Huu ei oo kerinny käymään nyt ollenkaan tääl, koulu vie ajatukset ja ajan!
Hih mä ootan mun omaa autokouluu niin innolla, on aina tuntunu et mut on luotu ajaan autoo enkä jaksa oottaa et pääsen ajeleen :'D
Vilkku ihana toi sun äitis :DD! Ja voi ): mut hyvä jos olo helpottu♥ ja nam ruokaa :3
Veera uu kuulostaa hyvältä!! :DÄrsytti kun oon ihan pihalla koko leffasta ja sit demiin oli lätkästy tyyliin 4 aukeemaa siitä :DD Mut ehkä oonkin ilonen vaan sit jos käyn kattoon sen ;D ja höh, mun kännykäl on ainakin tosi hankalaa käydä tääl :((
Nea hei tollanen upee tyyppi löytää varmasti helposti kavereita!!♥ Mäkään en oo saanu viel kavereiks ketään uusia tyyppejä :// Ajattelin että lukiossa saan heti kaikkia uusia kavereita, mutta kun ei niinä ekoina päivinä tullu ängettyy keidenkään muiden seuraan (koska ei ollu tarvetta kun 2 parasta kaveria tuli samalle luokalle) niin nyt se tuntuu vähän hankalalta :s Mut HUH! miten lukiossa voikaan olla niin paljon hyvännäkösiä jätkiä!? Ihan oikeesti tökitään kavereiden kanssa yhtenään toisiamme et kato tota omg! :D se on ihan taivas! xD Mut sit taas toisaalta en osaa lähestyy ketään plääh xD Noniin ja sitten tekemään bilsan läksyjä..->