Oke, 26.4 oli bieberin keikka
ja se oli muahtava. 27.4 lähettiin new york cityyn (meiän hotelli oli Manhattanilla times squaren lähel) ja oltiin siellä kolme yötä ja käytiin läpi kaikki times squaret (ostin mun penny boardin sieltä), columbus circle, keskuspuisto, vahamuseo, empire state building ja käveltiin vaan ympäriinsä ja tajusin että se suunnistaminen siellä on ihan sikahelppoa! Se on vaan iso ruudukko.
Okei, sitten lähettiin vuokra-autolla niagara fallseille. Ihan tähän väliin, päästiin limusiini kyydillä auto vuokraamolle ku ei oltais mahuttu tavalliseen taksiin (meit oli 6 ihmistä ja saman verran matkalaukkuja)
. Ajettiin sellanen 7tuntii ja sit sillon illalla käytiin tsekkaa se hevosenkenkä-osa putouksista. Seuraavana päivänä (VAPPU) mentiin Kanadaan ja oltiin siellä koko päivä :)Se on ihan sikahieno silleen pimeellä ku on ne valot!
Seuraavanapäivänä lähettiin ajamaan Kentuckyyn ja oltiin siellä yks yö röökinhajusessa motellissa! (mun vaatteet haisi röökille niin kauan kunnes päästin meiän tutuille). Sitten next day mentiin mammoth cave:lle, joka on maailman suurin luolasto. Kierrettiin tänä päivänä sellanen kierros jossa mentiin siellä maan alla pienissä käytävissä. Siinä kierroksella oli joku just mun ikäsiä tyttöjä kolme ja iskä ihmetteli että miten voi lähtee noin paljon ääntä
. Se yö nukuttiin tosi söpössä motellissa :3 Seuraavana päivänä käytiin toinen kierros jossa mentii sitten tosi isoissa ja korkeissa luolissa. Siinä kierroksella oli sitten joku poikakoti-ryhmä jossa oli mun ikäsiä poikia joku 12, ja iskä taas ihmettel, miten paljon ääntä voi lähteä. (se ei ole tajunnu että meillä on outo tapa puhua toisillemme).
Sen jälkeen lähettiin ajamaan Nashvilleen jossa oltiin kolme yötä. Ekana päivänä mentiin ihan jättimäiseen outlet-ostoskeskukseen josta ostin kaikkea kivaa c: Sinä päivänä mentiin myös kattomaan Nashvillen yö-elämää (voiei) ja mä lähin takas hotellille yksin koska en tykkää ollenkaan juopuneista aikuisista ja siitä että joka baarissa soi eri live-musa.. Seuraavana päivänä kierreltiin vaan siellä keskustassa koko päivä ja illalla aikuiset meni taas juhlimaan.
Kolmannen yön Nashvillessä jälkeen koitti vihdoinkin päivä jolloin me lähettiin kirsikkamäelle (Mun serkun, joka opiskelee/asuu usassa, aviomiehen isän ja äidin koti, maatila joka on cherryhill rd.:lla, ja siitä se nimi tulee). Poikettiin matkalla pienehköön outlet-kauppakeskukseen josta ostin kaks paitaa ja mekon 25$
. Sitten ajettiin sellanen nelisen tuntia ja päästiin vihdoinkin perille! Kirsikkamäki on ihan keskellä ei mitään ja niillä on ankkoja ja kaneja ja kissa nimeltä Tinkerbell (:. Oltiin Kirsikkamäellä (Tennessee) loppuloma.
Seuraavana päivänä mentiin kiertelee Tennesseen vanhimpaan kaupunkiin Jonesboroughiin. Se näytti ihan joltain piparkakkukaupungilta, käytiin myös kiertelemässä mun serkun kampuksella (Milligan). Seuraavana päivänä vaan hengattiin kirsikkamäellä ja sillon illalla mun sisko, veli, serkku ja serkun tyttöystävä tuli suomesta sinne kirsikkamäelle. Seuraavana päivänä mentiin kampaajalle ja mä leikkauti aika pätkäks ja värjäsin punasenruskeeks
. Samana päivänä mentiin sinne kampukselle piknikille ja oltiin mu serkun ja sen aviomiehen kanssa.
Lauantaina oli sitten mun serkun valmistujaiset! Mentiin aamulla sinne kampuksen kirkkoon 'valmistuvien siunaustilaisuuteen'. Sen jälkeen syötiin kampuksella sellasia ns. Subway leipiä jotka oltiin tilattu ja meiän kaa oli sen mun serkun kavereita. (okei, mun serkun nimi on eeva ja sen aviomiehen nimi on will, en jaksa toistaa noita).
Sen jälkeen oli itse valmistujais-tilaisuus jonne meillä oli vaan kuus lippua, joten mä ja mun sisko ja veli ja will ei päästy sisään. Will vei meiät silleen tosi sneakysti sinne yläkatsomoon kellarin kautta :DMä kuvasin sitä tilaisuutta silleen, et en istunu muitten kaa, ja yhessä vaiheessa Willin veli Josh (26wee) hiipi mun taakse ja mä pelästyin ihan sikana mut se näytti mulle paremman paikan ottaa kuvii :DTähän väliin se, että Josh on sellanen aika isokokonen, mut ei läski, sellanen nallekarhu jota haluaa vaan halata :3 Kaikilla valmistuvilla (ne valmistui kandeiksi (kandi)) oli musta sellanen vähän niinkuin meiän albat ja sitten niillä oli sellaset neliöhatut :DSen jälkeen mentiin takas Kirsikkamäelle odottamaan juhlavieraita
Ekana tuli sellanen perhe jossa oli kuus lasta ja yks tulossa ja ne oli sellasia enintään just jotain seittemän vee :3 Ne oli mulle kokoajan silleen 'hi' ja vilkutti ja oli vaan tosi aws. Sitten tuli kaikkia muita ja alotettiin "esittelykierros", eli suomalaiset toiselle puolelle ja amerikkalaiset siihen vastapäätä ja sitten kerrottiin nimet ja jotain :DJust kun oltiin alottamassa niin Alex (agshdjskahshagadkshdkdjfjas mii laiks) tuli ja se ehti siihen esittelyyn. Sen jälkee se tuli puhuu mulle mut mä menin ihan lukkoon ja Josh ehti tulla keskeyttää ennenkuin ehin keksii mitään puhuttavaa (se tuli onnittelrmaan Alexia ku se valmistui High Schoolista)
. Sen jälkeen harpoin kaikkialla ja yhtäkkii vaan huomasin et Alexin auto lähti pihasta ja jäin siihen vaan seisoo ja itkee koska en ollu ehtiny oikeastaan puhuu sille.
Next day me lähettiin Pigeon Forgeen jossa mentiin ekana Titanic museoon joka oli aika cool. (kylmäsiis). Sitten mentiin sellaselle vuoristomökille joka oltiin vuokrattu kaheks yöks. SE MAISEMA OLI JOTAIN NIIIIN HIENOA. Siin mökissä oli kolme kerrosta, kolme parveketta, poreamme parvekkeella, pelihuone ja poreammeet joka kylppärissä :3 Seuraavana päivänä mentiin Dollywood-huvipuistoon joka oli suunnilleen niinkiuin lintsi mut vaan isommat jonot ja paremmat laitteet (illemmasta ne jobot oli menlkeen mitättömät). Seuraavana päivänä lähettiin takas Kirsikkamäelle.
Siitä seuraavana päivänä minä, äiti ja iskä lähettiin ajamaan New Yorkkiib takasin koska meiän lento lähti seuraavana päivänä takasin suomeen
Mut siis oli tosi kiva loma ja ajattelin kysyä noilta Kirsikkamäen väeltä (Annette & Jim) että voisinko mä ehkä mennä ens kesänä sinne ns. Kotiapulaiseksi ruoka- ja kattopäänpäälläpalkalla :DSäästän jo rahaa silleen et voisin maksaa ainaki puolet lentolipusta ite :3