First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
nealoves1D kirjoitti:Insku,, aaaaw oikeesti,, kui söpöö (;; niiku jun frendit ain sanoo mulle jos selitän niille jotai tollast, iske se eivaasiis rly,, aaaaw ;3 oottelen tääl et kerrot lisää (;; nojoo, anteks oon utelias ja muuteki tälläne xd
vilqu kirjoitti:meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:DStypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!
vilqu kirjoitti:meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:DStypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!
Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3_Blistex_ kirjoitti:vilqu kirjoitti:meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:DStypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!
Apuaaa, mä haluun siljalle nytjaheti :DD
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3_Blistex_ kirjoitti:vilqu kirjoitti:meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:DStypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen :D "snälla mamma" :roll: ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen :D" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3
Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ke 4 Huhti 2012 - 9:56, muokattu 1 kertaa
vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3_Blistex_ kirjoitti:vilqu kirjoitti:meetteks siljalle vai viikkarille vai... Ostin mun 1D paidan hiihtolomalla siljalta:DStypayhoralikson kirjoitti:jei lähetään ehkä sittenki laivalle pääsiäisenä!! oon niiin innoissani!
Olla hoova:DbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3
Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!
vilqu kirjoitti:Olla hoova:DbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen "snälla mamma" ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen " Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3
Oooooh<3 Hei kiitos oikeesti sulle!! (: Porukat menos sinne laivalle nyt pääsiäisenä ja ne voi ostaa mulle semmotteen paidan jos niitä löytyy nyt kun tiedän pyytää! KIITOS <3 jeeee!!!
HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D
vilqu kirjoitti:Olla hoova:DbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joo, joo! Oisit nähny mun ilmeen ku huomasin sen :D "snälla mamma" :roll: ja sit meijän äiti "RAUHA! sä saat sen :D" Hypin koko loppu laivamatkan ja kotona ja se oli niinSIISTIÄ!!! ja olin ihan onnessani ja rakastunu, ilone ja kaikkea:D Sillä on special paikka mun vaate huoneessa!! se on mun tärkein vaate<3
HUOM! muistakaa sillon oli hiihtoloma a nyt on pääsiäinen, siitä on siis aikaa mut aina kannattaa koitaa:D
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa