Jonna: mä menisin sinne oman alan (: siit ois sit hyötyy tulevaisuudessakin, ja sit ois nii kivaa ku ne vanhukset on usein nii yksinäisii, ni puhuu niille ja sit tietäis et se oli niinku hyväst tai sillai C: /selitys 10+
bO0m: :c mut onneks kaikki on paremmin nyt, jee , ja me ollaan tääl ni voit meillekki tulla avautuu c:
Milla: ihanaa kuulla et mä en oo ainut jolle kaikki geometriset laskut on ihan utopiaa D: mä oon aina siel sillai "mitä" ku en ikinä tajuu niitä D:
Eve: mä en onneks oo siis ainut jonka mielest toi on hirmu lapsellista ! varsinki nää directionerit jotka ihan avoimesti haukkuu the wantedii, ja tyylii ilman syytä joskus o.o
Essi: ifeelyou,bro. Se on niin ärsyttävää ku se pari ei osaa tanssii, sit joudut ohjailee sitä sillai tänne ja sit tonne, hgngh
:D
Mua vähäsen ärsyttää, kun mä olin siis yhes huoltofirmas tetis, sitku kerroin ni aina se henkilö hiljeni sillai "...." mul tuli sillai, eiks ihmiset enää yhtään arvosta niitä jotka pitää paikkoi siistinä etc o.o neki rappukäytävät mitä mä juoksin ylös alas, ois ihan paskan peitossa, jos joku ei niitä siivois. Sit ne asukkaatki katto tosi sillai nenän vartta pitkin -.- alku viikost hymyilin viel niille, mut sit loppuviikost vaa mulkasin niit jos ne katto sillai. -.-