One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #6

+13
niallsydän
Stypayhoralikson
Evee
Insku
bO0m
Louizz_tomlinzon
Veeranen
nealoves1D
vilqu
bewareofaino
jonskauu
Pinski♥Harry
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:03

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)

51Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 9:03

bO0m

bO0m

Tajusin just .. omg :D:D Mulla tuli vaa jostain päähän se Anna Eriksonin joku biisi jossa lauletaan et "Kaikista kasvoista, kaikista katseista aina sinua, sinua hain" että sehän kertoo jostain oikeesta... :OO Oon aina aatellu et se on ihan turha biisi mutta ittellä on just tällä hetkellä tollanen tilanne että yritän vaan jokasesta jätkästä löytää yhtäläisyyksiä Zayniin... :OO haha oivallus (y)
ja siis ei millää pahalla jos joku tykkää siitä biisistä x)

52Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 9:24

vilqu

vilqu

meni ratsastustunti hyvin, hypättiin<3 Menin sellasella aika pikkusella ponilla et tuntu välllä et se luhistuu mun alle (en siis ole itse mikään tankki, vain vähän pitkä jo sille ponille).. :/ Mut se kyllä ylitti ne esteet niin siististi, tuntu oikeesti siltä et hypään jotain isompiiki estei ku se poni oli sen verta pienehköVery Happy

53Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 9:49

nealoves1D

nealoves1D

Insku,, aaaaw oikeesti,, kui söpöö (;; niiku jun frendit ain sanoo mulle jos selitän niille jotai tollast, iske se Wink eivaasiis rly,, aaaaw ;3 oottelen tääl et kerrot lisää (;; nojoo, anteks oon utelias ja muuteki tälläne xd

MUTRASIIS,, nälkäpeli ! joo oon myöhäs, mut siis käytii tänää kattoo se ja itkin tyylii puol leffaa ! Se oli oikeesti paras Very Happy en oo koskaa nähny noi ihanaa leffaa ;3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 10:17

bO0m

bO0m

Muute tnä meil oli koulus joku Teatteri Kone-ryhmä jotka näytteli jonku koulukiusaamis näytelmän.. Se oli iha hyvä mut siin oli yks niistä (mies) näyttelijöistä alasti... :0 Haha olin vaa sillee "Miten toi kehtaa :O" ku se otti eka paidan pois ja äkkii sil ei ollu housujakaa :D:D

//miks kirjotin tän hehkutus topaan 8DD

55Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 11:02

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:Insku,, aaaaw oikeesti,, kui söpöö (;; niiku jun frendit ain sanoo mulle jos selitän niille jotai tollast, iske se Wink eivaasiis rly,, aaaaw ;3 oottelen tääl et kerrot lisää (;; nojoo, anteks oon utelias ja muuteki tälläne xd

MUTRASIIS,, nälkäpeli ! joo oon myöhäs, mut siis käytii tänää kattoo se ja itkin tyylii puol leffaa ! Se oli oikeesti paras Very Happy en oo koskaa nähny noi ihanaa leffaa ;3

Nea se on ihana leffa!c:

mut sit tohon edelliseenki, mä oisin nauranu varmaa ainoostaa sille xd oon ihana♥️

56Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 11:08

mariaemmma

mariaemmma

IMORGON TILL SVERIGE (:

57Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 11:30

nealoves1D

nealoves1D

mariaemmma kirjoitti:IMORGON TILL SVERIGE (:

Have fun ! Very Happy

58Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ti 3 Huhti 2012 - 22:10

bewareofaino

bewareofaino

Taas sain kyl olla niiiiiiin ylpee mun veljestä! Se olin sen lukion kakkosten tekemässä musikaalissa pääosassa. Ja eilen oli ensi-ilta, se oli ihan mahtava ♥

59Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 1:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Siis mulla on hyvä fiilis koska sain jäädä tänään kotiin,äiti anto luvat.Allergian ja menkkojen takia.Mut siis mulla ei allergia tunnu yhtään kotona ku täällä ei oo pajunkissoja missään.Koulussa taas on ihan kauheaa ku niitä on tukittu joka paikkaan.
Mutta siis oon kotona ja suunnitellaa äitin kaa mun synttäreitä.

60Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 1:34

jonskauu

jonskauu

Mun koeviikko alko tänää ja äikän koe meni hyvin! Ja sit tänää on tanssitreenit pitkästä aikaa Smile ja huomenna kans tanssii ja sit alotan mun pääsiäisloman iha mahti tavallaaaa. jeejeeeee i love my lifeee ♥️

61Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 4:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

pian näkeen kaveria ja sain viimeinki aikaseks ostaa Demin! Very Happy ja jos ei lähetä (/mä en lähe) lappiin, niin mulla olis kivsut suunnitelmat pääsiäisloman varalle!

https://twitter.com/#!/penguiniam

62Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 8:46

vilqu

vilqu

Huomenna kaverin synttärit Very Happy Tein sille just about kaks tuntii tossa korttia.. sarqai näkee huomenna mut te muut saatte tyytyä tietoon, et siitä tuli aikas hieno (hauska)Very Happy

63Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!Very Happy

64Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:41

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!Very Happy
meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:D

65Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!Very Happy
meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:D

siljalle ilmeisesti:D EIKÄÄÄ ootko tosissas!!!!

66Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:43

nealoves1D

nealoves1D

oltii tänää mun kaverin kaa lenkillä(käveltii reippaasti), oltii 2tuntii ja käveltii 11,5 kilsaa Very Happy nyt tuntuu jalois et on jotai tehty, mut oon tyytyväineku sain raahattuu itteni ulos :Very Happy

67Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:44

_Blistex_

_Blistex_

vilqu kirjoitti:

Apuaaa, mä haluun siljalle nytjaheti ♥️ :DD

68Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:48

vilqu

vilqu

_Blistex_ kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen Very Happy "snälla mamma" Rolling Eyes ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen Very Happy" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

69Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen Very Happy "snälla mamma" Rolling Eyes ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen Very Happy" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

ÄÄÄÄ ÄITIIII okei mä joudun kumminki maksaa ite ..... trolol mutta onneks ei oo mitää tyylii 'päivä tukholmassa' reissuu koska muute olisin iha pa tän kuun loppuu asti.. *jel*

70Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:52

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen :D "snälla mamma" :roll: ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen :D" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 oon niin onnellinen :'')

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ke 4 Huhti 2012 - 9:56, muokattu 1 kertaa

71Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:54

_Blistex_

_Blistex_

vilqu kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Mä oon tääl nyt ihan et: "MÄ HALUUN SILJALLE!!" Äitiki kun tosta äsken meni ohi niin katto mua naureskellen ku tääl yksinäni riehun. Okei, nyt tarvii vaan saada äiti mun kanssa laivalle ja sit mä voin ostaa sen. ::DD

72Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 9:56

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen Very Happy "snälla mamma" Rolling Eyes ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen Very Happy" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!
Olla hoova:D

HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D

73Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 10:07

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen Very Happy "snälla mamma" Rolling Eyes ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen Very Happy" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!

HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D

hmm.. nyt tiiänki sit mihin pitää päästä! : D ainakin vois yrittää jos löytyis c:<

74Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 10:10

jonskauu

jonskauu

Mun ens jakson lukkarit oli tullu äske Wilmaa ja ah, että näyttää hyvältä ♥️ mulla on muutama päivä, jollon meen vasta 12 kouluu ja pääsen jo 13.45 koulusta! tosin, aineet on mitä hirveimpiä, mut ehkä mä selviin Very Happy

75Hehkutus topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Ke 4 Huhti 2012 - 10:13

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen :D "snälla mamma" :roll: ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen :D" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3

Juu, mut millanen paita se oli? Lukiks siinä niinku '1D'? (: Ku äitille pitää antaa aika selkeet ostos ohjeet... ;DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa