First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
tääl virvotaan vasta pääsiäis lauantainaVeeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossavilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:tä kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D
Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D
Mun kaveri on paras ikin Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa
joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks : koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::
Louizz_tomlinzon kirjoitti:tääl virvotaan vasta pääsiäis lauantainaVeeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossavilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:tä kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D
Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D
Mun kaveri on paras ikin Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa
joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks : koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::
emmaLOVESnilla kirjoitti:köksän tunnit kokkailtii kaikkien ruuat sen yhen toisen ryhmän kaa ku muut oli sitte siellä vaatehuollossa .. meiän piti vaihtaa meiän vakio pöytiä, ku oli helpompi et me jotka tehtii ruokaa oltii luokan toises päässä, ettei ne toiset olis sitte tiellä. No molemmat ryhmät halus sitte sinne ihan reuna pöytään, jote me juostii kaikki vaa ryminäl sinne :DD mä ehin just yhelle paikalle, mut sit tää yks jätkä josta kerroin sillo aikasemminki oli kans tulos siihe paikalle ja eka aattelin et se tyylii tönäsee mut pois siit tuolilt, mut sitte se änkeski mun sylii ;D eka olin vähä et mitä ihmettä ja se vaa sano et se haluu kans olla täs tuolil nii tuli sitte mun sylii.. eihän se mua tietenkää haitannu ja me sitte istuttii siin sylikkäi sen alku tunnin ennen ku alettii kokkailee (; me oltii molemmat pääkokkei eli tehtii niiku pääruoka ja tunnin lopuks tiskattii ja siitähä tuli hauskaa .. jouduttii vähä siivoilee sitä paikaa ku muut jo lähti :DD onneks mun ryhmäläiset jäi sinne kans ku oli neki vähä sotkenu.. esim. puristanu mun hiusten päällä sen tiskirätin jonka jälkee mun hiukset oli iha märät, ja huitassu vaahdos olevan lusikan "vahingossa" melkee mun silmää :d me sitte liittouduttii sen pojan kaa mun kavereit vastaa ja siit synty kiva sota .. ope ei todellakaa ollu yhtää vihanen meille tai mitää :DD
emmaLOVESnilla kirjoitti:köksän tunnit kokkailtii kaikkien ruuat sen yhen toisen ryhmän kaa ku muut oli sitte siellä vaatehuollossa .. meiän piti vaihtaa meiän vakio pöytiä, ku oli helpompi et me jotka tehtii ruokaa oltii luokan toises päässä, ettei ne toiset olis sitte tiellä. No molemmat ryhmät halus sitte sinne ihan reuna pöytään, jote me juostii kaikki vaa ryminäl sinne :DD mä ehin just yhelle paikalle, mut sit tää yks jätkä josta kerroin sillo aikasemminki oli kans tulos siihe paikalle ja eka aattelin et se tyylii tönäsee mut pois siit tuolilt, mut sitte se änkeski mun sylii ;D eka olin vähä et mitä ihmettä ja se vaa sano et se haluu kans olla täs tuolil nii tuli sitte mun sylii.. eihän se mua tietenkää haitannu ja me sitte istuttii siin sylikkäi sen alku tunnin ennen ku alettii kokkailee (; me oltii molemmat pääkokkei eli tehtii niiku pääruoka ja tunnin lopuks tiskattii ja siitähä tuli hauskaa .. jouduttii vähä siivoilee sitä paikaa ku muut jo lähti :DD onneks mun ryhmäläiset jäi sinne kans ku oli neki vähä sotkenu.. esim. puristanu mun hiusten päällä sen tiskirätin jonka jälkee mun hiukset oli iha märät, ja huitassu vaahdos olevan lusikan "vahingossa" melkee mun silmää :d me sitte liittouduttii sen pojan kaa mun kavereit vastaa ja siit synty kiva sota .. ope ei todellakaa ollu yhtää vihanen meille tai mitää :DD
nealoves1D kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:köksän tunnit kokkailtii kaikkien ruuat sen yhen toisen ryhmän kaa ku muut oli sitte siellä vaatehuollossa .. meiän piti vaihtaa meiän vakio pöytiä, ku oli helpompi et me jotka tehtii ruokaa oltii luokan toises päässä, ettei ne toiset olis sitte tiellä. No molemmat ryhmät halus sitte sinne ihan reuna pöytään, jote me juostii kaikki vaa ryminäl sinne :DD mä ehin just yhelle paikalle, mut sit tää yks jätkä josta kerroin sillo aikasemminki oli kans tulos siihe paikalle ja eka aattelin et se tyylii tönäsee mut pois siit tuolilt, mut sitte se änkeski mun sylii ;D eka olin vähä et mitä ihmettä ja se vaa sano et se haluu kans olla täs tuolil nii tuli sitte mun sylii.. eihän se mua tietenkää haitannu ja me sitte istuttii siin sylikkäi sen alku tunnin ennen ku alettii kokkailee (; me oltii molemmat pääkokkei eli tehtii niiku pääruoka ja tunnin lopuks tiskattii ja siitähä tuli hauskaa .. jouduttii vähä siivoilee sitä paikaa ku muut jo lähti :DD onneks mun ryhmäläiset jäi sinne kans ku oli neki vähä sotkenu.. esim. puristanu mun hiusten päällä sen tiskirätin jonka jälkee mun hiukset oli iha märät, ja huitassu vaahdos olevan lusikan "vahingossa" melkee mun silmää :d me sitte liittouduttii sen pojan kaa mun kavereit vastaa ja siit synty kiva sota .. ope ei todellakaa ollu yhtää vihanen meille tai mitää :DD
Tulee mieee mun omat köksöntunnit seskal c: meil oli kans jotai just tollast ja se ope vaa sano et 'hyvä kun teillä on tekemistä ni ei tuu tylsää' ku me lätkittii toisiamme tiskiräteil meil oli yleensä niis sodis puol luokkaa mukan xDD taino meit oli yhteensä luokas 16 ja 7 niist oli ain sotimas
niallsydän kirjoitti:just jees ku toi koulu o homees ja ny sitä si remontoidaa ni viimeperjantain sai päättää et meneeks koulu kaa laskettelee tai eläitarhaa vai jääks kotii ja si tänää oltii leffas ja shoppailemas, si huome saa mennä rannalle tai luistelee tai pelaa sählyy, keskiviikkon o vaa neljä tuntii kouluu ja si onki pääsiäisloma jota ehk pidennetää se remonti takii jos o mahollist :Dd
Peetu kirjoitti:WTF MANTSAN KOE 10 ja luin tasan kerran ennen tunnin alkua.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa