One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #6

+13
niallsydän
Stypayhoralikson
Evee
Insku
bO0m
Louizz_tomlinzon
Veeranen
nealoves1D
vilqu
bewareofaino
jonskauu
Pinski♥Harry
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:03

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)

76Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 21:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

viiminen päivä tätä jaksoa olis mutta mä jäin huonon olon takii kotiin, joten plussaa tietty et koko päivä koneella:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

77Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 1:52

_Blistex_

_Blistex_

Wohooo, nyt sitten alko lomaa!! Smile Mä oon nyt ihan fiiliksis ku nää pari viikkoo on ollu pelkkiä kokeita tai esseitä yms. joten tää lyhyt loma on tarpeen. (::

78Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 1:53

nealoves1D

nealoves1D

mulla on viel kouluu tunti tän jälkee mut oon jo ny tosi hyväl fiiliksel koska tulee loma ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 2:54

Veeranen

Veeranen

lomalomalomaloma♥ DINTSDINTS= 4 päivää ilman mun luokkalaisii♥ : D

80Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 3:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun 2 kaverii on ihania...Säädettiin taas jotai puhelimie kaa ja joutu hyväksyy joku ihme pariliitospyyntö(kaikki tietysti kiusas meitä siitä ku tää kaveri on poika(mutta siis se on mulle kaveri vaan)) enneku suostu siirtää biisei sille ni säädettiin jotai vaikka kuinka kauan koulun jälkeen ennenku lähettii.Sit ku meiä yhes kirjas luki et J.L Runeberg ni se väitti että J tarkottaa sen nimee(sen nimi alkaa Jllä)sit L meinaa Liamii et se väänti lopuks sen nimen Jussi(nimi muutettu) Liam Runeberg sit vielä sen sukunimi tohon perään : D
sit toine kaveri oli tosi mukava muuten vaan.... btw that first guy likes liam payne ♥

81Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 4:28

Veeranen

Veeranen

tein tota mikrobrownieta ja tää on hyvää C: kiitti sille joka sillo laitto linkin! mussutan tääl yksinäni iha fiilareis Very Happy:DD

82Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 4:48

bewareofaino

bewareofaino

Jeeee, se mun isäntäperheen tyttö vastas vihdoinkin mun sähköpostiin Smile vaikuttaa ihan mukavalta. ja sit LOMA!♥️ JA THANK GOD sain siittä mantsan kokeesta 8½ vaikka luulin että se meni tooooosi huonosti!

hyviä lomia kaikki, pitäkää hauskaa ja pysykää hengissä!♥️

83Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 8:53

Peetu

Peetu

LOMA ♥ ja mulla on ehkä maailman parhaat kaverit ♥ tuli taas mieleen et mitä mä tekisinkään ilman niitä hulluja :')

84Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 To 5 Huhti 2012 - 9:39

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jess viimein se loma tuli! (; koko päivän oon ollu kaupoilla nii oli ihana tulla kotii ja olla välittämättä mistään ♥

Meil oli tnä pääsiäiskirkko, eikä voinu oikee vähempää kiinnostaa ku on jo seittemän kertaa joutunu mennä kattoo.. mut tää kerta tuntu menevän ihmee nopeesti. Johtu varmaa osaks siitä et tää mun köksäkaveri (johon mulla saattaa olla pienen pieni crush..) istu viistosti mun edessä, joten kattelin vaa sen takaraivoo siin :DD + kaverit koko aja jotai härnäs ja pelleili siin mun vieressä.. helmeen oli sitte tullu huomautus meiän "huonosta kirkkokäyttäytymisestä".. :d no mut se ei ollu oikee mitää verrattuna siihe et yks mun kaveri (poika) sai merkinnän "kirkossa nukkumisesta" :'DD hyvä luoja miten repesinkään ku kuulin.

85Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:56

Peetu

Peetu

oujes wilmasta löyty plussaa ku olin eilen ahkerasti lukemassa pääsiäiskirkossa (;

86Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 1:49

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen Very Happy "snälla mamma" Rolling Eyes ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen Very Happy" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!
Olla hoova:D

HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D

Juu, mut millanen paita se oli? Lukiks siinä niinku '1D'? (: Ku äitille pitää antaa aika selkeet ostos ohjeet... ;DD
Oli kahen laisia mut ostin sellasen valkosen jossa oli mustavalkone kuva (pojista) ja sit siinä on se logo jonka vieressä lukee ONE DIRECTION eli ihana paita!!! Hehkutus topa #6 - Sivu 4 T-shirt_-_skinny_group_photo_ray_m-17302927-frntl Toi on se toinen jota mulla ei ole, mut oli siellä.
Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Hoodie_-_group_photo_white_m-18227882-frntl

Ja toinen on tuo mutta siis t-paitana Very Happy Ja tämä siis mulla on (se t-paita versio siis edellen).

Oli muuten ihan sika hauskaa kaverin synttäreilläVery Happy Ja äiti ja sisko leipoo keittiössä kakkua ja sit on mun vuoro leipoo marenkeja:D

87Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 4:01

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Oli kahen laisia mut ostin sellasen valkosen jossa oli mustavalkone kuva (pojista) ja sit siinä on se logo jonka vieressä lukee ONE DIRECTION eli ihana paita!!!

Okei kiitti, nyt äitin pitäis löytää jos niitä siellä on! (;

88Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 7:36

Sarqai

Randooom.. Miks en oo menos laival voisin hankkii ton paidan?:C

Joo en ees tiiä miks kommentoin tänne?Very Happy

89Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 7:42

_Blistex_

_Blistex_

Äääh, haluun niin tollasen 1D- hupparin ♥ tarvii pyytää äidilt et mennään laivalle :DD

90Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 8:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

hihii huomenna Turkuun ja siitä sunnuntaina laivalle apua kauhee jännitys!
ja leivoin pashaa ja suklaakakkua omnom :3

91Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 10:15

Peetu

Peetu

THE OVERTONESIT TULEE SUOMEEN JA MEITSI ON MENOS KATTOO HALLELUJAA !!!! itken oon nii ilonen.

92Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 13:07

nealoves1D

nealoves1D

stypayhorlikson,, luin aluks et 'leivoin paskaa suklaakakkua omnom' ni piti lukee muutama kerta uudestaa enneku tajusin et luin vääri xD mut mitä on pasha ? :d && Pidä hauskaa laival ja Turus ! (:

93Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 23:47

jonskauu

jonskauu

Ulkona paistaa aurinko, ihana kattoo ku noi jääpuikot sulaa koko aja pienemmiks ♥ ja sit mä käyn kohta ostaa kaupasta ben & jerry'sii! jeeee nyt kyllä hyvin voin alottaa lukee yhteiskuntaoppia ja ruotsia =)

94Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 23:51

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:Ulkona paistaa aurinko, ihana kattoo ku noi jääpuikot sulaa koko aja pienemmiks ♥️ ja sit mä käyn kohta ostaa kaupasta ben & jerry'sii! jeeee nyt kyllä hyvin voin alottaa lukee yhteiskuntaoppia ja ruotsia =)

Niimpä ♥️ vihdoi alkaa taas näyttää enemmä keväält ! Very Happy haha mä ajattelin yks päivä et ostan ben & jerry'sii mut ne makso nii paljo et mun budjetti ei kestäny xDD

95Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 7 Huhti 2012 - 0:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nealoves1D kirjoitti:stypayhorlikson,, luin aluks et 'leivoin paskaa suklaakakkua omnom' ni piti lukee muutama kerta uudestaa enneku tajusin et luin vääri xD mut mitä on pasha ? :d && Pidä hauskaa laival ja Turus ! (:

eikäää XD se on sellasta olikoha venäläistä alkuperäsi pääsiäis(jälkkärii?) ja osaan selittää :Very Happy hihii kiitti Smile

96Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 7 Huhti 2012 - 0:54

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:stypayhorlikson,, luin aluks et 'leivoin paskaa suklaakakkua omnom' ni piti lukee muutama kerta uudestaa enneku tajusin et luin vääri xD mut mitä on pasha ? :d && Pidä hauskaa laival ja Turus ! (:

eikäää XD se on sellasta olikoha venäläistä alkuperäsi pääsiäis(jälkkärii?) ja osaan selittää :Very Happy hihii kiitti Smile

sitä se on :Dd ja ihan sairaan hyvää!

mut must tuntuu et täst tulee hyvä päivä!(: ja onnistuin ekaa kertaa kihartaa ite hiukseni ilman raivoomista xd

97Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 7 Huhti 2012 - 1:56

bO0m

bO0m

hihi teil on ihania hehkutuksia <3 (: tnä kattoon TITANIC <3

en malta oottaa x)

98Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 7 Huhti 2012 - 6:23

vilqu

vilqu

_Blistex_ kirjoitti:Äääh, haluun niin tollasen 1D- hupparin ♥ tarvii pyytää äidilt et mennään laivalle :DD
Ei niitä huppareita siellä ollu vaan se kuva mikä siinä hupparissa oli on t-paidassa joka oli laivalla:D

Oon ylpee itestäni ku luin sekä hissan , että bilsan kokeeseen (aikas paljonkin) ennen ku tulin koneelle:D ja oon mammalla:)

Ja nauran täällä teijän kaikille hehkutuksille ja sisko nauraa sängyllä sen puhelimen jollekki ikivanhoille videoille:d

99Hehkutus topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 7 Huhti 2012 - 7:11

Sarqai

bO0m kirjoitti:hihi teil on ihania hehkutuksia <3 (: tnä kattoon TITANIC <3

en malta oottaa x)
¨

Haista kukkanen :d MÄKIN haluun kattoo sen:I

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa