvä niin (:

99One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 23:09

vilqu

vilqu

_Blistex_ kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Mut en kyl ihan tajunnu sitä koska hazza oli bestman niinku Louiski ja Liam ja Zayn oli kaasoja:'D

Ne on Jumalia jotka herää kuolleista!! Ja mäki haluun nähä Liamin ja Zaynin kaasoina sellasissa hienioissa mekoissa:D

100One Direction-unet - Sivu 4 Empty Vs: One Direction-unet La 28 Huhti 2012 - 23:13

Sarqai

vilqu kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:

Ne on Jumalia jotka herää kuolleista!! Ja mäki haluun nähä Liamin ja Zaynin kaasoina sellasissa hienioissa mekoissa:D

Joo ne oli aika seksikkäitäVery Happy Noeiihan

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa