First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Oli kahen laisia mut ostin sellasen valkosen jossa oli mustavalkone kuva (pojista) ja sit siinä on se logo jonka vieressä lukee ONE DIRECTION eli ihana paita!!! Toi on se toinen jota mulla ei ole, mut oli siellä.bO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Olla hoova:DbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3
Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!
HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D
Juu, mut millanen paita se oli? Lukiks siinä niinku '1D'? (: Ku äitille pitää antaa aika selkeet ostos ohjeet... ;DD
vilqu kirjoitti:Oli kahen laisia mut ostin sellasen valkosen jossa oli mustavalkone kuva (pojista) ja sit siinä on se logo jonka vieressä lukee ONE DIRECTION eli ihana paita!!!
jonskauu kirjoitti:Ulkona paistaa aurinko, ihana kattoo ku noi jääpuikot sulaa koko aja pienemmiks ja sit mä käyn kohta ostaa kaupasta ben & jerry'sii! jeeee nyt kyllä hyvin voin alottaa lukee yhteiskuntaoppia ja ruotsia =)
nealoves1D kirjoitti:stypayhorlikson,, luin aluks et 'leivoin paskaa suklaakakkua omnom' ni piti lukee muutama kerta uudestaa enneku tajusin et luin vääri xD mut mitä on pasha ? :d && Pidä hauskaa laival ja Turus ! (:
Stypayhoralikson kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:stypayhorlikson,, luin aluks et 'leivoin paskaa suklaakakkua omnom' ni piti lukee muutama kerta uudestaa enneku tajusin et luin vääri xD mut mitä on pasha ? :d && Pidä hauskaa laival ja Turus ! (:
eikäää XD se on sellasta olikoha venäläistä alkuperäsi pääsiäis(jälkkärii?) ja osaan selittää : hihii kiitti
Ei niitä huppareita siellä ollu vaan se kuva mikä siinä hupparissa oli on t-paidassa joka oli laivalla:D_Blistex_ kirjoitti:Äääh, haluun niin tollasen 1D- hupparin ♥ tarvii pyytää äidilt et mennään laivalle :DD
¨bO0m kirjoitti:hihi teil on ihania hehkutuksia <3 (: tnä kattoon TITANIC <3
en malta oottaa x)
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa