Hyvää matkaa
Jonnaaa!!! <3
Sanni hahaa!! voin vaa kuvitella ton.. ;D paranehan sisko!!
Sarppaa mä jo meinasinki et ooksä oikeesti hylkäämässä 1Dn ja nää frendut täältä mut thank gad et!! tulit järkiis ;D
Oikei mä nyt varotan et täst voi tulla romaanindeerust vaiks yritän lyhentää kaiken hyvin tiiviisti.. eli siis koitan ny kertoo mitä täs on kaikkee viime päivinä tapahtuntu mulla kun on niin jännä elämä.. NOT
Ensikski viimeviikon tiistaina ku oltii saran kans meijän naapurilla ni päätin hörppästä veden sijasta vähän väkiviinaetikkaa.. kyllä minä viisas vilkku hehe ! XD en kyll ees ottanu paljoo mut oli silti aiks hirveetä et en suosittele
ja ihan tiedoks ettette luule mua ihan pösilöks ni en mä sitä ihan tahallani ottanu sekottu vaan vähän pullot ja sillai..
sitte mut kokeet ja kaikki kouluhommat on kait tehty tän vuoden puolelta enkä vaa oikeesti tajuu sitä! reilu viikko kouluu, tähän on jo melkee ku kesäloma.. ja ne viimesetki jutut hoidettii ihan kunnialla läpi kaik
tä ei liity sit oikeestaa muhun kauheesti et jos ei kiinosta meijän pappan katoamiset ni ei tarvii lukee ja sit mun on pakko kertoo teille ku meijän pappa on vähän.. miten sen nyt sanois muisti sairas tai sillai.. ni edellispäivänä mamma oli pyytäny häntä et jos hän kävis hakee yhen multa säkin kaupasta, he asuu siis kaarinassa eikä pappa lähteny kun ihan siihe lähelle prismaa joku 10 min matka jos sitäkää.. ja siis pappa oli lähteny joksus neljän jälkeen. no pappa ei ollu tullu takas kotii ja mamma sit soitti äitille ja kerto täst multasäkin hakuu reissusta ja sillai, sit äiti lähti kans ettii ja parin tunnin päästä soitettii poliisille ku ei pappaa näkyny.. sit odotettiin yhteen yöllä (mä en siis ollu muualla ku kotona odottamassa jotain soittoa et oks tietoo mis pappa on) ja poliisi soitti äitille joka oli muitten sukulaisten kans mammalla et pappa on porvoossa.. pappa oli siis lähteny prismasta kotii eikä ollukkaa muistanu misä koti on ni hän oli ajanu kolme tuntia porvooseen ettien kotia. ja on mysteeri mis hän oli ollu kuus tuntii ku hän oli nekjän jälkee lähteny yheltä tuli soitto et on löytyny porvoosta ku pappa on menny taksiasemalle ja kertonu osottee ja sillai.. en tiiä jos tajusitte ollenkaan mut että sellanen tapaus..
lauantai tamperelle kisoihin!! yey!!
(tanssi)