One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction-unet

+15
emmaLOVESnilla
bO0m
Sophie_Malik
Evee
Louizz_tomlinzon
Veeranen
hymypeppuun
jonskauu
vilqu
nealoves1D
Peetu
Sara-Maria
bewareofaino
mariaemmma
militsii
19 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1One Direction-unet - Sivu 2 Empty One Direction-unet To 29 Joulu 2011 - 9:13

militsii

militsii

First topic message reminder :

Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen :( Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (:D), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa ;)♥. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

26One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 21 Helmi 2012 - 22:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en yhtään muista mitä unta mä näin mut mä olin puhunu äitin mukaan unissani One Directionista

27One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 21 Helmi 2012 - 23:53

Veeranen

Veeranen

Mä olin viime yön huutaa unissani JES NE VOITTI ! ja ruvennu itkee? mä en ite muista tälläsest mitää Very Happy

28One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 27 Helmi 2012 - 9:26

Evee

Evee

Mä näin sellast unta et Liam asu mun naapuris ja se puhu suomee. Sit mä kävin sen kaa heses syömäs ja hiihtämäs. Liam ei kyl osannu hiihtää ja mä yritin opettaa sitä. Sit Liam pyys mua sen luo kattoo simpsoneit Very Happy Sit ku mä olin lähös kotiin se kysy et tuunks mä huomenki ja mä sanoin et joo. Sit se uni loppu Sad

29One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 27 Helmi 2012 - 11:05

bewareofaino

bewareofaino

nana kirjoitti:ei vitsi näin viimeyönä iha sika hassuu unta :D
olin mun kaverin ja varmaan parintuhannen muun fanin kanssa jonkun rakennuksen ulkopuolel ku tiiettii et 1D on siel sisällä tekemäs jotai haastatelui tms. sit yhtäkkii kadotin mun kaverin ja menin vaa yksinäni sinne sisälle ja katoin lasiovist ku kukaa faneist ei ees tajunnu et menin sisää, mut nii tutkin siin paikkoi ja sit vaa nään liamin ja meen juttelee sille jotai ja sit ku halaan sitä ni se nostaa mut sillee ilmaa ku olin nii lyhyt ja sit olin vaa sillee "wow, you're so tall!" sit se alkaa nauraa ja on vaa "noo, you're small!" ja sit mä hajosin ja se laski mut alas ja juteltii siin viel jotai ennen ku lähin ettii muit.. sit näin ku louis oli menos just ulos ni meen vaa kysyy silt et saanks halaa sitä ni se pudisti päätään ku se ei halunnu et kaikki muutki fanit tulee heti pyytelee haleja ja sit vaa jäin seisoo siihe sen tien tukkeeks, et se ei päässy mun ohi ilman halaamist, ni sit sen oli pakko halaa mua vaik vähän vastentahtoisesti halaskin XD sit ku lou lähti ulos ni mä näin vaa ku niallii haastateltii yhel sohval ja mä menin vaa häiritsee sinne ja joku hätisteli mut heti pois ja sit huusin vaa sille et "I want to hug you after that interview!" ja se vaa hymyili ja nyökkäs pienesti.. sit menin vissii ulos ja kaikki muut fanit oli kadonnu ja siel oli kaikki muut jätkät paitsi Niall.. sit ootin sitä siin hetken niitten kans, kunnes tää yks juoksee sielt sisält. :D mä vaa jään tuijottaa niallii sillee merkitsevästi ja sit se kattoo mua hetken ja huudahtaa vaa sillee "OH, that hug!" ja juoksi halaa mua iha ilosena, ennen ku lähti muitten jätkien mukana pois :D
Awwwskis :---D ihana uni! varsinki alku ja loppu!
Mää aivan varmasti näin jotain tosi ihanaa 1D unta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä! Mä en vaan muista siittä mittään :D se jotenki liitty niitten tapaamiseen. Taisin ite siinä unessa ajatella että mun täytyy kertoo tästä teille sit ku se tapaaminen on ohi! :D Mutta sitte havahduin yöllä johonkin ja kyllä ärsytti kun en ensinnäkään muistanu mitä siinä sitten tapahtu ja että se loppu kesken...

30One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 27 Helmi 2012 - 11:17

vilqu

vilqu

Mäki oon kyllä aikas varma et näin 1D unta viime yönä, mut se sit että mitä siinä tapahtu on toinen juttu... Luultavasti/toivottavasti jtn IHANAA! taino ei poikien kaa voi kauheest muuta tapahtuuu ku ne on jo ite NIIIN IHANIA!<3

31One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 0:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä näin sellasta unta et oltiin jjossaki ja oli HARRYN synttärit.Sitte mä hoksasin mainoksen Harryn synttäreistä jossaki random ovessa,sit menin kattoo et pääsenkö mäki sinne.Ja sinne piti ilmottautua nii et piti ottaa sellasessa kuvaautomaattikopissa kuva et onko tarpeeks nätti niihi bileisii ,etku sinne ei otettu ku muutama nätein.Sielä oli aula ihan täynnä directionereita sit mä vaan kyynerpää taktiikalla tein itelleni tilaa ja menin siihen koppiin ja siellä kopissa oliki samaan aikaan Louis en ollu huomannu et se koppi oliki varattu ja sit otettiin yhessä kuva nii et oltiin samassa kuvassa ja koska olin Louiksen kaa samas kuvas ni pääsin sinne bileisiin LOUIKSEN SEURALAISENA..sit en muista enempää

32One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 5:51

vilqu

vilqu

[quote="Louizz_tomlinzon"]Mä näin sellasta unta et oltiin jjossaki ja oli HARRYN synttärit.Sitte mä hoksasin mainoksen Harryn synttäreistä jossaki random ovessa,sit menin kattoo et pääsenkö mäki sinne.Ja sinne piti ilmottautua nii et piti ottaa sellasessa kuvaautomaattikopissa kuva et onko tarpeeks nätti niihi bileisii ,etku sinne ei otettu ku muutama nätein.Sielä oli aula ihan täynnä directionereita sit mä vaan kyynerpää taktiikalla tein itelleni tilaa ja menin siihen koppiin ja siellä kopissa oliki samaan aikaan Louis en ollu huomannu et se koppi oliki varattu ja sit otettiin yhessä kuva nii et oltiin samassa kuvassa ja koska olin Louiksen kaa samas kuvas ni pääsin sinne bileisiin LOUIKSEN SEURALAISENA..sit en muista enempää[/quoteEnsinnäki mulle kelpais mennä Hazzan synttäreille! Ja kiva et ootko tarpeeks kaunis...? Mut Louin seuralaisena ois SIISTII<3

33One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 6:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä näin sellasta unta et oltiin jjossaki ja oli HARRYN synttärit.Sitte mä hoksasin mainoksen Harryn synttäreistä jossaki random ovessa,sit menin kattoo et pääsenkö mäki sinne.Ja sinne piti ilmottautua nii et piti ottaa sellasessa kuvaautomaattikopissa kuva et onko tarpeeks nätti niihi bileisii ,etku sinne ei otettu ku muutama nätein.Sielä oli aula ihan täynnä directionereita sit mä vaan kyynerpää taktiikalla tein itelleni tilaa ja menin siihen koppiin ja siellä kopissa oliki samaan aikaan Louis en ollu huomannu et se koppi oliki varattu ja sit otettiin yhessä kuva nii et oltiin samassa kuvassa ja koska olin Louiksen kaa samas kuvas ni pääsin sinne bileisiin LOUIKSEN SEURALAISENA..sit en muista enempää
Ensinnäki mulle kelpais mennä Hazzan synttäreille! Ja kiva et ootko tarpeeks kaunis...? Mut Louin seuralaisena ois SIISTII<3
nii oiski ja sit vielä Harryn synttäreillä

34One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 9:50

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä näin sellasta unta et oltiin jjossaki ja oli HARRYN synttärit.Sitte mä hoksasin mainoksen Harryn synttäreistä jossaki random ovessa,sit menin kattoo et pääsenkö mäki sinne.Ja sinne piti ilmottautua nii et piti ottaa sellasessa kuvaautomaattikopissa kuva et onko tarpeeks nätti niihi bileisii ,etku sinne ei otettu ku muutama nätein.Sielä oli aula ihan täynnä directionereita sit mä vaan kyynerpää taktiikalla tein itelleni tilaa ja menin siihen koppiin ja siellä kopissa oliki samaan aikaan Louis en ollu huomannu et se koppi oliki varattu ja sit otettiin yhessä kuva nii et oltiin samassa kuvassa ja koska olin Louiksen kaa samas kuvas ni pääsin sinne bileisiin LOUIKSEN SEURALAISENA..sit en muista enempää
Ensinnäki mulle kelpais mennä Hazzan synttäreille! Ja kiva et ootko tarpeeks kaunis...? Mut Louin seuralaisena ois SIISTII<3
Niimpä! Tai kävishän se toisinki päin: Louin synttäreille Hazzan seuralaisena:D

35One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 10:17

militsii

militsii

vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Voi kelpais kyl mullekki :D Eikä nii välii kenen pojista synttärit ois/kenen seuralaisena, kaikkien kans ois varmasti enemmän kui hauskaa :)

36One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 28 Helmi 2012 - 10:21

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Voi kelpais kyl mullekki Very Happy Eikä nii välii kenen pojista synttärit ois/kenen seuralaisena, kaikkien kans ois varmasti enemmän kui hauskaa Smile
Täysin samaa mieltä!!

37One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet La 3 Maalis 2012 - 0:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Haha näin aikas outoo unta viime yön.
Mä olin normaalisti koulus ja sit yhtäkkiä tehtiin joku ihme piiri että joku alottaa laulamaan jtn biisiä ja sit seuraava jos tunnistaa sen biisin ni jatkaa sitä(jtn vähä niinku joskus 1-2 luokalla,mutta ei silti) sit siinä piirissä oli iha normisti mun luokka ja sit Louis istu siin jalat pöydällä,ja kaikki käyttäyty niinku se olis iha normaalii et Louis olis siinä.Sit se biisi jota mukamas piti laulaa oli I Want ja Louis tietty osas ne sanat tyylii parhaite,mutta kaikki muutki osas ne ihan kohtuullisesti.Sit mä ja mun kaverit laulettiin yhes se be loved by you i wanna i stay true i wanna if you know... jjja sit Louis tuli kehuu meitä et osattiimpa me sanat hyvin Very Happy

38One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet La 3 Maalis 2012 - 1:10

nealoves1D

nealoves1D

mä näin iha sairaa kivaa unta viimeyön :3 se meni sillee et olin joku zaynin tuttu ja olin sit lohduttamas sitä ku sen se setä oli kuollu sitte olin niil tyylii pari päivää ja me pelattii pleikkaa laulettii käytii uimas jnejne sitte yks päivä zayni äiti tuli sanoo et pojat on tullu kiertueelt takas ni ne tulee moikkaa teitä. No sitte ne tuli sielt ovest sisää ja muut meni heti ekan halaa zayii mut liam käveli suoraa mun luokse ja sano et 'i've missed you baby' ja suuteli mua ja sitte mä heräsin. lol meinasin alkaa itkee aamul ku se ei ollukkaa tottta ... xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

39One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet La 3 Maalis 2012 - 2:57

vilqu

vilqu

Mä näin viime yönä unta Louista ja Liamista! Oltiin jossain ei kauheest ahluu missä, mut mä vaan halailin Louita ja oltin siitä ja musta ja ja siitä ja Liamista kuvia ja sit se oli aika weird ku siellä oli vaan niinku Loui ja Liam ja sit vaan halailin ja kilpsin kuvia... Mut se oli kyllä tosi ihanaa!

40One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 5 Maalis 2012 - 11:03

jonskauu

jonskauu

Näin viime yönä unta et sain töitä jäätelökioskilta ja Harry oli mun pomo! Sit mulle tuli eka palkka, nii sain rahojen lisäks hiustenpidennykset!! Very Happy

41One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 5 Maalis 2012 - 11:21

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Näin viime yönä unta et sain töitä jäätelökioskilta ja Harry oli mun pomo! Sit mulle tuli eka palkka, nii sain rahojen lisäks hiustenpidennykset!! Very Happy
Voih! Unelma työ! Kelpais mullekki:D

42One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 5 Maalis 2012 - 11:21

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Mä nyt selitän teille tän mun ihanan unen :-D

No mä olin jollain ihmeen kielimatkalla missä oli kans mun ihastus ja sit ihan sikana jotain Ruotsalaisii tyyppei. No me mentiin niinku jollain viidellä eri bussilla lentokentälle ja sit yhtäkkii tajusin, et kukaan ei ollu huomannu, et 1D'n jätkät oli samas tilausbussissa, ku minä ja ne Ruotsalaiset vaan laulo ihan helevetin kovaa jotai "Up All Night" -biisii siellä Very Happy No sit mun ihastus kysy bussikuskilta, et haluukse kartan. Sit se kuski oli silleen, et "Joo", koska se keräili karttoja Very Happy Sit se kysy multa, et onks tää jonkun ihme San Eldoradon kartta, joka sijaitsee jossain Lontoossa. (Joo ei siel oikeest oo mtn tollast) Surprised No sit aloin kattoo sitä karttaa ja repesin täysiä, ku kelasin, et se oli Suomen kartta ja mun ihastus oli silleen, et "Älä kerro, että se on Suomen kartta", ni sit vaan sanoin, et kyl se on San Eldoradon kartta ja se kuski hymyili pedosti.
No sit yhtäkkiä oltiinki jossain Suomen lentokentällä ja mä soitin ihan normisti mutsille, et tulee hakee mut himaan. Sit sinne tuli 1D faneja ihan pirusti mun kanssa sellaselle tasanteelle, jossa oli lasiaidat ja sit ne alko kiljuu, ku 1D'n jätkät käveli matkalaukkujen kanssa siitä alta. No sit ne yritti päästä yhtä käytävää pitkin alas, mut siinä edessä oli joku ihan himoläski poliisi Very Happy No sit mä istuin siihen lasiaidan eteen ja painoin mun päälaen siihen, ku olin masentunu, etten ehtiny tavata poikia. No sit Zayn näki mut ja lähti juoksemaan siihen käytävään ja mä tungin niiden kiljuvien fanien läpi ihan siihen poliisin eteen. Sit Zayn pyysi, et se poliisi päästäis mut ja sit se päästi mut Zaynin luokse I love you Sit Zayn tarttu mua käsistä ja sano, et se rakastaa mua ja se oli just suutelemassa mua, kunnes yks noista meijän kissoista hyppäs mun virtsarakon päälle ja heräsin Sad

http://unfaithful-mind.blogspot.com

43One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ma 5 Maalis 2012 - 11:30

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:Mä nyt selitän teille tän mun ihanan unen :-D

No mä olin jollain ihmeen kielimatkalla missä oli kans mun ihastus ja sit ihan sikana jotain Ruotsalaisii tyyppei. No me mentiin niinku jollain viidellä eri bussilla lentokentälle ja sit yhtäkkii tajusin, et kukaan ei ollu huomannu, et 1D'n jätkät oli samas tilausbussissa, ku minä ja ne Ruotsalaiset vaan laulo ihan helevetin kovaa jotai "Up All Night" -biisii siellä Very Happy No sit mun ihastus kysy bussikuskilta, et haluukse kartan. Sit se kuski oli silleen, et "Joo", koska se keräili karttoja Very Happy Sit se kysy multa, et onks tää jonkun ihme San Eldoradon kartta, joka sijaitsee jossain Lontoossa. (Joo ei siel oikeest oo mtn tollast) Surprised No sit aloin kattoo sitä karttaa ja repesin täysiä, ku kelasin, et se oli Suomen kartta ja mun ihastus oli silleen, et "Älä kerro, että se on Suomen kartta", ni sit vaan sanoin, et kyl se on San Eldoradon kartta ja se kuski hymyili pedosti.
No sit yhtäkkiä oltiinki jossain Suomen lentokentällä ja mä soitin ihan normisti mutsille, et tulee hakee mut himaan. Sit sinne tuli 1D faneja ihan pirusti mun kanssa sellaselle tasanteelle, jossa oli lasiaidat ja sit ne alko kiljuu, ku 1D'n jätkät käveli matkalaukkujen kanssa siitä alta. No sit ne yritti päästä yhtä käytävää pitkin alas, mut siinä edessä oli joku ihan himoläski poliisi Very Happy No sit mä istuin siihen lasiaidan eteen ja painoin mun päälaen siihen, ku olin masentunu, etten ehtiny tavata poikia. No sit Zayn näki mut ja lähti juoksemaan siihen käytävään ja mä tungin niiden kiljuvien fanien läpi ihan siihen poliisin eteen. Sit Zayn pyysi, et se poliisi päästäis mut ja sit se päästi mut Zaynin luokse I love you Sit Zayn tarttu mua käsistä ja sano, et se rakastaa mua ja se oli just suutelemassa mua, kunnes yks noista meijän kissoista hyppäs mun virtsarakon päälle ja heräsin Sad
Voi ei! Mä oon niin kade sulle, et arvaakkaan! Mulle kelpais kenen vaan 1D pojat suudelma (TOTTAKAI, kenelle ei?) Onneks meillä ei oo kissoja:D Mut on kyllä kaks koiraa jotka joskus herättää...

44One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ti 6 Maalis 2012 - 12:18

militsii

militsii

Sophie_Malik kirjoitti:Mä nyt selitän teille tän mun ihanan unen :-D

No mä olin jollain ihmeen kielimatkalla missä oli kans mun ihastus ja sit ihan sikana jotain Ruotsalaisii tyyppei. No me mentiin niinku jollain viidellä eri bussilla lentokentälle ja sit yhtäkkii tajusin, et kukaan ei ollu huomannu, et 1D'n jätkät oli samas tilausbussissa, ku minä ja ne Ruotsalaiset vaan laulo ihan helevetin kovaa jotai "Up All Night" -biisii siellä :D No sit mun ihastus kysy bussikuskilta, et haluukse kartan. Sit se kuski oli silleen, et "Joo", koska se keräili karttoja :D Sit se kysy multa, et onks tää jonkun ihme San Eldoradon kartta, joka sijaitsee jossain Lontoossa. (Joo ei siel oikeest oo mtn tollast) :o No sit aloin kattoo sitä karttaa ja repesin täysiä, ku kelasin, et se oli Suomen kartta ja mun ihastus oli silleen, et "Älä kerro, että se on Suomen kartta", ni sit vaan sanoin, et kyl se on San Eldoradon kartta ja se kuski hymyili pedosti.
No sit yhtäkkiä oltiinki jossain Suomen lentokentällä ja mä soitin ihan normisti mutsille, et tulee hakee mut himaan. Sit sinne tuli 1D faneja ihan pirusti mun kanssa sellaselle tasanteelle, jossa oli lasiaidat ja sit ne alko kiljuu, ku 1D'n jätkät käveli matkalaukkujen kanssa siitä alta. No sit ne yritti päästä yhtä käytävää pitkin alas, mut siinä edessä oli joku ihan himoläski poliisi :D No sit mä istuin siihen lasiaidan eteen ja painoin mun päälaen siihen, ku olin masentunu, etten ehtiny tavata poikia. No sit Zayn näki mut ja lähti juoksemaan siihen käytävään ja mä tungin niiden kiljuvien fanien läpi ihan siihen poliisin eteen. Sit Zayn pyysi, et se poliisi päästäis mut ja sit se päästi mut Zaynin luokse :heart: Sit Zayn tarttu mua käsistä ja sano, et se rakastaa mua ja se oli just suutelemassa mua, kunnes yks noista meijän kissoista hyppäs mun virtsarakon päälle ja heräsin :(

Ihana uni, rupesin nauraa tosin iha täysillä tolle lopulle ku rupes huvittaa ajatus kissan pompusta, meilläkin on 2 kissaa ja tiedän tunteen.. Mulla käy aina unissa niin, et ku on tulos loppuhuipennus et meinaan suudella tai kuolla tai muuta jännää nii herään just tyylii kissan tai herätyskellon herättämänä ja sit v*tuttaa kui ois halunnu nähä unen loppuun :(.

Viime yönä munkin unissa seikkaili Zayn, tosin en muista kuin yhen kohdan ja sit sen et välillä Zayn oli Zayn mut välillä se oli mun yhen kaveripojan/pienen ihastuksen vartalos mut Zaynin naama :DD:D Että sellasia unia nää mun unet...

45One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ke 7 Maalis 2012 - 8:35

bO0m

bO0m

Haha näitä unia tulee joka yö lisää.. :DD Mutta tässä joitain:

Zayn oli tehny oman 'hajuveden' miehille ja sitä myytiin kaupassa. Mä ja mun kamu löydettiin se. Suihkutettiin yks sellanen pullo kokonaan itteemme ja sit oltiin sillai "oi nami me tuoksutaan ihan Zaynilta<3" :'''D sit ostettiin sellatteet xD

Näin unta että sain jostain karitsan ja sitte kasvatin siitä ison ja hienon lampaan.. Juu eihän siinä mitään, mutta kun tajusin minkä takian näin sen unen nii repesin.. :DD Louis oli mun edellisenä päivänä kattomassa haastattelussa puhunu jtn randomii et se tykkää lampaista ;D <3

Ja tää sit oli ehkä surullisin uni :C Oli tosi todentuntunen! Olin koneella ja löysin sattumalta sivuston jossa myytiin lippuja 1Dn suomen keikalle! Huusin vaan et "ÄITI ne tuleeki suomeen<3" ja fiilis kun heräsin https://i.imgur.com/hxVx9.jpg

46One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Ke 7 Maalis 2012 - 9:48

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Haha näitä unia tulee joka yö lisää.. :DD Mutta tässä joitain:

Zayn oli tehny oman 'hajuveden' miehille ja sitä myytiin kaupassa. Mä ja mun kamu löydettiin se. Suihkutettiin yks sellanen pullo kokonaan itteemme ja sit oltiin sillai "oi nami me tuoksutaan ihan Zaynilta<3" :'''D sit ostettiin sellatteet xD

Näin unta että sain jostain karitsan ja sitte kasvatin siitä ison ja hienon lampaan.. Juu eihän siinä mitään, mutta kun tajusin minkä takian näin sen unen nii repesin.. :DD Louis oli mun edellisenä päivänä kattomassa haastattelussa puhunu jtn randomii et se tykkää lampaista ;D <3

Ja tää sit oli ehkä surullisin uni :C Oli tosi todentuntunen! Olin koneella ja löysin sattumalta sivuston jossa myytiin lippuja 1Dn suomen keikalle! Huusin vaan et "ÄITI ne tuleeki suomeen<3" ja fiilis kun heräsin https://i.imgur.com/hxVx9.jpg
Joo jos näkisin tollasta unta ni ois mulla ihan sama fiilis... Sad Mut rupesin lukee tätä sun unta sillee normisti ja unohdin et oli uni. Luin vaan et Zayn oli tehny hajuveden mieheille, si tolin sillee oikeesti, siistii! Koska sillä on ollu sellaseen aikaa:D Kunnes luin pari lausetta eteen päin ja tajusin... ainii, tää oli uni:D

47One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet To 8 Maalis 2012 - 6:22

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:
Joo jos näkisin tollasta unta ni ois mulla ihan sama fiilis... :( Mut rupesin lukee tätä sun unta sillee normisti ja unohdin et oli uni. Luin vaan et Zayn oli tehny hajuveden mieheille, si tolin sillee oikeesti, siistii! Koska sillä on ollu sellaseen aikaa:D Kunnes luin pari lausetta eteen päin ja tajusin... ainii, tää oli uni:D

Hahaha :'''D

48One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Pe 9 Maalis 2012 - 12:35

Vieraili

Vierailija

Mä näin viimeyönä unta et pojat tuli Suomeen keikalle (JEEE Very Happy!). Sitte ennen sitä keikkaa niillä oli sellanen nimmarinjakotilaisuus jossain kauppakeskuksessa. Menin eka Harryn luokse ja sitte pyysin siltä halii ja pusuu poskelle ja sitte ups käänsinki pääni sillai et päädyin pussaa sitä huulille Very Happy ♥️. Ja sitte pussailin sen kaa siinä hetken ja menin Louisin luokse. Louis tuli sitte siitä pyödän takaa ja halasin sitä varmaa 5 minuuttii Very Happy♥️. Sen jälkee olin just menos Niallin luo, mut sitte ne turvamiehet hääti kaikki pois ja aloin itkee ku en päässy moikkaa niit muit poikii Sad

49One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet Pe 9 Maalis 2012 - 23:52

Peetu

Peetu

näin viimeyönä ihan random unen... ei herranjumala :D

olin tulossa mun parhaan kaverin kaa yhelt urheilupuistolt koululle kun meillä oli ollut liikkaa siellä (ja mun paras kaveri asuu jyväskylässä ja mä espoos) nii ei ehitty koululle asti kun Liam tulee vastaan ja alkaa juttelee. no käveltiin siinä sitten kolmistaan meidän koulun parkkipaikalle ja sit Liam kysy jotenkin että halutaanko me lähtee sen kaa ajelulle. me oltiin ihan fiiliksissä et joo tietenkin ja sit me mentiin mun kamun kaa istuu takapenkille, Liam pelkääjän paikalle ja sit kuskina oli sen isä. me ajeltiin ympäri espoota ja meillä oli todella hauskaa, sit oltii ajeltu monta tuntii olin ihan paniikis koska me ei menty kouluun takasi nii saadaan wilmamerkinnät :D ei siin mitään, ajeltiin viel lisää ja sit jossain vaiheessa Liamin isä ajaa mun naapurin pihaan ja sanoo jotenki et juu oli kivaa tytöt, ny teidän pitää jäädä. me hypättiin ulos autosta ja lähettiin kävelee meille mut katottiin kuiteski minne Liam ja sen isä katos. nähtiin kun ne käveli sinne naapurien taloon ihan onnellisesti :D

50One Direction-unet - Sivu 2 Empty Vs: One Direction-unet La 10 Maalis 2012 - 0:17

bO0m

bO0m

Peetu kirjoitti:näin viimeyönä ihan random unen... ei herranjumala :D

olin tulossa mun parhaan kaverin kaa yhelt urheilupuistolt koululle kun meillä oli ollut liikkaa siellä (ja mun paras kaveri asuu jyväskylässä ja mä espoos) nii ei ehitty koululle asti kun Liam tulee vastaan ja alkaa juttelee. no käveltiin siinä sitten kolmistaan meidän koulun parkkipaikalle ja sit Liam kysy jotenkin että halutaanko me lähtee sen kaa ajelulle. me oltiin ihan fiiliksissä et joo tietenkin ja sit me mentiin mun kamun kaa istuu takapenkille, Liam pelkääjän paikalle ja sit kuskina oli sen isä. me ajeltiin ympäri espoota ja meillä oli todella hauskaa, sit oltii ajeltu monta tuntii olin ihan paniikis koska me ei menty kouluun takasi nii saadaan wilmamerkinnät :D ei siin mitään, ajeltiin viel lisää ja sit jossain vaiheessa Liamin isä ajaa mun naapurin pihaan ja sanoo jotenki et juu oli kivaa tytöt, ny teidän pitää jäädä. me hypättiin ulos autosta ja lähettiin kävelee meille mut katottiin kuiteski minne Liam ja sen isä katos. nähtiin kun ne käveli sinne naapurien taloon ihan onnellisesti :D

Hahahaha, ihanaa <3 :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa